Τετάρτη, 2 Ιουλίου 2008

Κυριακη κοντη γιορτη.


Σημερα ειναι Τεταρτη, αυριο θα ειναι Πεμπτη και προχθες ηταν Δευτερα. Ειμαι στη Θεσσαλονικη και η ζεστη μ'εχει κανει να κολλαω σαν ουχου στικ για ευκολια, στικ δεν εχει δυσκολια και να αναγκαζομαι να κανω 3 ντουζ τη μερα και να φτιαχνω και τη φραντζα συνεχεια γιατι χαλαει απ'τον ιδρωτα και να ζαλιζομαι. Καταλαβαινετε πιστευω το δραμα που περναω. Αφηστε, εχει τοση ζεστη που σκεφτομαι το βραδυ που θα βγω να δεσω γυρω μου κατω απο τα ρουχα παγοθηκες-οχι τις σκληρες βρε βλακα, τις αλλες στη ζελατινα- αλλα μετα θα νιωθω σαν τρομοκρατης ασε που θα φαινομαι και χοντρη και αν μη τι αλλο μετα που θα λιωσουν θα σταζω και ολοι θα νομιζουν πως εχω ακρατεια και τα κανω πανω μου σαν γρια και μετα ετσι στιγματισμενη δε θα βρισκω γκομενο και θα μεινω στο ραφι και θα βγαλω αραχνες και θα φτασω 60 χρονων και ακομα γκομενο δε θα χω και το τραγικο εκεινο συμβαν της 2ας Ιουλιου του '08(δεν πιστευω να 'χουμε '09 κ να κανω λαθος?) θα με κυνηγαει ακομα. Οχι, αυτο δε το θελω σε καμια περιπτωση. Ουχι. Γιαυτο και εγω θα παω κοντρα στην αναγκη μου για δροσια και θα κανω το κολπο που εκανα το μεσημερι στο δρομο, θα κλεινω δηλαδη τα ματια μου θα φανταζομαι πως ειμαι μεσα στη θαλασσα και θα κουναω τα χερια μου σαν να κολυμπαω(δε συνιστω να κανετε την πεταλουδα γιατι θα χτυπησετε κανεναν περαστικο,οχι δεν το λεω απο προσωπικη εμπειρια, πως σας ηρθε?).


Α, πηρα επιτελους σανδαλια. Ναι βεβαια πηγα στο καπανι 3 η ωρα νταλα μεσημερι παρακαλω ,μην τυχον και παω φυσιολογικη ωρα και κατι παθω η απροσαρμοστη και τα πηρα επιτελους τα κωλοσανδαλα. Και μολις πηγα σπιτι σκεφτηκα οτι επρεπε να αγορασω το αλλο το ζευγαρι που κοιτουσα, πιο ωραια θα καθοταν, αλλα δε βαριεσαι? (εγω βαριεμαι).


Πρεπει να βγαλω βιβλιαριο και αδεια εργασιας.Οποιος γνωριζει τη διαδικασια,να μου την πει παρακαλω γιατι επειγει. Αν δε μου την πει κανεις, να φατε σκατα ολοι, εσεις θα φταιτε για το προστιμο που εφαγα.


Συνεχιζω. Αυτες τις μερες εχω νευρα πολλα, ολα μου φταινε και κυριως μου φταιω εγω σε σχεση με τους αλλους. Αλλο αυτο ειναι αλλο θεμα το οποιο βαριεμαι να αναλυσω τουτη τη δυσκολη στιγμη.


Να σας πληροφορησω επισης, μην και μου παθετε τιποτα απο την ανησυχια, οτι θα παω και οφσπρινγκ, ειπε θα με μπασει τζαμπα ενας φιλος, να 'ναι καλα το παιδι.


