Πέμπτη, 15 Μαΐου 2008

Γεα μπειμπε!



Νεα αναρτηση,νεες εποχες.Νεες ιδεες,νεα κολληματα,νεα καρουμπαλα και μαλακιες. Ειμαι η σ.λ.ε και ειμαι καλα,οχι παντα,αλλα συνηθως την παλευω και αυτες τις μερες την παλευω ζωντας απαλευτες καταστασεις. Μπερδευτηκες? Η απαλεψια φιλε ξεπερνιεται μονο μεσα απο απαλευτοκαμμενολιωσιμοκαταστασεις.Τουτεστιν, καειτε γιατι χανομαστε.

Παω το ποστ σε αλλα επιπεδο.

Το λοιπον, πιστευω οτι αν κατι μετραει σ'αυτη τη ζωη(καλα,μετα το σεξ,το φαι,το τζιν,το χορτο, το γελιο,τα καμμενα ανεκδοτα κλπ κλπ), ναι μαζι με αυτα, αυτο που γαμαει ειναι να αναθεωρεις και να βλεπεις με αλλο ματι-τροπος του λεγειν ρε μαλακα,τι νομιζες- τις καταστασεις που σου ρχονται. Δηλαδη(ς),να σου 'ρχονται καποιες κοινοτυπες καταστασεις,αλλα να τις ζεις αλλιως. Ειναι σαν να δοκιμαζεις καθε μερα,διαφορετικα φαγητα. Φαντασου να τρως καθε μερα πατατες γιαχνι ας πουμε. Βαρετο, νεσπα? Ειναι καποιες νεες οπτικες γωνιες που προσθετουν τσιλι και ταμπασκο στη ζωη σου και την κανουν πικαντικη τε και ενδιαφερουσα.

Καποια νεα προσωπα,τα οποια δεν ειναι οι τυπικοι βαρετοι ανθρωποι που γνωριζεις συνηθως, που η σχεση σου μαζι τους δεν εξλισσεται οπως ειθισται, προσωπα που σε κανουν να θελεις να τα βλεπεις συνεχως και τελος προσωπα που σε ιντριγκαρουν γιατι δεν ξερεις τι σε ξημερωνει μαζι τους.

Ιδια μεσημερια,στα ιδια καφε,αλλα τοσο διαφορετικα απο τα υπολοιπα. Ο ιδιος αχτυπητος,τα ιδια στριφτα,αλλα τα πούλια του ταβλι(ου) κανουν τη διαφορα. Η ιδια τραπεζαρια στη λεσχη,αλλα τα γευματα ειναι πιο νοστιμα.

Να μην τα πολυλογω,να ζησουν οι ανθρωποι που ανατρεπουν τη ρουτινα!

Και για να μην ξεχνιομαστε,παρτε και ενα κουφο:

The New Best Niagara! Καζανακι σε τουαλετες Κτελ. Ο μοντιε, χαου σικ!


16 σχόλια:

Throgos είπε...

Ωραία πράματα. Μ' αρέσει η οπτική σας γωνία.

Λυδία είπε...

έτσι είναι!ακριβώς έτσι!
Διάβασα και μια ατάκα κάπου (δεν θυμάμαι ως συνήθως που :P) που κολλάει...
"Φυσικά φάσκω και αντιφάσκω γιατί αυτό μου επιβάλει ο μεταβαλλόμενος εαυτός μου.."

Να ζήσουν λοιπόν οι άνθρωποι που ταρακουνάνε τα μυαλά μας!
Καλημέρες!!

Spyros Vlahos είπε...

Μανάρι,
είσαι και πρώτη, να 'ούμε, αλλά τεμάχιον όχι του γούστου μου καθότι είμαι ενδιαφέρων άνθρωπος, είσαι ενδιαφέρων άνθρωπος αλλά με διαφορετικούς ρυθμούς, νεσπά;

Ωραίο μπλογκάκι.
Αν έχω ταράκουλο κι είμαι σπινταρισμένος θα ξανάρθω, δεν είσαι για νορμάλ στιγμές περίσκεψης

thesikaleon είπε...

κι αν δε με θέλεις Μαριγώ
να και γω...


καλησπέρες

She είπε...

χαχα! Έλεος!

Sanity Loss Era είπε...

Θρωγκε,

να το κοιταξεις αυτο.

