Δευτέρα, 6 Αυγούστου 2007

Η επιστροφή

Και τι να λέει? Τα ίδια σκατά. Τα ίδια, απλά. Ίσως να φταίει και ο αέρας της πόλης δεν ξέρω,αλλά με το που πατάς το πόδι σου στην πόλη ρε γαμώτο όλα σου ΄ρχονται χλαπ στη μάπα. Ό,τι έδιωξες στις διακοπές ξανάρχεται στην κεφάλα σου το λεπτό που βλέπεις την πρώτη πολυκατοικία.Θλιβερό..Μετά σου λέει πάνε διακοπές να ξεχαστείς.Μάλλον πάνε διακοπές να αναβάλλεις τη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων θα έπρεπε να λέγεται..

Ε και τι να λέει?

Μίζερη η πόλη.Σκοτεινή και μίζερη. Μπλιαχ. Βασικά όμως μήπως δεν είναι η πόλη,αλλά η πόλη Σου. Δηλαδή και σε νησί να έμενα, πάλι γυρνώντας τα ίδια θα ένιωθα πιστεύω. Οπότε? Τι μένει?? Να ταξιδεύω συνεχως. Γαμάτο????? Τι γαμάτο ρε μαλάκα θα μου πεις και θα 'χεις και δίκιο. Αυτό δε γίνεται. Το ξέρω ρε, μη μου κάνεις τον έξυπνο. Άσε με στην ουτοπία μου.. Άσε με να ονειρεύομαι ότι μπορώ να αναβάλλω αεναώς τις υποχρεώσεις και τα προβλήματα μου..

Ε άσε με ντε!

2 σχόλια:

marios είπε...

Έχεις δίκιο.. μετά απο 22 μέρες απουσίας νιώθω ακριβώς τα ίδια... δεν βλέπω την ώρα να ξαναφύγω.. :P

Sanity Loss Era είπε...

Εγω ευτυχώς φεύγω σύντομα, πριν κλατάρω τελείως! Αλίμονο σ'αυτούς που μένουν πίσω!
Κουράγιο φίλε Μάριε!