Σάββατο, 14 Ιουνίου 2008

Μια χωριατικη στο 5.


Σημερα αισθανομαι ετσι (κλικ).


Με μια διαφορα.


Πλεον δε καθομαι να σκασω για το πως ειναι τα πραγματα,αλλα γιατι ειμαι τοσο δειλη και δεν τ'αλλαζω. Εξοργιζομαι με τον εαυτο μου και οχι με τις μερες. Εξοργιζομαι με το μερος που ειμαι, γιατι θα 'θελα να μαι αλλου. Θυμωνω με τους ανθρωπους που εχω διπλα μου γιατι θα 'θελα να 'χα αλλους. Και αυτο με εχει οδηγησει στο να μη ζω τις καταστασεις. Ποτε δε νιωθω μες στο περιβαλλον,νιωθω σαν παρατηρητης, δεν μπαινω μεσα τους, δεν τις νιωθω. Δεν ειναι δικες μου. Δεν ειμαι εκει που ΠΡΕΠΕΙ να ειμαι. Γιατι ολοι μας ξερουμε που θελουμε να ειμαστε. Και ακομα και αν συνειδητα δεν το καταλαβαινουμε, το νιωθουμε παντα. Οταν βρισκεσαι εκει που θες, το καταλαβαινεις. Και γω δεν το νιωθω εδω που ειμαι. Ισως δεν ξερω που ακριβως θα 'θελα να ειμαι. Αλλα ξερω οτι οταν το βρω θα το νιωσω. Μια απο τις πιο συχνες ερωτησεις που μου κανουν ειναι "Τι σκεφτεσαι?" και βλεπω συνεχεια χερια να κουνιουνται μπροστα μου για να με "ξυπνησουν". Ισως για αυτο εχω κολλησει τελευταια τοσο πολυ με το τραγουδι "What's on yoyr mind" των Madrugada.


Ολοι εχουμε τους φοβους μας. Τι γινεται ομως οταν γινεσαι υποχειριο τους? Τοτε δεν εισαι καποιος που εχει φοβους,αλλα ενας φοβος με βυζια και κωλο.


Οι φοβοι αυτοι δεν σπανε με βραχυπροθεσμες λυσεις. Μπορεις να τους πνιξεις στο αλκοολ, να τους καψεις με την καφτρα ενος μπαφου, να τους κοιμισεις, αλλα δεν μπορεις να τους σκοτωσεις. Η γαγραινα δε γιατρευεται με ντεπον, αλλα με κοψιμο απο τη ριζα. Οι φοβοι δεν αποτελουν εξαιρεση.


Η λογικη και το συναισθημα. Στους περισσοτερους υπερτερει το ενα εναντι του αλλου. Υπαρχουν οι λογικοι ανθρωποι, υπαρχουν και οι ανθρωποι του συναισθηματος. Και ο καθενας πρατει αναλογα με το τι πλεοναζει μεσα του. Τι γινεται ομως οταν αυτα τα δυο βρισκονατι σε ιση ποσοτητα μεσα σου? Οταν υποτασσεσαι στη λογικη αλλα τα συναισθηματα σου φραζουν το λαιμο και σε πνιγουν? Οταν κανενα απο τα 2 αγγελακια στους ωμους σου δε ριχνει το αλλο νοκ αουτ? Οταν βρισκεσαι σε αδιεξοδο.


Τοτε ειναι που θελεις να δωσεις μια μπουνια ξεγυρισμενη στον εαυτο σου. Να συσσωρευσεις ολο το μισος σου σε μια γροθια και να το απλωσεις σε ολο σου το προσωπο. Να ουρλιαξεις, να πιασεις το τασακι και να το πεταξεις απεναντι, να τους βρισεις ολους, να βαλεις τα κλαμματα, να σπασεις την οθονη, να πονεσεις για να μην πονας.


Σου εχει τυχει να σου κολλησει ενα τραγουδι ή μια φραση και να επαναλαμβανεται συνεχεια στο μυαλο σου?


δεν αντεχω αλλο, δεν αντεχω αλλο, δεν αντεχω αλλο, δεν αντεχω αλλο, δεν αντεχω αλλο, δεν αντεχω αλλο, δεν αντεχω αλλο.


Εχεις ακουσει το στιχο του Μαλαμα, που λεει "Αλλα θελω και αλλα κανω, πως να σου το πω?" . Θα μου πεις και ποιος ζει οποιος θελει? Πολλοι θα σου πω. Αλλα γιατι να μην το αλλαζουν αυτοι που μπορουν? Γιατι να μην το αλλαξω εγω? Αχου μωρε, ναι βεβαια, η αβεβαιοτητα.Τι μας λες, συγκινηθηκα.


