Κυριακή, 6 Ιουλίου 2008

Πλωμαρι

(κωλοσανδαλα+πλωμαρι+πετσετα αγνωστου)
Χαιρεστε.
Γυρισα και 'γω, στο Ποσειδι ημουν, τι ημουν δηλαδη που ολη τη μερα ελειπα και αφηνα αυτοματο πιλοτο το Πλωμαρι να με οδηγει. Ναι, Πλωμαρι. Η ανασα μου βρωμαει Πλωμαρι, στις φλεβες μου κυλαει Πλωμαρι, τα αυτια μου σε λιγο θα ξεχειλιζουν Πλωμαρι. Ειμαι φισκα με Πλωμαρη και αν πλησιασεις ενα σπιρτο διπλα μου θα αναψει. Απο την Παρασκευη που πηγαμε μεχρι σημερα το πρωι κυκλοφορουσα με 2 παντα ουζα. Το ενα στην αριστερη και το αλλο στη δεξια τσεπη και δεν ξερω πως το καταφερνα αλλα οποτε τα κοιτουσα ηταν στην ιδια σταθμη. Γαματο?
Τι να σας πω, ωραια περασα. 2 μερες ελιωσα, η πληρης αδρανεια, περπατουσα σαν το χαμενο, επεφτα στον κοσμο,επεφτα και κατω(την πρωτη μερα,πωπω δε σηκωνομουν). Το πρωτο βραδυ που εγινα χωμα, βαλθηκα να κανω τα μαλλια μου τζιβες,με αποτελεσμα το πρωι μολις τα δω καλυτερα, να φρικαρω. Ασε που το μαλλι μου ηταν τοσο λερα απο τα χωματα,την αμμο, τον αερα κλπ που χθες παγιδευτηκε μεσα ενα ζωυφιο και προσπαθουσα να το ελευθερωσω. Θα προσπαθησω να τις λυσω σημερα, ουτως η αλλως δεν ειναι πολυ σφιχτες, δεν ειχα σχεδον καθολου δυναμη εκεινο το βραδυ, ημουν κλασμενη τερμα και χορευα σαν μαλακας στο μπιτσομπαρο-κρατωντας παντα τα 2 ουζα. Ακομα δεν εχω συνελθει, σαν ζομπι παω, απο την ωρα που σηκωθηκα(και απο υπνο αρχιδια,ελαχιστες ωρες και αυτες ξυπνα-κοιμησου-ξυπνα-κοιμησου).
Ειμαι ενα κινουμενο σιχαμα. Εχω πανω μου 1 στρωμα αλατι, 3 στρωματα αμμου/χωματος και 5 στρωματα μπιχλα.Α, ξεχασα! Απο σημερα τα ξημερωματα εχω και 2 στρωματα καπνας απο τη φωτια που αναψαμε στη θαλασσα. Παιζει επισης να φερα μαζι μου και κανα μυρμηγκι γιατι ολη τη μερα με περπατουσανε, ειχα βαρεθει να τιναζομαι.
Το χειροτερο δε στο πα. Ηταν η βδομαδα της Δαπ εκει. Για οσους δεν ξερουν, στο καμπινγκ στο Ποσειδι(του ΑΠΘ), αναλαμβανουν ανα 2 βδομαδες την καντινα οι παραταξεις του πανεπιστημιου. Δαπ,Παπσ και Πκσ. Δεν ανηκω σε καμια απ'αυτες, ολες μου τη σπανε, αλλα πιστεψε με της Δαπ ειναι με διαφορα η χειροτερη. Μαλακα σου λεω ημασταν στο καμπινγκ και σκαγανε οι γκομενες ντυμενες στην τριχα, βαμμενες, χτενισμενες κ ο,τι αλλο θες! ΕΛΕΟΣ! Εγω ξυπνουσα το πρωι με πρησμενα ματια και κατι σακουλες μεχρι το γκαζον απο τα ξιδια της προηγουμενης μερας και με το ζορι πλενομουν και αυτες καθοντουσαν πρω πρωι και βαφονταν ρε μαλακα, ελεος!!!! ΣΕ ΚΑΜΠΙΝΚ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΖΩΟ ΟΡΘΙΟ,ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ! Η που φερανε και στησαμε λαπτοπ στην τραπεζαρια????? ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ! ΤΙ ΤΟ ΘΕΣ ΤΟ ΛΑΠΤΟΠ? Ειλικρινα οι τυποι και ειδικα οι τυπισες δεν παλευοταν. Σε καποια φαση στην τραπεζαρια σκαει μια-12 το πρωι,ντυμενη λες και παει και γω δεν ξερω που και μου λεει "μηπως σου περισσευει φορτιστης για το σονι εριξον CPSUDHGDLDHOLS? ΤΙ ΛΕΣ ΒΡΕ ΚΑΙΔΙ??? ΛΕΣ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΩ ΠΑΝΩ ΜΟΥ 5-6 ΦΟΡΤΙΣΤΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ 'ΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΟΥΑΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΓΑΜΑΟΥΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΓΩ ΠΩΣ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΛΕΓΕΤΑΙ?? ΚΑΛΑ, ΠΑΣ ΚΑΛΑ????????? Πασαρελα κανονικη μας το καναν οι ψωναρες. Μιση ωρα να περιμενω να πλυνω τα δοντια μου γιατι η αλλη εβαζε μασκαρα και σκια και βαφοταν λες και επροκειτο να παει σε κλαμπ, ΕΝΩ ΗΞΕΡΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΛΗΓΕ ΠΑΡΑΛΙΑ ΣΕ ΠΑΡΕΑ Η ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΜΙΑΚΟ ΜΠΙΤΣΟΜΠΑΡΟ Η ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑΡΙΑ Η ΣΕ ΣΚΗΝΗ! ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ! Το πως το χαρηκα οταν εβρεξε πρωτη μερα και σεις ολες μολις ειχατε φτιαχτει δε λεγεται! ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΟΒΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΨΕΤΕ ΤΙΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΘΩΣ ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟ 20-25 ΗΛΙΘΙΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τι αλλο, δεν ξερω. Φευγω Τεταρτη ξανα, κατεβαινω στην Αθηνα, να δω το Μανου, να μου γινει και επισημα πλεον η προταση γαμου να κλεινει και αυτο το ζητημα. Δεν ξερω ποτε θα γυρισω Θεσνικη μπορει να φυγω μαζι του κατευθειαν για Ισπανια,τι να σου πω θα σε γελαω.
Φευγω, παω να κανω μπανιο, γιατι μ'εχει πιασει φαγουρα απ'τα αλατια και τη βρωμα και δε με βλεπω καλα.
Τσοου, τσοου!

