Τρίτη, 17 Ιουνίου 2008

Ποιηση

(τεχνη)


Τα βραδια που με βασανιζαν αυπνιες, μια σκεψη εριξε το σπερμα της στο ωαριο του μυαλου μου και το γονιμοποιησε. Ετσι αρχισε να δημιουργειται μεσα μου μια ιδεα. Τοσο καιρο την κυοφορουσα και επιτελους ηρθε η ωρα να κοψω τον ομφαλιο λωρο και να την ξαμολυσω. Θα εκδοσω μια ποιητικη συλλογη. Παρακατω σας παραθετω μερικους απο τους στιχους καθως και την κατηγορια στην οποια εντασσονται.




Θα γινει και παρουσιαση με τσαι και βουτηματα.




-Τι να την κανεις την παρεα, φτανει γκρουπ απ'την Κορεα. (ελληνικη φιλοξενια)


-Ειναι περριτη η φιλη, οταν σε πηδανε χιλιοι. (συλλογικοτητα)


-Βρηκα ενα μαντολατο, αν το θες οριστε φατο. (φιλία)


-Τον αραπη να τον πλενεις και αμα σου γαριασει γερνεις. (οικοκυρικα)


-Ειτε μαυρο ειτε ροζ ειναι ωραιο να το τρως. (μαγειρικη)


-Οταν μου 'πες αντε γεια εκλαψε κ' η παναγιά. (χωρισμος)


-Μη με παρεις στην κουζινα, μολις εκανα φασινα. (παρακληση)


-Το 'χα κανει με τον Φρουντ και μας γραψαν στα ταμπλοιντ. (διασημοτητα)


-Δε σ'αντεχω αλλο τερμα, πανε αλλου να δωσεις σπερμα. (αγανακτηση)


-Ολο βριζεις και ολο πινεις και αλλο πια δε μου το δινεις. (παραπονο)


-Καποτε ησουν τοσο φινα, τωρα μου θυμιζεις χηνα. (αλλαγη)


-Ειν' η αγαπη μου βαρια, σαν την πουτσα του τσολια. (αγαπη)


-Διχως λογο και αιτια, εφυγες στη Σουηδια. (ξενιτια)


-Μου πες ειμαι για τα μπαζα και σου εσπασα τα βαζα. (εκδικηση)


-Παψε γυρο πια να τρως, εχεις γινει παχουλος. (συμβουλες)


-Το φεγγαρι σαν κοιτουσα, σε θυμομουν κ ριγουσα. (εντεχνα)


-Ητανε ωραια Θανο, οταν μ'επαιρνες στο θαμνο. (βουκολικα)




Φτυστε με , μη με βασκανετε. Ξανα κοντα σας εν καιρω με περισοοτερη πχιοτικη ποιηση.

38 σχόλια:

Kleine wolke είπε...

Θα τα γράψω σ'ένα χαρτί και θα το κολλήσω στην πόρτα της τουαλέττας από μέσα,να΄χω να διαβάζω το κατιτίς μου γιατί τις ετικέττες από τα σαμπουαν και το σουπλίν τις έχω μάθει απέξω πια.
Τιμή σου.

(έλεος ρε συ, έλιωσα στο γέλιο,η γιαγια από κάτω τρόμαξε)

Sanity Loss Era είπε...

Ασε και εγω εχω βαρεθει να διαβαζω τις σερβιετες, τις μπατονετες, τα χανζαπλαστ κλπ. Λεω να παρω τη βιβλιοθηκη απ'το σαλονι και να την παω στην κουζινα.

Kleine wolke είπε...

Κουζίνα-τουαλέττα ενιαίος χώρος;

Evi είπε...

Θα ακολουθήσω τον/την kleine wolke..φοβερή ιδέα και τρομερά στιχάκια.εύγε!

Sanity Loss Era είπε...

Κλαινε,

εμπερδευθην, παρντον. Εννοουσα τουαλετα.

Ευη,

κοιτα να δεις που θα γινει και μοδα!

Μιμης Ζερβος είπε...

διακρίνω στροφή στην ποιότητα?
Άκρατος Λυρισμός ή μου φαίνεται?

