Πέμπτη, 12 Ιουνίου 2008

Τα παιδια την παιζει. --ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ--





3 ψεμματα,1 αληθεια. Βρειτε την.


(προσκληση απο θεια Ντονα)





  1. Εχω απορριψει προταση για δουλεια σε μπιτς μπαρ στη Χαλκιδικη με πολλα φραγκα για να παω ελευθερο καμπινγκ με τον τοτε γκομενο σε τερμα ακυρο μερος και με λεφτα ισα ισα για τα αναγκαια.

    ΨΕΜΑ: Δε μου εχει γινει ποτε προταση για μπιτς μπαρ και δεν εχω παει ποτε ελευθερο καμπινγκ με γκομενο!

  2. Εχω λιποθυμησει μες στη μεση του δρομου απο τη ζεστη και οταν συνηλθα στο νοσοκομειο και ειδα το γιατρο(σκετη καυλα) να ακουμπαει το βυζι μου για να δει αν εχω ταχυκαρδια μου ξαναηρθε νταβλας.

    ΨΕΜΑ: Δεν εχω λιποθυμησει ποτε,εκτος απο μια φορα που το κανα ψεμματα! Επισης ολοι οι γιατροι που εχω δει ειναι για τα μπαζα.

  3. Σε ενα καμπινγκ ειχα παει στην παραλια το βραδυ με ενα γκομενακι και οταν αρχισε το μπαλαμουτι ξενερωσα τη ζωη μου,του ειπα οτι εχω μια δουλεια και σηκωθηκα και εφυγα.

    ΑΛΗΘΕΙΑ: Ειχα ξενερωσει τοσο πολυ που δε θα ντεχα να κατσω ουτε στιγμη παραπανω. Η δικαιολογια τερμα ηλιθια, γιατι πειτε μου τι σοι δουλεια μπορει να 'χα 3 η ωρα το βραδυ μες στο κατακαλοκαιρο στο καμπινγκ!

  4. Μια φορα ειχα φαει 4 γυρους και μετα ζαλιζομουν και δεν μπορουσα να περπατησω.

    ΨΕΜΑ: Δεν ειχα φαει 4 γυρους,αλλα μια κατσαρολα φρικασε.

Και τωρα το αντιστροφο(ετσι το παιζουν σ'αλλα μπλογκια). 3 αληθειες και 1 ψεμα.Βρειτε το και αυτο.

  1. Οταν γεννηθηκα οι γονεις μου ειχαν ενα ντομπερμαν και ενα τσιουαουα τα οποια με λατρευαν και δεν αφηναν να μπει στο δωματιο μου ουτε η γιαγια μου .

    ΑΛΗΘΕΙΑ: Καθε βραδυ το ντομπερμαν πριν κοιμηθει σκουντουσε την κουνουπιερα μου για να δει αν ειμαι καλα,ενω το τσιουαουα κοιμοταν στο πορτμπεμπε.
  2. Μια φορα ειχε ερθει ενας γκομενος μου να με παρει απο το σπιτι για να βγουμε αλλα επειδη εγω επινα απο το απογευμα αποκοιμηθηκα με την Havana αγκαλια ενω αυτος περιμενε να ετοιμαστω.

    ΑΛΗΘΕΙΑ: Πηγα στην κρεβατοκαμαρα να ντυθω-μαζι με το μπουκαλι- και επεσα στο κρεβατι και κοιμηθηκα. Την επομενη μερα χωρισαμε,για αλλο λογο βεβαια,αλλα....
  3. Μια φορα το καλοκαιρι,ενιωθα κατι να με περπαταει,το τιναξα,μετα συνεχισα να το νιωθω, το ξανατιναξα και οταν το ξανανιωσα ετρεξα στα ντουζ και συνειδητοποιησα οτι μια μεγαλη μαυρη αραχνη ηταν ετοιμη να μπει στο βρακι μου.

    ΑΛΗΘΕΙΑ: Απο τοτε εχω φοβια με τις αραχνες.
  4. Στο ποδι μου εχω μια ουλη απο μια εγχειρηση που ειχα κανει οταν ημουν ακομη μωρο. Με εχει βοηθησει να γνωρισω ατομα,καθως επειδη ειναι περιεργη, ερχονται και με ρωτανε απο τι ειναι.

    ΨΕΜΑ: Την ουλη την εχω στην πλατη.


Ποια ειναι η αληθεια κ ποιο το ψεμα λοιπον τζιμανια μου?

Αυτοκαλεστειτε οποιοι θετε να (την) παιξετε.

Το τραγουδι παιζει για χαρη της θειας μιας και με το ζητησε.

21 σχόλια:

aerostatik είπε...

4 ψέμματα και 1 αλήθεια σε 4 φράσεις ισούται με 1 ψέμμα

4 αλήθειες και 1 ψέμμα σε 4 φράσεις ισούται με 1 ψέμμα

Aunt Donna είπε...

Καλή μου απο σένα όλα ειναι πιθανά: Μα ΟΛΑ !
Αυτο με τα σκυλιά με ξενίζει κάπως.Φχαριστω για το τραγούδι!

Kleine wolke είπε...

Εγω θα πω-εκτός από καλημέρα- οτι τα πάνω είναι όλα ψέμματα και τα κάτω όλα αλήθεια.
Έπεσα μέσα; χτύπησα; <--περιττό.
Φιλιά!

Sanity Loss Era είπε...

Αεροστατο,

ΟΚ!ΟΚ! Εκανα λαθος,ηταν και αργα το βραδυ δεν φταιω!

Θεια,

Οντως,ολα εινα πιθανα,αλλα δεν ειναι! Παρακαλω.

Κλαινε,

Οχι!! Πανω υπαρχει μια αληθεια και κατω εα ψεμα!

Γιώργος είπε...

το 1 απο τα πρωτα και το 2 απο τα δευτερα.
στανταρ ομως !

Kleine wolke είπε...

Μπερδεύτηκα!
οκ, λοιπόν θέλω πολύ πάνω το 2. να είναι η αλήθεια και κάτω το 1. να είναι το ψέμμα.
Καλά...είμαι και η πρώτη! ε; ε;

υγ. αυτοπροσκαλέστηκα κι έπαιξα κι εγώ.καμ σι. αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας...


Φιλιά άπαιχτο πλάσμα!

astraxan είπε...

Από τις πρώτες ερωτήσεις, το Νο1 είναι αλήθεια και από τις δεύτερες το Νο2 είναι ψέμα....νομίζω αλλά.... όλα είναι πιθανά με σένα.

Kleine wolke είπε...

σε εκανα add ε;
καλημέρες!

Naya είπε...

Αυτο με τους γυρους μου φαινεται αληθεια..κ τα σκυλακια ψεμα..
Παω να παιξω κ εγω!

Sanity Loss Era είπε...

Γιωργο,Κλαινε,Ναγια,Αστραχαν,

Δεν απανταω ακομα! Παντως μ'αρεσει που τα θεωρειτε ολα αυτα πιθανα!

Κλαινε, σ'εκανα εγω αντ γιατι δε μου εμφανιστηκε τπτ απο εσενα.

Kleine wolke είπε...

Ok σ'έχω. το μηνυμα το πήρες που έστειλα χθές ή να ξαναστείλω;

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΝΕΡΑΙΔΕΣ,ΝΥΜΦΕΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΑΕΡΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΖΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ... ΣΗΜΕΡΑ ΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ... ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ
ΤΗΣ "ΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ" ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ,ΣΤΑ ΔΑΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΙΜΝΕΣ...(!),ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ

aerostatik είπε...

από αμηχανία και αδυναμία να βρώ τη λύση , έγραψα το πρώτο σχόλιο.
συμφωνώ με τους προηγούμενους, όλα είναι πιθανά, είσαι ικανή για όλα...

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

εγω παλι ζω σε μια σκατοπολη.

Αεροστατο,

Κολακα!

Aunt Donna είπε...

Δε μου πες τελικά.Σε κωλόμπαρο δουλεύεις και πιάνεις δουλεια στα μάυρα τα μεσσάνυχτα?

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΚΑΙ ΛΕΣ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

spyros1000 είπε...

να πω οτι νομιζω οτι την ουλη δεν την εχεις στην πλατη,δεν εχεις καθολου ουλη,τι σοι εγχειρηση εκανες οταν ησουν μωρο?
και στην πλατη κιολας?
μου φαινεται πολυ καπως...

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΓΙΑΤΙ ΒΙΑΣΤΗΚΕΣ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ(;)... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ... ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΑΚΟΜΗ ΛΙΓΟ(;)
... ΞΕΧΑΣΕΣ ΟΤΙ Ο ΤΡΑΓΟΠΟΔΑΡΟΣ ΘΕΟΣ ΠΑΝΑΣ "ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ" ΤΑ ΑΕΡΙΚΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΟΙΜΕΝΙΚΟ ΤΟΥ...ΑΥΛΟ
... Ο ΕΡΩΤΙΑΡΗΣ ΑΥΤΟΣ!!!

Kleine wolke είπε...

Τέτοια τρελάρα(με την καλή έννοια ε; ) που είσαι κούκλα μου όλα θα μπορούσαν να ήταν αλήθεια!

φιλιά!

υγ. απίστευτο αυτό με τα σκυλιά ε; οι καλύτερες νταντάδες! ζωα σου λέει μετά :))

Sanity Loss Era είπε...

Θεια,

οχι καλε σε κανονικο μπαρ δουλευω! Κωλο-μαλακες ερχονται βεβαια,αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.

Ανωνυμε,

δε μας χεζεις λεω γω.

Σπυρε,

και ομως. Την εχω στ'αριστερα στην πλατη. Μου αφαιρεσαν μια ελια αλλα επειδη ειχε ριζες εμεινε σημαδι.

Καβαλαρη,

ειμαι βιαστικη τι να κανουμε. Ασε οργια ζηλευτα.

Κλαινε,

Τωρα αυτο ειναι καλο??

Kleine wolke είπε...

οχι πιθανότατα για κάτι ανώνυμους αλλά για εμάς τους υπόλοιπους,καλό είναι! :)