Σάββατο, 19 Ιουλίου 2008

S.l.e+Manu=L.F.E

ακολουθει κειμενο τεραστιο, σουρεαλιστικο και μαλλον ανουσιο. Συνεχιζετε με δικη σας ευθυνη.


Θα συνεχισεις?

Εισαι σιγουρος?





Το σκεφτηκες καλα?



Οκ, λοιπον αφου επιμενεις παρτα για να μαθεις.




Αααααααααααααααααααααχ, τι να πρωτοπω, δεν ξερω. Πριν μια ωρα γυρισα απο Αθηνα αφηστε τα πιαστηκε ο κωλος μου στο λεωφορειο, ακομα ποναει. Σε 6 ωρες φευγω για Σαμοθρακη. Οπως καταλαβαινετε δεν προλαβαινω να κοιμηθω γιατι εχω να κανω μπανιο-εχω γινει η χαρα της χλωρινης- και να πλυνω ρουχα.



Συνειδητοποιησα οτι αυτος που μ'εχει μουτζωσει και καταραστει εχει πολυ χιουμορ ο πουστης καθως μεσα σ'ολα τα σκατα που μου συμβαινουν μου στελνει και κατι σκηνικα που αν ησασταν απο μια μερια να τα δειτε πιστεψτε με η θα ξεκωλιαζοσταν στα γελια οι αγενεις η θα με χτυπουσατε συγκαταβατικα στον ωμο σφιγγοντας τα χειλια να μην ξεκωλοθειτε και σεις οι πιο διακριτικοι. Αλλα, ας τα παρουμε απ'την αρχη.



Φτανω η χαρωπη συμπρωτευουσιανα στην πρωτευουσα με μπριο κεφι και μερακι. Χα! Ημουν κεφατη γιατι ειχα περασει απ'τη σχολη πιο πριν και ειχα δει οτι απο τα μαθηματα που ειχα παει να δωσω-4 απο τα 7- ειχα περασει τα 3. Τη μερα λεπον που πηγαινα Αθηνα επαιζαν οι Οφσπρινγκ τους οποιους δεν καιγομουν και να δω,αλλα ηταν εκει αυτος που θα με φιλοξενουσε και 'πρεπε να παω. Φτανω που λετε στη Μαλακασα 11 και κατι την ωρα που τελειωνε η συναυλια. Παρκαρουμε 100 χιλιομετρα πιο μακρια και αρχιζουμε να περπαταμε. Να δεις λεω που μολις φτασουμε θα κατεβουν και δε θα τους δουμε. Δε μελεταγα καλυτερα κανα τσουβαλι λιρες?? Με το μπαινουμε μεσα και φτανουμε σε σημειο που να βλεπουμε στη σκηνη κατεβαινουν οι μπουνταλαδες! Ημανε τυχερη ομως γιατι ξανανεβηκαν και ειπαν αλλα 3 τραγουδια και χαρηκα και γω το ζαβο και βγηκα και φωτογραφια μην και δεν εχω ντοκουμεντα στα γεραματα να δειχνω στα εγγονια και να το παιζω γαμαουα. Τεσπα.



Την επομενη μερα μου λεει αυτος που με φιλοξενει οτι φευγει την Παρασκευη και θα πρεπει να βρω αλλο σπιτι. Καλα λεω δεν αγχωνομαι, κλαιν μαιν καπου θα βολεψω το ταλαιπωρο κορμι μου, εχω μεχρι τοτε(Τεταρη ηταν). Σ'αυτο το σπιτι και συγκεκριμενα μες στο σαλονι βρισκονται τα εξης αντικειμενα:


Μηχανη, Βαρκας,φουσκωτου,σχεδιας δεν ξερω,αλλα μηχανη. Δωστε βαση και στην πινακιδα απο πισω.





Απο κατω εχει και μια ροδα που δε φαινεται.





Και αυτο.

