Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2007


Χτύπησε το ξυπνητήρι. Άνοιξα τα μάτια μου μετά από ένα τέταρτο και κύλησα από το στρώμα στο πάτωμα. Παρακάλεσα τα πόδια μου να σταθούν όρθια και αυτά με πήγαν στο σαλόνι. Έβαλα το συνηθισμένο σιντι να παίζει και το χέρι μου αυτενεργώντας πάτησε το ον στην καφετέρια. Σύρθηκα ως την τουαλέτα και αφού με μπουγέλωσα πήρα τις σακούλες από τα μάτια μου και πήγα να πάρω κρουασαν και γάλα για τα κορνφλεικς( Δεν είχα κορνφλεικς, αλλά νόμιζα πως είχα κ έτσι έμεινα με το γάλα). Ο ήλιος έπαιρνε μάτι μέσα από την κουρτίνα καθώς ξαναέβαζα πυτζάμες. Πιπινκγ τομ του φώναξα και από την ντροπή του έφυγε και τώρα βρέχει. Όλα αυτά δεν είναι παρά ένα βαρετό πρωινό.

Κανονικά θα έπρεπε να είναι έτσι:

Δεν έχω ξυπνητήρι.Ξυπνάω όποτε αποφασίσει η κύστη μου. Σήμερα με ξύπνησε ο από κάτω. "Γεια ήρθε ένα πακέτο για σένα και το φέρα στην πόρτα σου να μην κουράζεσαι. Σου πήρα επίσης και κρουασαν και γάλα ΚΑΙ κορνφλέικς."Τον ευχαριστώ με ένα ευγενικό πλην βαρεμένο ύφος .Ανοίγω το πακέτο. Το ξανακλείνω για να δω τον αποστολέα. Το ξανανοίγω. Σακουλάκια,σακουλάκια,σακουλάκια. Χαμογελάω. Ο σκύλος μου ο ειδικά εκπαιδευμένος έχει ήδη καθαρίσει το σπίτι και έχει βάλει πλυντήριο.Το σπίτι μυρίζει φαγητό.Ξαφνικά εμφανίζεται κάτω από το μπαλκόνι μου ο Μάνου Τσάο και μου κάνει καντάδα. Παράλληλα οι Ταιγκερ Λιλις μου κάνουν μασάζ(και οι 3) γιατί πιάστηκα την προηγούμενη μέρα που δεν έκανα τίποτα. Με παίρνει ο ύπνος και την επόμενη μέρα με ξυπνάει το ξυπνητήρι.Ανοίγω τα μάτια μου μετά από ένα τέταρτο και κυλάω από το στρώμα...........

2 σχόλια:

Love and Poison είπε...

Δεν την παλεύεις καθόλου τελικά φιλενάδα ;ΡΡΡΡ

Sanity Loss Era είπε...

Εεεεεεμ στα λογια μου ερχεσαι!