Πέμπτη, 26 Ιουλίου 2007

Γαμώ

Γαμώ τη βαρεμάρα που με δέρνει.

Γαμώ τους τέσσερις τοίχους του σπιτιού.

Γαμώ τα δέντρα τους θάμνους και τα περιστέρια που μοιάζουν με κοτόπουλα.

Γαμώ το φελέκι μου.

Γαμώ την άμμο όλου του κόσμου.

Γαμώ τα γαμημένα κωλοκολλήματα που μου κολλάνε το ήδη κολλημένο κωλομυαλό.

Γαμώ τις αστικές συγκοινωνίες μαζί με τους λεωφοριατζήδες και τους επιβάτες.

Γαμώ την περίοδο που έρχεται και μου γαμάει την γαμημένη ψυχολογία μου.

Γαμώ τη ψυχολογία μου.

Γαμώ τις διακοπές που εχουν ημερομηνία λήξης.

Γαμώ τον έρωτα.

Γαμώ ξανά τον έρωτα γιατί μου την έδωσε.

Γαμώ για τρίτη φορά τον έρωτα μπας και καώ και μου φύγει.

Γαμώ την κοινωνία μου μέσα, έξω και ανάμεσα.

Γαμώ τη ζέστη, τα κουνούπια και τις μύγες και τις μέλισσες και τις αράχνες που μπαίνουν μέσα στη φούστα μου.

Γαμώ όλους τους γαμιάδες κάγκουρες που μου γαμάνε την ησυχία μου.

Γαμω ό,τι κινείται και αναπνεέι και ας είναι και μαύρη γάτα.

Γαμώ τα μπαλάκια του τένις που μου ρχονται στο κεφάλι στην παραλία.

Γαμώ και την παραλία.

Γαμώ τον εγκέφαλο μου που γουστάρει ένα μαλάκα.

Γαμώ και τον ίδιο το μαλάκα.

Γαμώ και τη μαλακισμένη που γαμάει ο μαλάκας.

Γαμώ την πουτάνα μου.

Γαμώ τις ψεύτικες υποσχέσεις.

Γαμώ την αχαριστία.

Γαμώ και την υποκρισία.

Γαμώ και τους τραγόπαππες.

Γαμώ και όσα κεριά άφησαν αγάμητα οι τραγόπαππες.

Γαμώ τους μπάτσους που ήδη γαμιούνται στη μαλακία.

Γαμώ τους εφιάλτες.

Γαμώ τους πόζερους γουαναμπι οτιδήποτε.

Γαμώ αλλά δε δέρνω αλλά γαμιέσαι και συ που το παίζεις γαμιάς και μπήχτης και άντε και γαμήσου στην τελική.

Γαμώ!

Γαμώ!

Γαμώ!

ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ.

ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΕΥΡΑ!!!!!!!!!!!!

#@^$@#^%#$^#^@#^@!$#&^*@&^(^#($%*$

2 σχόλια:

tinkerbell είπε...

μπα σε καλό σου μας καύλωσες απογευματιάτικα!

Sanity Loss Era είπε...

@tinkerbell

Αυτός ήταν ο σκοπός μου άλλωστε! Πάντα στη διάθεση σας αγαπητή.