Υπηρχε ομως και αυτο:



ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ! Η χαρα ετρεχε απ'τα ρουθουνια μου, γελουσαν και οι μασχαλες μου και ολως παραδοξως δεν εδειχνα τιποτα απ'ολα αυτα! Καθομουν στον καναπε και απλα κοιτουσα το απειρο. Ουτε μιλουσα,ουτε τιποτα. Απορησαν και οι υπολοιποι, σου λεει πως κ ετσι, τη μερα του γαμου της, εντυπωση τους εκανε αλλα μετα με ξεχασαν. Και να μην τα πολυλογω λιγες ωρες πριν τη συναυλια γινομαι κοκκαλο. Και οταν λεω κοκκαλο το εννοω. Και δωστου στεναχωρια και δωστου φωνες! Και "Οχι δε γινεται να παω ετσι στο Μανου. Τοσο καιρο περιμενα και τωρα τα σκατωσα. Μανου σε προδωσααααααα" κλπ ωραια. Τελικα κοιμηθηκα 2 ωρες και συνηλθα, οποτε μου φυγε και αυτο το αγχος. Παω στη συναυλια γυρω στις 8. Τρεχω μπροστα να πιασω θεση. Οχι για την Πατι Σμιθ που βγαινε τοτε, χεστηκα για κεινη,για το Μανου ετρεχα. Την ειδα βεβαια και αυτην.
Τι να σας πω,λες και δεν ημουν εκει. Το μονο που σκεφτομουν ολη την ωρα, ειναι μολις τελειωσει και αρχισουν τα χειροκροτηματα να αρπαξω την ευκαιρια και να χωθω στο καγκελο. Τελειωνει και η Πατι και προσπαθω να χωθω. Που να χωθω ομως μιση μεριδα ανθρωπος αναμεσα σε τοσα νταγλαρια?? Μα τι σκατα τα ταιζαν μικρα και εγινα τοσα?? Αι σιχτιρια! Τη βρηκα ομως τη λυση και πηγα και χωθηκα πρωτη πρωτη κατω απ΄τη μυτη του Μανου!






