Τρίτη, 24 Ιουνίου 2008

Την κοντη τσουτσου την εμποδαν οι τριχες,



ελεγε ο παππους μου.

Αυτο βεβαια ειναι τελειως ασχετο με το τοπικ.

Αυριο δινω γαλλικα και δε διαβασα γιατι βαριουμουν η βαρεμενη να παω να παρω τις σημειωσεις-μιλαμε για αποσταση ουτε 10 λεπτων. Αλλα επειδη βαριουμουν και να βαριεμαι κατι επρεπε να κανω. Ετσι αραχτη στο μπαλκονι, ακουγωντας ξυλινα σπαθια και το μελωδικο κορναρισμα των αυτοκινητων, δημιουργησα παλι:



Δε θελω σχολια για τον καρπο μου. Ειναι τοσο λεπτος που μπορεις να τον πιασεις με τον αντιχειρα και το κωλοδαχτυλο και να περισσευει και κωλοδαχτυλο.




Τι αλλα? Την Πεμπτη δουλευω,θα σερβιρω μαλακες και αν ειμαι τυχερη και κανα τεκνο, την Παρασκευη επισης, στ'αρχιδια σου θα μου πεις. Οι De Factο, που λενε και το τραγουδι που παιζει τωρα, θα παιζουν το σαββατο Φλωρινα. Επισης χρωσταω τα ενοικια 3 μηνων και δεν εχω πληρωσει τη Δεη(βαριεμαι να παω να τα πληρωσω, εχω και πιο ασημαντα πραγματα να κανω). Δεν εχω τιποτα αλλο να πω, αυτες τις μερες δε σκεφτομαι καθολου, απασχολουμαι με το να κανω μαλακιες και να γινομαι ρεζιλι. Ειχα και μια κριση μαλακινσης σημερα-για νεο σας το λεω?- και χοροπηδουσα μες στο δρομο και γελουσα υστερικα και κλωτσουσα μια φιλη μου και μετα η φιλη μου εκανε πως δε με ξερει και πηγε στο απεναντι πεζοδρομιο,νιωθω παραγκωνισμενη. Τα ποδια μου απο κατω ειναι μαυρα. Πηρα και καρπουζι,πολυ ωραιο, ποτε θα προλαβω να το φαω δεν ξερω. Α, ας φαω λιγο τωρα. Σημερα μπηκε λακ στο ματι μου, γαμω την τεχνολογια των μικροσωματιδιων και μετα δακρυζα για μιση ωρα και ημουν σαν κλαμμενη ιτια. Και μετα που δε δακρυζα και ηταν μονο κοκκινο και μισοκλειστο το ματι, ημουν σαν κλασμενη ιτια. Χθες ειδα το τελευταιο επεισοδιο της Μαριας της Ασχημης και το ομολογω, μου αρεσε. Τι αλλο? Ποναει και καιει ο λαιμος μου απ'τα τσιγαρα και εχω ενα τσιγαροβηχα λες και ειμαι νταλικερης. Γκρουχου γκρουχου συνεχεια. Εδω και 3 βδομαδες ολο λεω θα παω να παρω σανδαλια(τα αλλα που ειχα μου τα κλεψαν περσυ στην Παρο στο καμπινγκ και ηταν και παλια ρε πουστη μου, τι τους βρηκαν?) αλλα ακομα δεν εχω αξιωθει,βαριεμαι. Επισης βαρεθηκα να λεω μαλακιες τοση ωρα γιαυτο το βουλωνω, εχετε και δουλειες να κανετε.

Αυτα. Παω να πιω κανα τζιν.

Υ.Γ: Ζητειται ατομο να πλυνει τα πιατα μου. Δινεται αμοιβη.

Υ.Γ 2 : Ειμαι απο τα ατομα που κρατανε στο χερι το κινητο και τρομοκρατουνται οταν βαζουν το χερι στην τσεπη και δεν το βρισκουν μεσα.

24 σχόλια:

Naya είπε...

Ποιος σου ειπε οτι εχουμε δουλειες κοπελια???Αυπνιες εχουμε!Τσιγαροβηχα ειπες οτι εχεις????.....ουδεν σχολιο!!
Αντε κ επειδη μου αρεσαν αυτα που φτιαχνεις θα σου πλυνω εγω τα πιατα(το θυμα)-στειλτα μου με μεηλ οκ?

astraxan είπε...