"You were in that dream that i was dreaming, i was dreaming in a dream.

[.............]

What's on your mind, when you 're lost in time, what's on your mind tell me why,why does it have to be this way,why do you always stay,miles away and 2 steps behind."


Πολυ αγχος,πολλα νευρα,πολλη στεναχωρια. Οου γουελ ο,τι εχει κανεις καλο ειναι. Ετσι δε λενε?


Οση ωρα εγραφα αυτο το ποστ, ακουσα madrugada, manu chao,mad caddies,shivaree, the gentle waves,mazzy star,μπλε, θηβαιο και πυξ λαξ. (Ειδα και τον κοτσιρα σε ενα βιντεο και φτιαχτηκα. Μη ρωτησετε γιατι, τα γουστα μου ειναι πολυ διεστραμμενα.Αντιθετα η φατσα του θηβαιου με αηδιαζει).



Πι.Ες: Θελω να τρεξω,να πεταξω να χαθω,ομως φοβαμαι τι θα γινει αν γυρισω.Τον εαυτο μου να γελασω προσπαθω μα καπου μεσα μου βαθια δε θα τολμησω. Αυτα σκεφτομουν χθες το βραδυ στη δουλεια(οχι θεια ντονα, δε δουλευω σε κωλομπαρο), αυτα σκεφτομαι συνεχεια.
Ευχαριστω τους Πυξ Λαξ που εκαναν τραγουδι τις σκεψεις μου.
Πι.Ες2: Και τη στιγμη που το σκεφτομουν αυτο, ο ντιτζει στο μαγαζι εβαλε αυτο το κομματι. Συμπτωση?
Απντειτ: Το τραγουδι δεν τα καταφερε σημερα να μπει, απο αυριο, εχουμε και δουλειες.

24 σχόλια:

Kleine wolke είπε...

Το θέμα με τα αδιέξοδα είναι οτι νομίζεις οτι έστω κάπου έχεις φτάσει,οτι τουλάχιστον πήρες μια απάντηση από τον εαυτό σου για να συνειδητοποιήσεις αργότερα οτι έχεις εγκλωβιστεί για τα καλά και δε σου φταίει κανείς άλλος εκτός από τον εαυτό σου και τις γαμημένες επιλογές που έκανες στο παρελθόν για να οδηγηθείς στο εδώ που σε διαλύει.Και οτι δεν υπάρχουν απαντήσεις.Ή μάλλον υπάρχουν.Πολλές μάλιστα.Αλλά όλες αντιφατικές μεταξύ τους.Κι εσύ αδυνατείς να συμφωνήσεις με αυτές.Αρνείσαι την αλήθεια τους.
Δεν ξέρω αν σε κατάλαβα σωστά,αν ναι,τότε ξέρω ακριβώς τι περνάς.Αν όχι μαλακίες έγραψα.
Και στις δυο περιπτώσεις σκατά.
Ελπίζω αύριο να είσαι καλύτερα.
Και να θυμάσαι οτι σε οποιοδήποτε αδιέξοδο,αν θες να βγεις κάνεις λίγο πίσω,βλέπεις πού έστριψες λάθος και αν δεν είσαι αθεράπευτη περίπτωση παίζει και να έχεις μια νεα επιλογή.Να επαναπροσδιορίσεις τα θέλω σου.Και να κάνεις το πρώτο βήμα προς αυτά.Συν τω χρόνω ίσως.

Φιλιά! καλό βράδυ :))

μοναχικος καβαλαρης είπε...

...ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ "ΣΤΡΟΒΙΛΙΣΜΑΤΑ"!!! ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ "ΦΙΓΟΥΡΕΣ"!!!...ΤΙ ΤΑΝΓΚΟ "ΧΟΡΕΥΕΙ" Η ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ;;; ANΑΡΩΤΙΕΜΑΙ... ΑΝ Ο Gardel ΖΟΥΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΕΝΑ ΤΑΝΓΚΟ ΣΤΟ ΡΥΘΜΟ ΤΕΤΟΙΑΣ ΣΚΕΨΗΣ...

astraxan είπε...

