Τρίτη, 10 Ιουνίου 2008

Ο,τι του φανει του Λολοστεφανη.



Πρωτον,αυτο το τραγουδι δε χορταινω να το ακουω. Μπομπι, γαμεις και δερνεις! Ακουστε το προσεχτικα! ΟΛΟΙ ανεξαιρετως οι "ανθρωποι" αυτου του πλανητη ΠΡΕΠΕΙ να το ακουσουν,αλλιως ας σωπασουν για παντα(ασχετο,αλλα παντα ηθελα να το πω αυτο).

Συνεχιζω.

Το ξερω οτι αγωνιας να ακουσεις κατι γαματο,αλλα οπως παντα δεν εχω τιποτα συγκεκριμενο να πω, γιαυτο θα λεω ασυναρτησιες.

Σημερα επρεπε να ξυπνησω απο τις 8 (!!!!). Για να το καταφερω, δεν αρκουσε το ξυπνητηρι γιατι ξυπνητηρι ειναι και κλεινει, οποτε βρηκα μια αλλη πατεντα. Δεν κατουρησα πριν κοιμηθω,ωστε να με πιασει το πρωι κατουρημα και να αναγκαστω να σηκωθω. Εμ, τι τζιτζικια πεταλωνουμε? Εδω μιλαμε για ιδεαρες,οχι αστεια. Ο λογος βεβαια που επρεπε να ξυπνησω τετοια ωρα και που με αναγκασε να σκεφτω ηταν οτι εδινα προφορικα στα Βουλγαρικα.Και επειδη ξερω οτι δεν κοιμηθηκατε το βραδυ απο την αγωνια σας να μαθετε πως πηγα, σας πληροφορω οτι εγραψα 8(ηταν διαβασμενοι οι διπλανοι μου,ξερω που καθομαι).

Εχει και το Γιουρο τωρα.Προσωπικα προτιμω να δω την Καραγιαννη στο Σταρ. Ειδα πριν τον αγωνα της Ισπανιας(Νικησαν οι Ισπανοι ρε μουνιαααααααααααα), οποτε ειμαι φουλ απο ποδοσφαιρο. Επισης εγω θελω να νικησει η Σουηδια γιατι με αρεσει η Στοκχολμη. Ενταξει τελικα το αφησα στο Γιουρο και ο εκφωνητης ειναι τερμα μαλακας.Μα λεει μαλακιες ο παπαρας. Ου σιχτιριασμενε.

ΕΠΙΣΗΣ, σημερα οση ωρα περιμενα τη σειρα μου στα προφορικα (2 ωρες) αναγκαστηκα να υπομενω τους γαμιοληδες τους συμφοιτητες μου, που να τους πεσει ο κωλος και να τον ψαχνουν! Ο σουπερ μαλακας φυτουλας εβαζε με το κινητο του Βανδη και τραγουδουσε με τις μαλακισμενες. Πηρε και 10 το συφοριασμενο. 10 παλουκια να σου μπουν στον κωλο μαλακισμενο! Ειδα και ολες τις γαμιολες,ηλιθιες,κωλομαλακισμενες συμφοιτητριες που κατεβηκαν απολα τα χωρια της Ελλαδας και την ειδαν πρωτευουσιανες φορωντας οτι πιο τρισαθλιο χωραει ο νους σου! Που το παιζουν γκομενες, ενω εχουν να δουν πουτσο απο τη βαφτιση του αδερφου τους! Που τολμαν και εχουν υφος αυτες που ντυνονται και φερονται πιο ηλιθια και τη γιαγια μου! Ειλικρινα αν της εβλεπες θα τραβουσες τα βυζια σου! Ηθελα να τις παρω ολες μια μια και να τους βαραω το κεφαλι στην πορτα μεχρι να σπασει η πορτα. ΚΩΛΟΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΕΣ,ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΑΤΕ ΓΚΟΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΘΕΕΣ ΕΝΩ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΝ ΣΕ ΤΙ ΧΡΗΣΙΜΕΥΕΙ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΣΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠ'ΤΟ ΚΑΤΟΥΡΗΜΑ.,ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΜΠΑΤΣΟ.

Ειχα,δεν ειχα συγχυστηκα παλι, η οξυθυμη.