25 σχόλια:

She είπε...

χαχαχα! Λιώσιμο κανονικό ρε συ...
Καλά αυτές οι δαπιτισσες δεν παλεύονται.!

spyros1000 είπε...

ΚΑΛΑ ΡΕ ΣΥ,ΑΜΑ ΠΑΣ ΙΣΠΑΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ?
ΚΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΠΕΝΙΛΙΚΙΑ?
ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ Ε

She είπε...

Ααα! έχουμε και τα ίδια σανδάλια..
Λίγα τα λόγια σου..

Naya είπε...

Καλα να σ πω κ εγω που σας ριχνω καμια 20αρια χρονια(!)στο καμπιν δεν βαφομαι!Αντε μια χαρα περασες,μη μου γκρινιαζεις..ατιθασο νιατο!Το πλωμαρι ειναι το καλυτερο,αλλα ξεροσφυρι??

Dr. Aparadektos είπε...

ουπς! ζήλεψα....
Κυρία μου, καλή συνέχεια.

spiridoyla είπε...

ego to plomari to ekopsa dioti opote epina tin alli mera ksipnoysa me enan kseneroto dipla moy...
poios eisai si re?toy elega?

takis,koimithikame mazi xtes....

asta filenada,sto makedonias spoydazo ki ego,oikonomikes epistimes.
stis dapitisses to moyni exei piasei araxnes,mono gia katoyrima to exoyn ......



xe xe xe xe....

Sanity Loss Era είπε...

Αυτη,

Γαμησε τα..Μου μιλουσαν και δεν καταλαβαινα!

Σπυρε,

καλε παιδι με συγκινας,βρε! Ειπα δεν ξερω αν θα γυρισω θεσνικη. Αλλα απο Ισπανια εννοειται θα γραφω. Θα ΜΕ παρει ενα ωραιοτατο πισακι ο Μανου και ολα οκ!

Ναγια,

μια χαρα,μια χαρα. Εγω αραζα και οι αλλες τρεχαν να βαφτουν, να κανουν να ρανουν. Χμουρφ! Ξεροσφυρι!Δεν ημασταν σε ταβερνακι να χουμε τον παγο μας και τις λακερδες μας. Και αν υπολογισεις τα ποσα επινα τη μερα, ε δε γινοταν να το αναμειγνυω συνεχεια.

Απαραδεκτε,

να μη ζηλευεις. Να πας αυριο το μεσημερι για ουζα.

Σπυριδουλα(απ'το συγκροτημα? :P),

Κοιτα εγω αυτο το 'χω παθει μ'ολα τα ποτα(οσα πινω τουλαχιστον), οποτε ποιο να πρωτοκοψω?? Ωχ, Παμακ εισαι?? Καλο κουραγιο!

spyridoylini είπε...