Ειδα σημερα πρωτη φορα το Χαουζ. Βασικα αρχιζε στην τιβι και ηταν η μανα μου στο δωματιο και μου λεει "Α, το Χαουζ!! ΑΣΤΟ,ΑΣΤΟ!" " Τι ειναι αυτο ρε μανα?" "Καλα δεν ξες το Χαουζ? Θα φας κολλημα αμα το δεις, ειναι τελειο!". Και ετσι το ειδα. Καλο ηταν μ'αρεσε, μα πιο πολυ μ'αρεσε το γκομενακι που κανει τον Σπιτι, τον κουτσο, που το παιζει κυνικουλης και ετσι, αλλα κατα βαθος θα κρυβει μια ευαισθητη ψυχουλα που εχει πληγωθει απο τα χαστουκια της ζωης, αλλα κανεις δεν το καταλαβαινει και ολοι τον εχουνε για ψωνιο. Εγω το ξερα απ'την αρχη πως αυτη δεν ειναι σχιζοφρενης, γιατι οι σχιζοφρενεις δεν εχουν επαφη με την πραγματικοτητα σε αντιθεση με τους νευρωτικους που εχουν και μαλιστα αυτο με τους νευρωτικους ονομαζεται παραδοξο επειδη συνειδητοποιουν οτι εχουν προβλημα,αλλα δεν μπορουν να κανουν τιποτα για αυτο.Να που θυμαμαι και κατι απ'ο σχολειο. Και ετσι οταν η τυπισα ελεγε στον αλλο κατι(δε θυμαμαι ακριβως τι), λεω στη μανα μου "μουφα ειναι η σειρα, δεν τα διαβασαν καλα για τη σχιζοφρενεια, λαθος την κανουν", αλλα μετα στο τελος, οντως δεν ηταν σχιζοφρενης η τυπισα, ειχε του νοσου καποιου Ουιλσον και ΜΟΝΟ εγω το ξερα απ'την αρχη! ΧΑ!


Καλε, πηγα να ανοιξω πριν τις φωτο στο κινητο στην καρτα μνημης και μου βγαλε οτι ολα τα αρχεια ειχαν καταστραφει! Γιατι? Πως? Ποιος? Ξανα γιατι? Περιεργα πραγματα συμβαινουν σ'αυτο το σπιτι να μου το θυμηθειτε δε θα του βγει σε καλο. Αμα εχουμε φαντασματα εγω θα σηκωθω και θα φυγω, δεν μπορω το συνωστισμο. Ηδη μου κακοφαινεται οποτε ερχομαι εδω και ειμαι στο ιδιο σπιτι με το σοι(4 το σοι και 2 τα σκυλια(το ενα μου το κουρεψανε τωρα,σαν πουστης εγινε),παρε να 'χεις,πνιγομαι),που να ρθουν και τα φαντασματα! Α! ολ εντ ολ!


Την Παρασκευη μπορει να παω για μπανιο. Αμα ειστε στη θαλασσα και δειτε μια κοντη,χαζοχαρουμενη να τρεχει προς στη θαλασσα και να βριζει τα χαλικια/την αμμο/τις ομπρελες/εσας εγω θα ειμαι!


Και επειδη εμπνεομαι απο την αποπνικτικη ζεστη της πολης, θα σας αραδιασω 2-3 στιχους:


- Δωσε ποδι στο τσουλι, μη σου κοψω το πουλι

(προειδοποιηση)


-Σε ειδα χθες στον υπνο μου,

χαδακια να μου κανεις,

μα υστερα σηκωθηκες

και αρχισες να κλανεις.

(απογοητευση/ξενερωμα)


Τα μελε!

Γεια μας!

32 σχόλια:

kwlogria είπε...

Χαχαχαχαχαχα θεά θεά θεά θεά θεά!!!! ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!! Σε φιλώ στη μούρη δε πα να'σαι ιδρωμένη, δε πα να έχεις σκατά, δε πα να κάνεις ό,τι θες!!!
(Το Χάουζ σε ποιο κανάλι το παίζει, ποια μέρα και ποια ώρα να το δω κι εγώ η άσχετη παρακαλώ;;;) Φιλάρες!!!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))

μοναχικος καβαλαρης είπε...