Κορνερ με τον Βιλεφσνον.

Ο Σβεσνον εκτελει.
Διπλο φαουλ για εμας.

Ωχου μωρε τι λεω.

Επισης, δεν μπορω με τιποτα υπολογισω την ποσοτητα στα μακαρονια. Παντα μου φαινονται λιγα οταν τα ριχνω στην κατσαρολα και ετσι βαζω και βαζω και μετα μου περισσευουν.Τωρα τρωω αυτα που περισεψαν(ενα πιατο και βαλε) απ'την κατσαρολα.Επρεπε να βαλω περισσοτερα μανιταρια.

1,99 λεει ειναι ο αλλος,δε θυμαμαι το ονομα του. Εγω απο αυτον κανω μπαντζι-τζαμπινγκ.

Αντι να πει Καραγκουνης,πηγε να πει καγκουρο ο μαλακας ο εκφωνητης.

Να 'χαμε ενα τσιγαρο τωρα,ε? Ωραια δε θα ΄ταν?

Σας αφιερωνω ενα ποιημα που αν το παρατηρησεις καλα καλα μπορει να βγει και νοημα:

Οταν θα φευγεις και μαυρη πετρα πισω σου θα ριχνεις,

εγω θα σου φωναζω δυνατα "Ρε μαλακα μη με εγκαταλειπεις".

Τα βραδια στον υπνο σου παντα θα σε στοιχειωνω,

οταν θα φευγεις στη δουλεια πρωι

σιγα σιγα θα σε χουφτωνω.

Στο λεω απο τωρα σε ησυχια δε σ'αφηνω,

να το ΄χεις υποψιν σου να το θυμασαι,για χαρη σου τα πινω.

Η Ασπα,η Τανια και η Γωγω μου λεν να σε ξεχασω,

μαλακιες τριων γεροντοκορων,

μα πως να σε διαγραψω?

Ησουν σαν τ'αλατι στο φαι,

σαν καβαλαρης σ'ατι,

να μην αναφερθω καλυτερα στο τελειο κρεβατι.

Αν τελικα πειστεις και ερθεις παλι πισω

παρε με απ'οπου κ'οπου θες,

εγω θα σε αφησω.

Μου λειπεις παιδαρε τρελε,

κ ομορφο παλικαρι,

γυρνα στο σπιτικο μου το φτωχο,

εσυ και το παπαρι.

Αυτο το ποιημα το εγραψα οταν πηγαινα σχολειο και μια καθηγητρια μας ειχε βαλει θεμα "Ερωτικο Γραμμα". Ακομα δεν εχω καταλαβει γιατι δε διαβαστηκε στην ταξη.

