Δευτέρα, 7 Ιουλίου 2008

Φρουι Ζελε-ΑΠΝΤΕΙΤ

Ολοι εχουμε μια συλλογη απο πραγματα που ντρεπομαστε να ομολογησουμε. Εγω μαζευω κουοτς(quotes). Ναι το ξερω ειναι ηλιθιο, ειναι ανουσιο, δεν εχει καμια λογικη , αλλα εγω το κανω, γουστο και καπελο μου και αντε και πνιγειτε. Τωρα θα γραψω μερικα απο τα αγπημενα μου σεξ κουοτς ετσι γιατι μου τη βαρεσε και γιατι μ'επιασε το στερητικο συνδρομο "Πλωμαρι" και κατι πρεπει να κανω.


-Το σεξ δεν ειναι η απαντηση. Το σεξ ειναι η ερωτηση. Η απαντηση ειναι "ναι".

Swami X.

-Η αγαπη ειναι η απαντηση. Περιμενοντας ωστοσο την απαντηση, το σεξ θετει ορισμενα ενδιαφεροντα εωτηματα.

Woody Allen

-Η φιλεναδα μου γελαει παντα κατα τη διαρκεια του σεξ, ο,τι και αν διαβαζει.

Steve Jobs

-Το 2000 την εποχη των συντομων σχεσεων η πρωτη "σταση" ειναι τα βαθια ρουφηχτα φιλια και τα τολμηρα χαδια. Η δευτερη "σταση" ειναι ο στοματικος ερωτας. η τριτη "σταση" ειναι η ολοκληρωμενη ερωτικη συνευρεση. Και το τερμα ειναι οταν μαθαινεις το ονομα του αλλου.

Tom Wolfe

-Το σεξαπηλ αποτελειται κατα 50% απ'οσα εχεις και κατα 50% απ'οσα οι αλλοι φανταζονται.

Sophia Loren

-Το σεξ μοιαζει με το μπριτζ. Αν δεν εχεις καλο ταιρι, πρεπει να 'χεις καλο χερι.

Charles Pierce

-Ερχεται καποια ωρα στο τελος της μερας που το πρωι εχεις γραψει τις σελιδες σου και το απογευμα εχεις απαντησει στην αλληλογραφια σου. Και δεν εχεις πια τιποτα να κανεις. Τοτε αρχιζεις και βαριεσαι. Αυτη ειναι η ωρα για σεξ.

H.G Wells

-Το να μιλας για ηθικη στις καλες τεχνες ειναι σαν να μιλας για κανονισμους στο σεξ. Η τεχνη ειναι το σεξ της φαντασιας.

George Jean Nathan


Ζεσταινομαι. Αναβω το ερκοντισιον.Κρυωνω. Κλεινω το ερκοντισιον. Ζεσταινομαι.Αναβω το ερκοντισιον.Κρυωνω.Κλεινω το ερκοντισιον. Και καπως ετσι κυλαει η μερα μου, πολυ ενδιαφερουσα,ναι ξερω. Βαριεμαι να μιλησω,βαριεμαι να περπατησω,βαριεμαι μεχρι και να αναπνευσω. Το μονο που θελω ειναι να 'μαι ξαπλωμενη σ'ενα σημειο και απλα να κοιταω το απειρο. Νευρα εχω ακομα.Μαζευονται,μαζευονται,μαζευονται και καποια στιγμη θα κανω ενα μπαμ και θα πεταχτουν ολα εξω και μετα θα με πιασει παλι κριση σπαστικης κολιτιδας και θα τρεχω στο νοσοκομειο και θα με βαρεσουν ενεση στον κωλο(ακομα τη θυμαμαι και ποναω).


Σημερα εχουμε αρακα. Σκεφτομαι να ριξω μεσα χορτο, μπας και ηρεμησουν εδω μεσα ολοι γιατι δεν αντεχω αλλο τις φωνες και τα νευρα. Αυτο δεν ειναι σπιτι. Η χαρα του νευρωτικου ειναι. Δηλαδη απορω πως ζουνε εδω μεσα. Απορω πως ζουσα εγω εδω μεσα τοσα χρονια. Απαπα. Θα τους μαζεψω το βραδυ ολους-και τα σκυλια-, να τους προτεινω να κανουν κανα τσιγαρο, πριν κλεισουν οι φωνητικες χορδες τους απ'τα ουρλιαχτα και τους γυρισει το ματι αναποδα. Ε ναι.


Νομιζω πως ολοι μα ολοι σ'αυτη τη χωρα χρειαζονται μια γερη τζουρα μπας και συνειδητοποιησουν ποσο σκατα τα εχουν κανει ολα και πως ολο τρεχουν και τρεχουν και τρεχουν και σταματημο δεν εχουν.