Πω πω καλά φιλαράκι μιλάμε, είσαι και πολύ “χημείο” γουστάρω φάση.
Ειλικρινά ζηλεύω τους ανθρώπους που μπορούν και κάνουν όλες αυτές τις τρέλες και δεν τους καίγεται καρφί για το τι θα γίνει στο μέλλον ή τι θα πουν οι άλλοι για αυτούς.
Για τα πιάτα μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Αγγλικό σύστημα δηλαδή : Γέμισε τον νιπτήρα με νερό μέχρι πάνω, ρίξε μέσα υγρό για τα πιάτα και άσε τα μέσα για μισή μέρα. Μετά το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τα σκουπίσεις όπως είναι με τις σαπουνάδες.

Kleine wolke είπε...

Εσυ ο από πάνω, λύσε μου μια απορία μιας που ξέρεις καλύτερα από μένα αυτό το αγγλικό σύστημα.Αν τα σκουπίσεις τα πιάτα έτσι με τις σαπουνάδες δε θα πάθεις καμμια δηλητηρίαση την επόμενη φορά που θα χρησιμοποιήσεις το πιάτο για να φας;;
Πάντα αναρωτιόμουν αυτό όταν το έβλεπα σε ταινίες.

sanity, εγω είμαι απ'τα άτομα που χησιμοποιούν το κινητό για φακό.Συνέχεια όμως.

υγ. τα πόδια σου δοκίμασες να τα πλύνεις; :Ρ Η να καθαρίσεις το πάτωμα;(στο λέει άνθρωπος που έχει να σκουπίσει 2 μήνες και στο καθιστικό εχει στρωμένο μάλλινο χαλί.ακόμα.)

Καλημέρες!! :))

astraxan είπε...

Για την ακρίβεια οι Άγγλοι δεν σκουπίζουν καθόλου τα πιάτα, όπως τα βγάζουν από τον νιπτήρα τα τρίβουν λίγο με μία πατσαβούρα και τα αφήνουν να στεγνώσουν μόνα τους.
Άσε μεγάλε, από την πολύ βρομιά έχουν πάθει ανοσία, δεν καταλαβαίνουν τίποτα σου λέω, τους ξέρω καλά.

Spyros Vlahos είπε...

Χαίρομαι όταν μπαίνω σ' αυτό το μπλογκ. Γελάω ξεκαρδισμένα με διάφορες μαλακίες που η ζωή ή εμείς "εφαρμόζουμε" στον εαυτό μας.
Βλέπω μια ανάλαφρη τάση ηρωοποίσης μιας πραγματικότητας που είναι έξω απ' τα νερά μου.
Υπάρχει φόβος από πίσω ή τεράστια εμπιστοσύνη στην ανθρώπινη καλωσύνη;

μοναχικος καβαλαρης είπε...

... Ο ΑΣΤΕΡΙΑΣ ΟΜΩΣ!!!

astraxan είπε...

Αγαπητέ κύριε Σπύρο Βλάχο,

Πολύ καλές οι βαθυστόχαστες αναλύσεις σας. Κατά την ταπεινή μουλαρίσια γνώμη μου δεν υπάρχει ούτε ηρωοποίηση ούτε και μαλακίες σε ένα τρόπο ζωής που κάποιοι άνθρωποι διαλέγουν να ζήσουν. Αλώστε το να ζεις πάντα σύμφωνα με τον “σωστό” και “λογικό” τρόπο όπως κάποιοι μας έχουν ορίσει να ζούμε σαν σωστά κλωσοπουλάκια εκτροφείου, το μόνο που μένει στο τέλος (ψυχικά) είναι μια τρύπα στο νερό, το απόλυτο τίποτα. Μένεις με την λαχτάρα ότι δεν κατάφερες να χαρείς και να διασκεδάσεις τα νεανικά σου χρονιά, τότε που μπορούσες να το κάνεις.
Εγώ ανήκω στην κατηγορία των σοβαρών και λογικών, ζω πάντα με “σωστούς κανόνες” και υποχρεώσεις σαν ένα σωστό μουλάρι που είμαι, έτσι έχω μάθει. Σίγουρα κέρδισα πολλά στην ζωή μου δεν το κρύβω, έχασα πιστεύω όμως πολλά περισσότερα.
Είναι επιλογή του κάθε ανθρώπου να ζει όπως αυτός θέλει χωρίς βέβαια να ενοχλεί τον διπλανό του. Μην κρίνεται τόσο αυστηρά την αγαπητή μου Sanity Loss .

Μιμης Ζερβος είπε...