‘Όταν είμαστε χάλια ψυχολογικά δεν ακούμε ποτέ πυξ λαξ, madrugada, nick cave,gothic κλπ.
Η καλύτερη λύση είναι να βάλεις να ακούσεις σκυλάδικα και χαζο-ποπ τραγουδάκια, μετά από μερικά δευτερόλεπτα θα τα έχεις πάρει στο κρανίο, θα πετάς καντήλια και χριστοπαναγίες. Ως δια μαγείας θα έχει φύγει η κατάθλιψη και θα έχεις πάρει τα ίσα σου.
Είναι προτιμότερο να είσαι εκνευρισμένη παρά να θες να κόψεις τις φλέβες σου ή να θες να φουντάρεις από το μπαλκόνι.

Naya είπε...

Τι να πω..πρωι πρωι μολις ξυπνησα κ διαβασα αυτα που εχω μεσα μου,πιο καλα δε θα μπορουσα να τα περιγραψω...Τελευταια εχω καταληξει οτι απο το αδιεξοδο,το μονο που πρεπει να κανεις ειναι να γυρισεις πισω.Οταν ομως εχεις κολλησει ταυτοχρονα?
Εγω λοιπον δεν εχω λυσεις-οπως βλεπεις-απλα να ξερεις οτι αλλος ενας ανθρωπος(τουλαχιστον) σκεφτεται ακριβως τα ιδια με σενα κ ακουει madrugada αυτον τον καιρο..

Sanity Loss Era είπε...

Κλαινε,

μεσα επεσες.Πως παιρνεις ομως αυτη τη γαμημενη αποφαση να κανεις το βημα?

Καβαλαρη,

εγω αναρωτιεμαι γιατι με καλοπιανεις! Και οσο Γκαρντελ, να 'ταν κ αλλος.

Αστραχαν,

κοιτα να δεις τι παιζει με μενα. Οταν ειμαι σκατα, βαζω καταθλιπτικα τραγουδια και φτιαχνομαι. Κατι σαν ομοιοπαθητικη. Και το αντιστροφο. Οταν ειμαι καλα, βαζω τερμα κεφατα τραγουδια και μετα ξενερωνω. Α και γω δε χρειαζομαι σκυλαδικα για να τα παρω! Εκνευριζομαι μια χαρα και απο μονη μου!

Ναγια,

Νομιζω οτι η απαντηση δεν ειναι το πισω,αλλα το μπροστα. Με τι θαρρος ομως ποδοπατας τους φοβους σου, για να προχωρησεις? Ελα ολοι μαζι, what's ooooooon your miiiiiiiiiiiiind!

Kleine wolke είπε...

Όταν πιο χαμηλά δεν πάει.
Η απόφαση έρχεται σαν χαστούκι αυτοσυντήρησης.
Θέλω να ελπίζω.
Οπώς είπες κι εσύ, πάντα ξέρεις ποιό είναι αυτό που θέλεις.Κάποια στιγμη θα το κάνεις αυτό που θέλεις.Το μεσοδιάστημα μπορεί να χρειαστεί να περιμένεις κάνοντας υπομονή αν η αλλαγή που επιθυμείς δεν είναι στο χέρι σου.Αν είναι,τότε θα πρέπει να τα βάλεις κάτω και να φτιάξεις ενα νοερό σχέδιο. Βήμα 1,βήμα 2,κλπ-> αυτό που θέλω.
Μέχρι να βρείς τη δύναμη να το κάνεις τι κάνεις όμως; δεν έχω απάντηση.Ο κάθένας όπως μπορεί,όσο μπορεί προσπαθεί υποθέτω...
μην τα παρατάς ε;

Kryos είπε...

Οι μέρες είναι όλες ίδιες ...το μόνο που αλλάζει είναι ο τρόπος που σκεφτόμαστε κάθε φορά.
Όταν νιώθεις έτσι απλώς αποδέξου το ... άναψε ένα κερί στο σκοτάδι με την σκέψη ότι είναι κάτι εντελώς φυσιολογικό και παροδικό ...δες το σαν παρατηρητής ...παίξε μαζί του .


Υπάρχουν οι στιγμές της αδράνειας και οι στιγμές της δράσης ... αυτές οι μέρες είναι μία αναγκαία μεταβατική κατάσταση που θα σε πάει παρακάτω ..μπορεί κάποτε να νιώσεις ευγνωμοσύνη γι αυτές τις στιγμές.
Τίποτα δεν είναι άχρηστο σ' αυτή τη ζωή .

Μ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και εκφράζεσαι...πολύ όμορφο το σπίτι σου .
Να έχεις ένα υπέροχο βραδάκι !!!

Spyros Vlahos είπε...

