Δευτέρα, 4 Φεβρουαρίου 2008

Run S.L.E Run!


Ανεκαθεν ειχα τασεις φυγης. Ηθελα να φευγω. Μολις ενιωθα οτι οι καταστασεις με επνιγαν.Και απο τα μπερδεματα. Δε μ'αρεσει να μπερδευομαι. Ουτε να εχω διλημματα. Και ομως εχω. Διλημματα.Και μπερδεματα.

Δε μάρεσει να παιρνουν οι αλλοι αποφασεις για μενα. Δε μάρεσει να παιρνω ουτε εγω αποφασεις. Θελω τα πραγματα απλως να γινονται. Δεν εχω εμπιστοσυνη στις επιλογες μου. Ειτε αυτες παιρνονται επειτα απο λογικη σκεψη,ειτε με βαση το συναισθημα. Μπερδευομαι.

Δε μ'αρεσει.

Μου τη σπανε τα αισθηματα. Σε κρατανε κολλημενο σε καταστασεις που ξερεις οτι δε σε ικανοποιουν και δε σε εκφραζουν. Δε θελω κανεις να εχει προσδοκιες απο μενα,οπως και εγω δεν προσδοκω τιποτα απο κανενα.

Δεν μπορω να αποφασισω. Γιαυτο φευγω. Γιαυτο θελω παντα να φευγω. Ειναι η μονη πολυτελεια που ζηταω. Να εχω τη δυνατοτητα να φευγω. Δεν ειναι παντα εφικτο. Εφυγα. Και παλι θελω να φυγω. Και μολις φυγω,θα θελω να παω αλλου. Εχει αποτελεσμα ή ειναι ενας φαυλος κυκλος? Για μενα εχει νοημα. Εχει ουσια. Αφηνω πισω ο,τι δε με γεμιζει. Και ψαχνω το επομενο. Ποσο θα 'θελα να φυγω τωρα. Αυτη τη στιγμη. Να παρω το τρενο και να φυγω.

Δεν ξερω αν το συναισθημα του να εισαι αγνωστος μεταξυ αγνωστων μπορει να συγκριθει με κανενα αλλο.Ειναι απλα συναρπαστικο. Να μην ξερεις κανεναν, να μη σε γνωριζει κανεις,να μην εχεις δεσιμο με κανεναν,να μη σε κραταει τιποτα πισω και να κανεις μια καινουρια αρχη.

Οι καινουριες αρχες. Ζω για αυτες. Ζω για να μπορω να αρχιζω απο την αρχη. Γιαυτο φευγω. Καποιος μου ειπε οτι δε γινεται συνεχεια να πινω,να τρεχω και να αλλαζω πολη. Εγω λεω πως γινεται. Αρκει να σταματησω να φοβαμαι μηπως πληγωσω καποιους. Καποιον. Τον πατερα μου.

Δεν ειμαι δειλη που θελω να φυγω.Ειμαι δειλη που δεν τολμαω να φευγω με τη συχνοτητα που θελω και οταν ακριβως νιωσω πως το θελω.

Προς το παρον.

"Στη φωτια ριχνω ολα τα ταμενα,ονειρα παρτε με μαζι και μενα,να χαθω σε τραγουδια περασμενα,καπου εκει,οσα εχω χρεωμενα ζω..."






16 σχόλια:

SUN W KNIGHT είπε...

Έχεις ενδιαφέρουσες απόψεις. Είσαι αναποφάσιστη και φευγάτη.
Γιατί όχι? Μ'αρέσεις.

lifewhispers είπε...

ειναι ομορφο να μπορεις να αφηνεις πισω το παρελθον. το κακο παρελθον δηλαδη, αυτο που δεν θελεις να θυμασαι. και να κανεις μια αρχη που να μη σε ξανα συνδεσει με αυτο. καταλαβαινω απολυτα τι εννοεις..
καληνυχτα.

Love and Poison είπε...

Θα έλεγα να μην είσαι πλεονέκτρια... Έφυγες και τώρα πάλι δεν είσαι ικανοποιημένη? Δεν είναι πως δεν σε σηκώνει το κλίμα εκεί, είναι ότι εσύ το έκανες να μη σε σηκώνει...

Σίγουρα βιάστηκες σε πολλά σε όσα λέγαμε πριν φύγεις...

Sanity Loss Era είπε...

@Sun W knight,

ευχαριστω.

@λαιφγουισπερς,

Το βλεπω σαν ενα κομματι πλαστελινης. Το πλαθεις, του δινεις σχηματα και αν κανεις καποιο λαθος η εστω βαρεθεις το πιεζεις μια σπλατς και το ξαναφτιαχνεις απτην αρχη. Αυτη ειναι η πραγματικη ελευθερια της ζωης.

