Κυριακή, 8 Ιουνίου 2008

Μια ζωη με παρανομους και ξενυχτες,ωπα!

Αυριο πρεπει να ξυπνησω στις 10.Εγω στις 10!! Το διανοεισαι??Και αυτο επειδη δινω Βουλγαρικα. Μη ρωτησετε πως βρεθηκα σ'αυτη τη σχολη,δεν ξερω, εγω απ'το σπιτι μου ηθελα να φυγω. Αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα που σχετιζεται με τις τασεις φυγεις μου και το εχω ηδη αναπτυξει σε αλλο ποστ.Μην επαναλαμβανομαστε,δεν πουλαει.

(Iδου και τα αποδεικτικα στοιχεια.Τιτλος μαθηματος "Η οικογενεια μου", με φρασεις οπως "Εχεις πολυ ομορφους συγγενεις και σιγουρα ειναι καλοι", 'Φυσικα,ειμαστε μια μεγαλη οικογενεια και αγαπιομαστε πολυ". Ε μην ξερασω,Ε ΜΗΝ ΞΕΡΑΣΩ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΟΥ ΓΑΜΩ.)


("Η μερα της Μαρινας". ΚΑΙ ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΜΕΝΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΜΑΡΙΝΑ?? Αν τον παιρνει απο πισω, αν το ξυριζει πριν η μετα το πρωινο,αν εχει καυλες και ποτε εβγαλε καλογερο στον κωλο?? Αι σιχτιρ την τρελα μου μεσα.)



Ηρεμω και συνεχιζω.Που λες, αυτες τις μερες κλεβω λιγο χρονο απο τις ανυπαρκτες ασχολιες μου και βασανιζω το ηδη λειψο μυαλο μου με σκεψεις που αφορουν τη ζωη.(χαχαχαχαχα, ακομα δεν ξεκινησα να γραφω,μαλακιες λεω,μα πως τα καταφερνω η ρουφιανα). Ενιγουει, σκεφτομανε οτι αν εισαι σαν και μενα(οχι ως προς τη γαματοσυνη μου), αλλα αν βαριεσαι ρε παιδι μου γενικα,δεν ξες τι ακριβως θελεις,δεν ικανοποιεισαι με τιποτα,σου τη δινουν ολα, εισαι αναποφασιστος,η εκρηκτικη σου προσωπικοτητα εχει πολλες πτυχες κλπ(και λοιπες παπαριες), τοτε ειναι αδικια να πρεπει να διαλεξεις ενα μονο τροπο ζωης.

Τι εννοω. Ειναι μαλακια να πρεπει να εχεις μονο μια πορεια. Δε θα ταν πιο ενδιαφερον αν μπορουσες ας πουμε να ζησεις τη ζωη του ψυχιατρου και μετα να αλλαζες και να γινοσουν καλλιτεχνικη διευθυντρια στριπτιζαδικου? Η γιατι να πρεπει να διαλεξεις αναμεσα σε οικογενεια και σε εργενικη ζωη? Δε θα 'ταν πιο δικαιο να 'χαμε πολλες ζωες, να τα ζουσαμε ολα? Στη μια να γινομασταν αλανιαρηδες εργενηδες που θα κανουν ωτοστοπ μεχρι να λιωσει το πι τους και στην αλλη να εχουμε μια καλοστημενη οικογενεια και να τρωμε νουνου? Και στην επομενη να εισαι μια σκυλα που γινεται μεγαλη και τρανη και πηδιεται με ολους τους γκομενους του Ψολυγουντ και στην παραεπομενη μια υπεργαματη κουλτουριαρα τυπισα που τη γουσταρουν ολοι αλλα αυτοι τους χεζει γιατι πανω απ'ολα η τεχνη(καλα αυτο με τους γκομενους δεν παιζει στη δικη μου περιπτωση,λεμε τωρα). Εγω ας πουμε που αυριο μεθαυριο θα παντρευτω το Μανου (τον Τσαο,βε ασχετε), δεν ειναι κριμα που θα στερηθω ολο τον υπολοιπο αντρικο πληθυσμο? Ενω αν ειχα κ αλλες ζωες,σ'αυτη που ειμαι τωρα θα ζουσα τον υπερτατο ερωτα και στην επομενη δε θα κλεινα μπουτι. Μπαινεις στο νοημα σλοουλι σλοουλι? Τα λεω και επιστημονικα δεν ξερω αν με πιανεις(πιασε,πιασε εχω κανει αποτριχωση,ειμαι βελουδενια..χμουρφ...)