Επειδη σου 'χα πει οτι τα χαραματα της Πεμπτης θ'αποφασιζα για τις διακοπες μου,σε ενημερωνω οτι αποφασισα απ' αποψε. Λοιπον φευγω Σαββατο απογεμα κατ' αρχην για καπου... απεναντι απο την Αττικη,στη συνεχεια παω στο νησι μου(επιτελους... το ελπιζω)και μετα
στον... Σαρωνικο(... για να πνιγω!). Θα σ' ευχαριστησω για την
ευχη που μου 'δωσες... προωρα,λιγο πριν φυγω(ετσι λεω!).

Καλο σου βραδυ,

Kleine wolke είπε...

Ρε χαζό, είδες Χάουζ για πρώτη φορά κι εγώ που το βλέπω ανελλιπώς σήμερα το'χασα;;Σε φθονώ.
Α! επιτέλους! κάποιος είχε την νόσο του Γουίλσον.Επιτέλους!Σε κάθε επεισόδιο,ό,τι και να΄χει ο ασθενής εκείνοι υποπτεύονται νόσο του Γουίλσον και ποτέ δεν είναι.Κι εγώ κάθομαι κι αναρωτιέμαι πόσα σκατοσυμπτώματα έχει αυτή η νόσος του Γουίλσον.
Λοιπόν,καλά έκανες κι έγραψες για τα νευράκια σου,μπας και σου περάσουν! :)
Με τη ζέστη κουράγιο τι να πω..κι εγώ έχω σκάσει,κουτουλάω,τριγυρνάω σαν ηλίθια όλη μέρα κι απορώ πώς δεν έχω πάθει ψύξη ακόμα που κάθομαι αγκαλιά με τον ανεμιστήρα(και δε με δροσίζει κιόλας).
Πάντως εσένα η ζέστη εμφανέστατα σου κάνει καλό, στον τομέα της ποιητικής έμπνευσης.Αυτό το "πού να σφίξουν οι ζέστες" για σένα έχει βγεί! :)

Φιλιά φιλιά και με γεια
τα καινούρια παπα.(Καλά δεν το'χω το ποιητικό,οκ,σταματώ.)

spyros1000 είπε...

-Σε ειδα χθες στον υπνο μου,

χαδακια να μου κανεις,

μα υστερα σηκωθηκες

και αρχισες να κλανεις.

ΧΑ ΧΑ ΧΑ,ΑΠΑΙΧΤΗ.....
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΡΤΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΝ ΞΕΡΩ...
ΠΑΣ ΚΑΙ ΡΩΤΑΣ ΣΤΟΝ ΟΑΕΔ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟ ΙΚΑ.......
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ

Haris είπε...

άσχετο, αλλά το τραγούδι που έβαλες είναι μούφα. δεν μπορείς να το ακούσεις πάνω από 10 συνεχόμενες φορές.

Kleine wolke είπε...

haris,
κατι ξέρει αυτή και τα βάζει αυτα τα τραγούδια.Είναι τα ιδανικα συνοδευτικα για τα ποστ της,ω,ναι! ;))

Spyros Vlahos είπε...

Να σου 'πω (σοβαρά) : το γ΄ρψιμό σου μου θυμίζει το "Τριτο Στεφάνι" του Ταχτσή αλλά είναι πιο άμεσο και πιο ωμό.
Γιατί δε μαζεύεις τα γραφτά να πας σ' ένα εκδοτικο οίκο (για βιβλία, εννοώ) να ... εκδοθείς;
Τι έχεις να χάσεις, μερικ΄'ες απορρίψεις παραπάνω, δε θα σε πτοήσουν (δε φαίνεσαι για τέτοια)

ΥΓ. Γιατί δεν κάνεις μια βόλτα από το μπλογκ μου να 'δεις ποιος θα σου εικονογραφήσει το εξώφυλλο όταν ... εκδοθείς;

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΠΟΥ... ΠΕΤΑΣ ΕΣΥ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙ;; ΔΕ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΗ... ΦΩΝΟΥΛΑ ΣΟΥ...;;;

:p

Sanity Loss Era είπε...

Καλε απο τι ωρα ξυπνατε εσεις???? Απαπαπα. Εγω στις 11 παρα που γραφτηκε το πρωτο κομμεντ δεν ειχα δει ακομα ουτε το πρωτο ονειρο!

