Τετάρτη, 9 Απριλίου 2008

Ελα ντε.

(χαζη εικονα)

Λοιπον ολοι ξερουμε πως οι ανθρωποι δεν ειναι επιπεδοι. Υπαρχουν πολλες πλευρες σ'ενα και μονο ατομο.Περισσοτερες και απο τους συνδυασμους ολων των αριθμων. Εκτος αν εισαι φασιστας ξερω 'γω οποτε νταξει εκει εισαι πιο επιπεδος και απο το βυζι της Κιρα Ναιτλι. Ενιγουει, ολοι αυτοι οι γυμνοσαλιαγκες του εγκεφαλου ενεργουν πολυ περιεργα στα αισθηματα και στις σκεψεις. Γενικα ειναι αυτοι που αποτελουν το ειναι μας. Ειναι αυτοι που καθοριζουν τον καθενα μας. Και οι διαολεμενοι μας αλλαζουν καθε μερα, οπως εμεις αλλαζουμε τα ρουχα μας.

Το ψητο: Δεν μπορουμε ποτε να καταλαβουμε τι θελει ο αλλος απο μας, απο τη στιγμη που ο ουτε ο ιδιος ξερει τι θελει. Αν ας πουμε εγω η ιδια δεν ξερω τι θελω απο καποιον, λογικο ειναι ο αλλος να ζει με την ιδια απορια, η οποια ποτε δεν προκειται να λυθει. Συχνα μας ζητανε εξηγησεις. "Τι θελεις απο μενα?". Αυτο ειναι κατι που οσες ωρες και αν κατσεις να το σκεφτεις με λογικη ή συναισθημα δεν προκειται να το απαντησεις. Και αυτο ειναι απορροια του "Δεν ξερω τι θελω".

Ωρες ωρες ζηλευω τους ανθρωπους που ειναι σιγουροι για τις αποφασεις τους και ξερουν ακριβως τι θελουν τη στιγμη που το θελουν. Καλως ή κακως εγω δεν ανηκω σε αυτην την κατηγορια. Εχω μια αοριστη εικονα στο μυαλο μου σχετικα με το τι θα ηθελα, αλλα οταν φτανει η στιγμη να παρω αποφασεις για συγκεκριμενα θεματα μενω να πεταω αναμεσα στα συννεφακια των σκεψεων μου, μεχρι να τα παρω και να τα κανω παπαρα(αυτη που τρωμε ρε) στο αλκοολ. Θα μου πεις, πολλοι ανθρωποι ειναι ετσι, τι σκας? Θα σου πω αυτο που λενε ολοι οι γονεις "Τι με νοιαζει εμενα τι κανουν οι αλλοι?". Απο τη στιγμη που εγω νιωθω ετσι και αυτο με φθειρει, το γεγονος οτι δεν ειμαι μονη μεσα σ'ολη αυτην την τρελα της αναποφασιστηκοτητας δε με παρηγορει. Ισα ισα με κανει να νιωθω χειροτερα γιατι οσο πιο πολλοι ειμαστε τοσο περισσοτερες ειναι οι πιθανοτητες να πεσω σε εναν τετοιο και να φαω στη μαπα και τη δικια του αναποφασιστηκοτητα.

Αυτο ειναι το κακο. Η δικια μας μαλακια επηρεαζει και τους αλλους. Και τους πληγωνει. Οπως και εγω πληγωνομαι οταν ο αλλος δεν ξερει τι θελει να κανει με τη παρτη μου και μ'εχει και χολοσκαω. Αλλα λενε οτι ολα γυριζουν. Ε λοιπον ολα οσα εκανα εγω τοσα χρονια χαραχτηκαν πανω σ'ενα μεγαλο ξυλινο μπουμερανγκ και επεστρεψαν ολα μαζι για να με χτυπησουν με δυναμη και φορα στο δοξα πατρι.
Αυτο το "πρεπει να τα βρεις με τον εαυτο σου" ειμαι σιγουρη πως το εχεις ακουσει ουκ ολιγες φορες. Οκ, ετοιμαζω τα χαρτια της διαπραγματευσης, φοραω το διπλωματικο μου μειδιαμα, ασκω και μια αυτοκριτικη,αλλα ρε πουστη μου γιατι δεν πετυχαινει? Κοιτα, εγω οπως εχω αναφερει πολλακις ειμαι και γκαντεμω του κερατα και δεν αστειευομαι καθολου. Να φανταστεις επι 2 βδομαδες με το που πατουσα το ποδι μου καπου αρχιζε να βρεχει και με το που εφευγα εβγαινε ο ηλιος. Αφου στη Θεσ/νικη με παρακαλουσαν να φυγω μπας και ανοιξει ο καιρος. Ή το αλλο. 2 προβληματα υγιειας την ιδια χρονικη στιγμη(ασε φιλε πολυς πονος). Μη σου πω και για τους αλλους τομεις της ζωης μου, θα τραβας τα βυζια σου(ή τα μαλλια σου αν δε διαθετεις,οπως αγαπας εμενα δε με πειραζει). Καταλαβαινεις? Οταν εχεις μια μουντζα να σε κυνηγαει σαν ατομικη βομβα, δεν μπορεις να κατσεις να ασχοληθεις και με την αναποφασιστηκοτητα σου, μπορεις? Οχι. Μπορεις ομως να ασχοληθεις με την αναποφασιστηκοτητα των αλλων που κολλανε στους αλλους τομεις της ζωης σου και τους γαμανε και αυτους.