Ειναι τοσες πολλες οι επιλογες βρε παιδι μου,δεν ξες τι να διαλεξεις. Να γινω χορευτρια καν καν σε περιοδευον τσιρκο και να τα φτιαξω με τον "Ελατε να δειτε το απιστευτο μεγεθος των 60 ποντων", να παρω επιτελους το Νομπελ-που με παρακαλενε να το δεχτω και δεν το παιρνω- και να γραψω μετα την αυτοβιογραφια μου? Να γινω ηθοποιος πχιοτητος σε ισπανικες και γαλλικες ταινιες και μετα να δινω συνεντευξεις και να με κυνηγανε οι παπαρατσι για να ανακαλυψουν τι κρυβεται πισω απο το μυστηριωδες χαμογελο μου(τι γελας ρε μαλακα, η μονα λιζα τι καλυτερο εχει?) ή να γινω η συζυγος ενος βαθυπλουτου θεου για να ικανοποιησω ολα μου τα απωθημενα και να εκτονωνομαι στους υπηρετες ή μαλλον να μαι και γαμω τις εργοδοτριες και ολο το υπηρετικο προσωπικο να θαυμαζει την καλοσυνη, τη μεγαλοψυχια τε και την ομορφια μου?

Αχου, δεν ξερω τι να κανω.
Υ.Σ:Επισης ποτε δεν καταλαβα το ρολο του πλειμπακ(του πλειμποι τον εχω καταλαβει απο μικρη). Αφου πανε που πανε,στολιζονται που στολιζονται,το κρατανε που το κρατανε το ρημαδι το μικροφωνο γιατι δεν τραγουδανε κιολας?Μα τι παπαρες.
Βρε μαλακισμενο κλεισε το πισι και τραβα να διαβασεις κανα βουλγαρικο!
Οοοοοοοοοχι,θα παω να φαω παγωτο σοκολατα
ο0ο0ο0ο0ο0ο0ο0ο0ο0ο0ο0ο
(Τα παιδια ΤΗΝ παιζει)
Το γαμωτραγουδο δεν παιζει,δεν ξερω γιατι,αντε μου θελετε και τραγουδια.

19 σχόλια:

Ο Ψυχοβγαλτης είπε...

XAXAAXAXAXA σε νιωθω σε νιωθωωωωωωω.

Ο Ψυχοβγαλτης είπε...

επισης, σε παω τρελλλλα, με παχυ λαμδα κι ετς

aerostatik είπε...

δεύτερη ζωή δεν έχει...
Υ.Γ. μήπως τα βουλγάρικα χρειάζονται για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ ?

Γιώργος είπε...

καλημερα.
δεν θα σχολιασω το ολλλο ποστ...
απλα θα πω
so praita? arno ?
τωρα αν το πιασες το πιασες...αν οχι το γραψα λαθος...
τα υπολοιπα θα τα σχολιασω μολις γυρισω(ή αφου κοιμηθω και καμια ωριτσα)

Spyros Vlahos είπε...

Μού 'στειλαν αυτό το μήνυμα
ΒΟΗΘΕΙΑ!!!ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΓΟΡΑΚΙ6 ΕΤΩΝ ΜΕ ΟΞΕΙΑ ΛΕΥΧΑΙΜΙΑ.ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΔΟΤΕΣ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΩΝ. Η ΟΜΑΔΑ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥΠΑΙΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΒ+ (ΡΕΖΟΥΣ ΘΕΤΙΚΟ) .ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝΜΕΤΣΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ -ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ (παιδο-ογκολογικό ) ( 2310 993506 & 2310 993944 )ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ, ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ

Ανώνυμος είπε...

malakies

Ανώνυμος είπε...

malakies

Ανώνυμος είπε...

aaa malakies

Ghostdog είπε...

1.Όταν παντρευτείς με τον Μανού θα με καλέσεις?

2.Δεν ξέρω τί πίνεις,αλλά αν μου έστελνες λίγο μάλλον θα ήμουν περιχαρής.

3. 2 ζωές,διπλές ευκαιρίες, διπλές ανωμαλίες.... Ακόμα και αν όλα τα είχαμε διπλά, το μόνο που θα άλλαζε θα ήταν οι διπλές αυτή την φορά, μαλακίες που θα κάναμε...

4."Βούλγαροι, Βούλγαροι, χανούμισες Βαζέλες, όλος ο κόσμος προσκυνά σώβρακα κ φανέλες"....

5.Καλλιτεχνική διευθύντρια σε στριπτιζάδικο? Αυτή η θέση απευθύνεται μόνο σε γυναίκες? Αν όχι, τότε ξέρεις πού μπορώ να στείλω αίτηση?

Τα σέβη μου....

Naya είπε...

θες δλδ παραλληλα συμπαντα!Ειδες αυτο εχω παθει κ εγω χροοονια τωρα-δεν μπορω να αποφασισω τι θελω κ τα θελω ολα(κ δεν εχω τιποτα γιατι ειμαι κ ατυχη)!!
Βουλγαρικα ρε κοπελια??Δεν ειχε τπτ αλλο??

kwlogria είπε...