Κωλογρια,

Στο σταρ το παιζει η στον αντεννα, δε θυμαμαι. Δεν ξερω τι ωρα, τυχαια το πετυχα! Ρωτα την Κλαινε που το βλεπει και ξερει! Η θεια κλαινε, η θεια κλαινε ξερει! Φιλια μωρη!!!!

Καβαλαρη,

καλα να περασεις βρε! Ολες αυτες τις ωρες εγω κοιμομουν!! Πριν κανα 2ωρο ξυπνησα!

Κλαινε,

Χαχαχα! Ε ναι ρε 15 συμπτωματα εδειξε μονο σ'αυτο το επεισοδιο! Εγω κοιμαμαι κατω απο το ερκοντισιον, τι να κανω! Και παλι ιδρωμενη ξυπναω! Τα καινουρια παπα!!! Χαχαχαχαχαχα!

Σπυρε,

θενξ!

Χαρη,

δεν μπορω να το αλλαξω γιατι αυτες τις μερες ειμαι στο πισι του μπρο και ολη μου η μουσικη βρισκεται στο δικο μου πισι απο το οποιο δεν μπορω να μπω στο νετ,καθως ειναι λαπτοπ και οι γειτονες με μπλοκαρουν καθε φορα που μπαινω απο αυτους με ασυρματη.

Σπυρε Βλαχε,

εχει χρονια που το διαβασα, δε θυμαμαι τον τροπο γραφης, θυμαμαι μονο οτι ηταν πολυ απλος. Ποιος εκδοτικος οικος θα ενδιαφερθει για ενα βιβλιο που μεσα θα λεει "πηρα επιτελους καινουρια κωλοσανδαλα"?????

manetarius είπε...

Είσαι θεότρελλη... !
Πάω να φάω τα σκατά μου οικειοθελώς που δεν μπόρεσα να σε βοηθήσω με την άδεια εργασίας.. έχει σημασία η ποσότητα ή όσα θέλω τρώω;

Sanity Loss Era είπε...

Manetarius,

οσα κανεις ορεξη!

Dr. Aparadektos είπε...

... αν πεθάνω απ΄ το γέλιο να το ξεύρετε πως θα σας κάμω αγωγή, ασφαλιστικά μέτρα και τα τοιαύτα. Ορίστε μας! Που ξανακούστηκε να κλάνουν και οι φαντασιώσεις μας; Λίγα τραβάμε στο μετρό με τις σιγανοπαπαδιές που σφυρίζουν αδιάφορα;

Πάντως το σχόλιο με τον Ταχτσή με ... έστειλε!
Αν υποψιαστώ πως είστε η μετενσάρκωση (... έστω η μετεμψύχωση) του αείμνηστου Ταχτσή, .... τότε,

για πάρτι σου θα γίνω γκέι
κιάσε τον παλιόκοζμο να λέει! (αποφασιστικότητα)

Δρ Απαράδεκτος (αποδεδειγμένα ατάλαντος λογοτέχνης / λόγω-τέχνης)

Sanity Loss Era είπε...

Απαραδεκτε,

α καλα, αμα σφυριζουν καλα ειναι. Ενα σου λεω, τις προαλλες αραζα παραλια και πως περνουσε απο πισω μου κοσμος, γυρναω να δω και ειναι ενας τυπος πλατη σε μενα και αμολαει μια δυνατη, γαμα τα!
Μαλλον η μετεμψυχωση του Μπαμπη του Σουγια ειμαι.

Kleine wolke είπε...

Είναι στο σταρ στις 7 και κάτι.Τέλος σχολίου.


(θεία ρε;!!! θεία; θεία; θεία;-στο τελευταίο θεία έκλαψα)

lmoa* φιλενάδα με την πάρτη σου!!! :))
(*laughing my ass off)

Sanity Loss Era είπε...

Κλαινε,

ρε!! δεν ξερεις εκεινη την παλια διαφημιση που ελεγε "Η θεια Ολγα, η θεια Ολγα ξερει!"?

