Κυριακή, 25 Μαΐου 2008

Καπου σε ξερω.




Ντριν.

-Ποιος?
-Καλημερα.
-Για να το λες εσυ.
-Τελος παντων, σας τηλεφωνουμε γιατι βρηκαμε χθες τον εαυτο σας.
-Α στο διαλο.
-Αρχιζω να καταλαβαινω γιατι εφυγε.
-Ειπες κατι?
-Οπως και να 'χει τον βρηκαμε χθες να αλωνιζει σε κατι στενα μπροστα απο κατι ψητοπωλεια.
-Δε μου κανει εντυπωση,του αρεσουν πολυ οι παντσετες.
-Εχω υποχρεωση να σας τον φερω.
-Ποιος σε υποχρεωνει?
-Αυριο το πρωι θα ειμαστε εκει.
-Να 'ρθειτε μετα τις 2 για θα κοιμαμαι πιο πριν.

Κλικ.

7 σχόλια:

Αρτέμης είπε...

Χωρισμός...της απουσίας στιγμή πρώτη

Με λένε Αρτέμη

Σε λίγο η βροχή..Σε λίγο ο αέρας και η νύχτα

Με λένε Αρτέμη

Vanessa είπε...

Έχει τάσεις φυγής...αφήστε τον ελεύθερο!!

Spyros Vlahos είπε...

Κι εγώ τρελλαίνομαι για παντσέτες κι όμως δε νου φεύγει ποτέ, όσο κρασί και να 'πιω. Είναι καλό ή κακό;

LoRy είπε...

Το κερατο μου το κερατο μου το κερατο μου κατι τετοιο με πηραν και μου ειπαν κι εμενα προχτες και οχι τπτ αλλο ο μαλακας τους ανοιχα και τον ξαναπεταξαν μεσα !

Αργκκκκκκκκκκκκκκκκκκκκκκκκκ

:D

Naya είπε...

Koιτα ατυχια ε?Να θες να τον ξεφορτωθεις κ να στον ξαναφορτωνουν..
Εγω παντως τωρα τελευταια φλερταρω με την ιδεα της ανακυκλωσης..

aerostatik είπε...

όταν επιστρέψει ο εαυτός σου βάλτον ν΄απαντήσει στα σχόλιά μας...

Sanity Loss Era είπε...

Αρτεμη,

σ.λ.ε,χαρηκα.

Βανεσα,

Ας προσεχε. Εχει και καποιες υποχρεωσεις.

Σπυρε,

κακιστο.

Λορη,

δεν ειναι αναγκαιο κακο αυτο. Ισως ειναι καλο να θυμομαστε που που ποιοι ειμαστε.

Ναγια,

Δε θα 'ταν καλυτερα η αναδιαμορφωση? Ε?

Αεροστατο,

Βουαλα!