Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου 2007

Όπως έστρωσες χρυσό μου.


Θα 'θελα ώρες ώρες να μην είχα τόσο γερή μνήμη. Για την ακρίβεια θα 'θελα να είχα μνήμη χρυσόψαρου. Να μη θυμάμαι όσους με έχουν πληγώσει και όσους έχω πληγώσει.Να ξεχνάω σε 3 δευτερόλεπτα τα πράγματα που έχω κάνει και έχω μετανιώσει και αυτά τα οποία μετάνιωσα που δεν έκανα.Να διαγράφω τις άσχημες στιγμές,τις βαριές κουβέντες,τις πόρτες που κάνουν θόρυβο καθώς κλείνουν. Να διώξω από το μυαλό μου θλιμμένα πρόσωπα, να σβήσω τα λόγια που είπα πάνω στο θυμό μου, να κλείσω τα αυτιά μου στα λόγια που δεν είπαν οι άλλοι πάνω στο θυμό τους. Να αρχίζει η κάθε μέρα σαν να μην υπήρχε χθες και σαν να μην πρόκειται να υπάρχει αύριο. Θα ΄θελα να μη θυμάμαι. Θα'θελα να ξεχνάω.

Όχι.

Αν δε θυμόμασταν δε θα μασταν αυτό που είμαστε τώρα.Δίχως παρελθόν, δεν υπάρχει παρόν. Αν δε μάθεις από τα παλιά δεν μπορείς να λειτουργήσεις στο τώρα. Θα είσαι ευάλωτος, δίχως όπλα. Θα γίνονται τα ίδια λάθη αεναώς και θα λες "γιατί?". Ό,τι σε πληγώνει,ταυτόχρονα σε διδάσκει.

Το οτί είμαι ανεπίδεκτη μαθήσεως αυτό είναι άλλο θέμα.

11 σχόλια:

Marvin the martian είπε...

Αυτο ακριβως... το ζητημα δεν ειναι να ξεχασεις αλλα να μαθεις. Δεν ειναι παντα ευκολο ομως, το ξερω...

Sanity Loss Era είπε...

Ειδικα οταν βρισκεις συνεχεια μπροστα σου το ιδιο σεναριο σε διαφορετικα σκηνικα, λες "Ε, τι σκατα!" (το λες παραδεξου το!)

tasos είπε...

an den ypirxan oi asximes stigmes den tha ypirxan kai oi kales,opws ki an den ypirxe to lathos den tha ypirxe to swsto.an den eixes ponesei pote pws tha katalabaines tin xara?bebaia i prwti paragrafos exei kai ta kala tis.mesa sti gyala einai ola dipla sou.oute taxi,oute lewforeia oute mpotiliarisma.an eisai kai kalofagas einai paradeisos,tha trws mexri na skaseis!

p.s:kai kati asxeto.s'aresei poly i leksi aenaws i mou fainetai?

{le petit journaliste} είπε...

egw ena 8elw na sou pw: tragouda xamogela, einai i zoi mia trela. Auta ta apla, semna kai tapeina eixa na sou pw.. filia

Naty! είπε...

Καλό είναι να μαθαίνουμε απο τα λάθη μας..ίσως γι αυτό να τα κάνουμε στην τελική.
Καλό επίσης 8α ήταν να μην τους παίρνει όλους η μπάλα μας απο τα λάθη μας...το οτι σου φέρθηκε ένας τύπος σκατά ή μια φίλη σε πρόδωσε δεν σημαίνει πως 8α το κάνουν κ όλοι οι επόμενοι..!
υγ μαλλον εγώ είμαι η άλλη πλευρά..!:Ρ

Sanity Loss Era είπε...

@Τασο,
Συμφωνω,αλλα ειμαι καλοφαγου, τι να κανω?? Σου φαινεται,εμενα μάρεσει η λεξη ορνιθορυγχος.

@Μικρε δημοσιογραφε,
Επισης,αγαλι αγαλι γινεται η αγουριδα μελι. Δε ζεις ομως μονο με μελι,ζεις?

@νατη(πουντη?),
Αυτο ακριβως λεω και γω, οτι τα λαθη θα πρεπει να ναι οπλο για το μελλον. Οταν τα λαθη δεν ειναι δικα σου ομως, μελλοντικα γινονται πισινες.Γιατι αν ειναι να παθαινω τα ιδια μεχρι να βρεθει η εξαιρεση,ευχαριστω δε θα παρω,εφαγα!

Stilvi είπε...

"ασε με να κανω λαθος μη μου λες πως ειν ντροπη ασε με να βρω μοναχος ποιο το τελος ποια η αρχη..." ή οπως ελεγαν κ η φατμε κ ο μαθηματικος μου στο σχολειο(α ρε καθηγητακο μου που νασαι...?!) "βαλε μου δυσκολα κ μη με βοηθας"

aerostatik είπε...

προς stilvi : που το ανακάλυψες το τραγούδι "άσε με να κάνω λάθος". Εσύ τότε δεν είχες γεννηθεί !

Sanity Loss Era είπε...

@stilvi,

Επισης,
"Για ο,τι εχω κανει δεν μετανιωνω,δε μετανιωνω....". Δυστυχως ομως οσες κρισεις σταρχιδισμου και αν με επιασαν δεν καταφερα να ταυτιστω με αυτους τους στιχους.Δε γουσταρω τα λαθη μου, μου τη σπαω. Ουφ.

Stilvi είπε...

προς αεροστατικο!το τραγουδι των φατμε ειναι ακομη πιο παλιο! προς era:ρε συ εμενα με φοβιζουν οι ανθρωποι που δεν τους την σπαει ο εαυτος τους!ουφ!!!

Evi είπε...

"Ό,τι σε πληγώνει,ταυτόχρονα σε διδάσκει.
Το οτί είμαι ανεπίδεκτη μαθήσεως αυτό είναι άλλο θέμα."

Ζωγράφισες....