Κυριακή, 29 Ιουνίου 2008

Κουρκουμπινια


Ακου να δεις τωρα τι παιζει στα συγκροτηματα. Ο τραγουδιστης ειναι ο επιδειξιας, ο μπασιστας ο ησυχος-αλλα συνηθως ενδιαφερων- και ο ντραμερ ο τρελαρας. Γιαυτο και μενα παντα μ'αρεζαν οι ντραμερ. Ετσι και χθες στους Ντε Φακτο ξετρελαθηκα με τον ντραμερ, ο οποιος σε καποια φαση εριξε ενα γαμιστερο σολο και καραγουσταρα. Κατα τ'αλλα νταξει καλα ηταν,δεν καθησα μεχρι το τελος. Ειχα να τους ακουσω απο το δημοτικο-τοσο ημουν οταν βγηκαν. Ουτως η αλλως τζαμπα μπηκα, με ωτοστοπ γυρισα οποτε δεν ειχα και λεφτα να κλαψω. Οχι πως ηταν ασχημα. Μετα ηρθαν και στο μαγαζι που δουλευω.Κανονικα δε δουλευα,πηγα να πιω ενα ποτο σαν αλκοολικη και γω,αλλα επειδη ξαφνικα πλακωσε πολυς κοσμος ειπα να βοηθησω.


ΜΑΛΑΚΙΕΣ:


Εχω συνειδητοποιησει οτι αν δεν αποδεικνυω καθε μερα το ποσο μαλακας ειμαι, κατι παθαινω. Ετσι μονο χθες εκανα 4 μαλακιες.


1) 3 πλυντηρια εβαλα χθες. Και στα 3 ξεχασα μεσα στα ρουχα πραγματα και εκαναν ντρουγκου ντρουγκου.

2)Πηγα να βρασω νερο για μακαρονια, αλλα ξεχασα να βαλω νερο και ετσι καηκε η κατσαρολα και μολις εριξα νερο μεσα αρχισαν να βγαινουν συννεφα και βρωμισα.

3)Απο ΟΛΟ το χωρο που γινοταν η συναυλια χθες, εγω πηγα και επεσα σε ενα σημειο τοσο δα στο πισω πισω μερος του χωρου που ειχε τσουκνιδες. Ενα τσουξιμο φιλε,δε φανταζεσαι.

4)Χθες που εβαλα πλυντηριο, αντι να απλωσω τη βερμουδα, που θελω να βαλω σημερα, εξω και τη φορμα μου μεσα, εκανα το αναποδο και ετσι τωρα το παντελονι ειναι ακομα μουσκεμα ενω η φορμα τζι τζι.


Και τωρα σας αφιερωνω μερικους μου στιχους:


-Ειπα πως θα ξεχασω και

με αλλον θα τα φτιαξω,

μα θυμηθηκα εψες,

το απιστευτο μας σεξ.

(νοσταλγια)


-Εισαι ωραιος,

ναι δε λεω,

μα βρωμας σαν το γαλεο.

(παραπονο)


-Δε σε ειπα βρε μαλακα,

εγω σ'εβρισα για πλακα

(παρεξηγηση)


-Ειπαν σημερα θα βρεξει,

γι'αυτο ντυσου καπως σεξυ,

να σε λουζει η βροχη,

να κολλαει το βρακι.

(φαντασιωσεις)
Αβε, s.l.e te salutat


Kleine Wolke,περιμενω οδηγιες!




26 σχόλια:

Μιμης Ζερβος είπε...

βρε. εσυ πρέπει να έχεις σπουδάσει πολλά πράγματα
βρε.. τι φρουτο είσαι εσύ?τι βρε?

Sanity Loss Era είπε...

Μιμη,

Βρε, δεν ειμαι κουταβι!

Τιποτα δεν εχω σπουδασει. Τωρα σπουδαζω και αμα τελειωσω να με χεσεις!

Kleine wolke είπε...

Οδηγίες. τσεκ.
πέρνα από το μπλογκ μου στοπ αν καταλάβεις κατάλαβες στοπ.ελπίζω να καταλάβεις και να μην ταλαιπωρηθείς στοπ
φιλιά!!

Α! Το αντίδοτο της τσουκνίδας είναι η μολόχα.