ΑΑαααααααααααααααααααααχ τι να σας πρωτοπω για το Μανου. Μανου,Μανου,Μανου,Μανου!! Μανου μου! Μαναρι μου! Μανουρι μου! Υπερτατος! Καταπληκτικος! Ανεπαναληπτος! Οχι να μου πει οποιος αλλος ηταν εκει αν εχω αδικο! ΟΧΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ,ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ! Αλλα και οι Radio Bemba ηταν γαματοι! Η αληθεια να λεγεται! Ο Μανου δεν μου την εκανε δημοσια την προταση-δεν ηθελε να δωσει τροφη για σχολια το πουλακι μου- και αρκεστηκε στο να γελαει καθε φορα που κοιτουσε προς το μερος μου γιατι με ειχαν πατησει ολοι οι γυρω μου και το μονο που φαινοταν κατα διαστηματα ηταν το δεξι μου χερι που βαρουσε γροθια στον αερα σε καθε "ει"και το αριστερο που επιανε τα καγκελα για να μη φυγω πισω. Για να καταλαβετε, αυτοι που ηταν εκει περα για να προσεχουν, με ρωτησαν 3 φορες αν ειμαι καλα. Οχι γιατι νομιζω οτι ακομα δεν εχετε καταλαβει σε τι κατασταση με ειχαν φερει οι διπλα!! Εγινε και κατι αλλο ενδιαφερον. Στο τελος της συναυλιας εβγαιναν ενας ενας μπροστα και χαιρετουσαν. Βγαινει λοιπον και ο ντραμερ να χαιρετησει ο ανθρωπος και του κανω την κινηση που βαρας τη καρδια σου και μετα τεντωνεις γροθια.Με κοιταει. Σκαλωνει. Γελαει και μου κανει την ιδια κινηση! Ωραια ηταν, οχι για να μαθουν οι διπλανοι μου! Εν τω μεταξυ τωρα που πα διπλανοι, τι θυμηθηκα! Διπλα μου στεκοταν μια μαλακω που μου ρθε να την αρπαξω απ'τα μαλλια και να την πεταξω πισω να την ποδοπατησουν! Οταν ΟΛΟΙ φωναζαν "We want more" στο τελος, αυτη φωναζε "We want to leave". ΤΙ ΠΕΣ ΜΩΡΗ, ΜΗ ΣΕ ΒΟΥΤΗΞΩ ΑΠ'ΤΟ ΓΙΑΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΩ ΑΝΕΜΟΜΥΛΟ???????? ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝ ΒΑΡΕΘΗΚΕΣ ΜΩΡΗ ΜΑΛΑΚΩ ΣΗΚΩ ΦΥΓΕ ΝΑ ΡΘΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙ! ΓΙΑΤΙ ΚΩΛΟΒΑΚΤΗΡΙΔΙΟ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΝΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΠΙΣΩ ΠΙΣΩ! ΓΙΑΤΙ ΜΩΡΗ ΠΕΤΑΜΕΝΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕΤΑ ΒΙΑΣ ΑΝΑΠΝΕΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΙΜΩΞΙΔΙ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΚΑΘΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ????????? Αφηστε τα! Εξαλλη μεκανε, εξαλλη! Και τελειωνει που λετε η συναυλια και ακολουθω το πληθος που φευγει. Ειχα χασει την παρεα μου, λεω δεν πειραζει θα με περιμενουν στην εξοδο. Ελα ομως που ο ΜΑΛΑΚΑΣ που οδηγουσε το πληθος εκανε λαθος και δεν μας πηγε απο την εξοδο αλλα απο ενα δρομο πισω και βγηκαμε σ'ενα δασος και επρεπε να σκαρφαλωσουμε μια πλαγια σαν τα κατσικια, ο ενας πανω στον αλλο! Και αφου το εκανα και αυτο βγηκα σ'ενα παραδρομο και δεν ηξερα που να παω! Τα κινητα δεν επιαναν οποτε γαμησε τα! Αρχισα να περπαταω και γω. Και περπατουσα και περπατουσα και σταματημο δεν ειχα. Εψαχνα το μερος που ειχαμε παρκαρει, αλλα φαινεται το ειχα περασει. Αλλα δεν ημουν και σιγουρη και ετσι συνεχισα να περπαταω. Και βγηκα σ'ενα κομβο που χε κατι μπατσικα. Περιμενα εκει μπας και δω προκοπη, αλλα τιποτα. Συνεχισα και γω να περπαταω και να ρωταω τον κοσμο που παει μηπως και βολευει να με παρει. Και σε ποιον πεφτω λετε? Οχι μη πειτε δε θα το βρειτε με την καμια. Στη μανα ενος συμμαθητη μου απο το δημοτικο! ΕΛΕΟΣ!!Τελικα βρηκα 2 παιδια που πηγαιναν και αυτα Πευκη σαν κ μενα, λεω τι καλα, σωθηκα! Αλλα και αυτοι ψαχναν τους αλλους φιλους τους που χανε χαθει αναμεταξυ τους! Και ξανα πισω στον κομβο να βρουμε τους γνωστους τους! Και ΕΥΤΥΧΩΣ πιανει το κινητο και με βρισκουν οι αλλοι και ερχονται και με περιμαζευουν. Μια ωρα εψαχνα και περπατουσα κυριες και κυριοι. ΜΙΑ ΩΡΑ με το ρολοι. Τετοιο περπατημα, δεν εχω ξανακανει!