Επισης,σημερα κοιτουσα ενα τετραδιο που εγραφα ενω πηγαινα σχολειο και βρηκα μεσα ενα χαρτι που ειχα κρυψει και που στελνε το σχολειο στους γονεις μου για να τους ενημερωσει για τις απουσιες. "Η μαθητρια σ.λ.ε το διαστημα 12/9-31-3 σημειωσε 42 απουσιες. Απο αυτες δικαιολογημενες δεν ειναι καμια και αδικαιολογητες οι 42. Το οριο των αδικαιολογητων ειναι 50." Οι γονεις μου δεν ειδαν φυσικα αυτην την επιστολη και εγω συνεχισα το χαβα μου. Ακομη θυμαμαι που τις μετρουσα μια μια μεχρι να φτασω το οριο. Θυμαμαι τις μπουγατσες στου Γιαννη. Θυμαμαι εκεινη την καγκελοπορτα πισω απο το σχολειο που μου χε τρυπησει ενα σωρο παντελονια μεχρι να μαθω να την πηδαω σωστα για να βγω και να παω στο στεκι μου να μπανισω το γκομενακι που μ'αρεζε τοτε και το οποιο μου χρωσταει πολλα παντελονια,αν τον πετυχω πουθενα θα του πω(Ακομα χειροτερα ηταν οταν φορουσα φουστα και ανεβαινε μεχρι το λαιμο καθως σκαρφαλωνα). Θυμαμαι τα ψευτικα χαρτια που εφερνα δηθεν απ'τη μανα μου που ελεγαν οτι επρεπε να φυγω. Και οταν με πηραν πρεφα απο τη γραματεια και αρχισαν να παιρνουν τηλεφωνο τη μανα μου για επιβεβαιωση ελεγα στη μανα οτι επρεπε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να φυγω γιατι ειχα περιοδο/κραμπες/λιποθυμιες/διαβασμα. Αλλα εργαζομενη μανα που να ελενξει τι ωρα γυρνουσα.Οχι πως το ψαχνε και πολυ. Θυμαμαι που την ωρα της εκθεσης ολη η ταξη καθοταν στα θρανια και γω με τη Μ. καθομασταν πανω στο παραθυρο και τραγουδουσαμε και η καθηγητρια μας ελεγε "Λιγο πιο σιγα κοριτσια". Δεν την επαιρνα να μου πει και τιποτα αλλο, 19αρια της εγραφα. Και πανελληνιες σ'αυτο το μαθημα 18,3 παρακαλω. Θυμαμαι την ιδια καθηγητρια να μου κατεβαζει επιτηδες το βαθμο στις εκθεσεις μου για να μαθω να γραφω πιο ηπια και να μην ειμαι τοσο προκλητικη "Γιατι αν πεσεις σε διορθωτη συντηρητικο,την εβαψες". Θυμαμαι τα σκονακια. Πωπω ημουν ασος σ'αυτα. Σκονακια περγαμηνες με οδοντογλυφιδες στις 2 ακρες που τα γυρνουσες(αυτα ηταν κυριως για τις εξετασεις που ηταν μεγαλη η υλη). Σκονακια σμικρυνση σε φωτοτυπικο. Σκονακια καρφιτσωμενα μεσα στη μπλουζα απο μπροστα που εμφανιζονταν μολις εσκυβες. Δεν υπαρχει καθηγητης που να το τολμησει να κοιταξει τα βυζια σου οταν τον κοιτας καθε 3 και λιγο. Σκονακια στις κλειδωσεις στα δαχτυλα(κυριως για καταληξεις στα λατινικα). Σκονακια στην πλατη της μπροστινης καρεκλας. Σκονακια στα παπουτσια. Σκονακια παντου!! Θυμαμαι που παιζαμε κυνηγητο στις τουαλετες και πηδουσαμε τους διαχωριστικους τοιχους(ειχαμε σπασει και 2-3 λεκανες). Θυμαμαι που σ'ολα τα μαθηματα εγω εκανα αλλα μαθηματα και οταν με επιαναν τους ελεγα "Αφου δεν προλαβα χθες,ημουν εξω για μπυρα". Θυμαμαι που πριν τις πανελληνιες η Μ. μου 'χε πει "Ρε μαλακα σε παρακαλω στις πανελληνιες μην πινεις". Σορυ Μ. Και θυμαμαι που δεν μπορεσα να κοψω το χουι του να βγαινω στις πανελληνιες με αποτελεσμα να κουτουλαω την ωρα που εδινα(γιαυτο τωρα καθομαι σ'αυτη τη γαμωσχολη και μαθαινω βουλγαρικα). Θυμαμαι,θυμαμαι,θυμαμαι και τι δε θυμαμαι. Παρολαυτα ΔΕ ΘΑ ΞΑΝΑΠΗΓΑΙΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ και ΔΕ ΝΟΣΤΑΛΓΩ ΚΑΘΟΛΟΥ τα μαθητικα χρονια. Και χαιρομαι ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ που εφυγαν και δεν ξαναγυριζουν. Γαμημενο σχολειο!

Ειδες ομως τροπη που πηρε το ποστ? Αμα σου λεω εγω οτι ο,τι θυμαμαι χαιρομαι...

Αυτα,παω εξω,αντε γεια.



10 σχόλια:

Γιώργος είπε...

οντως τετοια τροπη ουτε εγω δεν την περιμενα....
παντως μου χαρισες αρκετα χαμογελα οσο διαβαζα και ακομη περισσοτερα που με εκανες να θυμηθω και εμενα τα δικα μου....τα καλυτερα χρονια ηταν στο λυκειο τελικα.....για μια μερα θα πηγαινα και παλι...δεν γαμεις...
δεν θα με ενοιαζε και η 5ημερη αποβολα....μα δεν θα ερθω αλλη μερα κυριε διευθυντα:P
δωσε κατι παραπανω....μη τσιγκουνευεσαι....
ομορφα χρονια...ομορφα....
αν θυμηθω θα γραψω και εγω κατι για αυτα τα χρονια και τις απειρες μαλακιες που καναμε...