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΑΧΕΙΛΙ ΓΕΛΑΣΕ ΣΗΜΕΡΑ;;... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!
ΕΓΩ ΑΠ'ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΜΗ ΣΟΥ 'ΠΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ
ΕΤΣΙ ΓΕΛΑΩ... ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ... ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΝΝ!
ΑΣΕ Η ΜΟΥΣΙΚΗ... ΠΟΥ ΤΗ ΞΕΤΡΥΠΩΣΕΣ;
ΓΙΑ ΔΩΣΕ ΤΟ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΣΙΝΤΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ...
ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΣΧΗΜΑ ΜΕΡΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗ... ΚΟΥΖΙΝΑ...ΕΕ!!!

ΧΕΧΕΧΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ........!!! ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ ΑΥΤΗ ΣΗΜΕΡΑ!!!

Sanity Loss Era είπε...

Μιμη,

δε κρυβεται η κουλτουρα.

Καβαλαρη,

Εσυ εισαι πιο κουνημενος και απ'την Πελοποννησο! Próxima Estación: Esperanza λεγεται το σιντι. Οταν παντρευτω με το Μανου-οσονουπω δηλαδη- θα του πω να στα στειλει ολα. Ειδες??? Ολο εκπληξεις ειμαι η ρουφιανα!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΕΕΕ... ΧΩΡΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ,ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΜΥΑΛΟ ΟΜΩΣ,ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΣΕ ΥΨΟΜΕΤΡΟ 1100Μ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΗΣ... ΑΡΚΑΔΙΑΣ...ΣΕ ΠΟΙΑ ΛΟΧΜΗ ΚΡΥΒΟΣΟΥΝ ΕΣΥ;;;...ΤΟΣΟΥΟΥΟΥ...Σ ΑΙΩΝΕΣ!!!

Sanity Loss Era είπε...

Τι ειναι η λοχμη? Ε?ε?Ε?ε?Ε?Ε?Ε?

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΚΑΤΑ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ:ΤΟΠΟΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΠΥΚΝΕΣ ΣΥΣΤΑΔΕΣ ΘΑΜΝΩΝ.
ΚΑΤΑ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟ:ΜΕΡΟΣ ΔΑΣΟΥΣ ΕΚ ΠΥΚΝΩΝ ΘΑΜΝΩΝ.

ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΛΟΧΜΕΣ "ΦΩΛΙΑΖΑΝ" ΚΑΙ "ΚΡΥΒΟΝΤΟΥΣΑΝ" ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΡΑΙΔΕΣ Κ.Λ.Π. ΑΕΡΙΚΑ...

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΚΑΤΑ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ:ΤΟΠΟΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΠΥΚΝΕΣ ΣΥΣΤΑΔΕΣ ΘΑΜΝΩΝ.
ΚΑΤΑ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟ:ΜΕΡΟΣ ΔΑΣΟΥΣ ΕΚ ΠΥΚΝΩΝ ΘΑΜΝΩΝ.

ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΛΟΧΜΕΣ "ΦΩΛΙΑΖΑΝ" ΚΑΙ "ΚΡΥΒΟΝΤΟΥΣΑΝ" ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΡΑΙΔΕΣ Κ.Λ.Π. ΑΕΡΙΚΑ...

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΚΑΤΑ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ:ΤΟΠΟΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΠΥΚΝΕΣ ΣΥΣΤΑΔΕΣ ΘΑΜΝΩΝ.
ΚΑΤΑ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟ:ΜΕΡΟΣ ΔΑΣΟΥΣ ΕΚ ΠΥΚΝΩΝ ΘΑΜΝΩΝ.

ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΛΟΧΜΕΣ "ΦΩΛΙΑΖΑΝ" ΚΑΙ "ΚΡΥΒΟΝΤΟΥΣΑΝ" ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΡΑΙΔΕΣ Κ.Λ.Π. ΑΕΡΙΚΑ...

Sanity Loss Era είπε...

Ειπαμε ειμαι βουρλο, αλλα δε χρειαζομαι και 3 φορες για να το καταλαβω!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΕΣ(Ο ΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟ Ι)... ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΣΕΜΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ... ΒΟΥΡΛΟ... ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ...!!!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΕΣ(Ο ΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟ Ι)... ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΣΕΜΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ... ΒΟΥΡΛΟ... ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ...!!!