Και φτανει και η επομενη μερα με τη σειρα της και συνειδητοποιω οτι δεν εχω που να παω το βραδυ να μεινω! Και δωστου αγχος! Και να τα τηλεφωνα και να τα βρισιδια! Βρηκα τελικα ενα φιλο μου στο Χαλανδρι,που μενει με τους γονεις του και πηγα εκει. Το μονο κακο ειναι οτι σε αντιθεση με τον προηγουμενο αυτος δεν ειχε αμαξι και ετσι επρεπε καθε βραδυ να περιμενουμε μεχρι τις 6 να ανοιξει το μετρο. Το σκ πηγα και στο λοφο του Στρεφη σε κατι συναυλιες που 'χε. Παπαρια δηλαδη, παραλιγο να φαω και ενα κουτακι μπυρας στο κεφαλι και να με κατουρησουν. Ειδα και 3 ταινιες. Το Prestige, το 23 και το Οι ζωες των αλλων. Ολες μου αρεσαν,ολες καλες ηταν.Πηγα και στο Γκαζι σ'ενα ωραιο μαγαζι δε θυμαμαι πως λεγεται,ωραιο ηταν παντως.Και στο Ψυρρη πηγα και στα Εξαρχεια πηγα(εκει ειχα ξαναπαει κ αλλες φορες.) Εγινα φιλη και με τον Ποντικο-εγω τον ονομασα ετσι-και σκεφτηκα οτι αν παρω κ αλλο σκυλο θα τον ονομασω Σκυλο.Ο Ποντικος.



Ο Ποντικος και η Πατατα.


Αλλα, επρεπε και παλι να αλλαξω σπιτι γιατι πολυ ειχα φορτωθει στους ανθρωπους. Ετσι αρχισα παλι τα τηλεφωνα.