Υποτίθεται ότι σήμερα θα γινόταν μεγάλη συγκέντρωση στο Σύνταγμα επειδή η Κυβέρνηση θα περάσει μέτρα για να φιμώσει τα μπλογκς.
Σου αντιγράφω ένα κείμενο που βρήκα και σε παρακαλώ στείλτο σε όσους ξέρεις.


"Ρε μπλογκερς που ήσασταν σήμερα; Γιατί πήγα στο Σύνταγμα και δεν βρήκα και πολύ κόσμο... Μόνο 7-8 άτομα ήμασταν! Οι υπόλοιποι; Ναι το ξέρω ότι δεν υπήρχε οργάνωση αλλά και πάλι, ψαχτείτε λίγο... Πώς βρεθήκαμε εμείς οι λίγοι; Πού ήσουν ρε Πρέζα; Που ήσουν ρε πρεςς; Που ήσασταν ρε μπλουπερς; Που ήσασταν όλοι εσείς;;; Χαμένοι στο Σύνταγμα;;;
Θέλαμε και ξένα ΜΜΕ να καλύψουν το γεγονός... Μόνο ένας δημοσιογράφος απ' τον ΣΚΑΙ ήταν, αλλά κι αυτός για λίγο μιας και δεν βρήκε πολύ κόσμο... Θέλουμε να πάμε κόντρα και στη κυβέρνηση, τρομάρα μας... Τέλος πάντων... Το πάθημα, μάθημα, για το μέλλον... Γιατί έτσι ανοργάνωτοι, είμαστε βούτυρο στο ψωμί τους... Ας ελπίσουμε να διαψευσθώ. "

Αν μπορούσαμε να παρατήσουμε τη μαλακία με τα μλογκοπαίγνιδα και να χρησιμοποιήσουμε τη δύναμη που έχουμε για να καλυτερέψουμε τη ζωή μας τότε ίσως ντρεπόμουνα λιγότερο.

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ Η ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ...!!!
.................

ΣΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΖΩ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ,ΑΠΟ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ: "... Η ΣΤΕΝΩΠΟΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ..." ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ... ΓΝΩΘΙ ΕΑΥΤΟΝ!!!
ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ... ΕΠΟΧΗ!-ΜΕ-ΧΑΜΕΝΗ! ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ!...(e.l.s)... ΑΛΛΑ ΣΥΝΔΥΑΣΕ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΛΕΧΘΕΝΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΡΑΠΟ... ΔΕ ΣΟΥ ΛΕΙΠΕΙ Η ΟΞΥΝΟΙΑ... ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Η... ΧΟΡΟΣ ΛΕΞΕΩΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΘΩΣ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ.Σ' ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΜΟΝΗ... ΓΙΑΤΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ "ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΘΕΙΣ" ΑΥΤΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕΣΑ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗ "ΑΡΡΩΣΤΗ ΕΠΟΧΗ"! ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΥΤΕ ΟΙ "ΓΝΩΣΕΙΣ" ΟΥΤΕ ΚΑΙ Η ΕΦΕΣΗ ΠΡΟΣ ΑΥΤΕΣ ΑΠ' ΟΤΙ ΕΓΩ... ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ! Μ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΟΝΤΟ ΒΙΒΕΝΤΙ... ΚΑΝΕ ΤΟ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ! ΣΟΥ ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ, ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ

Sanity Loss Era είπε...

Κλαινε,

αν ειναι στο χερι σου να κανεις την αλλαγη, αλλα δεν μπορεις να απογοητευεις, τι κανεις? Ποτε δεν προσπαθησα να μην πληγωσω τον εαυτο μου. Παντα ειχα σαν προτεραιοτητα να ικανοποιησω τους αλλους. Ισως τον παραειχα του πεταματου τον εαυτο μου και παραμερισα πολλες επιθυμιες. Ισως το περιβαλλον που μεγαλωσα δε μου επετρεψε να γινω συναισθηματικη. Μαλλον σκληροπετση μ'εκανε. Οταν δε θελω να πληγωσω καποιον προσπαθω να τον μισησω. Οταν ομως δεν μπορω να τον μισησω πληγωνομαι που τον απογοητευω. Και αυτο που με τρελαινει ειναι οτι παρολο που μεσα μου κραταω μονο την ευγνωμοσυνη για αυτα που μου εχουν προσφερει και οχι την πικρια για αυτα που στερηθηκα, ξερω οτι αν κανω αυτο που θελω, θα φανει σαν αχαριστια. Και απο προσωπικη εμπειρια ξερω οτι η αχαριστια ειναι ο,τι χειροτερο. Δε θα θελα να πληγωσω κανεναν μ'αυτη. Ελπιζω μια μερα να παψω να προσποιουμαι την ευτυχισμενη και να γινω. Καληνυχτα.