Επισης νομιζω πως τα 'χω κανει ολα σκατα,αλλα αυτο ειναι κατι το οποιο βαριεμαι να αναλυσω τωρα.
ΑΠΝΤΕΙΤ: Γεια σε ολους! Αλλαγη σχεδιων. Αυριο το πρωι παω Αθηνα. Σημερα εγινε το μπαμ που προαναφερα και γενικα ολα τωρα ειναι σκατα! Ενα σας λεω ουρλιαζα στο τηλεφωνο και εκλαιγα ταυτοχρονα σε κεντρικοτατο δρομο. Να περνατε καλα, ελπιζω να βρω κανα πισι εκει κατω να σας πω τα νεα μου, τα οποια θα ειναι σιγουρα ηλιθια και γελοια οπως παντα!

32 σχόλια:

Kleine wolke είπε...

peace :******

spyros1000 είπε...

Μαζευονται,μαζευονται,μαζευονται και καποια στιγμη θα κανω ενα μπαμ και θα πεταχτουν ολα εξω και μετα θα με πιασει παλι κριση σπαστικης κολιτιδας και θα τρεχω στο νοσοκομειο και θα με βαρεσουν ενεση στον κωλο.....

ΑΠΑΙΧΤΗ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ,ΞΕΚΑΡΔΙΣΤΗΚΑ ΠΑΛΙ...
ΧΑ ΧΑ ΧΑ
ΑΜ,ΤΟ ΛΑΜΑ ΔΙΠΛΑ?

ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΛΑΝΕΙ?????

ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΕΣ ΚΑΙ ΒΑΓΓΕΛΗ...
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΛΑΝΙΑΡΗΣ ΠΑΛΙ?????

ΧΕ ΧΕ ΧΕ ΧΕ

Aunt Donna είπε...

Στείλε μου με mail στο donna.aunt@gmail.com
τον Τίτλο απο το αγαπημένο σου τραγούδι [ξένο ή Ελληνικό δεν εχει σημασία] αυτη την εποχή.
Υπάρχει λόγος και είναι εκπληξης!!!!!!
Περιμενω
Θεια Ντοννα
[και μην δημοσιευσεις αυτο το comment]

Μιμης Ζερβος είπε...

το σεξ είναι εκτός ύλης φέτος..

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ!!
:-)))
:-**

Sanity Loss Era είπε...

Κλαινε,

στην περιπτωση μου peace rest in peace(r.i.p).

Σπυρε,

εγω σε κανω να γελας και συ εμενα να χαμογελαω. Νομιζω μου προσφερεις περισσοτερα. Καληνυχτα.

Θεια,

δεν εχω μετριασμο σχολιων και ετσι εμφανιζονται ολα τα κομεντ. Νομιζω ειναι η πρωτη φορα που δεν ειμαι κολλημενη με ενα συγκεκριμενο τραγουδι. Θα σκεφτω ομως και θα σου στειλω.

Μιμη,

το σεξ ειναι παντα εντος υλης.

Καβαλαρη,

ναι ειναι!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

... ΚΙ' ΕΝΝΟΩ ΟΛΕΣ,ΑΠ' ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ,ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΥΠΟΚΡΟΥΣΗΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗΣ...

... Ε, ΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ,ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΑΝΕΙΣΕΙ ΕΝΑ P/C... ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ,

Kleine wolke είπε...

Kαλό ταξίδι!!
Να περάσεις τέλεια ε;!
Φιλιά :***

Naya είπε...

Θα φυγεις κ θα ηρεμησεις ομως ναι??
Αντε να περασεις τελεια!
Η αθηνα ειναι απαισια!Εχει 50 βαθμους κ ψηνομαστε σαν μπριζολες ολοι,ή μαλλον μονο εγω γιατι οι αλλοι εχουν φυγει!Ουφ..
Καλημερες..θα περιμενουμε τα νεα σου!
(δωσε μου ενα μεηλ να σου στειλω το τηλ μου)

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ,
... ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΤΣΙΤΑΤΟ ΤΟΥ WOODY ALLEN,ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΣΕΞ,ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΟΥ...

"Η ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΡΩΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ",

manetarius είπε...

Ένα θα σου πω και κυρίως για να τ' ακούσω κι εγώ: ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ!!!

Sanity Loss Era είπε...

Χαιρετε,σας γραφω απο Φλωρινα οπου ηρθα για να μ παει με αμαξι ενας γνωστος καθως ολα τα εισιτηρια ειναι κλεισμενα.

Καβαλαρη,

καλα αυτο το σονγκ ειναι απαιχτο δν το συζητω.θενξ για το κουοτ. Ξερω αλλο ενα απο γουντι αλεν. "μην κατακρινετε τον αυνανισμο,ειναι ερωτας με προσωπο που αγαπω".

Κλαινε,

θενξ ρε θα προσπαθησω!

Ναγια,

η αθηνα ειναι απαισια ουτως η αλλως! Οκ θα σου στειλω εγω το τηλ μου γιατι εγω δε ξερω αν θα μπορω να δω τα μειλ μου. Μεχρι την αλλη Πεμπτη θα ειμαι κατω! Μια βδομαδα και βαλε δηλαδη!

Μανιταρι,

ποση ακομα, ποση πες μου???

She είπε...

Καλά να περάσεις!!!

Λυδία είπε...

Να γελάς πολύ... σαν να χεις πιει... Πλωμάρι ή τσιγάρα. Ελπίζω να μην εκραγείς.. να χαλαρώσεις μόνο! Πόσο σκατά μπορεί τα πράγματα να γίνουν στην τελική???