@Λοβ εντ Ποιζον,

Ξερεις οτι αυτο δεν ειναι μια νεα τρελα, αλλα οτι το να φευγω το σκεφτομαι χρονια. Παιζει να 'ναι απο τις ελαχιστες φορες που δε φταιω εγω. Και οσο για τις επιλογες, σε ενα συγκεκριμενο θεμα εκανα μια και εμεινα σ'αυτην. Δεν το μετανιωσα. Συμβαινουν πολλα που δεν ξερεις τα οποια ειναι too much για μενα.

Κωστας είπε...

Καμιά φυγή δεν θα σε σώσει. Και το χειρότερο... καμιά φυγή δεν έχει γυρισμό.

Από κάποιον που έφυγε ακόμα και απ' τις φυγές του...

Υ.Γ. Πολύ καλή επιλογή το τραγουδάκι του Tom Waits που ακούω στο blog σου

mimidenisi είπε...

de xreiazesai treno gia na fygeis mporeis na afiseis pisw sou proswpa,katastaseis mono me ti skepsi.otan allazeis esy allazoun kai ta panta gyrw sou.proswpa kai katastaseis pou se kratoun stasimo/h den yfistantai an to apofasiseis na fygeis ap'ayta ki as ta trws sti mapa kathe mera..
arkei na pareis epitelous tin apofasi.
egw tin pira

mimidenisi είπε...

de xreiazesai treno gia na fygeis mporeis na afiseis pisw sou proswpa,katastaseis mono me ti skepsi.otan allazeis esy allazoun kai ta panta gyrw sou.proswpa kai katastaseis pou se kratoun stasimo/h den yfistantai an to apofasiseis na fygeis ap'ayta ki as ta trws sti mapa kathe mera..
arkei na pareis epitelous tin apofasi.
egw tin pira

Evi είπε...

Συμφωνώ μαζί σου πως το συναίσθημα του να είσαι άγνωστος μεταξύ αγνώστων είναι συναραπαστικό. Επίσης οι νέες αρχές είναι καλές και ορισμένες φορές χρήσιμες.

Όμως κάθε φυγή έχει και ένα λόγο.Όχι δεν είσαι δειλή να φύγεις. Το θέμα είναι να ξέρεις πότε να φύγεις. Και αρκετές φορές η φυγή σου προλαβαίνει πολλά αρνητικά συναισθήματα.

Προσωπικά έχω κάνει δύο καινούργιες αρχές. Η πρωτή δεν ήταν επιλογή μου. Η δεύτερη ήταν γιατί αποφάσισα να φύγω,αφού είδα πως δεν υπήρχε άλλη λύση.Η φυγή ποτέ δεν είναι η λύση.Είναι απλά το τέλος.

"Δεν ειμαι δειλη που θελω να φυγω.Ειμαι δειλη που δεν τολμαω να φευγω με τη συχνοτητα που θελω και οταν ακριβως νιωσω πως το θελω."
Πριν φύγεις δοκίμασε να αλλάξεις αυτό που σε κάνει να θέλεις να φύγεις την επόμενη φορά.

Την καλήμέρα μου.

Ghostdog είπε...

Τάσεις φυγής...
Χμμμ,Έχω κατα καιρούς και κατα περίσταση, ή μάλλον ανά περίσταση...
Εμένα από την άλλη μου αρέσει να δένομαι και να βιώνω "εκ του σύνεγγυς", ότι με "αγγίζει", ότι νοιώθω να με "γεμίζει", να με... "πλημμυρίζει"...

Τάσεις φυγής, λόγου χάρη, έχω το 20ήμερο των Χριστουγεννιάτικων διακοπών, ή από τον Αύγουστο έως τώρα(σίγουρα και για αρκετά ακόμα) διανύω μία παρατεταμένη τάση φυγής...

Συμφωνώ εν μέρη, με: "το συναισθημα του να εισαι αγνωστος μεταξυ αγνωστων μπορει να συγκριθει με κανενα αλλο".
Όντως είναι μία ιδιαίτερα ωραία αίσθηση, σου δίνει μία τρομερά ιδιάζουσα αίσθηση ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, μα κάποιες φορές και "τρόμου"...

Πώς να "δαμάσεις" τόση ελευθερία;

Τόση, που μετά από κάποιο καιρό, ίσως, να μην ξέρεις πώς να την αξιοποιήσεις...

Χωρίς να θέλω να το παίξω "ψυχολόγος", νομίζω πως αυτή την αίσθηση θα την αντισταθμίσεις, και θα την αναθεωρήσεις, όταν βρεις κάποια αδελφή ψυχή(ναι, ξέρω, πως μόνο ηλιθιοδώς ρομαντικοί μαλάκες ακόμα πιστεύουν σε κάτι τέτοιο),που θα σε "γεμίζει" και θα σε κάνει να αισθάνεσαι τόσο ελεύθερα..."δεσμευμένη"-αφοσιωμένη, τότε, θα μειωθούν και οι τάσεις φυγής...
Άποψη μου, κράτα την ή πέτα την...