Βουλγάρικα; Ήμαρτον! Γι' αυτό σε έχει πιάσει κρίση! Δίκιο! Δίκιο! Ό,τι και να πεις, έχεις δίκιο! (Και χωρίς βουλγάρικα δηλαδή πάλι δίκιο έχεις:)

Kleine wolke είπε...

Wishfull thinking που λένε.

Είσαι απ'αυτούς τους περίεργους πάντως που πάνε και μαθαίνουν κάτι αραβικά,κάτι σουαχίλι, κάτι τέτοια χρήσιμα,διότι τη σήμερον ημέρα μαζί με τα 58 πτυχία και μεταπτυχιακά,το ecdl και το proficiency,αν δεν ξέρεις βουλγάρικα, τι είσαι;!
Καλή επιτυχία σου εύχομαι και μπράβο!-ασε με να κοροΐδεύω.Απ'τη ζήλια μου τα λεω όλα. :))

Sanity Loss Era είπε...

Ψυχοβγαλτη,

Εγω παλι δεν με παω καθολου!

Αεροστατο,

εγω παντως ειμαι χανουμι.

Γιωργο,

κανεις παρεα με φλωρινιωτες?? Κατα τ'αλλο αρνο αρνο. ΛΕΛΕ!

Ανωνυμε,

μαλακιες δε λες τπτ.

Γκοστντογκ,

κατσε να τον παντρευτω και τα προσκλητηρια τα κανονιζουμε. Α, δεν εχω πιει τιποτα! Φαντασου να 'χα πιει! Τα μπουτια σου Μαρια.
Την αιτηση σε μενα. :)

ναγια,

Το ξερα οτι εσυ θα με καταλαβαινες!
Ειχα να επιλεξω μετξυ Ρωσικων,Τουρκικων,Αλβανικων,Ρουμανικων,Βουλγαρικων και εγω οπως παντα επελεξα τη μαλακια!

Κωλογρια,

μωρε οπως τα λες και σωρις τα βουλγαρικα... Ασε που χθες τα ειδα πρωτη φορα για αυτο το εξαμηνο. Περασα παντως! Τωρα θα μου πεις, αφου γραφαμε χωρις επιτηρητη!

Κλαινε,

Ειναι τετοια η σχολη μωρε, αλλιως σιγα να μην πηγαινα να μαθω. Ορεξη τα ειχα!

Spyros Vlahos είπε...

Κάποιος ηλίθιος μάλλον παίζει. Ήταν ψέμμα το παιδάκι. Πήγαινε στην
http://blogathinaios.blogspot.com/2008/06/sos_09.html

Aunt Donna είπε...

Τωρα που θα μάθεις ΚΑΙ Βουλγάρικα,θα μου μεταφράζεις Azis?

Γιώργος είπε...

εχω ριζες εκει...οχι τοσο πανω αλλα τα μιλανε πολυ οι παλιοι...
οτι μαθαινεις παντως καλο ειναι!
ο πατερας μου που τα μιλουσε χρειαστηκε να συνενοηθει μια φορα με εναν φορτηγατζη ας πουμε βουλγαρο :P

astraxan είπε...

Είναι λογικό να έχεις τέτοιες ανησυχίες τώρα που είσαι φοιτήτρια. Το πρόβλημα αρχίζει όταν μετά από είκοσι χρόνια εργασίας συνειδητοποιείς ότι όλα αυτά που έχεις κάνει στην ζωή σου είναι μια μεγάλη τρύπα στο νερό. Γιατί δυστυχώς στο τέλος ότι και να έχεις διαλέξει να κάνεις στην ζωή σου μια τρύπα στο νερό θα είναι. Μην το σκέπτεσαι καθόλου, ζήσε την ζωή σου ελεύθερα και χαλαρά, μην αγχώνεσαι και διασκέδασε το τώρα γιατί μετά τα πράγματα θα είναι πολύ χειρότερα.

Sanity Loss Era είπε...

Ντονα,

ΟΤΑΝ μαθω, ΘΑ σου μεταφρασω.

Γιωργο,

ε βεβαια,να μην μπορω να συνεννοηθω με τις γιαγιαδες της Φλωρινας??Κριμα(ς).

Αστραχαν,

Μωρε αν το αφησω μονο του να με παει, θα με παει στον αγυριστο. Ειδα που μεφερε αυτο το συστημα. Να μαθαιναω ποτε τρωει πρωινο η Μαρινα

(Σιχτιρια)

LoRy είπε...

Εγω παντως λεω να τα κανω ολα και να μην συμφερω ΧΑ ! Μεχρι τωρα δεν τα παω ασχημα ;)