(ΠΟΛΥΥΥ είναι η απάντηση... το ξέρω, όσο αισιόδοξα και αν την βλέπω ώρες ώρες! Κουράγιο το λοιπόν!!!)
Φιλιά!

Sgt.Φλάντζας είπε...

Πιστή μου οπλίτισα, Περιοχή Χαμένης Λογικης:

Δεν υπάρχη μόνο το σέξ κε το χασίς είς την ζωήν. Υπάρχουν κε οι παρασημοφορήσεις.

Σας καλώ να παρευρεθήτε λοιπόν,
Sgt.Φλάντζας

Yellow Kid είπε...

Χαχαχα! Εκανα λίνκ το πόστ σου!

spyridoylini είπε...

kalispera filenada...
ti kaneis florina?

Sanity Loss Era είπε...

Αυτη,

θενκ γιου!!

Λυδια,

ρε συ το θεμα ειναι οτι καθε φορα που πας να τα δεις αισιοδοξα και λες τα γραφω ολα, ερχονται καισου γαμανε παλι τα πρεκια!!

Στραταρχα μου,

καταυθανω ευθυς αμεσως!

Κιτρινοπαιδι,

με κολακευεις και θα γινω κοκκινο παιδι!

Σπυριδουλα,

δεν ξερω, τι κανω??

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

να σΕ πω... Γιατι δε κανεις και συ κανα μπλογκι???

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΝΩ,ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΩ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ Ν'ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗ ΣΑΜΠΑΝΙΑ...!!!

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ,

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕ!
Η ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ... ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ!!

Evi είπε...

μου άρεσει πολύ η φωτογραφία "smoking chills".!!Άπαιχτο!!!

manetarius είπε...

άΝΤΕ ΝΤΕ! Τι έγινε με τον Manu???
Τα συμφωνήσατε;

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

ε ναι, γιατι αν δεν καλεσεις τον αρχογκαντεμη,ποιον θα καλεσεις??? Η μεγαλη μερα περασε,αααααααααααχ...

Ευη,

:)

Μανιταρι,

Θα σας πω σε νεο ποστ!!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

... Ο,ΤΙ ΚΙ' ΑΝ ΠΕΙΣ... ΕΣΥ Θ' ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗ ΣΑΜΠΑΝΙΑ... ΟΨΕΠΟΤΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΠΛΟΓΚΙ!!

... ΑΡΧΙΓΚΑΝΤΕΜΙΑ ΤΗ ΛΕΝΕ ΤΩΡΑ;;
ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΤΙ ΤΡΑΒΗΞΑ ΧΘΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΩΡΟΠΟ... 30000 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟ... ΕΥΤΥΧΕΣ ΓΕΓΟΝΟΣ!!

----------
... ΚΙ' ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ,ΦΡΟΥΙ ΖΕΛΕ:
"Ο ΑΥΝΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΕΦΕΥΡΕΣΕΩΝ"
ΦΡΑΓΚΛΙΝΟΣ

ΦΛ

kwlogria είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχα, είσαι γαμώ τα παιδιά!!!! Να έρθεις να με βρεις να πάμε καμιά βόλτα να δεις ουρλιαχτό μπινελίκι και χαμό. ...Και ηρεμία και κουβεντούλα και χάζεμα...(φοβάμαι μη με ποτίσεις τίποτα γι'αυτό τα λέω αυτά χαχαχαχαχαχαχα:) :))))))))))))))))))))))))))))))))))

Aunt Donna είπε...

πρέπει να αlάξεις dealer.
Η να πίνεις πιο Milde staff
Παμε Ολλανδια το χειμώνα παρεα?

nikpes34 είπε...

PALI MALAKIA EPEKSA GIA PARTY SOY MORO MOY...

Haris είπε...

Μη γαμάς με το μυαλό σου, μη σκέφτεσαι με το πουλί σου. Αυτό είναι του τοίχου. Κάπου το είδα και μ' άρεσε.

Τόσες φορές ανέφερες τον μανού που κατέβασα ότι υπήρχε με αυτό το όνομα! Αλλά δεν μου άρεσε.

Στις τουαλέτες του πλοίου που ήμουν είχε στα ισπανικά σύνθημα "νομιμοποίηση της μαριχουάνας". Έτσι για να φτιάχνεται (μεταφορικά και κυριολεκτικά) σιγά-σιγά και η κοινωνία μας.

Haris είπε...

Ε εσύ από πάνω: είτε έπαιξες είτε όχι πάλι μαλάκας είσαι. Βγάζεις μάτι.

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

καλα αμα σου πω εγω τι επαθα μετα τη συναυλια, δε θα πιστευεις! Γαησε τα σε λεω!!

Κωλογρια,

Αμα ειχα δε θα ποτιζα εσενα, αλλα εμενα!!!!

Θεια,

Φυγαμε!!

Χαρη,

δε σ'αρεσε???? ΔΕ Σ'ΑΡΕΣΕ????????????????

κιμωλια είπε...

hahahahahhahaha
ΦΟΒΕΡΟ!