Λυδια,

κ γαμω τις ατακες! Την εχω βαλει ηδη μσν!

Σπυρε,

παραφερεσαι.

Δεσικαλεον,

Ασχετο μεν,ουσιωδες δε. Τσιαρς.

Αυτη,

Προς τι ο γελωτας παρακαλω?

Haris είπε...

"Να βλέπεις τα πράγματα σαν πρώτη φορά. Να αποχαιρετάς τα πράγματα σαν τελευταία φορά." Τάδε έφη ο αθεράπευτος Καζαντζάκης.

Η δικιά μου άποψη, είναι ότι αν δεν αλλάζεις εσύ, τίποτα γύρω σου δεν πρόκειται να αλλάξει. Γιατί, είναι ο άνθρωπος που μπαίνει στο ποτάμι που αλλάζει, όχι το ποτάμι.

Vanessa είπε...

Όλα καλά βρε παιδί μου,μέχρι το σημείο που βλέπεις ότι το άλλο μάτι με το οποίο έχεις αποφασίσει να βλέπεις τα πράγματα έχει γκαβομάρα προς τύφλωση και σε οδηγεί πάντα μα πάντα όμως στο λάκο με τα σ...ά.Εκεί τι κάνεις τότε?Φοράς το ματομπούκαλο (την λογική δηλαδή)και επανέρχεσαι στην πεζή πλην καθαρή πραγματικότητα.

Nomad είπε...

(Αυθυποβολη:Το να γραφεις μπαρουφες για να αναβαλεις το πλυσιμο των πιατων)
~

Κοπι-πειστ είναι, σας θυμίζει κάτι;

:)

καλως σε βρήκα.

Naya είπε...

Kαποιον γνωρισες εσυ....!!!!!;)
:PPPP

Spyros Vlahos είπε...

Δεν κολλάει πουθενά αλλά θα το 'πω : μετέφρασα στα αρχαία ένα ρητό και ισχυρίζομαι πως το λέει ο Αριστοτέλης. Όσοι το ακούνε για μια στιγμή σαστίζουν, όσοι απ' αυτούς ξέρουν αρχαία ξεσπάνε σε γέλια τρανταχτά, οι υπόλοιποι το κάνουν αυτό αφού τους το εξηγήσω.
Προσέχτε, έχω βάλει cpyright.
Το ρητό λέει "αλλοτρίω πρωκτώ διάγω καγώ δίκην κυναίδου" κι η μετάφραση "με ξένον κώλο κάνω κι εγώ τον πούστη"
Καληνύχτα σας.

Sanity Loss Era είπε...

Χαρη,

και αν ολα γυρω σου,αρνουνται να αλλαξουν? (μ'άρεσει να φασκω και να αντιφασκω!)

Βανεσα,

συμφωνω εν μερει αλλα ποιος ειπε οτι το αλλο ματι δε βλεπει με λογικη?

Νομαντ,

ναι! Τετοιες μαλακιες μονο εγω τις γραφω. Και ναι εισαι ποκυ τυχερως που με βρηκες! Σιγουρα θα το μετανιωσεις!

Ναγια,

Χα! Ναι και γνωρισα καποιους,αλλα και αλλαξα τις σχεσεις μου με ατομα που ηδη ηξερα!

Σπυρε,

επισης,ο καθενας την κλανια του μοσχοκυδωνο την εχει.Και αυτο κολλαει παντου.

Vanessa είπε...

Το άλλο μάτι καλή μου Naya έχει αχρωματοψία και τα βλέπει όλα με τις ίδιες αποχρώσεις - γκρι ποντικί.Άστα να πάνε βρε φιλενάδα,γκάβακας με τα όλα μου

Vanessa είπε...

Sanity loss era
Για να δεις πόσο γκάβακας είμαι - πω....πω!!ρεζίλι γίναμε - σε άλλου το blog έγραφα και σε άλλο όνομα αναφερόμουν στην αναρτηση...ρε συγνώμη!!Δεν πάω καλά

Sanity Loss Era είπε...

Βανεσσα,

Καλα κρασια!

Aunt Donna είπε...

Ax έχουνε και η Ευρυκλεια στο σπιτι στα εξαρχεια τετοιο.Χαλια κάνει ενα θορυβο γαμησε τα!