Και κατεληξα με την κολλητη και 2 αλλους ολοι απο Θεσνικη στη Γλυφαδα οπου εμενε ο πατερας του ενος. Για την ακριβεια βρεθηκαμε εξω απ'το καραισκακη για τους Γκογκολ. Πολυ καλοι! Παρα πολυ καλοι! Δε σταματουσα να χορευω! Ιδρωσα, βρωμισα, μ'επιασε και η δυσπνοια απο το γαμημενο το τσιγαρο, αλλα ο χορος, χορος!! Ε Ναγια??? Την επομενη μερα ξαναπηγα στο καραισκακη με την προοπτικη να πουλησω το τικετ μου για σεξ πιστολς αλλα πηγα αργα και ηταν ολοι μεσα και δεν υπηρχαν καν ελεγκτες οποτε μπηκα να δω τι παιζει. Η πληρης ξενερα επαιζε, να τι επαιζε. Ακουσα 2 τραγουδια και βγηκα εξω. Απογοητευτηκα πληρως. Ειχε φαει και ο ροτεν ενα μπουκαλι στο κεφαλι και ετρεχε αιμα καθως τραγουδουσε αλλα και τι να λεει. Το εβλεπες οτι αυτο που παρακολουθουσες δεν ηταν σε καμια περιπτωση σεξ πιστολς. Οποτε πηρα τον μπουλο και απο κει και εφυγα. Εγιναν και αλλα τραγικα σκηνικα τα οποια δε δυναμαι να αναλυσω,βασικα ουτε καν να αναφερω, αυτη τη στιγμη, οποτε παμε στο κρισιμο το οποιο ειναι το εξης. Εγω την Πεμπτη ηταν να φυγω απ'την κωλοπολη και σημερα αυτη τη στιγμη που σας μιλαω να αραζω στην παραλια με ενα σουπερ ουαου γκομενακι. Ανταυτου πληροφορουμαι την Τριτη οτι μεχρι την Πεμπτη τα τρενα εχουν απεργια και δεν μπορω να φυγω! Και οχι μονο δεν μπορουσα να φυγω αλλα για ακομη μια φορα δεν ειχα που να μεινω καθως η κολλητη με τους αλλους ειχαν αποφασισει να φυγουν Τεταρτη για αλλου. Βρισκω τελικα σπιτι στο Μετς(ετσι γραφεται?) αλλα δεν παω γιατι τελικα τα παιδια δεν εφυγαν και συνεχισαμε να μενουμε εκει που ημασταν. Παιχτηκαν ωραια σκηνικα με πρωτο και καλυτερο το χθεσινοβραδινο.Παιρνουμε ταξι απο Θησειο για Γλυφαδα. Ολοι κοιμουνται εκτος απο μενα και τον διπλα μου. Και οταν λεω ολοι εννοω ολοι συμπεριλαμβανομενου και του οδηγου. Ναι μπλογκ μου, καλα καταλαβες, ο οδηγος κοιμοταν, την ελλαδα μου μεσα! Γιατι εκει που αγναντευα εξω τις πολυκατοικιες ξαφνικα συνειδητοποιω οτι συνεχως φρεναρουμε αποτομα και ξαναξεκιναμε το ιδιο αποτομα και τουμπαλιν. Στην αρχη λεω θα ψαχνει το στενο που ειναι να στριψει. Μετα που βγαινε και απο το δρομο και φρεναρε στριβοντας καταλαβα οτι κατι δεν παει καλα. Μετα δε που χτυπησε το τιμονι φωναζοντας "Γαμω τη νυστα μου!" βεβαιωθηκα. Με το διπλανο μου ειχαμε αρχισει ηδη τα "χαρηκα που σε γνωρισα, ησουν καλο παιδι" κλπ ενω οι αλλοι κοιμουνταν τον υπνο του δικαιου. Τους ξυπναμε και αυτους και ειμαστε ολοι σε μια κατασταση γαμησε τα. Ο διπλανος μου να προπαθει να του πιασει την κουβεντα να τον ξυπνησει,αλλα ματαια γιατι και μεις κλασμενοι ημασταν.Ωσπου φτανουμε σε κοκκινο φαναρι. Σταματαμε. Αναβει πρασινο. Ειμαστε ακομα σταματημενοι. Συνεχιζει να ναι πρασινο. Εμεις εκει. Ωσπου μας πιανει γελιο με το διπλανο μου και ξυπναει ο οδηγος και προχωραμε.Καταλαβε και ο οδηγος τη μαλακια του και εβαλε να παιζει τζουντας πριστ και νεβερμορ.Πολυ σουρεαλ σκηνικα τι να λεμε.
Ειχα δει και αυτο και ειχα φτιαχτει οσο να πεις
Και ξυπναω σημερα το πρωι που χε τελειωσει η απεργια και παιρνω τα τρενα τηλεφωνο να ρωτησω τι ωρα εχει να φυγω επιτελους! Και μου λεει ο τυπος οτι δεν υπαρχει ουτε εισητηριο για ορθιους! Χρυσο τον εκανα μηπως και μου βρει, τιποτα ο σκληροπετσος! Τι να κανω, τι κανω, ειχε και το κτελ 30 συν ποσα για να πας, αρχισε να με λουζει κρυος ιδρωτας! Να λεω δεν ειναι δυνατον να ειμαι εγκλωβισμενη και αποκλεισμενη σ'αυτην την κωλοπολη και ναμην μπορω να φυγω! Μην τα συζητατε, σκοτωνα ανθρωπο το πρωι, δεν το συζητω! Το πηρα ομως το κτελ- ας εκανα κ αλλιως αν μπορουσα- και γυρισα σπιτι μου επιτελους! Και ετσι χαρουμενη οπως ειμαι και ετοιμαζω τα πραγματα για Σαμοθρακη συνειδητοποιω οτι μου ρθε περιοδος και λεω απο μεσα μου



"ΑΜΑ ΣΕ ΠΙΑΣΩ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΗ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΤΑΡΑΣΤΗΚΕΣ ΔΕ ΣΕ ΓΛΙΤΩΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!"






21 σχόλια:

Evi είπε...

Sorry αλλά χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

Περιμένω το ρεπορτάζ απο την σαμοθράκη..φιλιά!!

spyros1000 είπε...

ΑΝΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ

Dr. Aparadektos είπε...