Μέχρι την επόμενη φορά...
Υποβάλλω τα σέβη μου,
και χαιρετίζω τις ελεύθερες σκέψεις σου.

Sanity Loss Era είπε...

@Κωστα,

Δε θελω να σωθω με τις φυγες μου. Δε με κυνηγαει κανεις. Απλα θεωρω οτι οταν το μερος που εισαι και τα ατομα δεν εχουν να σου προσφφερουν κατι αλλο,δενυπαρχει λογος να μενεις και να υπομενεις μια ρουτινα που δε σου αρεσει.Επισης δεν εχω ορεξη να βελτιωσω καταστασεις που εξελιχθηκαν ασχημα. Νομιζω πως δεν αξιζει και προχωραω.

@μιμη,

Οχι, δεν αλλαζουν τα παντα γυρω σου. Αν εισαι εγκλωβισμενος δεν μπορεις να πεις στον εαυτο σου οχι δεν ειμαι και αυτοματως να ξαανιωσεις. Ειμαι του "αλλαζω παραστασεις". Να στο θεσω και αλλιως οταν ημουν Θεσσ/νικη δεν μπορουσα να ξεφυγω.Ποσο μαλλον τωρα που εχω ερθει σε μια πολυ μικροτερη πολη. Η σκεψη δεν αρκει οταν μιλαμε για πρακτικα πραγματα.

@ευη,

Η φυγη δεν ειναι τελος. Ειναι αρχη. Φευγοντας κουβαλας παντα μαζι σου το παρελθον σου. Απλα δεν εισαι αναγκασμενος να το τρως στη μαπα. Αυτο κανω αυτον τον καιρο, μονο και μονο επειδη δε μπορω να φυγω.

@Γκοστντογκ,

Την ελευθερια δεν τη δαμαζεις. Την εκμεταλλευεσαι. Με την καλη εννοια. Η αληθεια ειναι οτι εγω πτε δε δενομουν με ανθρωπους. Μονο σε σπαιες περιπτωσεις. Και εω πιστυω οτι ισχυει αυτο που ειπες. Οχι βεβαια με τη μορφη της αδερφης ψυχης. Αλλα μ ατομα που σου βγαζουν τον πραγματικο σου εαυτο και δνε ειαι απαραιτητα για "ζευγαρωμα". :P. Και ναι πιστευω οτι οταν και αν βρω αυτο το ατομο που θα εχει τη δυναμη να με απομονωνει απο την πραγματικοτητα και να τον θελω στο δικο μου κοσμο, δε θα εχω τασεις φυγης. Εκτος αν φευγουμε μαζι. :P

Evi είπε...

Να με διορθώσω λιγάκι...
Η φυγή είναι τέλος για το λόγο που διάλεξες να φύγεις.

Sweet and bitter είπε...

Καταλαβαίνω τι λες... Έχω κι εγώ τέτοιες τάσεις φυγής: ίσως γι' αυτό μου αρέσουν τόσο τα ταξίδια!
Κι από την άλλη σκέφτομαι ότι θα πρέπει κάποτε να αντιμετωπίζουμε ό,τι μας "δένει" σε καταστάσεις δυσάρεστες... Εγώ το προσπαθώ, αλλά δεν έχω καταλήξει σε καμιά συνταγή ακόμη.
Και θέλω σαν τρελή να σηκωθώ να φύγω από δω, να πάω ένα ταξίδι!

Naya είπε...

Υπαρχουν αυτοι που φευγουν κ αυτοι που σκεφτονται να φυγουν κ δεν το κανουν ποτε.Οπως κ να χει ελευθερια,δειλια,αλλαγη δεν ειναι κακο να ψαχνεις κατι αλλο..Εγω φευγω,οπως το εχω ξανακανει κ θα το κανω παλι αν χρειαστει επομενως δεν φανταζεσαι ποσο σε καταλαβαινω.. :)

Sanity Loss Era είπε...

@Ευη,

Η φυγη δεν τελειωνει κατι, απλα σε απομακρυνει απο αυτο.

@Σουιτ εντ μπιτερ,

Αυτο ειναι το θεμα. Τα ταξιδια ειναι απλα μια προσωρινη λυση. Προσωπικα δε μου αρκει.

@Ναγια,

Μακαρι να το ξανακανω και εγω, γιατι το χρειαζομαι.

Evi είπε...

Έχεις δίκιο.Το ένιωσα αυτές τις μέρες...
Μακάρι να μην είχες αλλα.....

joannidesc είπε...

auto pou anazitas einai mia outopia!
magiko sinais8ima na 3ekinas apo tin arxi opote sou aresei kai to krineis aparaitito
to kalitero omos einai na apofasiseis ti sou aresei se auti tin zoi
kai na prospa8iseis na siglineis to siban sou pros ta ekei...
kai tha deis oti tha sou aresei!
arkei na to pisteueis prota apo ola esi! kai meta osoi se agapan... akolouthoun! opos tha kaneis kai esi an apofasiseis na kaneis oikogenoia!