Κυριακή, 6 Ιανουαρίου 2008

Travelling.

Εκανα απλοντ τις φωτο απο το ταξιδι. Δεν ανεβασα πολλες,εκαναν και πολυ ωρα να ανεβουν. Ανεβηκαν και μπερδεμενα, αλλα δε βαριεσαι μωρε.





Γενευη:



Μπορει καποιος να μου πει τι δεντρο ειναι αυτο????




Το συντριβανη της Γενευης.




Μontreux:








Courmayeur:



Chamonix:











Annecy:












Chamonix again:






Αυτα. Δεν ειναι πολλες ουτε απο ολες τις πολεις που πηγα,αλλα ειναι ενα δειγμα.Φυσικα μια απλη φωτογραφια δεν μπορει να αναπαραστησει τοση ομορφια.


Α τουτ α λερ!


Υ.Γ:Σε αυτο το σημειο να ευχαριστησω ολα τα παιδια που γνωρισα στο Chamonix και εκαναν αυτες τις διακοπες αξεχαστες. Σας ευχαριστω για τα υπεροχα βραδια που μου χαρισατε.
Υ.Γ2:Αυτο το τραγουδι επαιζε την τελευταια μερα μου εκει και μου θυμιζει πολλα.. Μη δεχτω τωρα επιθεση για τον Μπλαντ(στιλβη για σενα το λεω!).












9 σχόλια:

aerostatik είπε...

Αν πήγες στην Ελβετία, δικαιολογώ απόλυτα την προηγούμενη ανάρτηση και το χώσιμο στους έλληνες

Sanity Loss Era είπε...

@αεροστατικ,

Στη Γαλλια πηγα αλλα καναμε και ενα περασμα απο Ελβετια με αμαξι. Η Γαλλια ηταν απλα το κερασακι στην τουρτα!

Love and Poison είπε...

Άντε με το καλό και Mika στο blog...
ΆΝτε μωρέ να πούμε να πούμε με τους Ελβετούς, τα ρολόγια, τις τράπεζες και τις σοκολάτες τους... Γιοκ Μπαλίκ έχουν?

Sanity Loss Era είπε...

@λοβ εντ ποιζον,

γιοκ μπαλικ δεν εχουν απ'οσο ξερω, αλλ εχουν ολα τα υπολοιπα.

Erisabetsu-chan είπε...

εγώ αυτά τα μέρη θέλω πολύ να τα δω.
με ποιο γραφείο πήγες και σε ποιο ξενοδοχείο έμεινες;

Sanity Loss Era είπε...

@ελιζαμπετσου τσαν,

δεν εχω ιδεα, οι γονεις μου τα εκλεισαν.Παντως μεναμε στο σαμονι στη Γαλλια σε club med.Στα υπολοιπα μερη πηγαμε με αμαξι.

Erisabetsu-chan είπε...

κρίμα και εγώ χάρηκα ότι μπορεί να είχα βάλει το λιθαράκι μου σε αυτό το ταξίδι

Sanity Loss Era είπε...

@ελιζαμπετσου-τσαν,

Χαχαχαχαχαχ!! Δουλευεις σε γραφειο γιαυτο ρωτησες μουσιτσα???

Erisabetsu-chan είπε...

nai :)