Τώρα εγώ που ως αναγνώστης είμαι ιδιαιτέρως ανώριμος, έχω κολλήσει σε δύο σημεία.

άλφα: τελικά ο γάμος με τον μανου έγινε ινκόγκνιτο;
βήτα: ο παλιοπούστης ποιος είναι; (ιμέιλ, διεύθυνση, τηλέφωνο και ζώδιο, παρακαλώ)

κατά τ΄ άλλα μου - έτσι χωρίς λόγο και αιτία - το ποστ μου θύμισε άρωμα από δρομο (όχι οποιοδήποτε δρόμο μα εκείνον του ζακ κερουακ)

Μιμης Ζερβος είπε...

θα γυριστεί ταινία εε?? βρε παλτό βρε χυμαδιό, που πας και τα βρίσκεις? πουυυυυ??γαργαλιστικές λεπτομέρειες δεν είδα?πως θα την παλέψω ο βανιστηρτζής?εεε?

σαμοθράκη,εε..αυτά ειναι

aerostatik είπε...

κλασική φοιτητική ζωή !

Effie είπε...

Ααααααχ τι ωραία! Συναυλιούλες, χυμαδιό -σούπερντούπερ!!!
Αλλα βρε πουλάκι μου γιατί τέτοια λύσσα κακιά με την ωραία μας πρωτεύουσα;
Δε λέω, τα χάλια της έχει η κακομοίρα, αλλά στη συγκεκριμένη φάση ευχαριστώ τον καλό θεούλη που ζω στην αθήνα και όχι θεσ/νίκη (σκαμμένη παντού, τράφικ τρελό. πάρκΗΝ κόλαση)!!

manetarius είπε...

Ουουουουφ..! Δυο μέρες το παλεύω αδερφάκι μου κι επιτέλους τα κατάφερα να φτάσω μέχρι το τέλος!!!
Χάλια οι Sex Pistols ε; Ήθελα να πάω κι εγώ αλλά τελευταία στιγμή σκέφτηκα οτι δεν θα είναι όπως περιμένω και θα ξενερώσω!
Ο Manu όμως εεεε;;; Θέλουμε λεπτομέριες κι από τα παρασκήνια..ξέρεις εκεί που έγινε η πρόταση!
Καλές διακοπέεεεες!!!!
Judas Priest..χουουοουα!!!! Γειά σου ρε ταρίφα με τα ωραία σου!
Είδες ρε σε τι πολάρα ζούμε; Τέτοια κομφώρ και τέτοια φιλοξενεία την έχεις ξαναδεί; Το πρώτο σπίτι που έμενες..όλα τα λεφτά!!
Και μια συμβουλή: Tampon!! κι ένας φελός δηλαδή, την κάνει τη δουλειά του!!!

naya είπε...

Kαλα δεν ντρεπεσαι??Ακομα δεν παντρευτηκες κ αρχισες τα σουξου μουξου με τον ντραμερ??Κανονισε να το διαλυσεις το γκρουπακι..!!:P

Kleine wolke είπε...

Επειδή είμαι σε νετ καφε και κατουριέμαι αλλά σιχαίνομαι να παω να κατουρήσω εδώ και πρέπει να φύγω τωρα αμέσως θα σου πω μόνο καλές διακοπές και άλλη φορά θα σου αναλύσω τους νόμους του Μέρφυ γιατί περι αυτού πρόκειται,να ξέρεις τι να περιμένεις!
Φιλιάααααα!!!!!

Aunt Donna είπε...

να κοψεις τις παλιοπχιότητες χαζη για να μην κοκκαλώνεις.
Καμια ζαπρέ νταφου σε δωσαν καλε κουλή?
Φτου σου μονοφαγού!

rodoula-kelly είπε...

Kαλές Σαμοθρακιώτικες βουτιές και ότι άλλο ήθελε σου προκύψει!

Τόχεις το γράψιμο!! Σου βγαίνει και σου βγαίνει καλά.

