Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2008

Περι Χουντοδουλου και υποκρισιας.


Σ’αυτους που παριστανουν τους θλιμμενους για το θανατο του Χουντοδουλου
Και κυριως
Σ’αυτους που μου λενε να σεβαστω ένα νεκρο και να μη το βριζω
Παραθετω το παρακατω ποιημα
(παρολο που αρκει ο πρωτος στιχος,το γραφω ολοκληρο,ετσι για την κουλτουρα ρε γαμωτο)

Μανολης Αναγνωστακης-Επιτυμβιον

Πέθανες - κι έγινες και συ: ο καλός
Ο λαμπρός άνθρωπος, ο οικογενειάρχης, ο πατριώτης.
Τριάντα έξι στέφανα σε συνοδέψανε, τρεις λόγοι αντιπροέδρων,
εφτά ψηφίσματα για τις υπέροχες υπηρεσίες που προσέφερες.

Α, ρε Λαυρέντη, εγώ που μόνο το 'ξερα τι κάθαρμα ήσουν,
τι κάλπικος παράς, μια ολόκληρη ζωή μέσα στο ψέμα.
Κοιμού εν ειρήνη δε θα 'ρθω την ησυχία σου να ταράξω.
(Εγώ, μια ολόκληρη ζωή μες στη σιωπή θα την εξαγοράσω
πολύ ακριβά κι όχι με τίμημα το θλιβερό σου το σαρκίο).
Κοιμού εν ειρήνη. Ως ήσουν πάντα στη ζωή: ο καλός,
ο λαμπρός άνθρωπος, ο οικογενειάρχης, ο πατριώτης.

Δε θα 'σαι ο πρώτος ούτε δα κι ο τελευταίος.

Υ.Γ: Γιατι δεν πιανουν τα κενα γαμω το μπλογκσποτ μου??
Απντειτ:Πιασαν.

6 σχόλια:

Χρήστος Χ. είπε...

Αποστωμοτικός ο Αναγνωστάκης!

Λέγοντας κενά φαντάζομαι ότι εννοείς τις παραγράφους. Για να πιάνουν, γύρνα στο html editor του blogspot και πάτα ένα enter στο σημείο της παραγράφου. Λογικά θα πάνε όλα καλά... (Γενίκα έχει πολλά bugs αλλά τι να κάνεις...).

Σε περίπτωση που ούτε αυτό πιάσει πειραματίσου με το εξής tag: <.br.>. Βάλτο στην αρχή της παραγράφου. (Ή <.br.><.br.> κάποιες φορές) (Χωρίς τις τελείες ανάμεσα στις αγκύλες και τα γράμματα, απλά δεν μπορώ να δημοσιευσω το σχόλιο αλλιώς)

Για επιβεβαίωση, τσέκαρε την προεπισκόπηση.

Καλό blogging

Stilvi είπε...

το κηρυγμα μου το ακουσα χθες καθως ειχαμε παει για φαι κ βλεπαμε συνεντευξη του χοντρο...δουλου by χατζηνικολαου...οι δυο καλυτεροι μου φιλοι μου εβαλαν χερι (κ οχι με την καλη εννοια!) γιατι δεν σεβαστηκα τον νεκρο...η απαντηση μου (μετα την πρωτη ξενερα που εφαγα) δεν ειναι υποκριτικο να προσποιεισαι οτι σεβασαι καποιον αφου πεθανε αφου δεν τον σεβοσουν ουτε ζωντανο?γαμημενη ελλαδα με τους γαμημενους ελληνες σου με την γαμημενη μνημη χρυσοψαρου τους....

Sanity Loss Era είπε...

@Χρηστο,

θενξ!

@στιλβη,

εχω βαρεθει να λεω το ιδιο!

Marvin the martian είπε...

Δε θα μπορουσα να βρω πιο καταλληλο ποιημα...

habilis είπε...

Ευστοχο!!!

Sanity Loss Era είπε...

@μαρβιν,

ταιριαζει, ναι.

@χαμπιλις,

τω οντι!