Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2008

Στα 3 μου

αγαπημενα πραγματα αναφερεται αυτο το ποστ. Παιρνω τη σκυταλη απο τον αξιοτιμο τε και χαριτωμενο Dr.Φλαντζα και καταγραφω 3 συνηθειες μου:

1)Το τζιν τονικ και το κουμπα λιμπρε αλλα και πασης φυσεως αλκοολουχο ποτο. Αγαπημενη συνηθεια και αναποσπαστο μερος της καθημερινοτητας μου.Να ξεχασω να αλλαξω βρακι μπορει. Να πιω ομως εστω και ενα ποτηρακι ποτε.

2)Η επιδρομη στο μικροσκοπικο μα θαυματουργο βιβλιοπωλειο της γειτονιας μου οταν ειμαι Θεσ/νικη και το διαβασμα οσων αγορασα στη διαδρομη Θεσ/νικη-Φλωρινα αλλα και στο σπιτι συνοδεια ποτου.

3)Οι καθημερινες βολτες στη σχολη μου. Παω το μεσημερακι για να φαω και καθομαι και για κανα καφε αμα λαχει παρατηρωντας τον κοσμο που πηγαινοερχεται. Και τη βολτα μου την κανω και τρωω και τον καφε μου τον πινω. 3 σε 1.Με κοστος 1 ευρω τα εισιτηρια του αστικου. Συμφερει.

Λοιπον με τη σειρα μου προσκαλω:

Τη στιλβη, τη Naty και την Ευη.

6 σχόλια:

Stilvi είπε...

οταν προσκαλεις καποιον του στελνεις κ κανα μνμ....αμαν ΟΛΑ εγω θα στα λεω πια?!καλα...θα το σκεφτω κ θα σου πω... :-Ρ

Sanity Loss Era είπε...

Αι ρε απο κει περα!

Evi είπε...

Ευχάριστω για την πρόσκληση. Είναι τιμή μου να συμμετέχω, ειδικά όταν είναι η πρώτη φορά που με καλούν σε τέτοια παιχνίδια. Αυτό σημαίνει πως οι άτακτα ταξινομημένες σκέψεις μου αντανακλούν και κάποιες δικές σου, πράγμα που με χαροποιεί ιδιαίτερα γιατί δε περίμενα να υπάρχει άλλο χτυπημένο άτομο εκεί έξω σαν κι εμένα. Thanks!

Dr.Φλάντζας είπε...

Αγαπητή Περιοχή Χαμένης Λογικής:

1- Θα πρέπη αν είσθε η αγαπημενη πελάτισσα των ξυδοποτείων. Το ίδιο βεβαια δύσκολα μπορούμε να υσχιρισθούμε κε δια τα μαγαζία εσωρούχων!

2-Σας φαντάζομαι να διαβάζετε ακόμα κε οταν κομάσθε!

3- Τελικώς δεν μου δείχνετε πώς περνάτε ασχήμως είς την Θεσαλονίκην!

Καλό διαβασμα,
Dr.Φλάντζας

Sanity Loss Era είπε...

@ευη,

Τακιμιασαμε!

@Δρ. Φραντζα,

Αν σκεφτειτε οτι για καθε ποτο χρειαζομαι και κοκα κολες και τονικ και λεμονια τοτε ναι, ενισχυω την οικονομια της Φλωρινας.

Οταν κοιμαμαι εμπνεομαι τα δικα μου συγραμματα. Εγω κοιμαμαι και η φαντασια μου θεριευει.

Ολες αυτες οι συνηθεις λαμβανουν χωρα στη Φλωρινα οπου και "σπουδαζω". Τη φτωχομανα τη βλεπω πλεον μονο τα σκ.

τρουλι γιορς,

σ.λ.ε

disa είπε...

感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人