Εσεις οι αποφασισμενοι και οι αποφασιστικοι πρεπει να ξερετε ομως οτι ουτε η δικια μας η θεση ειναι ευκολη. Ειδικα οταν σας παιρνουμε στο λαιμο μας.Αληθεια δεν το κανουμε επιτηδες. Ουτε παιζουμε μαζι σας. Τωρα θα μου πεις, ναι αλλα εγω τι φταιω. Ναι ρε φιλε και γω το λεω αυτο συνεχεια. Αλλα στην τελικη αν δεν μπορουμε να ανεχτουμε ο ενας τον αλλον ας ανεβουμε σε μια μπανανια και ας αρχισουμε να τρωμε μπανανες.Ε μα τι.

Θελω να καταληξω στο οτι δεν μπορω εγω να απαιτω να ξερω τι σκεφτεται ο αλλος και να ειναι σαφης και συγκεκριμενος απεναντι μου, τη στιγμη που και εγω η ιδια ειμαι για τα σιδερα(και της φυλακης και του τρελαδικου). Καταλαβες? Μπρος γκρεμος και πισω γκομενες που λεει και ο Τζιμης. Και αν θες να ξες εγω θα περιμενω να φυγει το κωλοσδισεκτο μπας και ανθισει καμια λεμονια στη γειτονια και γινει και ο ουρανος πιο γαλανος γιατι βαρεθηκα να προκαλω καταιγιδες.

Αυτα. Μη με παρεξηγειτε, εχω και πυρετο. Καταλαβαινετε, το παραλυρημα της κρυωμενης.


Αντε γεια και μην ξεχνατε το προφυλακτικο!

Υ.Γ: Αυτος ο Αιμιλιος ειναι και πολυ μαναρι.

Manu σε παρακαλω. Manu, μη ζηλευεις, ειπαμε εσενα θα παντρευτω,σωπα σωπα.
Update:Τωρα που το ξαναδιαβαζω, συνειδητοποιω οτι δεν ειναι οπως θα ηθελα να το πω. Μου φαινεται εχασα και την οποια ικανοτητα ειχα να εκφρζω ο,τι σκεφτομαι. Γαμω.

13 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πάρε κανένα ντεπόν και τα ... ξαναλέμε!

Evi είπε...

Περαστικά σου!Κι εγώ και πολύς κόσμος αυτή την εποχή τραβιέται με πυρετούς και συνάχια...
Όσο για την αποφασιστικότητα....
τελικά νομίζω είναι καλύτερο να ακολουθείς την καρδιά σου και να κάνεις αυτό που νιώθεις τη στιγμή που το νιώθεις.Στην τελική και θα κάνεις λάθη και δε θα έχεις και τύψεις γιαυτά.

Naya είπε...

Οχι ρε συ,ενταξει το καταλαβα-δεν το εχασες!Ομως δεν μπορω να αποφασισω τι να σου γραψω!!Περαστικα-αυτο το αποφασισα ευκολα!
:)

Βάσκες είπε...

Αφού δεν ξέρεις τι θέλεις να πεις πως να το καταλάβουμε;

:)

Χα χα, τα είπες μια χαρά μανούλι του manu.

Tênis e Sapato είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Tênis e Sapato, I hope you enjoy. The address is http://tenis-e-sapato.blogspot.com. A hug.

aerostatik είπε...

πολλές φορές ένας αναποφάσιστος άνθρωπος ερωτεύεται από ανάγκη έναν αποφασιστικό και γίνεται σκλάβος του, εκτελεί τις αποφάσεις του άλλου...

Sanity Loss Era είπε...

@ασκαρδαμυκτι,

ενα σωρο χαπια και αντιβιωσεις παιρνω, το ντεπον τι να μου κανει πια??

@Ευη,
Μα και παλι δεν ξερω τι να κανω και το κακο ειναι οτι εχω τυψεις μετα!

@Ναγια,

τα λογια ειναι περιττα την ωρα που αρρωσταινουμε!!Φιλια!