Sanity Loss Era είπε...

Κρυε,

με την αδρανεια εχω μια πολυ ιδιαιτερη σχεση. Εχω γινει πολλες φορες παρατηρητης, ισως πολυ παραπανω απο οσες χρειαζεται. Απο οσες μπορω να αντεξω. Φοβαμαι μηπως μια μερα αυτη η αδρανεια εξασθενισει τα ονειρα μου και με μετατρεψει σε αυτο που απο παντα απεφευγα. Να ικανοποιουμαι με το τιποτα.

Σπυρε,

τι πιστευεις οτι θα καταφερναμε με την πορεια?

Καβαλαρη,

Η λεξη ατραπος που χρησιμοποιησες μου θυμισε ενα παλιο μου ψευδωνυμο το "Ατροπος". Τη μοιρα που θεωρουσε το απραλθον αμετακλητο. Που εξεφραζε το αναποφευκτο. Ειναι βολικη αυτη η αποψη, ετσι? Σε βγαζει καπως απ'την ευθυνη. Το αναποφευκτο ομως θα μπορουσε να ειναι το οτιδηποτε. Με λιγη διπλωματια φερνεις τις συγκυριες με το μερος σου. Τις γυρνας προς οφελος σου. Και αν αρνιουνται πεισματικα να αλλαξουν τροπη? Τοτε? Τις αγνοεις? Συνεχιζεις? Πεφτεις? Τι? Θα θελα πολυ να μαθω την απαντηση. Και αν καταλαβα καλα με προτρεπεις στη συγγραφη? Παλιο ονειρο. Παλιο και ονειρο. Εχω παψει να εχω αυταπατες, ισως μονο οταν κοιταω το ταβανι. Ακομα και τις στιγμες που παραδεχομουν κατι το θετικο σε μενα, ηξερα πως ολα ειναι μπαρουφες. Ας ειναι...

dim είπε...

Το σημείο που έχεις φτάσει είναι μακράν της ισορροπίας. Είναι κάτι που λέγετε (ίσως και να καταλήξει) ελευθερία!!! Μπορείς να κάνεις οτιδήποτε, αλλά φαντάζομαι ότι η βασική σου αγωνία είναι το τί και όχι το γιατί.
Μην ψάχνεις μέσα σου, το ομολόγησες δεεεν σου αρέσει. Άδειασε, πέτα, ο κενός χώρος θα σου δώσει την δυνατότητα να γεμίσεις, που ξέρεις αυτή τη φορά με αυτά που θα σ΄αρέσουν. Μην ξεγελαστείς όμως και γυρίσεις πίσω στην αυτολύπηση, γιατί υπάρχει περίπτωση να μείνεις για πάντα εκεί...και γερασμένη πια να σε ακούνε τα παιδιά σου να τους διηγείσαι για τα τολμηρά (διάβαζε φοβισμένα) νιάτα σου. Καλό σου ταξίδι.

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ,ΕΠΕΙΔΗ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤ'ΕΘΙΜΟ

ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ΜΠΑΝΙΑ,ΘΑ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΟ ΕΝΑ ΜΠΑΝΙΟ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ-ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΣΟΥ,ΑΛΛΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΕΣΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ-ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΠΑΡΕΑ Η ΚΑΙ ΜΟΝΗ! ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!
ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ!ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΠΡΟΣ:
1)ΚΛΑΙΝΕ. ΑΣΕ ΤΟ..."ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ" ΕΡΓΟ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ... ΔΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΕ ΣΕΝΑ... ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΕΓΩΙΣΤΡΙΑ! ΤΟ ΜΙΣΟΣ,ΤΟ ΔΕΧΕΣΑΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ,ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ.ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΒΛΑΠΤΟΥΝ Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΟΥ ΕΣΥ...ΠΑΝΤΙ ΤΡΟΠΩ,ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ... ΜΠΟΡΕΙΣ... ΑΣΕ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ!
2)ΚΡΥΟ. ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ... ΑΧ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ... ΠΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΚΑΘΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΕΡΙΚΑ!
3)ΣΠΥΡΟ. ΤΙΠΟΤΑ!! ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΧΕΙ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ...ΜΠΛΟΓΚΟΠΑΙΧΝΙΔΑ!! Η ...ΟΜΟΙΠΑΘΗΤΙΚΗ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΕΙ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΙΑΣ... l.e.s!!
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ: ΑΣΕ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ= ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ.ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ!
ΟΥΤΕ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ!!! ΤΟ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ... ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ (ΣΕ) ΒΟΛΕΥΕΙ... ΔΕΣ ΠΟΣΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΗ Τ.Β ΣΥΝΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠ' ΤΟ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ... ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ!
...ΜΕΧΡΙ ΚΙ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΤΟΥ ΑΔΡΙΑΝΟΥ (... ΤΗΣ ΓΙΟΥΡΣΕΝΑΡ Ε!) ΠΙΣΤΕΥΕ Σ'ΑΥΤΟ!! ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ... ΠΟΤΕ ΔΕ ΞΕΡΕΙΣ... ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΕ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ... ΚΑΛΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ!! ΜΕ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΑΝ ΕΤΣΙ ΣΕ..."ΒΟΛΕΥΕΙ"
... ΗΔΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ! ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ... ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ!!! ΣΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!

