Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2007

Ma copine...


Να σας συστήσω τη φίλη μου...

Τη λένε Δυστυχία...Καλή κοπέλα..Από σπίτι..Και έμπειρη..Κάνει καλά τη δουλειά της...

Που λέτε τη φίλη μου την αγαπώ πολύ.Δε μ'αφήνει ποτέ.Θα ήμουν αχάριστη αν δεν την αγαπούσα και προδώτρα αν την πουλούσα για το Γέλιο(που μεταξύ μας δεν είναι να το πολυεμπιστεύεσαι.Όλο απο 'δω και από κει είναι....Καθόλου σταθερό..).Όχι,όχι η Δυστυχία είναι πιστή και ξέρει τι θέλει.Δεν την αλλάζω.Καμιά φορά την παραμελώ και πολύ στεναχωριέμαι γιατί μετά θυμώνει και επιστρέφει πιο δυνατή από την τελευταία φορά..

Αλλά μ'αγαπάει...Αλήθεια...Καμιά φορά νιώθω πως με πιέζει, αλλά συμβαίνει αυτό στις φιλίες..Με θέλει αποκλειστική, δηλαδή να είμαστε κολλητές- όχι αυτοκόλλητες γιατί τότε θα βρισκόμασταν σε λευκώματα και πόρτες ψυγείων.

Τώρα που σας σύστησα με συμπαθάτε,αλλά θα φύγω....Πρέπει να κοιμήσω τη φίλη μου να είναι φρέσκια και δροσερή αύριο...

Δυστυχία πες καληνύχτα.....

6 σχόλια:

Love & Poison είπε...

Ο (αυτο)σαρκασμός είναι η πιο εκλεπτυσμένη μορφή χιούμορ...πόσο μάλλον όταν παρουσιάζεται σαν παραμυθάκι...

Sanity Loss Era είπε...

@love & poison:

Δε θα έλεγα ότι είναι τόσο αυτοσαρκασμός, όσο εξευγενισμός του συναισθήματος και εξευμενισμός της κατάστασης που προκαλεί...(πσσσσσσσσσσσ)

aggelika είπε...

Έχω και γω μια πολύ καλή φίλη! Μοναξιά την λένε! Νομίζω πως αν γνωριστεί με την Δυστυχία θα κάνουν καλή παρέα. ε?? τι λες?

Sanity Loss Era είπε...

@aggelika:

Ναι αμέ γιατί όχι;Φέρτην από το σπίτι καμιά μέρα να παίξουν...με τα νεύρα μας... :b

Φτάσε όπου δεν μπορείς είπε...

Την δική μου την λένε Απογοήτευση. Πιστεύω θα έκαναν καλή παρέα αυτές οι τρεις...αφήστε που και οι τρείς μαζί θα ξεμαλλιάσουν καλύτερα την Ευτυχία.

Sanity Loss Era είπε...

@ Φτάσε όπου δεν μπορείς:

Η ευτυχία δεν μπορεί να τους φτάσει ούτε στο μικρό τους δαχτυλάκι!