Κυριακή, 24 Φεβρουαρίου 2008

123


Ειδα στο μπλογκ του petrito zezus την ανοιχτη προσκληση για μπλογκοπαιχνιδο και ειπα να παιξω γιατι πολυ με αρεσε.

Το παιχνιδι:Παιρνεις το πρωτο βιβλιο που θα βρεις μπροστα σου, το ανοιγεις στην σελ.123 και αντιγραφεις την 6 την 7 και την 8 περιοδο.
Λοιπον, το βιβλιο που ειχα διπλα μου μιας και το διαβαζω αυτον τον καιρο ειναι το Αρωμα του Ονειρου του Τομ Ρομπινς. Το περιεργο ειναι οτι ο σελιδοδεικτης ηταν ηδη στη σελιδα 123!


Οταν εφτασα εδω,βρηκα τον Ροσκο και τον ρωτησα,"Γιατι με εστειλες σ'αυτον τον
τρελοτοπο?".Εκεινος μου απαντησε ηρεμα. "Στελνοντας σε εκει,εγω διακυνδυνεψα να
με επιπληξουν οι ανωτεροι μου,που περιφρονουν πολυ τους Βανδαλουπους".


Δε θα καλεσω συγκεκριμενα ατομα,αφηνω την προσκληση ανοιχτη σε οποιον ενδιαφερεται.





2 σχόλια:

petrito zezus είπε...

To ότι ο σελιδοδείκτης ήταν ήδη στη σελ. 123 είναι κάτι παραπάνω από σημαδιακό.
Ελπίζω το βιβλίο να αξίζει.

Χρήστος είπε...

Ας μου συγχωρεθεί το «κατόπιν εορτής» αλλά βρήκα το παιχνίδι σας πολύ ενδιαφέρον και σαν παιδί κι εγώ, θέλησα να παίξω. Με παίζετε;...