Kleine wolke είπε...

Δεν θα μπορούσα να σου δώσω καμμιά συμβουλή γιατί έχω και λίγο στραβή άποψη για τις συμβουλές..
Μπορώ να σε νοιώσω σε αρκετά σημεία από αυτά που αναφέρεις γιατί κι εγώ πολλές φορές μεταχειρίζομαι τον εαυτό μου ως θύμα και τα θέλω μου ως λιγότερο σημαντικά για να μην απογοητεύσω κάποιους..κι όταν κάνω την "επενάστασή μου" να έχω φανεί κι εγώ αχάριστη και απαθής.Ακόμη κι αναίσθητη.Δε σου έχω έτοιμη δοκιμασμένη λύση.
Σου εύχομαι ενα πράγμα.Αυτοί για τους οποίους θυσιάζεις τον εαυτό σου και ούτε καν το υποψιάζονται εύχομαι μια μέρα να σε γνωρίσουν καλύτερα και να καταλάβουν ότι αυτό που εκλαμβάνουν ως αχαριστία είναι απλά ο αέναος αγώνας κάθε ψυχής να γαληνέψει και να προσπαθήσει να κάνει αυτά που θέλει για να γίνει ευτυχισμένη.

Σε φιλώ.
Μην παραιτηθείς από τον εαυτό σου βλάκα μου! δεν έχει χειρότερο απ'αυτό.

Sanity Loss Era είπε...

Ντιμ,

δυστυχως, δεν ειμαι ελευθερη. Ελευθερη θα ειμαι οταν δε θα χω τιποτα να με κραταει και να με δεσμευει. Το τι θελω το ξερω, ακομα περισσοτερο το γιατι το θελω. Αυτο που μου στερει την ελευθερια μου ειναι η δειλια μου. Δεν εχω το θαρρος να παραδεχτω πρωτα στον εαυτο μου οτι μπορω να καταφερω και μετα να παω κοντρα σ'αυτα που με κρατανε πισω.

Καβαλαρη,

την παρασκευη θα παω για μπανιο, μαλλον. Πως να απομακρυνω τον πατερα μου? Αυτον δε θελω να πογοητευσω. "Εξαιτιας" του εχω φτασει σε τελμα. Δεν το κατηγορω, ολοι οι γονεις το καλυτερο θελουν για το παιδι τους. Το τι εινα καλυτερο για μενα το ξερω εγω. Δεν μπορω ομως να βγω και να το πω. Αν το διαδικτυο περιμενει απο μενα μενα να αναβαθμιστει, σωθηκε!

Κλαινε,

Σε 5 γραμμες ειπες αυτο που ακριβως νιωθω και ευχομαι.αν αποφασισω να προχωρησω αυτα τα λογια θα χρησιμοποιησω για να ανακοινωσω αυτα που θελω.

dim είπε...

...(ίσως και να καταλήξει) ελευθερία!!!έγραψα σιγά μην νόμιζα ότι είσαι. Αυτό που σε τρώει είναι η φράση σου "Το τι θελω το ξερω". Αντί να ασχολείσαι με την αυτολύπηση "Αυτο που μου στερει την ελευθερια μου ειναι η δειλια μου" ασχολήσου με το γιατί αυτό που θέλεις, δεν σου δίνει τη δύναμη να έρθεις σε ρίξη με αυτά ή αυτούς που σε κρατάνε πίσω. Μην πέφτεις στη διπλή παγίδα να θεωρείς τα δεσμά σου θέλω. Αυτό είναι το σύδρομο του βασανιζόμενου προς τον βασανιστή ή αν θέλεις το σύνδρομο του ιδρυματισμού.