Γιώργος είπε...

δεν βρηκα το edit Πουθενα!:P
κανε με και ενα add στο msn να τα πουμε;)

Aunt Donna είπε...

Μ'αρεσει πολύ ρε φιλενάδα ο ρόπος που γράφεις.Τελικά φαγαμε την ψωλιά απο τους Σουηδούς.Αλήθεια δεν έχω παρθεί με Σουηδό..λές να τον έχουν μεγάλο?
Αγχη που χει ο κόσμος...
Όταν λές τσιγάρο?

spyros1000 είπε...

ΓΑΜΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΧΘΕΣ ΟΙ ΟΛΛΑΝΔΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ.ΤΗΝ ΠΟΥΤΣΑ ΠΟΥ ΦΑΓΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΕ?

ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΘΥΜΑΣΑΙ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.........

Sanity Loss Era είπε...

Γιωργο,

δε μου λειπει καθολου το γαμημενο! Ν παει να γαμηθει! Αντε σ'εκανα, να δουμε τι θα καταλαβεις!

Θεια,

και συ μ'αρεσεις, θες να τα φτιαξουμε? Τη φαγαμε και το καταχαρηκα! Τι να σε πω δεν ξερω. Απο ξενους εχω παει μονο με Ιταλο και Ισπανογαλλο(φιλεναδα το δευτερο ειδικα...). Παντως οι Σουηδοι ειναι ωραια κομματια και πολυ προχω να 'ουμε.Τσιγαρα απ'αυτα που δεν πουλιουνται στα περιπτερα(δυστυχως). :)

Σπυρε,

ΕΓΩ!ΕΓΩ!!!!!ΕΓΩ το καταευχαριστηθηκα Οχι γιατι το χαμε και σιγουρο! Καλα να παθουμε! ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ!! Διατι να το κρυψωμεν αλλωστε....

Dr. Aparadektos είπε...

Έχεις σκεφτεί ποτέ να γράψεις θεατρικό;
Γνωρίζω μια θεατρική ομάδα (εντελώς άγνωστη αλλά νέα και ταλαντούχα παιδιά) που θα ενδιαφερόταν πολύ για τον τρόπο που γράφεις.

Αφού τόχεις, εκμεταλλεύσου το...

Kleine wolke είπε...

Πόνεσα απ'τα γέλια.

(Καλά πόνεσα βέβαια γιατί μου βγαίνει ο φρονιμήτης και πεθαίνω όταν ανοίγω το στόμα μου κι επίσης ξύπνησα με τη μισή πλάτη πιασμένη,οπότε φαντάσου τι πάρτυ κανει το δόντι και η πλάτη κάθε φορά που γελάω.)
Περαστικά μου.Φτάνει.

Μα "να πάτε να γαμηθείτε με μπάτσο";;;
Δεν παίζεσαι κοπελιά. Όνεστλι.

Μιμης Ζερβος είπε...

ένα ένα - κατ αρχάς ξέρω πια ότι ανάμεσα στα 5 πράγματα που δε θα θελα ποτέ να ζήσω είναι να με καταραστείς (ανατρίχιασα πάλι)..συγχαρητήρια για τα βουλργάρικα- (αστέρι) -φύτουλας και βανδή πάει?και κάτι άσχετο στο γιάννη έχεις φάει (μπουγάτσα με)κιμά και απο πάνω γιαούρτι?

Sanity Loss Era είπε...

Γιατρε,

να γινω δημοσιως ξεφτιλα δηλαδη ε?

Κλαινε,

Ως η ναμπερ ουαν φιλασθενη σε νιωθω απολυτα! Ε μαι πες μου υπαρχει χειροτερη καταρα??

Μιμη,

ειναι ερεθιστικο να σε φοβουνται!
Ναι οντως αστερια οι διπλανοι μου!
Παει παει!
Μπουγατσα μονο με τυρι! ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΥΡΙ!

Spyros Vlahos είπε...

Πέρασα και γέλασα