Ανώνυμος είπε...

Παρενθεση...: "... ο Θεος δεν φαινεται ποτε με τροπο αυλο και το πιο τελειο οραμα της μετενσαρκωσης Του ειναι η Γυναικα."
M.-d-d-Ibn Arabi

Μιχάλης είπε...

Αν είχες μυαλό θα είχες παρατήσει τα σούρτα φέρτα και θα είχε πάει από την αρχή στηνΣαμοθράκη. Αλλά που να το βρεις το μυαλό αν ακους Σεξ Πίστολς;

Μιχάλης είπε...

Είδα αυτήν την ιστορία και δεν άντεξα. Ήθελα κατακαλόκαιρο να την δείξω σε όσους μπορούσα. Έτσι το σχόλιό μου είναι άσχετο με το όποιο θέμα βρίσκω, αλλά πιστεύω ότι αυτό θα μου το συγχωρήσετε.


Γιός και Πατέρας!
Η ιστορία με λίγα λόγια πάει κάπως έτσι.
Ένα ζευγάρι αποκτά ένα παιδί που έχει σοβαρή ανατομική αναπηρία. Οι γιατροί τους λένε ότι το παιδί δεν θα έχει νοητική ανάπτυξη και δεν τους δίνουν ελπίδες για το μέλλον του.
Ο μπαμπάς του σε πείσμα όλων των αντίθετων απόψεων αποκτά ένα κώδικα επικοινωνίας μαζί του και το παιδί αναπτύσσεται νοητικά κανονικά και πηγαίνει στο σχολείο. Ο μικρός κάποια στιγμή ζητά από τον μπαμπά του να αθληθεί. Ο μπαμπάς δεν έχει καμία σχέση με τον αθλητισμό και αρχίζει να προπονείται κουβαλώντας τον μικρό του γιό στα χέρια για να έχει κι αυτός την χαρά του αθλητισμού!!!
Το εκπληκτικό; Ο μπαμπάς πλέον έχει τρέξει δεκάδες μαραθώνιους και ironman πάντοτε με την συντροφιά του γιού του!!
Το video δείχνει τη συμμετοχή τους σ' ένα ironman. Ο Dick Hoyt κολυμπάει έχοντας δεμένο πάνω του το γιό του σε βάρκα (!), μετά ποδηλατεί 180 χιλιόμετρα (!) με το γιο του σε ειδική θέση πάνω στο ποδήλατο και τέλος τρέχει κι έναν μαραθώνιο σπρώχνοντας το αναπηρικό καρότσι του γιου του!! Μια συγκινητική και απίστευτα δυνατή ιστορία.
Δείτε το και, ότι και να πούμε, τα λόγια μας είναι φτωχά .....
http://www.youtube.com/watch?v=8gm7XwtIJdM

Ανώνυμος είπε...

YOUR WOMAN

Just tell me what you're got to say to me
I've been waiting for so long to hear the truth
It comes as no surprise at all you see
So cut the crap and tell me that we're through
----
Now I know your heart,I know your mind
You don't even know you're bein' unkind
So much for all your highbrow Marxist ways
Just use me up and then you walk away
Boy,you can't play me that way
----
When I saw my best friend yesterday
She said she never liked you from the start
Well me,I wish I could claim the same
But you always knew you held my heart
----
And you're such a charming handsome man
Now I think I finally understand
Is it in your genes,I don't know
But I'll soon find ouy,that's for sure
Why did you play me this way
----
Well I guess what you say is true
I could never be the right kind of girl for you

I could never be your woman
I could never be your woman
I could never be your woman
I could never be your woman
----
Well I guess what they say is true
I could never spend my life with a man like you

I could never be your woman
I could never be your woman
I could never be your woman
I could never be your woman

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΣΑΝΙΤΥΥΥΥ...ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ...;;
ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!! ΚΑΤΑ ΚΡΗΤΗ ΜΕΡΙΑ ΠΗΓΕΣ;;
ΚΑΜΜΙΑ ΜΑΝΤΙΝΑΔΑ...ΓΟΥΣΤΟΖΙΚΗ;; ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΛΙΓΟ Τ'ΑΧΕΙΛΙ ΜΑΣ,ΒΡΕ!!

