Τρίτη, 3 Ιουνίου 2008

Ασχετοσυνες.(+1 σημερινο)



  • Το κεντρικο δελτιο του Σταρ βγηκε λεει πρωτο στην τηλεθεαση. Τωρα καταλαβαινω και ποιοι ψηφιζουν Ν.Δ
  • Το "Married With Children" γαμει και δερνει.
  • Τo antri-stress αφρολουρο Palmolive οντως σε χαλαρωνει και το Happyful απο την ιδια εταιρεια οντως σου φτιαχνει τη διαθεση.
  • Ο τουρκικος καπνος δε συγκρινεται με κανεναν αλλο.
  • Μπορει η μεθοδος ανευ διδασκαλου να επιασε με τα ισπανικα(μανου μωρο μου για σενα το κανα), αλλα κατι μου λεει οτι η ιδια μεθοδος θα πατωσει στην εξεταστικη με μισες σημειωσεις για τα βουλγαρικα και τα γαλλικα.
  • ΔΕΝ μπορεις να κανεις αφρογαλα χτυπωντας γαλα σ'ενα νεροποτηρο που το καλυπτεις με καπακι κατσαρολας.Τσεκαρισμενο.
  • Το φαι ειναι υγεια. Το πολυ φαι ειναι πολλη υγεια.
  • Μισο,να παω για κατουρημα.
  • Οι τρυπες στη μαπα μου συμβαδιζουν με την αισθητικη μου και οποιος μου ξαναπει τιποτα γι'αυτες θα παρω μια παραμανα και θα του δειξω πως τις εκανα.
  • Μου ειναι αδυνατον να πλυνω πιατα. ΑΔΥΝΑΤΟΝ.
  • Ο μονος λογος υπαρξης οδηγιων στα σαμπουαν,στα αποσμητικα,στα σαπουνια κλπ ειναι για να 'χεις κατι να διαβαζεις στην τουαλετε.Θα ΄πρεπε να 'ναι μεγαλυτερες.
  • Δεν ξερω τους καθηγητες της σχολης μου. Μπηκα σημερα στο γραφειο ενος να παρω το βιβλιο και λεω "Ο κυριος ταδε?", "Εγω ειμαι μου λεει". Ρεζιλι.
  • Ακριβεια και 'συ στα ιδια,ανεβα σε μια μπανανια.
  • Μη σκοτωνετε τα κουνουπια,αλλοι σας πινουν το αιμα(χαχαχαχα, τι μαλακια!)
  • Ουτε μια καταληψη δεν καναμε. Μα τι ζωα που ειμαστε,γαμω το φελεκι μου,γαμω! Σιχτιρια,σαπιοκωληδες,μαλακες.
  • Ο καιρος ειναι πιο αλλοπροσαλος και απο τις ορμονες μου.
  • Τι μπορει να παθω αν εισπνεω καθημερινα μεγαλες ποσοτητες λακ?
  • Θελω να φαω καρπουζι.
  • Αυτοι που παιζουν στη διαφημιση του Γουατς Απ και ειναι ντυμενοι με κεινη τη μαλακια, καλα ποσο γελοιοι ειναι?
  • Ο Μανου θα με παντρευτει(για να μην ξεχνιομαστε).
  • Χεστηκα για το γιουρο.
  • Μεχρι 20 Ιουνιου 75 ευρω το διημερο στο Fly Beyond Festival.
  • Τα κεφτεδακια που εκανα χθες ειναι πιο νοστιμα σημερα.Τελειωνω.
    Εγω παντως δεν εχω δει ποτε μπανανοφλουδα στο δρομο.
  • Ειναι το Βερυκιος ονομα?Ιλεος.
  • Σκαλωσα τωρα,τελος.

+1:Οι απο κατω με ξυπνησαν σημερα βαζοντας στη διαπασων Βουρλιωτη. Τωρα εγω θα φταιω αν βαλω τερμα ελληνικο πανκ αρχιζοντας απο το αξεπεραστο ασμα "Χεζω στους ταφους σας καριοληδες,δεν εχω τιποτε καλυτερο να κανω."?



26 σχόλια:

neoinileias είπε...

Συγνώμη για την όχληση, αλλά κάνουμε διαφήμιση στο blog http://neoinileias.blogspot.com/
ελπίζουμε να συνεχίσετε να μας διαβάζετε...

LoRy είπε...

Με χαλασε το απο πανω

(τι γαμωτελεια στην αρχη πως την εβαλες ?)

