Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2007

Ανέλπιδη Επανάσταση...



Οι πιθανότητες να φτάσω τις προσδοκίες μου είναι λιγότερες και από τις πιθανότητες να μάθει ο σκύλος μου στα 7 του χρόνια να τα κάνει στο μπαλκόνι και όχι στο χαλί..

Οι δικαιολογίες πολλές, μα όλες καταπραύνουν την κατάσταση μόνο βαχυπρόθεσμα..Σαν να απομακρύνεις το πόνο της γάγγραινας με depon, ενώ αυτό που χρειάζεται είναι κόψιμο..Μια και έξω..Δυστυχώς όμως, ούτε τη δύναμη να κοιτάξω στα μάτια το πρόβλημα έχω, ούτε διαθέτω μεγάλη ικανότητα στην αυτοκριτική.Και ποιος άλλωστε δεν έχει την τάση να κανακεύει τον εαυτό του και να του χαιδεύει τα κατα τ'άλλα ωραία αυτιά του; Μα να.. Πάλι, οι άλλοι.... Κυρία,κυρία δεν το έκανα μόνο εγώ.Τους άλλους γιατί δεν τους λέτε κάτι;Γιατί παλιοκακομαθημένο,ηλίθιο ανθρωπίδιο δεν θα βελτιωθείς μέσω των άλλων, αλλά μόνο μέσω του εαυτόυ σου...Και μη με λες κυρία... Δεσποινίς παρακαλώ....Άκου κυρία στα 18 μου..

Τι έλεγα;Α, ναι...Για τις προσδοκίες...Μα αλήθεια, προσδοκία δεν είναι και η ηρεμία,η γαλήνη και η ανεμελιά;Αλλά δε ταυτίζεται με τις προσδοκίες των Άλλων...Ναι, αλλά εγω θεωρητικά έχω αγγίξει τις προσδοκίες μου...Ή τουλάχιστον θα τις είχα αγγίξει αν οι Άλλοι δεν τις τραβούσαν συνεχώς μακριά μου...Ναι ρε γαμώτο,για το καλό μου το κάνετε,αλλά δεν ξέρετε τι σκατά μπορεί να έχω εγώ στο κεφάλι μου...Δεν ξέρετε τις προσδοκίες ΜΟΥ...Και αλήθεια εγώ φταίω που δεν τις ξέρετε...Το παραδέχομαι...Αφού δεν έχω το θάρρος να ανοίξω το (βρωμό)στομα μου και να τις πω...Δεν έχω το θάρρος να stand up for my right to be ME...


Απορώ τι το συζητάω ακόμα αφού άκρη δε θα βγάλω..Φαύλος κύκλος είναι...


Che δεύρω έξω!

3 σχόλια:

Love & Poison είπε...

Όλα θα γίνουν...Περνάς φάση που γίνονται πολλά στη ζωή σου και πολύ γρήγορα...Νιώθεις πίεση, υποχρέωση να μιλήσεις...άστο, θα γίνουν όλα...μην αγχώνεσαι και μη τρελαίνεσαι...

Όπως λέει και ο Μοζ: "I just let life come & find me..."

Dannossiel είπε...

χεχε...εντάξει είσαι 18 κι αυτό τα λέει όλα...όταν βρήκε ο μπαμπάς μου(τις προάλλες)αυτά που γραφα στα 18 μου τον πιάσαν τα κλάμματα.
στην τελική στ αρχίδια σου,κάνε τα λάθη σου κι όχι τα λάθη των άλλων.γιατί το αν θα κατηγορείς εσένα ή καποιον άλλον μικρή σημασία έχει...το θέμα είναι ότι εσύ υπόκεισαι στις συνέπειες.

Sanity Loss Era είπε...

@dannossiel:

Ξέρεις ποιο είναι το τραγικό στην υπόθεση;Ότι ο ντελάλης του σταρχιδισμού και του "κάνε αυτό που θέλεις"(εγώ είμαι αυτή) είναι δάσκαλος που δίδασκε και λόγο δεν εκράτη.