Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2007

Το μυαλο μου και μια μπυρα.

  • Ψεκασα ολο το κεφαλι μου με αποσμητικο,αντι για λακ.Ευτυχως δεν εκανα το αντιστροφο.
  • Τα ταμεια της Δ.Ε.Υ.Α.Φ για να πληρωσω το νερο κλεινουν 13:30 κ εγω ξυπνησα 14:00. Και δεν εχω αλλη προθεσμια.
  • Χτυπησα το κεφαλι μου στον τοιχο,το συνοδεψα με ενα "ΑΟΥ" και ετσι οι Ιαχωβαδες που μου χτυπησαν το κουδουνι καταλαβαν πως ειμαι μεσα και δεν ανοιγω επιτηδες και συνεχισαν να χτυπανε επιμονα το κουδουνι για 5 λεπτα.Στις 10 το πρωι.
  • Συζητουσα στις 6 το πρωι για το Γριβα και για τις οργανικες διαταραχες με αποτελεσμα να δω στον υπνο μου πως με κυνηγουσε για να με σκοτωσει μια γκομενα σε μια μπανιερα.
  • Εμαθα πως οι χρονιες ημικρανιες μου και οι πονοκεφαλοι μου μπορουν να γιατρευτουν με διατροφη και γω συνεχιζω να τρωω κρεας 6 φορες τη βδομαδα.(Οι κυνοδοντες μου μεγαλωνουν επικινδυνα).
  • Εξω το 'χει στρωσει για τα καλα και γω συνεχιζω να φοραω σταρακια με κινδυνο να κρυωσω,να φαω τουμπα και να κοκκαλωσουν τα δαχτυλα μου.
  • Εχει περασει ενας μηνας και ακομα δεν εχω παει να παρω τα λεφτα απο εκει που δουλευα.
  • Ειναι ακομα Τεταρτη.......

15 σχόλια:

aerostatik είπε...

Τι ωραία που χιονίζει, στη Φλώρινα βρίσκεσαι ?

Naty! είπε...

Δουλεύω τέσσερις μήνες και δεν με έχουν πληρώσει ακόμα...το ελληνικό δημόσιο σε όλο του το μεγαλείο..!κ είναι ακόμα Δεκέμβρης..:Ρ

Sanity Loss Era είπε...

@αεροστατικ,
Ναι,ναι Φλωρινα.Ελα ομως που εγω ειμαι απο Σαλονικα και δεν ειμαι μαθημενη σε τετοια!

@νατη,
Εσενα δε σε πληρωνουν. Εμενα που θελουν να με πληρωσουν και δεν παω?? Με πηραν τηλ. να παω να τα παρω τα ρημαδιασμενα και ολο δεν μπορω!

Love and Poison είπε...

"Το μυαλο μου και μια μπυρα."

Τι μπύρα όμως!!! Κατά τ'άλλα δε σε λυπάμαι καθόλου...

petrito zezus είπε...

Leave past to past.
Tomorrow is a brand new world..
xx

Throgos είπε...

σε νιώθω, νομίζω.

Sanity Loss Era είπε...

@λοβ εντ ποιζον,

η γνωστη! Δεν περιμενα και τιποτα αλλο απο σενα.. (πφφφ)

@πετριτο,

εγω τ'άφηνω αλλα αυτο τρεχει απο πισω μου. Με μισει.Οου γεα.

@θρωγκο,

εχεις ψεκασει κ συ το κεφαλι σου με αποσμητικο?

Stilvi είπε...

μια φορα ειχα ψεκασει τις μασχαλες μου με αποσμητικο χωρου πιανετε?αα ξερω μονιμως φοραω διαφορετικες μεταξυ τους καλτσες, ειχα βαψει το ενα ματι αλλα πανω στην βιασυνη βγηκα βολτα χωρις να εχω βαψει το αλλο, ειχα σβησει ενα τσιγαρο μεσα στον καφε κ πηγα να τον πιω (ευτυχως το καταλαβα εγκαιρως απο την μυρωδια!) ερα...υπαρχουν κ χειροτερα ρε!!!!

Sanity Loss Era είπε...

@Stilvi,

Ρε συ εμεις πρεπει να κανουμε παρεα!!

Αυτα ηταν αυτης της εβδομαδας ντιαρ!!

Θα μπορουσα να συνταξω τομους ολοκληρους με γκαφες!

dim είπε...

Έχεις κοιταχτεί τώρα τελευταία στον καθρέπτη μήπως σου λείπει το κεφάλι? Όχι? εκεί είναι? αυτό είναι πρόβλημα......

Sanity Loss Era είπε...

@dim,

αν το κεφαλι μου δεν ηταν κολλημενο στους ωμους μου,σιγουρα θα ξεχνουσα να το παιρνω μαζι μου!

ασωτη κορη είπε...

αντε βρε...
στην υγεια μας!
-κουτουλια!-

Sanity Loss Era είπε...

@Ασωτη κορη,

το πιασες το νοημα!!!!

(Ενα ποτηρι σηκωνω για τσουγκρισμα, 15 πιατα ριχνω!)

ele είπε...

Μου αρέσουν οι αναβλητικοί άνθρωποι. Μονο αυτοί μπορούν να με καταλάβουν.
Έχω έναν ΟΤΕ απλήρωτο εδώ και 3 χρόνια. Πιάνεται???

Sanity Loss Era είπε...

@ele,

Καλα εσυ το χεσες!! Αν πιανεται λεει!!!