Δευτέρα, 21 Απριλίου 2008

Ειναι δικο μου και μονο δικο μου!



Manu, σου 'ρχομαι!

12 σχόλια:

Evi είπε...

Καλή διασκέδαση!!!

Sanity Loss Era είπε...

Θα ειναι σιγουρα καλη!

panoptis είπε...

θα ναι σίγουρα :)


(μόνο 25, ε; λόγω πρώιμης αγοράς;;;;)

Naya είπε...

Αντε καλα να περασεις..(ζηλευω..!)
(Τον εχεις δει απο κοντα???Ειναι ενα μετρο!!!) :PPPP

Sanity Loss Era είπε...

@Πανοπτη,

μετα ακριβαινουν.

@Ναγια,

δεν τον εχω δει, αλλα και γω στουπα ειμαι! Μια χαρα θα ταιριαξουμε!

(Manu ελπιζω να χεις καταλαβει πλεον ποσα κοινα εχουμε και πως ειμαστε φτιαγμενοι ο ενας για τον αλλο.)

She είπε...

Πολλοί "γνωστοί άγνωστοι" θα μαζευτούνε εκεί μου φαίνεται τελικά..!

Sanity Loss Era είπε...

Αυτη,

Χμου,χμου....Και αν βρεθουν μεταξυ τους με τετοιο πανικο εμενα να με ντυσεις εξαπτερυγο και να με κρεμασεις στη σκηνη!

She είπε...

Φαντάσου όμως να σε ντύσω και να σε κρεμάσω? χαχαχαχα! Φιλιά!

LoRy είπε...

Γκρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ Γκρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ νιαρρρρρρρρρρρρρρρ νιαρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ θελω κι εγωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω ! Το κερατοκερατο μου ! Που θα παει θα το παρω εστω και ακριβο !!!!!

Παντρευεται κολλητη την επομενη μερα και ...

Μη και δεν εχει review μετα αν δεν παω θα σε δειρω ! Να δω τι εχασα !

Αχχχχχχχχχχχχχχχ περνα καλα καλα καλα (γαμω το Terra Vibe ομως !)

;)
Μ.

Sanity Loss Era είπε...

Αυτη,

Και γαμω! Θα ειμαι πολυ ερωτευσιμη και ο μανου θα πεσει ξερος. Το τι μου παει το εξαπτερυγο δε λεγεται..

Μ,

Ελα ρε φιλε! Την επομενη μερα παντρευται οχι ανημερα!! Θα σε περιμενω βλακα αντε!

Ο Ψυχοβγαλτης είπε...

Αχου, το σκεφτομανε κι εγω να ερθω. Αλλα θα παω Γκογκολ Μπορντελο και Μασσιβ Αττακ οποτε δεν μπορω να κατεβαινω καθε τρις και λιγο.

Αντε, αντε τυχερουλα!

Sanity Loss Era είπε...

@Ψυχοβγαλτη,

Ελα μωρε και γω και στα 2 θα παω. Που κολλας?? Θεμα συνηθειας ειναι το 6ωρο του τρενου.