Kleine wolke είπε...

Οχι!! υπάρχει τέτοια διαφήμιση;;
χαχα, πρώτη φορά το ακούω! :Ρ
εγώ έχω μείνει σε break break break break γεμίιιζει το στόοοοοομααα!
από τότε σταμάτησα να θυμάμαι τις διαφημίσεις.:Ρ

Sanity Loss Era είπε...

Κλαινε,

υπηρχε. Αυτη που λες δεν τη θυμαμαι! Α, μολις αρχισε το Χαουζ!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΚΑΛΕ, ΝΑ 'ΤΟ ΝΑ'ΤΟ, ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ!!!
ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΟΝΕΙΡΑ ΕΙΔΕΣ... ΑΠΟ ΤΙΣ 11
ΠΑΡΑ,ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΞΥΠΝΗΣΕΣ...
ΠΑΡΑΚΑΛΩ;;KAI ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ;;ΚΑΛΟΙ ΟΙ ΟΙΩΝΟΙ;;

Kleine wolke είπε...

Πού να τη θυμάσαι;;; εδω εγώ ίσα ίσα που τη θυμάμαι.Εσυ πρέπει να'σουν πολύ μικράκι τότε.Εμένα η συγκεκριμένη διαφήμιση μου έμεινε παιδικό τραύμα.Με στιγμάτισε.Καλά πολύ χάσμα γενεών μεταξύ μας,έχω πάθει σοκ.Ξαφνικά νοιώθω θεία.Ας ανέβω στο τραμπολίνο μου λίγο να συνέλθω!

ΟΚ.
Το είδα το House.Ρε,δεν είναι απίστευτα γλυκούλης έτσι που κάνει τον αναίσθητο μαλάκα;
Σκατά συμπτώματα είχε σήμερα αυτός-ο ασθενής.Τπτ ενδιαφέρον..άσε που το'χα ξαναδεί κιόλας και το θυμόμουν.Συνήθως τα ξεχνάω και κάθε φορά..πρώτη φορά.

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΗΜΕΡΑ ΚΙ' ΟΠΩΣ ΕΧΕΙΣ 'ΠΕΙ,ΘΑ ΠΑΣ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!!
ΕΓΩ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ... ΘΑ ΣΕ ΚΥΑΛΑΡΩ... ΞΕΡΕΙΣ Ε!... ΘΑ ΧΑΙΔΕΨΩ ΑΠΑΛΑ ΤΟ ΑΤΙ ΜΟΥ ΣΤΗ ΜΥΤΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΘΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΣΕ ΠΗΓΑΣΟ... ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΔΩ ΑΦ' ΥΨΗΛΟΥ... ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ,ΣΗΜΕΡΑ,ΤΟ ΜΠΡΟΝΖΕ ΤΟΥ ΚΟΡΜΙΟΥ ΣΟΥ,:p

Spyros Vlahos είπε...

Δε λες μόνο αυτό, λες κι άλλα.
Ή, τουλάχιστον, προσπάθησε να πάψει η jazz στο μυαλό σου, να συγκεντρωθείς και να λες κι άλλα.
Το στυλ γραφής σου είναι ωραίο, π5ροσπάθησε να βγάλεις κι ένα ... νόημα

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΚΕ ΣΠΥΡΕ,
ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΙ ΩΡΑΙΑ!ΑΛΛΑ Η ΤΖΑΖ... ΓΙΑΤΙ Η ΤΖΑΖ;;ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ;Η
ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΥΤΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ;;

Aunt Donna είπε...

Τι άδεια μωρή?
2 μέρες έλειψα και σε πιασε το ηθών πάλι μωρή ΚΑτερίνα Χέλμη στα Κόκκινα Φανάρια?
Αντε πότε θα κατ΄βεις για καφέ μωρακλα μου?

nikpes34 είπε...

ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΛΟΓΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ Η ΜΕ ΕΧΕΙ ΣΚΙΣΕΙ Η ΠΕΤΣΑ?