Sanity Loss Era είπε...

Ντιμ,

δε θελω αυτο που θελω λογω αντιδρασης. Δεν ειναι τα δεσμα που με κανουν να θελω κατι περα απο αυτα. Ισως κατα βαθος να ξερω πως αυτο που θελω δεν ειναι το "σωστο". Οτι ισως δεν πρεπει να το ακολουθησω και να μεινω στο σιγουρο και στην "ασφαλεια". Γιαυτο αυτη η ρηξη κατα πασα πιθανοτητα δε θα ερθει ποτε. Και παντα θα με τρωει το "αν ομως τα ειχα παρατησει ολα?".

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΕΠΕΙΔΗ Η ΖΩΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΛΑΤΟΠΙΠΕΡΟ,...ΛΟΙΠΟΝ:
ΙΣΩΣ ΤΕΛΙΚΑ "ΦΤΑΙΕΙ" Η ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ ΕΝΑ "ΚΑΚΟ" ΣΥΖΥΓΟ ΚΙ' ΕΚΑΝΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ... ΑΕΡΙΚΟ!(ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΙ' ΕΚΕΙΝΗ... ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΟ ΣΑΝ ΤΗ... ΘΕΙΑ ΝΤΟΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΝΑ... ΚΡΥΦΤΩ!)
ΤΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΥΧΟΝ ΚΑΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΓΟΝΕΩΝ-ΠΑΙΔΙΩΝ,ΘΕΙΩΝ-ΑΝΗΨΙΩΝ ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΞΑΔΕΛΦΩΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΑ ΤΑ ΠΡΩΙΝΑΔΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΙ'ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΛΛΕΣ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΗΣ Τ.Β.!! ΚΑΘΕ "ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ" ΕΧΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ Σ'ΑΥΤΕΣ!
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΕΙ,ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΟ "ΣΩΣΕΙΣ" ΕΣΥ... ΟΜΩΣ ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΤΟΥ.
ΑΥΤΑ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ s.l.e. Η r.l.s. ...Ο,ΤΙ ΕΣΥ ΠΡΟΤΙΜΑΣ!!!

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

Νταξ, ειπαμε, οχι κ ετσι. Δεν μιλησα για κακο πατερα. Απλα αλλα τα δικα μου θελω, τα οποια η αληθεια ειναι οτι φαινονται "ακραια" ακομα και σε ατομα της ηλικιας μου και αλλα του πατερα μου που ειναι και καποιας ηλικιας. Το θεμα ειναι οτι η προσπαθεια που γινεται για το "καλο" μου, στην ουσια "πεφτει στο κενο", καθως η ιδεα για το δικο μου καλο ειναι διαφορετικη απο αυτη που οι αλλοι θελουν.

Sanity Loss Era είπε...

Α και επισης το r τι σημαινει?

μοναχικος καβαλαρης είπε...

... ΕΙΠΑ Η ΖΩΗ ΘΕΛΕΙ ΚΙ' ΑΛΑΤΟΠΙΠΕΡΟ... ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ "ΓΕΥΣΤΙΚΗ" ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ... "ΦΑΓΩΣΙΜΗ"...
ΦΤΑΙΕΙ/ΚΑΚΟΣ... ΤΑ ΕΧΩ ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΔΗΛ. ΤΡΟΠΟΣ ΤΟΥ ΛΕΓΕΙΝ.
Ι'... ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΥΤΟ,ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ... ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΙ'(ΚΑΙ) ΕΝΑ.ΞΕΧΑΣΑ Ν' ΑΦΗΣΩ ΔΙΑΣΤΗΜΑ!
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ "ΚΑΛΟ" ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ... ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ... ΟΥΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΛΟ... ΑΡΑ ΣΙΩΠΩ! Ο,ΤΙ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ "ΔΙΑΒΑΖΩ" ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ... ΜΙΑ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ,ΠΛΗΘΟΣ ΣΚΕΨΕΩΝ ΚΑΙ ΙΔΕΩΝ... ΜΙΑ "ΚΟΠΩΣΗ"... ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΩΡΑΙΟ ΚΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΕΚΦΡΑΣΜΕΝΑ ΟΛ' ΑΥΤΑ!! ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΠ' ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ "ΤΡΕΧΟΥΝ" ΝΑ ΣΕ "ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ"... ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΛΥΣΟΥΝ,ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Μ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΟΠΟ! ΓΙ' ΑΥΤΟ,ΣΥΓΧΩΡΑ ΜΕ,ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΤΡΕΨΩ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ "ΚΑΘΗΣΕΙΣ' ΝΑ ΣΥΓΓΡΑΨΕΙΣ! ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΑΝΑΓΚΗ" ΣΟΥ ΓΙΑ ΑΛΤΡΟΥΙΣΜΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ!!! ΑΥΤΗ,ΑΛΛΩΣΤΕ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ... ΜΙΚΡΗΣ,ΜΕΣΗΣ Η ΜΕΓΑΛΗΣ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ,ΔΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΩΡΑ Τ' ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ,ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ 60 ΤΟΥ,ΑΝ ΔΕ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ!! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΕΝΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟΥΣ... ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ "ΚΑΛΟ"... ΕΝΩ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΛΟ.