DEN MAS VRISKEIS KI SE EMAS KANA GOMENO APO SPAIN GIATI MPOYXTISA ME TA DIKA MAS TA MAGKAKIA...

Y.G..
AN EINAI DYNATON NA EXEI KAI KANA FRAGKO E?
KAI NA KANEI KAI KALO KREVATI..

spyridoylini είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

ναι ρε εξυπνη,σε σενα θα τον αφηνε...

Sanity Loss Era είπε...

Σπυριδουλα,

για κακη σου τυχη, τα κομεντ που μου αφηνετε ερχονται και στο μειλ μου, οπου πρωτα εκει τα βλεπω πριν ερθω να σχολιασω εδω. Οποτε την επομενη φορα, να μη βιαζεσαι τοσο να πατησεις δημοσιευση και αναγκαστεις παλι να σβησεις σχολιο σου και να το γραψεις ως ανωνυμη.

spyridoylini είπε...

ΝΑΙ,ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Η ΗΛΙΘΙΑ Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΜΟΥ...
ΓΙΆΥΤΟ ΤΟ ΕΣΒΗΣΑ...

ΤΩΡΑ,ΚΑΝΑ ΙΣΠΑΝΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΣ?

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΚΑΛΟ ΞΕΝΥΧΤΙ!

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

Ημουν ετοιμη να κλεισω το πισι αυτη τη στιγμη. Τι ξενυχτι ρε? Δεν αντεχω αλλο ξενυχτι! Ειμαι ετοιμη να κλαταρω! Σκεψου, δεν αντεχω καν αλλο αλκοολ! Ποιος? Εγω!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΟΥ!!

ΠΩΣ ΠΗΓΕ;; ... ΞΕΚΛΑΤΑΡIΣΕΣ;;

Kleine wolke είπε...

Μια χαρά! μη γκρινιάζεις καθόλου! :))
α,εχω να πω και σε σένα και στη she ότι όπως φαίνεται τα σανδάλια αυτά ειναι πολύ της μόδας τα τελευταία χιλιάδες χρόνια..έχω κι εγώ τα ίδια.

Παρακαλώ η μπομπονιέρα να έχει αυτά τα σοκολατένια κουφέτα που μ'αρέσουν,εντάξει;

Spyros Vlahos είπε...

Βαρέθηκα

manetarius είπε...

Ρε 'συ, τελικά αυτές οι κοπελίτσες υπάρχουν παντού!!!!
Γιατί κάνουν κάμπινγκ και δεν πάνε σε κανα ξενοδοχείο;
Τα φιλιά μου στον Μάνου και χαλάρωσε λίγο με τα ουζάκια μέχρι την Τετάρτη.. μη σε πάρει ο ύπνος και χάσουμε και τον γαμπρό!

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

μολις ξυπνησα, και θα 'χ ξεκλαταρει αφου πιω καφε. Μεχρι τοτε παλι σα βλαμενο θα 'μαι.

Κλαινε,

ολος ο κοσμος τα ιδια εχει! Θα σου κρατησω οσες θες, αμα θες θα σε βαλω κιολας να τις μοιραζεις να τσιμπολογας!

Σπυρε,

Η βια δεν ειναι λυση. Τι σου εκανες τελος παντων?

Μανιταρι,

ελα ντε! Γιατι το κανουν?? Ε ναι ρε εννοειται. Την Πεμπτη παιζει ο -διχως αμφιβολια μελλων- αντρας μου, Τεταρτη θα φυγω, ε ελπιζω να μην κανω καμια μαλακια εκεινο το βραδυ!

Μιμης Ζερβος είπε...

ρε κάφρε στείλε μου ένα μειλ-θέλω να σου πωω...

aerostatik είπε...

Θα είμαι κι εγώ στον Μάνου Τσάο..

Sanity Loss Era είπε...

Aerosato,

wraia meta tha antallakosume apopseis!

rodoula-kelly είπε...

To χόρτο το προσθέτεις προς το τέλος,να μη μαγειρευτεί πολύ και χάσει τις βιταμίνες του.
Επίσης εξαιρετικά καλή για να αποκτήσει κάποιος το σπινθηροβόλο βλέμμα της αγελάδας,και χαμόγελο μικρού παιδιού χαρά γεμάτου,είναι η χορτο-ομελέττα.

Sanity Loss Era είπε...

Ροδουλα,\

λες ε? Θα το εχω στα υποψιν!

kwlogria είπε...

Χαχαχαχαχαχαχα θεά!! Ο ορισμός των χιπουρικών διακοπών!! Εβίβα!! Χικ!!! :)))))))))))))))))))))))))))))))