Ανώνυμος είπε...

nikpes,
πηδα τη δεξια σου χουφτα και αν εισαι αριστεροχειρας κανε το με την
αριστερη.

Γιώργος είπε...

εισαι θεα !
τελος!
για αδεια εργασιας βγαζεις μια ακτινογραφια θωρακος νομιζω και επισης σηκωνεσαι πρωι πρωι και του πας μια κουραδα για αναλυση....ή μαλλον να το πω καλυτερα....τα κοπρανα σου εννοουσα...οχι μια κουραδα!
ναι...καπως ετσι...γιαυτο δεν εβγαλα τοτε...
ποσο ειναι το προστιμο αληθεια?:P

που πηγες για μπανακι ?
αν με προλαβεις speak το με γιατι θα κανω εκσορμηση μαλλον αυριο.

nikpes34 είπε...

siga re gamia anonyme esy....
malaka

μοναχικος καβαλαρης είπε...

... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ... ΚΙ' ΕΠΕΙΔΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΟΝΤΗ ΓΙΟΡΤΗ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ,

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ,ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΞΑΝΑΛΘΕΙΣ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΗ ΚΙ' ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ!!!!!!!

ΚΙ' ΑΝ ΦΤΑΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΚΡΗΤΗ ΜΕΡΙΑ... ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙΣ... ΓΑΜΑΤΕΣ ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ,
:)

Spyros Vlahos είπε...

Πρώτα-πρώτα μη φωνάζεις, δεν είμαι κουφός.
Αναφέρομαι στην αυξημένη συγκέντρωση χάους (πώς το στρογγύλεψα!).
Ψες το βράδυ βγήκαμε και σε θυμηθήκαμε, ήμουν εγώ και μια φίλη μου, θαυμάστριά σου.
Μπορείς να δημιουργήσεις ... κίνημα. Αλλά χρειάζεται να δίνεις και κάτι, εκτός από γκρίνια.

Βάσκες είπε...

Καλά δεν ξέρεις τον Χάουζ! Τέλειος.

Φιλάκια.

Sanity Loss Era είπε...

Βρε,βρε,βρε! Γεια και χαρα και λοιπα και λοιπα! Γυρισα-ναι ξερω,χεστηκατε!

Καβαλαρη,

Πολλα ονειρα και ο,τι να ναι ονειρα! Μπορω να γραψω τομους ολοκληρους με ολα τα ηλίθια ονειρα που εχω δει!

Κλαινε,

Ρε συ δεν το ειδα ολοκληρο γιατι ηρθε μια φιλη σπιτι μου και ηθελα πολυ να το δω! Ειδα μονο οτι ασχοληθηκε με εφιλατες και σπασμους και ηθελα πολυ πολυ πολυ να το δω!

Σπυρε,

θαυμαστρια?? Ριιιιιιιιιλι? Και οσο για το χαος, ξες τι χε πει ο Νιτσε ε? "Πρεπει να 'χεις το χαος μεσα σου για να γεννησεις ενα αστερι που χορευει" ;)

Θεια,

αχ θεια θεια, τελευταια μερα δουλευα στο μπαρ(δεν ειναι κωλομπαρο μωρη ειπαμε, νορμαλ μπαρ) και με πιασανε χωρις αδεια, την κυνηγημενη και τι να καμω δεν ξευρω! Φαγαμε προστιμο αλλα αν βγαλω αδεια μεχρι το δικαστηριο, το γλιτωνουμε και δεν το πληρωνουμε. ΟΥΦ! Αθηνα μωρη λες? Καλε στις 9 του μηνα ερχομαι εις την Αθηνα! Την Τεταρτη δηλαδης!

Νικπες,

η αγαμια σ'εχει σκισει!

Γιωργο,

ναι μου το πανε οτι θα πρεπει να τους χεσω! Θα παρω το καφεδακι μου και το τσιγαρακι μου και θα παω! Ποσειδι πηγα!

Καβαλαρη, θενξ!

Βασκες,

καλε οχι εν ηξευρα! Τωρα ναι!

Spyros Vlahos είπε...

Νίτσε είναι το αρσενικό του Νίτσα;