ΕΓΩ ΒΡΗΚΑ ΜΙΑ:

"ΕΝΑΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ-ΔΙΑΛΕ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΝΤΟΥ!-
ΕΙΣ ΠΕΙΣΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ...Ψ
-ΨΟΜΑΤΑ,ΨΟΜΑΤΑ ΤΟ ΛΕΩ!"

ΦΛ

Fight Back είπε...

ντααααξ μωρε εμεις που χαμε παει και παλαιοτερα εις τον μανουν τσαο εχουμε να λεμε και να συγκρινομε με τις παλαιοτερες συναυλιες του, εχουμε δηλαδη τις παραστασεις, δε ξερω αν με καταλαβαινεις, και μπορουμε να πουμε οτι καθε φορα ειναι και πιο τρελαμενος

Sanity Loss Era είπε...

Ευη,

Κατσε καλε να παρω μια ανασα!!!

Σπυρε,

περασα τελεια,τελεια,τελεια!!



Απαραδεκτε,

ο γαμος με το μανου αναβληθηκε. Θα πραγματοποιηθει μολις παω Ισπανια.
Δε ξερω ποιος ειναι ο γαμημενος αλλα αν τον βρω την εχει πραγματικα πουτσισει γιατι δεν μπορεις να φανταστεις τι αλλο επαθα! Κοιτα συμπτωση αυτο το βιβλιο διαβαζα αυτες τις μερες στη Σαμοθρακη.


Μιμη,

βρε σαδιστη! Βρε χαιρεσαι βρε με τις κακοτοπιες μου? Αμα σ'αρεσουν τοσο με το ποστ για τη Σαμοθρακη θα ξεκολωθεις στο γελιο!

Αεροστατο,

ε ναι!

Εφη,

και οι 2 σκατα ειναι! Θελω να γυρισω Σαμοθρακη!!!!!!!!!!!!!

Μανιταρι,

α για να σου πω και το ποστ των διακοπων σου δεν ηταν μικροτερο!!!! :P

Ναγια,

ποιος ντραμερ??? Δεν υφισταται ντραμερ!! ΜΑΝΟΥ!!!

Κλαινε,

αμα σου πω σε τι μερη εχω κατουρησει αυτες τις μερες οι τουαλετες του νετ καφε θα σου φαινονται υπεροχες!

Θεια,

οχι και παλιοπχιοτητα! Κατσε καλα ηταν! Εμ, που να σε βρω καλη μου??? Να σουν μαζι μου να πινες καθε μερα!!

Ροδουλα,

μερσι καλε!

Ανωνυμε,

γιατι με βριζεις ρε φιλε???

Μιχαλιε,

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑχχχχχχ, αν ηξερα απο πριν τι υπεροχα που ηταν Σαμοθρακη δε θα χα παει πουθενα αλλου!!!

Ανωνυμε,

γουατς γιορ ποιντ ντιαρ?

Καβαλαρη,

εδω ειμαι!! Σημερα γυρισα θεσνικη. Δεν πηγα Κρητη. Δεν ξερω αν θα παω! Δεν ξερω που θα παω! Δεν ξερω τιποτα!

Φαιτ μπακ,

δεν ακουω, πατηστε το μηδεν παρακαλω.

Ανώνυμος είπε...

μαυ ποιντ ριμεινς δι σαιημ ντιαρ?

Ανώνυμος είπε...

κορεκτ του,
μαυ ποιντ ριμεινς δι σαιημ ντιαρ!

Sanity Loss Era είπε...

Ανωνυμε,

παραμενει το ιδιο ε? Και πως ηταν δηλαδη πριν για να ειναι και τωρα ιδιο?