. Τα μπιφτεκια ειν ωραια ειν η πιο καλη παρεα
. Ασε το Manu κατω δικο μου ειναι τον εχω καβατζωσει λογω παλαιοτητας
.Καλα αν ειναι να με ξεμαλλιασεις παιρνω τον φιλο του (Τονινο) και γινομαστε κουμπαρια
. Καλα αυτο για τα κεφτεδακια δεν τ ηξερες ? Μα τι σε αθαινω τοσα χρονια ?
. Τι γαμωτελεια πως τη βαζουμε ?
. Ασε το καρποθζι πηρα προχτες και μου πηγε 10 ευρω . Καλυτερα να ναυλωνα ζιγκολο
. Γαμω το γιουρο σκεφτομαι ΑΝ κερδιζουμε οτι παλι δεν θα μπορω να κοιμαμαι
. Για το απο πανω - μενω κεντρο Αθηνα
. Γαμω και τον γκομενο που ειχα στα 27 μου αυτος φταιει για ολα !
. Ποιο πτυχιο ?
.Δεν εχω ντεμακιγιαζ και γι αυτο μαλλον θα γερασω πριν την ωρα μου
. Και θα συνεχισω να μην εχω γκομενο
. Πολυ μου αρεσει αυτη η παρακρουση να το κανομεν συχνοτερα ρε κοπελια
. Αλλου ο καβοθρας αλλου το ζουμι του
. Πειναω κι εχω μονο το καρπουζι ζιγκολο στο ψυγειο
. Ευχαριστω δια την φιλοξενια ηταν σαν ψυχοθεραπεια

Μ.

LoRy είπε...

PS1 . Oπου "θου" "υ"
ΥΓ2 . Νομιζω πως αυτη ειναι η πιο ομορφη και ειλικρινης και αρχιδατη απαντηση που εχω δωσει ποτε σε μπλογκ !

aerostatik είπε...

@ lory
κοθράγιο
@ sanitas loss era
κουράγιο

mujahedin είπε...

Σχολιάζω αυτά για τα οποία έχω γνώμη (μη με ρωτάς για αφρόλουτρα της Παλμολιβ..)

*Το κεντρικό δελτίο του Σταρ είναι σαν την παλιά, καλή εκπαιδευτική τηλεόραση. προβάλει τις συνήθειες των θηλαστικών!
Επίσης, κανείς δεν ψηφίζει ΝΔ. Αν ρωτήσεις στο δρόμο, όλοι ψήφισαν "Συριζα".. Σκοτεινές δυνάμεις. Νεφελίμ, Μασόνοι, Ναχρμπεν και Βρυυλ, ευθύνονται για την εκλογική νοθεία! Κανείς άλλος!

*Το "Married With Children" είναι στα αλήθεια σπουδαίο.. Πάντα ήταν. Ακόμα πιο σπουδαίος είναι ο ηθοποιός που έκανε τον Αλ Μπάντι, που την εποχή εκείνη είχε γκόμενα την τηλεοπτική του κόρη, την "Κέλι". Πολύ μπροστά το άτομο!

*Αυτό με τις τρύπες στο πρόσωπο, καλώς το διευκρίνισες, γιατί θα μπορούσε κανείς να υποθέσει πως τις είχες κάνει ως γεώτρηση :-P

*Να πλένεις πιάτα και να μαγειρεύεις καλό στιφάδο γιατί δεν θα βρεις γαμπρό!

*Πολύ σωστό αυτό με τα απορρυπαντικά και τις οδηγίες που έχουν πάνω τους.. Πάρα πολύ σωστό!

*Εισπνέοντας υπερβολικές ποσότητες λακ, μπορεί να την ακούσεις! Δοκίμασε το!

*Ο Μανού δεν θα σε παντρευτεί γιατί δεν πλένεις πιάτα και δεν μαγειρεύεις λαγό στιφάδο! Αν ονειρεύεσαι να δεις τον Μανού με ποδιά να σου μαγειρεύει τσιμιτσάνγκα ή Φαγίτας ή δε ξέρω εγώ τι άλλο, είσαι γελασμένη!
Ένα ακόμα φαλλοκρατικό γουρούνι είναι και αυτός -σαν όλους μας- και από εσένα περιμένει να τον έχεις πασά! Μπορείς να το κάνεις;
Επίσης, ποτέ δεν άκουσα κανένα τραγούδι του στο οποίο να εκφράζει την επιθυμία να τρώει συνέχεια απ' έξω και μετά να πλένει τα πιάτα.. Όλο για παγκόσμια ειρήνη μιλάει (σαν τις υποψήφιες στα καλλιστεία)
Δεν είναι για σένα αυτός!