Μη μου πεθάνεις ..σκέψου μόνο ότι είμαστε πολύ που θα πεθαίναμε απο την πείνα γιατι βαριόμαστε να παραγγείλουμε ντελίβερι..
Κράτααααααααα

Throgos είπε...

Ειμαι διαθέσιμος να πλύνω πιάτα για λεφτά. Σοβαρά.

Kleine wolke είπε...

Ασχετο.
Αστραχάν εσύ δεν ήσουν μπίλια κάποτε;
Η καλύτερη και πιο σπάνια."Το μάτι του αστραχαν".
Πωωω τι θυμήθηκα τώρα.
(παρεπιπτόντως,για να μη λες οτι δε στο είπα δλδ, δεν είμαι "μεγάλος", "μεγάλη" αν προτιμάς,καλύτερα!
επίσης, μες τη βρώμα οι άγγλοι,μπλιαχ)

Kleine wolke είπε...

Επίσης.
Η sanity που είναι; μας έχει αφήσει και μιλάμε μόνοι μας τόσες ώρες...τσ τσ..

Sanity Loss Era είπε...

Εδω ειμαι καλε!! Γιουχου, καλε κοσμε!! Λοιπον σημερα δεν πηγα να δωσω γιατι χθες εγινα ντιρλα και κοιμηθηκα σε μια φιλη και ξυπνησαμε στη 1 ενω γραφαμε στις 9. Να δω τι θα πρωτοδωσω το Σπτεμβρη. Τεσπα.

Ναγια,

ναι γαμησε τα, τα τσιγαρα μ'εχουν πεθανει τα μπασταρδα. Οκ θα τα κανω επισυναψη!

Αστραχαν,

στα πιατα μου ομως ειναι κολλημενα πραγματα και λιπη πως φευγουν αυτα. Επισης συνηθως-οχι τωρα- επειδη κανω καμια 3 βδομαδες να τα πλυνω μουχλιαζουν κιολας! :) Μονο να μαγειρευω μ'αρεσει και να βαζω πλυντηριο.Επισης, εσυ τελικα τι εισαι? Κλωσσοπουλο, μουλαρι ή μπιλια?

Κλαινε,

Και γω το κανω αυτο με το κινητο γιατι ετσι αμπνταλω που ειμαι μου πεφτουν και συνεχεια πραγματα. Ολημερις τα πλενω, το βραδυ ξανα μαυρα!Να καθαρισω το πατωμα???????? Μην τα λες ετσι αποτομα αυτα θα παθω τιποτα.

Σπυρε,

μισο να πιω ενα καφε και θα σου απαντησω.

Καβαλαρη,

ναι ο πουστης μ'εχει κατατρυπησει!

Μιμη,

εγω συνηθως πεθαινω απο την πεινα γιατι δεν εχω καθαρα μαχαιροπιρουνα να φαω το ντελιβερι που παραγγελνω!

Θρωγκε,

Το πραγμα σηκωνει διαπραγματευση.

panoptis είπε...

μειοδοτώ,μειοδοτώ!
τα πιάτα θα τα πλύνω εγώ.
με το ελάχιστο ποσό.
δώσε μου έστω το μισό.(ποσό)
αφού θα είναι αρκετό.
μια και θα πειραματιστώ.
στο σύστημα το αγγλικό.


(αστραχάν, φέρε το υγρό)

Throgos είπε...

Στείλε μου μέηλ και σου ρθα αύριο κιόλας.

Sanity Loss Era είπε...

Πανοπτη,

τι ποιητικος οιστρος ειναι τουτος βραδιατικα?

θρωγκε,

Μια χαρα. Δουλευω κιολας αυριο, ζεστα ζεστα θα τα παρεις.

spyros1000 είπε...

Σημερα μπηκε λακ στο ματι μου, γαμω την τεχνολογια των μικροσωματιδιων και μετα δακρυζα για μιση ωρα και ημουν σαν κλαμμενη ιτια. Και μετα που δε δακρυζα και ηταν μονο κοκκινο και μισοκλειστο το ματι, ημουν σαν κλασμενη ιτια.
ΚΑΛΑ Ε, ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ,ΣΠΑΩ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΔΑΚΡΥΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ,ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ......

Haris είπε...

χαχαχαχαχχαχαχαχχα είσαι μια παραγκωνισμένη με χιούμορ!!!

Sanity Loss Era είπε...

Σπυρε,

ΡΕ! Εγω μιση ωρα ημουν πανω απο τον νιπτηρα και εβρεχα το ματι μου, μονο που δε το βγαλα να το πεταξω μεσα στην μπανιερα, και συ γελας??????? Ε???? Κανενα ιχνος συμπονοιας πια??? Μα που παμε????