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

το r απο το r.l.e εννοω. Το γραψιμο για μενα ειναι εκτονωση. Πως οταν μαθαινεις ενα κουτσομπολιο, τρεχεις να το πεις γιατι θα σκασεις, πως οταν σου συμβαινει κατι θελεις επισης να το πεις, ετσι. Και επειδη δε μ'αρεσει να αποκαλυπτομαι στο περιβαλλον μου, γιαυτο και πολυ λιγοι γνωστοι μου ξερουν οτι εχω μπλογκ, τα γραφω εδω. Οπως ειπες και 'συ δεν ειμαι περιπτωση και ενα σωρο ανθρωποι νιωθουν τα ιδια με μενα και ταυτιζονται. Δεν εχω κατι καινουριο να πω, δεν εχω να γραψω κατι πρωτοτυπο περα απο αυτο που ολοι μας αισθανομαστε.

Και σκεψου συνηθως μου λενε να το συρ-ραψω.

μοναχικος καβαλαρης είπε...

Ε,ΚΑΛΑ ΤΟ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ... s.l.e Η e.l.s...ΑΠΛΑ ΧΤΥΠΗΣΑ ΛΑΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑ.
Ε,ΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟ,ΕΝΑΣ ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΚΙ' ΕΓΩ-ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΙ' ΑΔΕΛΦΙΑ-ΠΟΛΛΕΣ,ΙΣΩΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ,ΦΟΡΕΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΜΙΛΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ,ΦΙΛΟΥΣ ΟΜΩΣ,ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΜΟΥ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ,ΟΜΩΣ,ΜΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ! Η ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΘΕΊ; ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ "ΕΠΟΜΕΝΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ" ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΗΜΑΙΗΛ ΜΟΥ ,ΜΟΛΙΣ ΜΠΑΙΝΩ ΜΕΣΑ!!
ΥΣΤΕΡΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ... ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΚΑΠΟΥ... ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΥΠΟ,ΟΤΑΝ ΑΦΟΡΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ,ΓΙ' ΑΥΤΟ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ... Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ.
ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ Η ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ,ΙΣΩΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΙΓΜΗ,ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑ ΤΑ ΙΔΙΑ Η ΠΕΡΙΠΟΥ... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΓΙ' ΑΥΤΟ!!
ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ,ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΡΑΦΗ,ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ... ΕΙΠΕ ΜΕ "ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ" ΤΑ ΙΔΙΑ... ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ... "ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΛΕΞΕΩΝ"!...
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ(Ο ΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟ "Ι"),ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ,ΓΙΑΤΡΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ "ΞΕΠΕΡΝΑ" ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ.ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΥΠΗΡΞΑΝ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΠΑΡΑΜΥΘΑΔΕΣ!!! ΚΙ' ΕΣΥ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ... ΠΑΡΑΜΥΘΑΤΖΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ-ΜΗ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ
... ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΒΕΒΑΙΑ!
ΚΑΛΑ ΕΓΩ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΛΥ... ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠ' ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ(ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ...Ε!)... ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΣΕΡΦΑΡΑ ΟΛΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ Η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΟΣΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

Τωρα που το σκεφτομαι(!!!), αυτο που ψαχνουν οσοι γραφουν ειναι η επιβεβαιωση. Αν και με διακρινει αρκετη ανασφαλεια και χαμηλη αυτοπεποιθηση ειμαι ψωναρα και αλαζονας και δεν το αρνουμαι. Ισως αυτα να ειναι και αλληλενδετα,ξες τροπος αμυνας και λοιπα κλισε της ψυχολογιας. Απορω πως δεν το 'χεις καταλαβει.

Και οσο για τα κουτσομπολια δεν αφορουν μονο δημοσια προσωπα. Δεν το κρυβω οτι εγω τρελαινομαι να ακουω κουτσομπολια που αφορουν τους γυρω μου.