Δευτέρα, 14 Ιουλίου 2008

Επεσα στη χυτρα με τα

Σ


Κ


Α


Τ


Α


24 σχόλια:

spyros1000 είπε...

??????????
KAI TI EΠΑΘΕΣ ΠΝΙΓΗΚΕΣ?

Μιμης Ζερβος είπε...

μόλις συνειδητοποίησα ότι αντέγραψα τον τίτλο σου.. Πολυ μιζέρια σ αυτή την πόλη εεε?

Kleine wolke είπε...

Πάρε βαθειά ανάσα και κολύμπα! αντε! γκρινιάρα :ΡΡ

Καλά είσαι ρε συ;
Παντρεύτηκες;
:))))

She είπε...

Καλά πως κάνεις έτσι;
Θα βρεις και άλλους εκεί μέσα..

spyridoylini είπε...

xa xa xa xa xa,filenada eisai apaixti......

Dr. Aparadektos είπε...

Σάνιτι γύρνα πίσωωωωωω!

και τώρα που όπως λές είσαι μες τη χύτρα, μία συμβουλή

ΧΕΣΤΟΥΣ
ΧΕΣΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ

ίσως σε κάνει να αισθανθείς καλύτερα

mahler76 είπε...

ελπίζω να μην έχει μόνυμο αποτέλεσμα όπως στον Οβελίξ,

Dr. Aparadektos είπε...

... ξέχασα να σου ζήτήσω μια χάρη. στη χύτρα υπάρχουν πολλοί γνωστοί μου. μπορείς να τους δώσεις χαιρετίσματα εκ μέρους μου και να τους πεις πως σύντομα επιστρέφω;

τόξερα πως θα μου την κάνεις τη χάρη,
ευχαριστώ

manetarius είπε...

Αααα, που είσαι, δε σε βλέπω..!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

... ΠΕΡΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ... ΕΜΠΟΔΙΟ...!!!
NA 'ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ,

Sanity Loss Era είπε...

Ουτε μια καταθλιψη της προκοπης δεν μπορω να παθω με σας!!

Σπυρε,

καλομελετα κ ερχεται..

Μιμη,

μα εγωδεν ειμαι σ'αυτην ηνπολη τωρα!

Κλαινε,

ειναι πηχτα δεν μπορω να κολυμπησω. Για το Μανου θα μαθετε μολις παω Θεσνικη δλδ την Παρασκευη.

Αυτη,

δε θελω,δε θελω,δε θελω!!!

Απαραδεκτε,

Διατι νιωθω οτι το χεσιμο που τους εριχνα αυτα τα χρονια εχει γυρισει πισω και με λουζει πατοκορφα?? Τους το πα και ηδη εχουν συσσωρεσει στη μερια σου μια μεγαααλη στοιβα απο κουραδες για να αραζεις!

Μαλερ,

φαταζεσαι μια ζωη μετα να 'μαι συσκατη? Δε λεει,οχι.

Μανιταρι,

Εδω,εδω!! Κοιτα κατω, ειμαι κοντη!!

Καβαλαρη,

βαρεθηκα να πηδαω. Εμποδια.

Naya είπε...

Το ματι το αναψες?Αλλιως δε λεει..
Τι επαθες παλι καλε???Θα ερθεις στη συναυλια το βραδυ?

Spy είπε...

Παρακαλώ πολύ να μην πλατσουρίζετε πολύ έντονα εκεί μέσα, διότι δίπλα τηγανίζουμε ψάρια. Μην μας πάρει κανένα σκάι...

Sanity Loss Era είπε...

Ναγια,

Θα ρθω, θα ρθω..

Σπαι,

κρατα μου ενα μπαρμπουνι.

Dr. Aparadektos είπε...

...Τους το πα και ηδη εχουν συσσωρεσει στη μερια σου μια μεγαααλη στοιβα απο κουραδες για να αραζεις!

... ω τι ευγενικό εκ μέρους τους να μην ξεχνούν τις προτιμήσεις μου! Να τους πεις πως θα επιστρέψω σύντομα.
Μόνο εσύ να βγεις επειγόντως, διότι δεν είναι αυτό περιβάλλον για μια κυρία.

kwlogria είπε...

Κάνε πιο πέρα ρε μαλάκα να κολυμπήσω κι εγώ!!!

Dr. Aparadektos είπε...

ποιον είπες μαλάκα μωρή κωλόγρια;

χεχεχε! αστειεύομαι. περάστε κυρία μου. κολυμπήστε άφοβα. τόσα χρόνια είμαστε μέσα στα σκατά, δε πάθαμε τίποτα....

CARAMELA είπε...

Μηπως ήταν νύχτα και δεν έβλεπες?Το ξέρεις το γνωστό ρητό...

Aunt Donna είπε...

Θέλεις να ανέβω Θεσσαλονίκη να πάμε να πιούμε μέχρι να μας πάρει το ΕΚΑΒ?
Το χω τοσο ανάγκη να σπάσω όλο το σπίτι μου..

mahler76 είπε...

@Aunt Donna
αν θές έλα να σπάσεις το δικό μου. Την χρειάζεται μιαν ανακαίνιση....

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΟΣΟΙ ΑΛΛΗΛΟΧΕΖΟΜΑΣΤΕ... ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ... ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΑ,ΜΗ ΤΗ ΠΑΘΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΗ ΣΑΝΙΤΥ... ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ... ΕΥΓΕΝΙΚΕΣ
ΨΥΧΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ... ΧΥΤΡΑ...
------------------
ΑΝΤΕ ΣΑΝΙΤΥ ΕΣΕΝΑ ΚΑΠΟΙΟΣ,ΦΑΙΝΕΤΑΙ,
ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΕ ΤΡΑΒΗΞΕ ΕΞΩ... ΕΜΕΙΣ
ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ... ΣΩΘΟΥΜΕ...
ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ... ΘΥΜΗΣΟΥ ΚΙ' ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ
ΔΥΣΤΥΧΕΙΣ...

Μιμης Ζερβος είπε...

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΤ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΝΟΥ?ΕΕΕΕΕΕΕ?

panoptis είπε...

copy από τα γυμνασιακά μου...

"σκατά να φας

σκατά να πιείς

σκατά να πα να χέσεις.

απ τα σκατά να σηκωθείς

και στα σκατά να πέσεις."


κι εσύ αερικό μου...σκάσε και κολύμπα :)

Sanity Loss Era είπε...

Απαραδεκτε,

νομιζω οτι μου παει γαντι!

Κωλογρια,

σκασε μη σου παρω τον αναπνευστηρα και σε χωσω μεσα!

Καραμελα,

και τη νυχτα και τη μερα, ο,τι ωρα και να ναι εγω σε σκατα παω και πεφτω.

Θεια,

ανεβα και αμα με δεις να μου τρυπησεις τη μυτη κ απτην αλλη πλευρα! Μολις ηρθα και φευγω παλι σε 6 ωρες!

Καβαλαρη,

κανεις δε με τραβηξε. Ακομα μεσα ειμαι και οσο παει βουλιαζω περισσοτερο.

Μιμη,

ερχεται παιδι μου, ηρεμησε..

Πανοπτη,

εμενα η μανα μου μου 'χε πει και τη συνεχεια. "Σκατο να μπει στον κωλο σου να μην μπορεις να χεσεις".