Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2007

Εγώ,το wannabe αερικό

-Ωραιότατο το φορεματάκι σας.
-Βρίσκετε;
-Φυσικά,είναι πολύ..πολύ..
-Πολύ τι;
-Πολύ εσείς, βεβαίως βεβαιώς.
-Πολύ εγώ.
-Ναι, ναι εσείς.
-Και τι είμαι εγώ;



Εγώ είμαι ένα αερικό.Παιδιώθεν.Είμαι δηλαδή ένα κακοποιό πνεύμα που πειράζει αθώους, όχι χωριανούς, αλλά αστούς(που να τρέχω κάθε 3 και λίγο στην ύπαιθρο με τέτοια οδικά δίκτυα) και τους αφήνει μελανά ίχνη γνωστά και ως ματσουκιές.Ουδεμία σχέση έχω με τη Μαύρη Μαγεία,άλλωστε το μαύρο δεν είναι και το χρώμα μου, άλλα κατοικώ ανήσυχα και ωραία στον αέρα βγάζοντας περίεργους ήχους και κάνοντας τις πόρτες των μικρών αστών να σκούζουν..Απλά καθημερινά πράγματα..Έχω περίεργη μορφή η οποία αλλάζει ανάλογα με τη διάθεση μου.Ας πούμε σε τσακίρ κέφι βγάζω στρας και λαμποκοπάω ολόκληρη σαν το Φλωρινιώτη.Σε περιόδους κατάθλιψης παίρνω ένα γριζόμαυρο χρώμα και έτσι τη νύχτα δεν ξεχωρίζω πάρα μόνο αν μου δώσεις πολύ σημασία.Γενικά όμως μοιάζω με καλοκαιρινό αεράκι... Τα μάτια μου ευθύνονται για τη βραδινή ψύχρα και την πρωινή δροσιά και τα χέρια μου καμιά φορά μακραίνουν(βλ.τιραμόλας), ώστε να μη δυσκολεύομαι στις "δουλειές μου"....Μπορώ και πετάω και έτσι σας κουτσουλάω για την πλάκα μου και εσείς το παίρνετε για γούρι και τύχη...Πφφ αφελείς άνθρωποι...Η αλήθεια είναι ότι μια φορά κόντεψα να αγγίξω το φεγγάρι αλλά μετά πείνασα και γύρισα να βρω κανένα φρούτο,κανένα καρπό έστω καμιά αράχνη...

Τα μπασταρδεμένα ξαδέρφια μου,δηλαδή τα ξωτικά προήλθαν από τη συνεύερεση γνησίων αερικών με τουρίστες.Κανείς φυσικά δεν τα ήθελε, γιαυτό και τα βγάλαμε ξωτικά που σημαίνει "έξω από 'δω". Πάρτε πόδι δηλαδή.Αυτά κρύβονται σαν ηλίθια στα βουνά και στα λαγκάδια και φοράνε κάτι ριγέ κάλτσες.Μεταξύ μας πολύ κακόγουστες.. Το λοιπόν, τα ξωτικά ντρέπονται πολύ για την εμφάνιση τους-όχι αδίκως- και γιαυτό φοράνε εκείνους τους τεράστιους σκούφους για να κρύβουν τη φάτσα τους.Βέβαια κάποτε ένα περιστέρι μου είπε πως φοβουνται τους ασφαλίτες γιαυτό και κρύβουν τα πρόσωπα τους..Ενδέχεται..

Πάντως εμείς τα αερικά είμαστε σαφώς ανώτερα και μην ακούσω το αντίθετο από κανέναν γιατί το πρωί θα ξυπνήσει ξεσκέπαστος και με το χαλάκι της πόρτας κατουρημένο.. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: