Τρίτη, 17 Ιουνίου 2008

Αυτοκριτικη

(ασχετη με το θεμα μεν, ουσιωδης δε)






Το συστημα που συνιστα εμενα τη σ.λ.ε δρα πολλες φορες φασιστικα. Στελνει διαταγες τις οποιες το αβουλο στομα μου εκτελει (με την κακη αλλα καλη κακη εννοια αν με πιανεις). Οταν το αντιεξουσιαστικο αριστερο μερος του μυαλου μου αποφασισει να επαναστατησει κατα του φασιστικου δεξιου ημισφαιριου, θα γινω καλυτερος ανθρωπος. Μεχρι τοτε καμια ευθθυνη δε φερω για αυτα που ξεστομιζω και πιστεψτε με δεν ειναι στο χερι μου να το σταματησω. Γιαυτο αν ανηκετε στην κατηγορια των ανθρωπων που εχω πληγωσει/εκνευρισει/κλπ ωραια, απλα αγνοηστε με.




Εξοδα ψυχαναλυσης: 60 ευρα ανα συνεδρια


Εξοδα ηρεμιστικων: 20 ευρα το μπουκαλι


Η παπαρα που τρως μετα την αυτοκριτικη: Αξια ανεκτιμητη ( βλ. παρε να 'χεις μαλακα/τι χες γιαννη τι χα παντα/γιαννη τι κανεις κουκια σπερνω).

20 σχόλια:

LoRy είπε...

Ξεχασες το "Γιαννη μου το μαντηλι σου " ...

Οικονομικα τη βγαζετε εκει εδω η συνεδρια παει απο κατοσταρα και πανω γι' αυτο δεν το εχω παρει ακομα αποφαση ......

Κατι σε coffee ananana δεν υπαρχει να κανει ειρηνη το δεξι και το αριστερο ?

Υγ. Εμενα ακομα δεν εχει κανει τπτ απο τα παραπανω ... Καλο ειναι αυτο για κακο ?

Αντε παρε το σεϊκερ και παμε για καφε σε κανα βραχακι !

Kleine wolke είπε...

Ναι, αλλά, σπίτι χωρίς Γιάννη προκοπή δεν κάνει.

la resistance ρε!!!!
(και βγάλε το μπάτσο απ'το κεφάλι σου)

φιλιά!!! :)

Sanity Loss Era είπε...

Λορη,

στην τυχη εγραψα το ποσο ιδεα δεν εχω ποσο παει το μαλλι. Δε χρειαζομαι σεικερ τον πινω (τον φραπε) αχτυπητο! Αντε παμε!!!

Κλαινε,

βιβα λα ρεβολουσιον! Το πιο ωραιο φρουτο ειναι το πεπονι, μπατσοι γουρουνια,δολοφονοι!

Evi είπε...

Κάποιο ηρεμιστικούλη που να το παίρνεις χωρίς συνταγή γιατρούλη;;

Σαφέστατα τα ηρεμιστικά συμφέρουν περισσότερο από την ψυχανάλυση.έχω όμως μια ακόμα πρόταση που τουλάχιστον σε σένα δε κοστίζει τίποτα.(στους "δικούς" σου δε ξέρω)
βρες ψηλή ταράτσα,πάρε βαθιά ανάσα,πες είμαι μαλάκας να πάτε όλοι να μαμηθείτε πάρε φόρα και πέσε..(εγω το σκέφτομαι μεταξυ σοβαρού κ αστείου)

Sanity Loss Era είπε...

Ευη,

δεν το νομιζω!

Sanity Loss Era είπε...

Ευη,

δεν το νομιζω!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΤΟ ΑΠ' ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ
ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙ "ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗΣ" ΠΟΣΤ ΣΟΥ!! ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΙΣ Ο6.45 ΚΑΙ... ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΜΕ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΕΦΙ... ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ... ΑΦΟΥ ΠΗΡΑ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΘΩ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΩ... ΠΕΦΤΩ ΣΕ ΝΕΟ ΧΕΙΜΑΡΟ...ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ!!! ΝΑ 'ΣΑΙ ΚΑΛΑ... ΑΕΡΙΚΟ!!!

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

η αληθεια ειανι οταν βλεπουμε καποιον σε χειροτερη μοιρα απο μας παντα αισθανομαστε καλυτερα! Ειδκα οταν αυτος ο καποιος γελαει και με τα χαλια του!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ... ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ... ΑΣ' ΤΗ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ.

Aunt Donna είπε...

Λίγα με τους Γιάννηδες.[το ενδεχόμενο να πάρεις μερικες μερες αδεια να πας να ξεκουραστεις ειναι τελειως κουλό?]
Άσχετο..απο θεσσαλονικη είσαι?

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

δεν επιμενω, εχω και ενα μαλλι να στεγνωσω για να βγω.

Θεια,

Καλε μια χαρα ευκινητο ειναι! Φοιτητρια ειμαι οποτε ηθελα δουλευα. Τελειωσα το Σαββατο. Τωρα περιμενω να τελειωσει η εξεταστικη να φυγω μια κ καλη. Ναι απο που το καταλαβες?

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,ΡΙΞΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ' ΧΟΡΟ(ΑΠ' ΤΗ ΧΑΡΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ),ΚΑΝΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΗΝ... ΑΡΓΗΣΕΙΣ...

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

ηδη εχω παρει για να παω πιο αργα το ραντεβου και να φανταστεις δε χρειαζομαι καν χρονο να ετοιμαστω. Με βερμουδα και σαγιοναρα βγαινω. Που να ημουν και κοκετα.

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΙΤΛΟ ΠΡΟΣΕΧΟΥΣ ΣΠΟΤ ΣΟΥ:
... ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΜΠΑΤΣΟ ΑΠ' ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ...

Η ΤΙΜΗ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ/ΣΤΗΝ ΚΛΑΙΝΕ... ΚΑΤΙ ΘΑ ΞΕΡΕΙ...

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

θα το σκεφτω.Οσο δυναμαι να σκεφτω δηλαδη.

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ!

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

...να μας μπει!

LoRy είπε...

Αχα κι εσυ λοιπον της δικιας μας σχολης - καραβισιο ολε ολε - τον καφε και τον αντρα βεβαιως βεβαιως ... !

Ερχομαι ερχομαι

Sanity Loss Era είπε...

Λορη,

μην ανεβαινεις καλε! Θα κατεβω εγω τον Ιουλιο, τραγουδαει ο αντρας μου(μελλον,μαλλον,ελπιζω δηλαδη).

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΠΡΟΣ e.l.s: ...ΦΟΡΕΣΕ ΤΣΙΓΚΙΝΟ...