*Μπορεί να τρώει κεφτεδάκια βέβαια.. Κράτα 2-3 καβάτζα σε ένα ταπεράκι καλού-κακού!

Throgos είπε...

Εμ, φυσικά, αν αποχωρεί η ΠΚΣ από τη συνέλευση πώς να σταυρώσεις απαρτία μόνο με ΕΕΑΚ και Αρεν; Ε; Άντε. Κι εγώ είχα να κάνω μια εργασία, γι' αυτό έφυγα, απλά έτυχε να φύγω την ώρα που έφευγαν και οι Κνίτες. Σάνιτυ σώσε με.

Naya είπε...

K εγω θελω να πω!!
-Μερικες φορες βαριεμαι τοσο πολυ που νομιζω οτι θα σταματησει η καρδια μου..
-Το τραγουδι «Θωμα εισαι σπιτι» το σιχαινομαι αλλα εχει νοημα!
-Μερικες φορες κλαιω με καρτουνς ακομα κ αν δεν ειμαι σε εκεινες τις μερες..
-Ακουω emo songs κ ντρεπομαι γι αυτο..
-Το γιουρο εχει σχεση με τα γιουρια?
-Αν φταρνιστω με ανοιχτα τα ματια τι θα γινει?Θα πεθανω??
-Τα αντιστρες αφρολουτρα δε με χαλαρωνουν-εκτος αν τα πιω αντι να λουστω!
-Εχω δει μπανανα στον δρομο-εγω την πεταξα!
(ελπιζω να μην επεσα στα ματια σου sanity!!)

Sanity Loss Era είπε...

Ενοχλητικε,

να συνεχισουμε? Γιατι ποτε αρχισαμε?

Λορη,

στο ποστ ξερω πως γινεται,εδω δεν ξερω. Ειδες τι καλη μεθοδος? Μπρεινστορμινγκ. Εμενα με πιανει και λαιβ αυτο. Και αρχιζω. Μπιρι,μπιρι,μπιρι σε οποιον βρεθει μπροστα μου. :)

Αεροστατο,

τα ρεστα μου,τα βλεπω.

Μουντζα(ταιριαζεις και με την εικονα),

Μολις ειπαμε για τη σειρα,τη σταματησαν απο το μακεδονια,τωρα παιζει μια αλλη γαμωτο.Αυτο ρε για τον Αλ δεν το ξερα! Πλακα κανεις. Νταξει Αλ στο σηριαλ,Αλ και στη ζωη.

Επισης η ικανοτητα μου στο μαγειρεμα ειναι αντιστροφως αναλογη της διαθεσης μου να πλενω. Δηλαδη(ς), ο Μανου ποτε δε θα μεινει νηστικος(εκτος αν ειμαι κουρασμενη απ'το καθησιο), αλλα καμια κατσαριδα μπορει να βρει. Στην τελικη τοσα φραγκα βγαζει, τα μισα τα δινει στους ζαπατιστας, ας δωσει μερικα και για πλυντηριο πιατων. Ε, μα! Ειναι το αλλο μου μισο τελος. Ειναι και κοντος σαν και μενα,ετερον ημισυ λεμε..

Παω να φαω το ζελε(που εγω εφτιαξα!),με συγχυσες.(και μετα θα φωναξω μια φιλη μου να πλυνει το μπολ)

Θρωγκε,

Α καλε δε στα 'πα. Εμεις καναμε διημερη με πλαισιο της Πασπ. Ναι βεβαια. Και τη στηριξαν οι αναρχικοι και οι αυτονομοι, παρακαλω.Μπουρδελο.Μα καταληψη με πλαισιο της Πασπ?? Ειμαστε σοβαροι??? Και μενα θρωγκε ποιος θα με σωσει??

Ναγια,

ποτε αφησες σχολιο καλε? Εισαι πολυ τυχερη που δεν επεσες πανω μου! Πιο τυχερη ειμαι εγω που δεν επεσα πανω της,γιατι συνηθως, αν οχι παντα, δε βλεπω μπροστα μου!

rodoula-kelly είπε...

Πιάτα πλένω οκ
Εχω όμως μία βασική υπαρξιακή αντίθεση με το ξεσκόνισμα
Δεν ξεσκονίζω ποτέ
και το περίεργο είναι πως ΔΕΝ με ενοχλεί κιόλας!Η ΣΚΟΝΗ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ
είμαι σοβαρά γιατρέ μου;

Γιώργος είπε...

Ο μονος λογος υπαρξης οδηγιων στα σαμπουαν,στα αποσμητικα,στα σαπουνια κλπ ειναι για να 'χεις κατι να διαβαζεις στην τουαλετε.Θα ΄πρεπε να 'ναι μεγαλυτερες.

αυτο τα εσπασε!
οχι πως τα υπολοιπα πανε πισω:P

LoRy είπε...

Στο +1 σου εχω να πω :

Βαλτους αφρικανικη hip hop να γουσταρουν τρελλα και κατεβασε ενα πανο απο το μπαλκονι που να γραφει "αυτοι γκαριζουν γιατι πεινανε ! ο Βουρλιωτης εχει 15 πιστωτικες ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ "

ΥΓ. Αν πετυχεις πουθενα το ost απο το Tsotsi ακουσε το !

Σολαααααααρουμε ολε ολε

Kleine wolke είπε...

Εναλλακτικός τίτλος παρόντος ποστ : sanity losT era.
Και 2 υποσχόλια :Ρ
α)οι τρύπες στη μάπα θεωρώ πως εξυπηρετούν πολύ πρακτικά τον αερισμό της εν λόγω μάπας
βου)
"Το φαι ειναι υγεια. Το πολυ φαι ειναι πολλη υγεια."
Αυτό θα το πω σ'ενα φίλο αν μου επιτρέπεις γιατί πρόσφατα του είπαν κάτι για την αδυνατιά του και ενοχλήθηκε.
Επίσης θα το πω στη μάνα μου που λέει οτι πάχυνα κι όταν πηγαίνω στο νησί με βάζει να βοσκάω σαλάτες και μου χτυπάει το χέρι όταν πάω να το απλώσω στους λουκουμάδες.

Καλημέρες!

Ghostdog είπε...

Καλησπέρα!
Με όλα όσα λες, έχεις σκεφθεί την πιθανότητα να είσαι ....εγγυος?

Γιατί όσα γράφεις, όπως τα γράφεις δείχνουν όχι απλά οι ορμόνες σου να έχουν στήσει χορό, αλλά κάτι σαν το
Woodstock!(μάλλον λάθος το έγραψα).

ΥΓ: Καλό πράγμα να γράφεις ακατέργαστες σκέψεις σου.

Χαιρετώ σε.

Sanity Loss Era είπε...

Ροδουλα,

ειλικρινα πιστευεις οτι ειμαι η καταλληλη για να σου απαντησω????

Γιωργο,

ενταξει το ξερω οτι ειμαι γαματη.

Λορη,

δεν ειναι κακη ιδεα..Καθολου κακη!

Κλαινε βολκε,

το ιδιο σημαινει! Σανιτυ λος ερα= εποχη χαμενης λογικης.Οσο για τις τρυπες καλος ο αερισμος αλλα εχω ενα προβληματακι οταν τρωω μακαρονια! Και ναι σου επιτρεπω να ενστερνιστεις(ψψψψψ) το μοτο μου!

Γκοστντογκ,

ουτε εγγυος ειμαι,ουτε περιοδο εχω! Ετσι ειμαι στα φυσιολογικα μου.Σκεψου τι γινεται οταν δεν ειμαι καλα!

Kleine wolke είπε...

Ναι ξέρω, αλλά με το lost δίνεις έμφαση στο τετελεσμένο και τελεσίδικο της υπόθεσης ενώ με το loss ένα "κατά τη διάρκεια", ένα συνεχές.
Καλά τι είπα τώρα;!; :Ρ
Καληνύχτα!

kwlogria είπε...

Παρακαλώ θα ήθελα το πανκ τραγούδι που λέτε. Αν μου το γράψετε σε cd, θα ήθελα παρακαλώ να επαναλαμβάνεται καθ'όλη τη διάρκεια του cd. Ευχαριστώ πολύ.

Κυρά-Φλάντζενα είπε...

Καλημερα! Με έστειλε αυτος ο επροκωμένος να σας βοηθήσω στο μαγείρεμα. Αλλα όχι πάλι κεφτεδάκια. Σήμερα ας δοκιμάσουμε γίγαντες γιαχνί.

Θα τα πάμε πολύ καλα οι δύο μας. Γιατι συμφωνώ με πολλά τα λεγόμενα σου κορίτσι μου. Και να παντρευείς σύντομα!

Μιμης Ζερβος είπε...