@Βασκες,

Αληθεια, δεν πιστευα να βγαλετε ακρη! Αχ ναι! Εγω ειμαι αυτη! Επισημως θα ανακοινωθει ο γαμος μου με το Mαnu Chao τον Ιουλιο στη συναυλια του. Ευχαριστω. Τα ρεστα μου. Τα βλεπω.

@Αχ αεροστατο,

ακομα και ο ερωτας μπαινει στο τρυπακι της αναποφασιστηκοτητας. Γενικα το ποστ πιο πολυ στον ερωτικο τομεα αναφεροταν οποτε... Οσο γιαυτο που λες ισως να ισχυει δεν ξερω. Δεν το εχω συναντησει.

aerostatik είπε...

κι εγώ έχω περάσει αυτή τη φάση, μην κολλάς...

She είπε...

S.L.E, σκεφτόμουν τι μου αρέσει περισσότερο όταν σε διαβάζω..χμ.. μάλλον ότι τσαλακώνεις πολύ δηθενισμό με τακούνια και κόκκινα νυχάκια! Ισοπεδώνεις τα ντε-φουφ υφάκια & κάνεις μερικούς να ψάχνονται! Περαστικά σου κοπέλα μου!

Φιλιά!

ΥΓ. Ο Χειλάκης είναι ιδιαίτερα ελκυστικός επειδή έχει υπέροχη φωνή που σε ανατριχιάζει ευχάριστα;)

Sanity Loss Era είπε...

@Αυτη,

Ολα αυτα τα κανω εγω?? Στη μανα μου να το πεις αυτο που με λεει τεμπελα! Δε θα λεγα οτι μονο η φωνη του σ'ανατριχιαζει.. ;)

@αεροστατο,

Δεν κολλαψ,σπαζομαι.

Kleine wolke είπε...

Πές τα χρυσόστομη! θα σε εκτυπώσω και όταν νοιώθω έτσι ακριβώς(πολύ συχνά δηλαδή) θα το κολλάω πάνω στο κούτελο να αποφεύγω και τις πολλές ερωτήσεις(-τι έχεις; μα τί θέλεις επιτέλους;
-αυτό έχω,να! θα λέω κι εγώ.)
Περαστικά σου εύχομαι!
καλό απόγευμα!

Sanity Loss Era είπε...

@kleine wolke,

α δεχεσαι ομως την ιδια απαντηση και απο τους αλλους??

mimidenisi είπε...

den kserw an ithela toso poly na grapsw i na akouw to tragoudi ayto.einai krima pantws ena tetoio thema na eksantleitai ston erwtiko tomea kai se synaisthimata pou isws einai/isws den einai alithina.les ki exoume lysei ola ta simantika zitimata pou aforoun ti zwh mas,exoume brei to bathitero nohmna ths kai to mono pou apomenei einai na broume pleon to atomo pou tha perasoume to ypoloipo ths,me tin pseydaisthish pws tha oloklirwthoume epitelous san anthrwpoi kai tha gemisoume to "aneksigito" keno pou niwthoume mesa mas.wres wres niwthw to myalo mou san jip mesa stin erimo tis kathimerinothtas na xtypietai anelehta apo ammothyelles anisixiwn kai problimatismwn xwris ousia kai ta xronia pou pernoun san ta kaysima pou ligosteyoun oso spiniarw ateleiwta panw stin ammo.den perimenw na katalaboun oloi ti thelw na pw.i pleiopsifia twn pithanwn anagnwstwn exei brei idi mia oasi ki einai eytixismenoi mesa se ayti,kai kala kanoun.yparxoun omws kai aytoi pou apegnwsmena psaxnoun na broun ti thallasa.s'aytous eyxomai olopsyxa na ta kataferoun alla ki an den mporesoun yparxei panta mia oasi gia olous pou tha tous dwsei eytixia.
gia na mpw omws estw kai gia ligo sto thema pisteyw oti prepei na diorthwsoume tin anapofasistikothta mas,na kseroume diladi ti akribws theloume estw ki an ayto kamia fora den einai pantote sygekrimeno kai ksekatharo.etsi otan kathenas apo mas apofasisei na akolouthisei ena dromo,to idaniko tou tairi tha einai kapoios/a pou exei parei ton idio dromo mazi tou kai mesw tis alliboitheias kai allilokatanohshs tha ton boithisei prwta ap'ola na ginei kaliteros anthrwpos ki epeita na ftasei sto terma.bebaia idaniko tairi mporei na baftistei opoiosdipote exei tin ikanothta na symbiwnei mazi mas,prosferontas mas mia aisthisi parigorias,asfaleias kai mas kanei na xamogelame me tin proypothesi fysika na spiniarei to myalo mas gyrw tou.

y.g:gia tous allous tomeis ths zwhs sou den psinomai poly na akousw oxi mono giati den exw byzia alla giati den exw kai polla mallia na trabiksw kai ta enapomeinanta ta lypamai!