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙΑ ΣΟΥ,ΚΑΛΗ ΜΟΥ!!! ΕΔΩΣΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΤΙ ΜΟΥ ΚΙ' ΑΡΧΙΣΕ ΤΑ ΧΛΙΜΙΝΤΡΙΣΜΑΤΑ,ΗΘΕΛΕ ΚΙ' ΑΛΛΟ,ΑΛΛΑ ΤΑ 'ΧΑ ΚΑΝΕΙ ΝΑΑΑ!
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ... ΤΑ ΞΕΡΟΤΗΓΑΝΑ ΚΙ' ΟΙ
ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ,ΠΙΑ,
ΤΙΠΟΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ...
ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΤΟΣΗ... ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΑ...
ΘΑ ΚΟΥΡΑΖΟΣΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΛΙΓΑ
ΑΚΟΜΗ;;

spyros1000 είπε...

ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ...
-ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ,ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΚΑΤΙ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΜΟΥΡΛΙΑ......
ΕΣΚΑΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ ΠΑΛΙ,ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ....

Sanity Loss Era είπε...

Κλαινε,

θενξ φιλεναδα, χρησιμοτατες!

Καβαλαρη,

Α εσυ εισαι μεγαλος μαζοχας! Κοιτα αν αρχισω το παραληρυμα δεν σταματω γιαυτο ειστε τυχεροι που συγκρατουμαι και δε γραφω ενα κατεβατο μαλακιες!

Σπυρε,

ε τι? τζιτζικια πεταλωνουμε?

Αντε γεια σας παω να πνικω τον καημο μου στο τζιν.

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΚΑΙ... "τετοια"... ΕΙ...,hihihi!!
ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ
ΣΗΜΕΡΑ,ΚΑΛΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ... ΧΑΡΑ!!!

Υ.Γ. ΚΡΑΤΩ ΑΡΧΕΙΟ,ΧΡΥΣΟ ΜΟΥ,ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΑ... ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ΜΕ ΤΙΤΛΟ... "ΑΘΥΡΟΣΤΟΜΙΑ ΜΕ ΡΙΜΑ
ΤΗΣ... -s.l.e-"!!!!!

Dr. Aparadektos είπε...

....βρε βρε τι έπαθα ο αλχημιστής!
Καθώς έπερνα την καθημερινή μου δόση από Σάνιτι, αίφνης άρχισαν οι σκέψεις να χάνουν μία διάσταση. Τα πάντα γίναν επίπεδα. Τα μακαρόνια κατάντησαν λεπτές χυλοπίτες και τα ρούχα δεν μπαίναν στο πλυντήριο γιατί ο κάδος δεν είχε βάθος (ύψος). .... και αίφνης δύο γαλαί αναριχηθήσαι επί τοίχου, "νιάου, θυμήθηκα εψές ταπίστευτό μας σέξ, νιάου" αλληλοέκραζον η μία στην άλλη γοερώς και πλαγίως. Ηλίου λοιπόν φαεινότερον ότι αι γαλαί ήσαν δύο!

.... ρε μήπως να μπω για αποτοξίνωση; ο Σκαρίμπας με χάλασε ή μια αλουμινόχαρτη; να του τραβήξω μια αγωγή του εκλιπόντος ή να διαβάσω Μοράβια για να συνέλθω;

Βοηθειααααααα!

Ο Ψυχοβγαλτης είπε...

Κριμα τα νιατα κι η τσαχπινια, κριμα το μποι σου καλε.

Ασχετο αλλα ειπα να πω ενα γεια

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

χαρα ναι, εργασια ομως?? Εγω τωρα φευγω. Για την ακριβεια ετοιμαζω βαλιτσες! Παω Θεσ/νικη και σε καμια βδομαδα την κανω διακοπες! Θα με χασετε ωρε και τι θα κανετε! Παντως ενα ειναι σιγουρο. Μετα το καλοκαιρι, θα εχω ΠΟΛΛΕΣ γκαφες και μαλακιες να σας πω!

Απαραδεκτε,

δεν μπορω να πω. Ακρως σουρεαλ κομεντ μου αγησες. Εγω προτεινω να φας καρπουζι και να πιεις 2 τζιν τονικ με στυμενο λεμονι μονορουφι! Αμεσως θα γιανεις!

Ψυχοβγαλτη,

πεστο ψεμματα!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΚΙ' ΑΝ ΦΤΑΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΚΡΗΤΗ ΜΕΡΙΑ,
ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕΣ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΟΣΤ
ΣΟΥ,ΜΑΖΕΨΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ "ΠΡΟΣΤΥΧΕΣ"
ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ
ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΘΕΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΜΕ...
ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑ ΛΑΙΚΗ ΑΘΥΡΟΣΤΟΜΙΑ!!
ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΙΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ(ΑΛΗΘΕΙΑ,ΠΟΣΕΣ;;)Ο,ΤΙ
ΠΙΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ
ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ... ΞΕΡΕΙΣ
ΕΣΥ!

rodoula-kelly είπε...

Aχ αντί να πεις πως μ'αγαπάς

μούπαν με άλληνε πως πας.


Δεν θα τα πιώ για να ξεχάσω
μα με το μπάρμαν θα τα φτιάξω!

Ωρα καλή στη πρυμνη σου
κι'αέρα στα πανιά σου

Με το τεκνό που μούκατσε
τα πίνω στην υγειά σου!

Καλή εβδομάδα κορίτσι
φιλιά.

Sanity Loss Era είπε...

Καβάλαρη,

εννοοια σου και αμα παω θα σας φερω μπολικο υλικο. Τι ποσες βαλιτσες καλε? 3-4 βερμουδες, μερικα μπλουζακια, σαγιοναρα κ οξω απ'την πορτα. Ενα σαμαρι(αυτο το σακιδιο) και ενα τσαντακι μεσης θα παρω.

Σκεφτομουν πριν φυγω, να τα παρω τα προφυλακτικα η να ταφησω αλλα τλκ με φωναξε η φιλη μου(την καλεσα να μου πλυνει τα πιατα) για να μου πει οτι τα σκουπιδια, ενα μπολ με ζελε και τα πιατα που χα φαει καρπουζι ειχαν πιασει μουχλα και ξεχαστηκα και δεν τα πηρα.

Ροδουλα,

τζοιν δε κλαμπ!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

Ο ΝΟΥΣ ΣΟΥ ΟΛΟ ΣΤΟ ΠΟΝΗΡΟ ΠΗΓΑΙΝΕΙ,
ΠΡΟΣΕΞΕ,Ε(!)
ΘΑ ΣΕ ΚΛΕΙΣΩ ΣΤΟ... ΜΠΟΥΝΤΡΟΥΜΙ!!


ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗ ΧΑΡΑ
ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΕΝΝΟΟΥΣΑ!!!

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

τη χαρα στα σκελια που λεμε???


:P

tuco είπε...

fuck...
πολύ καφρίλα εδώ μέσα. Eτσ, ετσ...
Τα λέμε s.l.e. !!!!!!!!

She είπε...

Και άλλα στιχακια!
Και άλλα!!!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΠΙΠΕΡΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!
:-*

Spyros Vlahos είπε...

Εντάξει

μοναχικος καβαλαρης είπε...

Με το δεξι ο καινουργιος μηνας!!!¨
:-*

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

Σε καλο να μας μπει βρε!

Τουκο,

τουκο ο αργαλειος μου, να τος και ερχεται ο καλος μου.

Αυτη,

ο,τι θελει το κοριτσι!

Σπυρε,

Ναι.

Haris είπε...

είσαι τρελάρα
και λίγο μαζόχα
γιατί έκατσες στις τσουκνίδες
και τώρα χρειάζεσαι μολόχα

ξεχνάς το νερό στα μακαρόνια
και τα πράγματα στα παντελόνια
το πλυντηριο θα το χαλάσεις
και μάλλον θα πεινάσεις

κάθε τόσο σερβίρεις
μα δεν το θέλεις
προτιμάς να πίνεις
και τους πελάτες να δέρεις

Sanity Loss Era είπε...

Χαρη,

γεα, δατς μι.

kwlogria είπε...

Θεά!! Χαχαχαχαχαχαχαχα τι στιχάρες είναι αυτές;;; Προσκυνώ το μεγαλείο σου λέμε!!! Όσο για τις μαλακίες που έκανες, είσαι φίλη μου τρελά!! Κι εγώ κάνω άπειρες τέτοιες όλη την ώρα!!! Τώρα αισθάνομαι καλύτερα!!! Σε ευχαριστώωωωωωωωωω!!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΝΑΙ,ΝΑΙ,ΝΑΙ... ΜΑΚΑΡΙ ΜΠΡΕ!!!

Sanity Loss Era είπε...

Κωλογρια,

μας φανταζομαι στον ιδιο δρομο να κανει η καθε μια τα δικα της και να κραζει απο μεσα της η μια την αλλη "δες τη μαλακισμενη, μα καλα τι παει και πεφτει μες στη μεση κ μου κλεινει το δρομο, αι σιχτιρ και λοιπες βρισιες, τις ξες μην τις γραψω βαριεμαι"

Καβαλαρη,

κρυβε λογια!