Κρεμόμαστε απο το στόμα σου..

χέζω στους τάφους σας - δεν έχω τίποτα καλύτερο να κάνω?υπολοιπα στοιχεία άσματός?

Sanity Loss Era είπε...

Κλαινε,

πςςςςςςςςςςς....

Κωλογρια και Μιμη,

το τραγουδι αυτο εξαφανιστηκε οταν καηκε το παλιο μου πισι. Η απωλεια ηταν μεγαλη. Για το τραγουδι λεω. Εψαξα απο 'δω εψαξα απο 'κει πουθενα δεν το βρηκα. Το συγκροτημα ειναι οι Δρακατωρ(αυτοι που λενε και το "εισαι μεσα στα σκαταααααα",αυτο το εχω).

Κυρα Φλατζαινα,

προ ολιγων ημερων μου κατεβαζατε καντηλια. Με τρομαζει αυτη η ξαφνικη αλλαγη συμπεριφορας. Τελος παντων ας στρωθουμε στη δουλεια! Α! Ολα κ ολα ειμαι μικρη ακομα!

Aunt Donna είπε...

Απαντω μόνο όπου έχω άποψη

Πάρε πλυντηριο πιάτων.Βολέυει
Τα αφρόλουτρα Palmolive όντως είναι πολύ καλά
Να μάθεις να μαγειρέυεις.Μονο με κεφτέδες γαμπρό κι έχει..
Ωραίο Βλογκ.
Αυτά
ΠιΕσ
Βαλε τερμα Pank.Αλλα βαλε σε παρακαλω το Dirty Boots απο Sonic Youth!

LoRy είπε...

To οτι γαμιεται ο Διας αυτο τον καιρο φαινεται μονο σε μενα ή το γλιεπ και κανας αλλος ???

Και πας να ξεφυγεις και εχει και το σημαδεμενο χτες . Και στα καπακια το football factory ! Αργκκκκκκκκκκκκκ

Σανιτι σορυ καπου επρεπε να τα πω ! Χα !

ΥΓ. Αυτη την λαϊβ παρακρουση που πιανει και τις δυο μας ... Μπας και να την κανομε παρασταση να βγαλουμε και τα σπασμενα ???

Sanity Loss Era είπε...

Θεια,

Οι κατσαρολες χωρανε στο πλυντηριο?
Επισης να μαγειρευω ξερω,να πλενω δεν μπορω! Η παραγγελια σας θα παιξει στο επομενο ποστ.

Λορη,

Τι υπεργαματη ιδεαρα! Μαλακα θα χεστουμε στο ταλιρο! Που μενεις?? Ερχομαι τωρα! Ωραιο το φουτμπολ φακτορι!

LoRy είπε...

Οτι εχει σχεση με βια και νωθεια ( χεχεχε ) κατα βαση ειναι ταινιαρα !!!

Λοιπον εγω μενω κατω συ πανω ...

Θα το κανουμε ως εξης : Θα γραφεις εσυ 10 γραμμες ( μα που πηγε το μυαλο σου τωρα ! ) και θα σολαρω εγω για τις επομενες 10 . Και παει λεγοντας . Θα ορισουμε ενα αριθμο σελιδων που μας ικανοποιουν και μετα θα το σενιαρουμε ΧΑ !

Θα ειναι και το πρωτο σεναριο που γραφτηκε απο αγνωστους μεσω νετ ( τραβα κατοχυρωσε το σαν ιδεα ! ) ;)

Παω να σιαξω καφε στο πανω θα σου πω λειτερ

LoRy είπε...

Ρε συ σκοτωσα τη "νοθεια" και δεν λες τιποτα ? Ετσι να με διασουρουν ασκαρδαμικτη (ποτε δεν εμαθα τι σημαινει αλλα γουσταρω τρελλη λεξη) στα μπλογκια κι εσυ καθεσε ? Μωρ' σα δεν ντλεπεσαι να αφηνεις ετσι τον Αποστολου σου να κανει λαθη ????Ααααααααααααααααααα

Ριξε μια ζαρια καληηηηηηηηη

Sanity Loss Era είπε...

Λορη,

Επισης μολις σκοτωσες τη λεξη ασκαρδαμΥκΤι και τη λεξη καθεσΑΙ!

Ακου που πηγε το μυαλο μου! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Δεν υπαρχεις λεμε!!!!! Οταν κατεβω Αθηνα ξεκιναμε!!!!

aek είπε...

to tragoudaki apo drakator tha to vreite sto punk.gr...