Χαρη,

Δυστυχως αυτο δεν αναγνωριζεται απο τους καθηγητες μου και με κοβουν στα μαθηματα. Δε καταλαβαινω γιατι η ζωγραφια μου με φεγγαρι αστερακια ενα ρολοι στις 12 και υποτιτλο "Εχω μαυρα μεσανυχτα" δεν τους αρεσει.

Aunt Donna είπε...

Θα ρθω να σε κανω ανθρωπο.Για ανταλαγμα θελω βριαχιολάκι με γαλαζιες χαντρες να θυμάμαι τα μάτια του.
Το κλέισαμε?

Haris είπε...

Ε ίσως δεν τους άρεσε επειδή δεν έβαλες καμιά νυκτερίδα ή κανέναν ντίρλα να κουτουλάει στους τοίχους και φυσικά, δεν έβαλες έναν κύκλο γύρω από το σχέδιο και να γράψεις "εγώ" ώστε να καταλάβουν ότι εσύ έχεις μαύρα μεσάνυκτα και όχι κανείς άλλος. Ίσως αυτό να το πήρανε για υπονοούμενο γι αυτούς χαχα Καλά, που διδάσκουν αυτοί οι άσχετοι καθηγητές;

Ο Ψυχοβγαλτης είπε...

O Θρωγγος σε δουλευει, δεν προκειται ν ανεβει μεχρι τον Ιουλιο. Ενω εγω, αριστευσασα στην Μεγαλη της Μαιρης Παναγιωταρας Σχολη, ερχομαι στο σπιτι σας, αβαδιστα, διακριτικα και με εχεμυθεια. Κανεις δεν προκειται να μαθει οτι δεν τα πλυνες εσυ, και οι γειτονισσες θα λενε "Παπαπα, κοιτα να δεις παστρα η σ.λ.ε, απο απεναντι μας γκαβωσε το ματι η λαμψη των πιατικων της"

Dr. Aparadektos είπε...

ντροπή! μεγίστη ντροπή! (τόσο μεγάλη νιώθω ντροπή που το περί εντροπίας πόνημά μου απαιτεί άμεση αναθεώρηση ,.....)
Μα καλά βρε σχολιαστές μου (κατά το βρε μαλάκες μου), τόσα σχόλια για τους βρωμοάγγλους για ντιλίβερι για άπλυτα πιάτα, έστω και ένα πιο ανθρώπινο για τον αστερία ...... όμως ..... για τον λεπτό βελούδινο καρπό ούτε μια κουβέντα; ούτε ένα επιφώνημα θαυμαζμού; Κανείς δεν εξετίμησε την εξαίσια επιδερμίδα;

ΒΡΕ ΟΥΣΤ, ΠΑΛΙΟΣΧΟΛΙΑΣΤΈΣ ΑΠΡΟΣΕΧΤΟΙ!

Κυρία μου, τα σέβη μου.
Και καλή επιτυχία στα Κινέζικα (δεμπορεί μια απαφτές τις μέρες θα δίνετε κινέζικα .. ή μήπως κινεζικά, βρε καλά κάμνουν μερικοί μερικοί που δε βάζουν τόνοι...)

She είπε...

Φτιάξε και για μένα ένα βραχιόλι!
Τα μέτρα είναι τα ίδια !

Sanity Loss Era είπε...

Θεια,

σου χαλαω εγω χατιρι??

Χαρη,

αφου εγραψα "ΕΧΩ μαυρα μεσανυχτα". Μα σταλα χιουμορ δεν εχουν?? Στο λυκειο οποτε εκανα αυτο το πραγμα μαζι με αλλα παντα μου ανεβαζαν το βαθμο για τον κοπο μου. :P

Ψυχοβαλτη,

ποιον Ιουλιο μωρε?? Φευγω τη Δευτερα και αρχες Ιουλη κατεβαινω Αθηνα για συναυλιες! Ο,τι ειναι να πλυθει πρεπει να πλυθει εντος των ημερων.

Απαραδεκτε,

με συγκινεις! Οχι κινεζικα δε δινω. Για την ακριβεια σημερα τελειωσα, εδινα Παγκομσμιο ΠΟλιτισμο 2, οχι πως περασα το 1, αλλα για αυτο θα μιλησω στο επομενο ποστ.

Αυτη,

Πες πως το 'χω ηδη φτιαξει!