Sanity Loss Era είπε...

Ποσο λιγο με ξερεις!! Και ποσο τυχερος εισαι γιαυτον ακριβως το λογο!

Spyros Vlahos είπε...

Κι ένα δικό μου :

κοιμάσαι κι ονειρεύεσαι
κι αύριο θα ξυπνήσεις
το δάχτυλο στον κώλο σου
μόνος θα το βυθίσεις.

Είναι καθαρά πολιτικό και μιλάει για τις εκλογές και την ακρίβεια.

Sanity Loss Era είπε...

Σπυρε,

η συνεχεια θα μπορουσε να ειναι "Και πριν περασεις στο διαδρομο με τ'απορυπαντικα, θυμησου να περασεις κ απ'τα λιπαντικα"

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ. ΟΙ ΠΙΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΤΥΧΕΡΕΣ ΜΟΥ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΙΝΑΙ:
ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣ ΣΤΗ ΤΥΧΗ!
ΓΛΙΤΩΣΑ ΤΗ ΣΦΑΙΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΙ...ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΣΗΜΑΔΕΥΕ... ΠΩΣ ΠΡΟΛΑΒΑ ΚΙ' ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ... ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΥΧΕΡΟ ΜΟΥ!

Naya είπε...

Καλε τι ποιητικος οιστρος ειναι αυτος?Ευγε αγαπητη!

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

Για το πρωτο δε θα το λεγα! Για το δευτερο εισαι σιγουρα τυχερος!

Ναγια,

Οχι παιζουμε!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΚΙ' ΕΤΣΙ,ΠΑΛΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΕΙΜΑΙ... ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ... ΛΑΙΚΟ ΤΖΟΓΟ ΤΟ ΕΝΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΚΕΡΔΙΖΕΙ!

Spyros Vlahos είπε...

Εξαιρετική, δεν μπορώ να 'πω τίποτα!

Λυδία είπε...

hahahah απίστευτη είσαι!! Δεν έχω σταματήσει να γελάω!! Πες μου μόνο πότε θα κυκλοφορήσει :P
Καλημέρες!!!

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

ενα αντιθεσει με μενα μου 'μαι μες στην γκαντεμια!

Σπυρε,

Α να χαθεις τεντυμποη!

Λυδια,

Εννοια σου και θα σ'εχω στα βιπ τραπεζια στην παρουσιαση!

μοναχκος καβαλαρης είπε...

ΕΠΕΙΔΗ,ΠΡΟΦΑΝΩΣ,ΤΟ ΣΠΟΤ ΤΗΣ 14/6 ΔΕ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ,ΑΠΑΝΤΩ ΣΤΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙ ΣΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΑΠ' ΕΔΩ:

Ο,ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ. ΑΠ' ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ,
ΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ Ο,ΤΙ ΚΙ' ΑΝ
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ,Η ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟΚΤΑ ΚΑΙ
ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ! ΕΤΣΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΤΑΚΤΑΣ!!! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΠΟ.

ΤΙ ΤΟ ΜΕΜΠΤΟ Η ΠΑΡΑΛΟΓΟ Σ' ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΙΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΟΥ ΔΟΜΗ,
ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΟΎ; ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΑΨΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΟΜΦΗ;; (ΡΗΤΟΡΙΚΕΣ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ)
ΣΤΕΙΛ' ΤΟΝ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ Η ΓΡΑΦ' ΤΟΝ...!!!(... ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ...)

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ,ΑΓΑΠΗΤΟ ΑΕΡΙΚΟ! ΤΗ ΓΚΑΝΤΑΜΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΙΔΙΑ Η ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ. ΚΟΙΤΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΓΥΑΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΟ "ΠΕΙ" ΦΩΝΑΧΤΑ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ!!

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

Που,που??? Και αν τα μεσα ειναι αθεμιτα, η πνευματικη δομη ανυπαρκτη και η λογικη χεστα?

Και οσο για την γκαντεμια σαφως και υπαρχει!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

Ε, ΤΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ
... ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ! ... ΦΤΕΡΟ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ...

Η ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ... ΟΣΟ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΤΟ... ΜΑΤΙΑΣΜΑ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ!
"ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ"... ΦΟΒΙΩΝ...

Spyros Vlahos είπε...

Όχι τεντυμπόϋ τον κο Βλάχο. Μάλλον τεντυόλντυ.
Και κάτι άλλο :

Το πετρέλαιο πάει στα 150 το βαρέλι, σε λίγο θ' ανακυκλώνουμε το σκατό μας κι οι μπλόγκερς ... αγρόν ηγόρασαν.
Σας θυμίζω στίχο του Σαββόπουλου "πίσω από μια κάλπη, κάλπη μαγική, μας κοιτάει ο Χάρος και του τρέχουνε τα σάλια".

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

εγω πιστευω και στην γκαντεμια και στο ματιασμα!

Σπυρε,

ε οχι και επειδη μαλακιζομαι ονλαιν να μου πεσει και το φταιξιμο για την ακριβεια!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ... ΑΝ ΕΤΣΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ,ΚΑΛΗ ΜΟΥ!!

Dr. Aparadektos είπε...

Επισήμως πλην αναρμοδίως ζητώ την άδεια να μελοποιήσω τους στίχοι σας κιουρία μου.
Νομίζω πως ήρθε επιτέλους η ώρα να ασχοληθώ και με αυτή τη μορφή τέχνης.
Όπως έγραψα και στην ανέκδοτη αυτοβιογραφία μου,(μόνον 7 τόμοι είναι, μη φανταστείτε...), 68 μορφές τέχνης ερίζουν για την πάρτι μου. Καιρός είναι μου φαίνεται να γίνουν 69.

.. υγ. φυσικά θα φροντίσω να αναφέρω στην βιογραφία μου πως η μούσα της 69ης, ήταν τυλιγμένη με Sanitas Sanitas, όπερ απαστράπτουσα....

Dr. Aparadektos είπε...

@ μοναχικός πλην καβαλάρης

όλα καλά, ... αυτόν τον Μπαμπινιώτη γιατί τον αναφέρετε αγαπητέ rider? Δεν σέβεστε διόλου εμάς του προκατηλλημένους;;;;;

Εγώ τον εν λόγω Μπαμπινιώτη αν τον δω μέσα σε τρένο θα του πετάξω αβγά

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

καθολου δε μου αρεσει, αλλα ετσι ειναι! Σημερα ας πουμε ημουν ματιασμενη. Το αντιτιμο του να εισαι τελειος,εχω συμβιβαστει πλεον (μαζεψτε με ελεος).

Απαραδεκτε,

το 69 τυχαιο νουμερο??? Τι να σας πω, αφηστε με να το σκεφτω και θα σας απαντησω ενος 7 εργασιμων ημερων. Τι εχετε αληθεια με τον κο. Μπαμπινιωτη? Επισης, αν τον δειτε μεσα σε κτελ η αστικο τι θα του πεταξετε?

Dr. Aparadektos είπε...

@αλουμινόχαρτη .... Επισης, αν τον δειτε μεσα σε κτελ η αστικο τι θα του πεταξετε?

Μια αδιαφορία;
Μια ψύχρα;
Μήπως να βγώ (σαν τ αβγό) στην πρώτη στάση;
.... δεν γνωρίζω δεν απαντώ!

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ Dr.APARADEKTOS:
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΒΓΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΓΟ... ΑΛΛ' ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ... ΑΠ' Τ' ΑΒΓΟ ΒΓΗΚΑΤΕ!... ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΩΑ... ΑΝ ΕΤΣΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ!
ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ:
1. ΗΣΥΧΙΟΣ-> ΩΒΕΑ "ΤΑ ΩΑ. ΑΡΓΕΙΟΙ"
2. ΕΤΥΜΟΛ. ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧ.ΕΛΛΗΝ. TOY
HOFMANN(ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!!)
3. ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΑΡΧ.ΕΛΛΗΝ.ΓΛΩΣΣΗΣ ΤΟΥ
Π.Χ.ΔΟΡΜΠΑΡΑΚΗ.

Υ.Γ. ΜΗ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣΤΕ ΟΜΩΣ ΚΙ' ΕΓΩ ΣΑΝ ΚΙ' ΕΣΑΣ ΤΟ ΓΡΑΦΩ... ΑΥΓΟ... ΣΙΓΑ ΤΑ ΩΑ!!... ΕΤΣΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ.