Τρίτη, 12 Αυγούστου 2008

Τζουρες



Ο θανατος μας δινει συνεχεια τζουρες απ'το τσιγαρο του. Σε ολη μας τη ζωη ειμαστε τρακαδοροι απο αυτον που οι γονεις μας μας λεγαν να μην παιρνουμε καραμελες. Καποιες φορες μας δινει ολοκληρο το πακετο με αποτελεσμα να μην ξανακαπνισουμε ποτε. Ειναι το τελευταιο τσιγαρο αν με πιανεις. Αλλα ας μεινουμε στις τζουρες. Ο θανατος παραμονευει, αυτο ειναι γνωστο. Γνωστο ειναι επισης, οτι εμεις θελουμε να το θεωρουμε αγνωστο. Καποιοι ανθρωποι ειναι παθητικοι καπνιστες. Πχ οι γιατροι κλπ που ερχονται συνεχως αντιμετωποι με το θανατο. Ειναι αυτο που λεμε "Εχουνε δει και εχουνε δει τα ματια του". Οταν ομως δεν εισαι γιατρος και τα ματια σου δεν εχουνε δει τιποτε αλλο περα απο αυτα που βλεπουν στην τιβι η διαβαζουν μπλα μπλα μπλα τοτε το βλεπεις σαν κατι μακρινο, σαν κατι που δε σ'αγγιζει, σαν κατι που συμβαινει μονο στους αλλους. Στους πολυ μακρινους αλλους. Ουτε καν στη Μαρια την περιπτερου, αυτη τη γλυκυτατη κυρια με τα 2 παιδακια δε διανοεισαι οτι μπορει να συμβει. Τι και αν ολοι αναφωνησαν για το εγκλημα στο κτελ του Καναδα "Τελικα ποτε δεν ξες απο που θα σου ρθει". Το θεμα ειναι οτι ολοι ειμαστε πεπεισμενοι οτι δε θα μας ερθει ποτε.


Τις προαλες ειχα ενα ατυχημα με τη μανα μου με τ'αμαξι. Εβρεχε και της εφυγε ο ελεγχος. Το αμαξι γλιστρησε και βρεθηκαμε να τρεχουμε στον κατηφορικο χωματοδρομο παραλληλα στο δρομο. Σε κλασματα δευτερολεπτου το αμαξι μπηκε ξανα στο δρομο περασε στο αντιθετο ρευμα και απο εκει βγηκε παλι απο το δρομο σε ενα πραμα σα χαντακι(ηταν μια κατηφορα με ενα κενο και μετα χωραφια) οπου η μανα μου καταφερε να το σταματησει προτου τουμπαρουμε.Συνειδητοποιησα το τι κλιση ειχε τ'αμαξι αφου βγηκα και το ειδα. Ο λογος που δε τουμπαραμε και που βγηκαμε απο το αμαξι ασφαλεις ενω οι 2 ροδες του ηταν σχεδον στον αερα και αυτο ηταν τελειως πλαγια σαν τις στροφες στα τρενακια του λουνα παρκ ειναι οτι αποκατω ειχαν σκαλωσει κατι τεραστια κλαδια και το συγκρατουσαν. Τις εικονες απο ολο αυτο τις θυμαμαι πολυ αμυδρα, καθως ολα εγιναν πολυ γρηγορα. Θυμαμαι οτι μολις βγηκα απο το αμαξι αρχισα να γελαω και να λεω "Πω μαλακα, πω μαλακα" και οτι τη στιγμη που γινοταν ολα αυτα ενιωθα τη πληρη αβεβαιοτητα. Ειναι το μονο συναισθημα που θυμαμαι. Ουτε φοβο ουτε τιποτα. Απλα αβεβαιοτητα. Για το αν θα σταματησει το αμαξι εγκαιρα για το αν θα τουμπαρουμε η για το αν θα συγκρουστουμε με αλλο αμαξι. Καθως περιμεναμε εξω απο το αμαξι την οδικη βοηθεια για να τραβηξει το αμαξι παρατηρουσα τα αυτοκινητα. Σε μια στιγμη βλεπω ενα κοκκινο να τρεχει βολιδα. Για την ακριβεια καθομουν στο αμαξι του πατερα μου που ειχε ερθει για βοηθεια και οταν περασε αυτο το κοκκινο ταρακουνηθηκε το αμαξι, το οποιο πληροφοριακα ειναι τζιπ και δεν κουνιεται ετσι απλα. Και ειπα "σκεψου ρε φιλε τη στιγμη που περασαμε στο αλλο ρευμα να περνουσε αυτος.Θα ειχαμε εκτοξευθει 5 χιλιομετρα πιο περα". Το αμαξι σταματησε και μπροστα απο μια πινακιδια που ελεγε "Προς Ι.Ν αγιου Προδρομου", λες να ναι σημαδι οτι πρεπει να αρχισω να πιστευω? Μες στο αμαξι εν τω μεταξυ εκτος απο μενα και τη μανα μου βρισκοταν και ενα ζευγαρι Σερβων που ειχαμε παρει με ωτοστοπ, πρεπει να κλασαν πανω τους οι ανθρωποι. Ελαβε μερος και ο εξης τηλεφωνικος διαλογος μεταξυ της μανας μου και της εταιρειας που ειναι ασφαλισμενη:


Μανα:μπλα μπλα μπλα, ατυχημα, μπλα μπλα χαντακι, μπλα μπλα γερανος να το τραβηξει.


Βουρλο: Χρειαζομαι τον αριθμο πρωτης κυκλοφοριας και τον αριθμο ταδε.


Μανα: Ειναι μεσα στο αμαξι δεν μπορω να μπω να το παρω.


Βουρλο: Μα οι κανονισμοι ετσι λενε.


Μανα: Ναι αλλα το αμαξι ετσι οπως εχει σταματησει στο κενο μπορει ανα πασα στιγμη να τουμπαρει αν το κουνησω.


Βουρλο: Οι κανονισμοι λενε οτοι χρειαζομαι αυτα τα χαρτια.


Μανα: Κοπελα μου καταλαβαινεις οτι εχω παθει ατυχημα και γιαυτο σε παιρνω? Αναλαμβανεις εσυ την ευθυνη αν τουμπαρει το αμαξι τη στιγμη που μπω μεσα και σκοτωθω?


Βουρλο: Ενταξει που βρισκεστε?


Το αποκορυφωμα ηταν την επομενη μερα που πηγαμε για μπανιο με τη μανα μου και μετα απο 5 λεπτα που ημασταν μες στο αμαξι την παιρνει τηλεφωνο ο πατερας μου και τη ρωταει " Σε ποιο χαντακι εισαι σημερα?"


Ετσι που λετε. Φαγαμε ολοι οικογενειακως μια φρικη εκτος απο τον αδερφο μου που με ρωτησε "Αχ γιατι δε παθατε ατυχημα?", αλλα οπως ολοι ξερουμε σε λιγο καιρο θα ξεχαστει και θα μας απασχολουν παλι τα ηλιθια προβληματα μας.


Κατα τ'αλλα σημερα γυρισα απο Χαλκιδικη ειχα παει να δω τους γονεις μου γιατι ολη τη χρονια την ειχα δει Μαγια Τσοκλη και ειχα γυρισει τη μιση Ελλαδα. Γυρισα βασικα για να παω στο γιατρο -τι πρωτοτυπο- και θα ξαναπαω να τους βρω σε λιγες μερες. Αυριο θα παω για εξετασεις αιματος, παλι θα με ρουφηξουν οι βρυκολακες.


Α,τις προαλες πηγα σε ενα χωροθεατρο και σε καποια φαση εκει που χορευαν οι αλλοι, εγω χαθηκα παλι και μου ηρθε στο μυαλο η φραση του Γουντι Αλλεν "Δεν υπαρχει τιποτε πιο αισθησιακο απ'τον καπνο που βγαινει απ΄το στομα μιας γυναικας" και φανταστηκα μια πολυ ωραια γυναικα να καθεται σε μια πολυθρονα και να καπνιζει και να βγαινει ο καπνος απο το στομα της και απο πισω να ακουγονται αυτα τα λογια και μολις σταματουσε να μιλαει ο Γουντι η γυναικα να βηχει-τσιγαροβηχας ξες- και να ριχνει μια χλεπα και να εμφανιζεται η μαπα του Γουντυ ξενερωμενη.


Οσο για τις τζιβες ο πατερας μου, λεει τα μαλλια μου κετσε η μανα μου στην αρχη αηδιαζε, μετα της αρεσαν.Βασικα η μανα μου αηδιαζει κυριως με τα πιρσινγκ στο στομα. Γιαυτο οταν ειμαι μαζι της μαρεσει να το τραβαω μεσα εξω με τη γλωσσα-μη γινεσαι προστυχη καλη μου. Το τι φατσα αηδιας παιρνει δε λεγεται. Φοβαμαι οτι καμια μερα θα ξερασει.


Σημερα στο κτελ πω πω τι πραμα. Μπροστα μου καθοταν ενα πραμα, δεν ξερω αν ηταν ανθρωπος εγω μονο μαλλι εβλεπα. Εμο πρεπει να ταν τι να σας πω και εβαζε ολη την ωρα με το κινητο του αυτο το πολυ τρεντυ κομματι που λεει "How to save a life" ναι και χαιροταν η φρατζα. Διπλα μου ηρθε και καθησε ενας νεαρος, πολυ ωραιο παιδι, ρωσος πρεπει να τανε απ'οτι καταλαβα καθως μιλουσε στο τηλεφωνο,μπορει να 'ταν και βουλγαρος δεν ξερω, τι σημασια εχει, ηταν πολυ ωραιος, αλλα με ξενερωσε γιατι σε καποια φαση εβαλε ακουστικα και αρχισε να χτυπαει δαχτυλακια, ξες αντιχειρας με κλωδαχτυλο, και να κανει μμμμμ συμφωνα με τη μουσικη. Ναι αυτο δε μ'αρεσε σιγα παιδι μου που εισαι, σε κανενα πανηγυρι? Τελος παντων μετα μια βλαμμενη απο πισω μαλωνε με καποιον στο τηελφωνο και επρεπε ολοι εμεις να μαθουμε τι συμβαινει, λες και η φωνη εχει μονο μια ενταση, αυτη της λαικης. Ε μετα εβαλε και ο λεωφοριατζης τη Βανδη στο ραδιο ηρθε και εδεσε.


Ειδα χθες το βραδυ ενα πολυ παραξενο ονειρο, αλλα βαριεμαι να το πω τωρα. Θα σας πω αυτο που ειδα προχθες. Ειχα λεει μπροστα μου 3 μπολ με κορν φλειξ. το δεξι ειχε Cheerios, το μεσαιο Golden Grahams και το αριστερο δε θυμαμαι. Και αγαπουσα λεει εγω μονο το μεσαιο και το αριστερο και τους ελεγα γλυκολογα και τα Cheerios παρεξηγηθηκαν και στεναχωρεθηκαν. Τι να πεις, το υποσεινηδητο μου δεν παει καλα.


Οπως καθε χρονο εδω και πολλα πολλα χρονια μαζευουμε στο σπιτι ολα τα αδεσποτα. Φετος μαζεψαμε 6. Τη μανα, τον πατερα, τον κουμπαρο και τα 3 κουταβακια. Μετα βεβαια βρηκα ενα ψυλλο να περπαταει στον καναπε αλλα δε βαριεσαι. Σκεφτομαι να παρω το ενα κουταβι. Ειναι κατασπρο. Θα το ονομασω ή Luca(ο τονισμος στο u) ή Manu. Αν το ξαναβρω δηλαδη γιατι ο πατερας μου τσατιστηκε που του κατεστρεψε τον κηπο και κανα 2 ζευγαρια παντοφλες και το διωξε χθες.


Αυτα.


Γεια.


17 σχόλια:

Aunt Donna είπε...

Χαιρομαι που ζεις.Και είσαι καλα.
Εϊσαι?Εισαι!
Να ρποσεχεις.
Ναι να πιστευεις ρε μαλάκα.Γιατι οχι?
Και μενα μαρεσουν οι τζιβες κοπελια.
Εχεις γελιο.
Σε παω!
Να προσεχεις μαλάκα!

Ανώνυμος είπε...

den xepsihoyses na teleionoyme mori karapoytana?

Γιώργος είπε...

πω ρε μαλακα.....κωλοφαρδια...
τυχερες ησασταν...
φιλια και καλα να περνας!
α!και καλα αποτελεσματα με τις αιματολογικες;)

Sanity Loss Era είπε...

Θεια,

Καλα ειμαι. Καλα ειμαι? Θα δουμε! Και γω σε παω μαρη!!

Ανωνυμε,

οταν δε γουσταρεις καποιον απλα τον αγνοεις. Δικαιωμα σου να με θεωρεις καραπουτανα η ο,τι αλλο εσυ θες, απλα οταν ευχεσαι σε καποιον κατι να σκεφτεσαι καλυτερα το τι ουσιαστικα σημαινει αυτο. Το να ευχεσαι δηλαδη το θανατο,το τελος του αλλου με λιγα λογια δε σε καθιστα καλυτερα απο εκεινον. Προφανως το νοητικο σου επιπεδο δε σου επιτρεπει να συνειδητοποιησεις το τι ουσιαστικα σημαινει ο θανατος,μαλλον δεν εχεις χασει καποιον δικο σου, και ποσο βαρυ ακουγεται οταν το λες. Και στην τελικη αι γαμησου ρε φιλε.

Γιωργο,

ημασταν ναι ημασταν η αληθεια ειναι. Θενξ!

She είπε...

Πω ρε χαζή,
με αναστάτωσες πρωϊ πρωϊ (ok οχι και τόσο πρωϊ..)
Αντε ευτυχώς που δεν πάθατε τίποτα!

Aunt Donna είπε...

ανωνυμε σαλτα και γαμησου να πουμε...

Sanity Loss Era είπε...

Αυτη,

πρωι ειναι πρωι!!

Θεια,

δεν αξιζει. Ελπιζω τωρα που πηρα τα αποτελεσματα απο τις εξετασεις αιματος και εδειξαν οτι ο αιματοκριτης μου ειναι αρκετα χαμηλος ωστε να με στειλει στο νοσοκομειο για μεταγγιση αν δεν προσεξω, πραγματικα να το χαιρεται.

She είπε...

Ρε San φάε καμιά φακί ρε κορίτσι μου!
Γάμα τον ανώνυμο!

Φιλάκια!

naya είπε...

Ελα ρε κοριτσακι,χαιρομαι που εισαι καλα κ να προσεχεις γενικοτερα.Εχω μια φιλη που ολο το καλοκαιρι με εχει ζαλισει λεγοντας το εξης:σημερα ειμαστε,αυριο δεν ειμαστε!Αλλα εχει δικιο!
Φιλια κ μακρυα απο τετοιου ειδους τζουρες!

Aunt Donna είπε...

Φακες μαρη χαζιά!
Σπανάκια!
Φρεσκα πορτοκάλια.
ΕΛα καλε να σε παρω 1 βδομαδα να σε γυρισω θρεφταρι στη θεσσαλονικη
Και να κοψεις τα τσίου ζιου μπιου.
[ελα μη γελας ξερεις καλα για τι μιλαω...]

Sanity Loss Era είπε...

Αυτη,

βασικα μολις εφαγα μια μοσχαρισια μπριζολα και μια σαλατα ροκα!
Ε οχι και να τον γαμησω! Για σαβουρογαμη μ'εχεις?


Ναγια,

Απολυτο δικιο εχει,αλλα που εμεις!

Θεια,

Κρεας μοσχαρισιο,συκωτακια,αυγα,καροτα,σπανακι,οσπρια και σοκολατα. Συν συμπληρωματα σιδηρου. Αυτα μου πε να παρω! Ασε θα παω σημερα στους γονεις μου να με περιποιηθουν αναλογα. Αλλα τι να το κανω μαρη που δεν θα μπορω να βγω απ'το σπιτι? Ουτε στη θαλασσα δεν κανει να παω. Σαν το μαλακα μες στο σπιτι θα 'μαι.

mimidenisi είπε...

exw zisei paromoia empeiria apo to pws efyge to aytokinito mexri kai tous touristes pou kanan wtostop.kai nomizw oti eisai poly tyxeri oxi gia to aytonohto(diladi pou mporeses na grapseis gi ayto)alla giati otan koitas to thanato sta matia niwtheis poso konta sou einai telika kai poso mataiodokso einai na pisteueis oti tha ton apofygeis.elpizw na sou meinei oti i zwh einai poly syntomi gia na ti spatalas se anaboles,fobies,dilimata kai aytokatastrofi.den aksizei na fobasai kai na skeftesai pragmata pou den einai sto xeri sou,opoia ki an einai ayta.sygnwmi pou xalaw to yfos tou post makari na mporousa na asxolithw perissotero me ta synaisthimata twn cheerios kai ta daxtylakia tou rwssopontiou!de tha egrafa kan an i empeiria sou de mou thymize ti dikia mou.

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΦΩΤΙΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΥΣ,ΦΑΙΝΕΤΑΙ,ΤΟΥΣ ΤΣΟΥΡΟΥΦΛΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΑΥΤΗ!!!

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ΠΙΣΩ!

lifewhispers είπε...

κοπελια, εχω λιωσει στο γελιο (οχι οτι καθε φορα δεν ξεραινομαι), αλλα ρε συ, ρισπεκτι , και ειδικα γιατ ο περιστατικο με το αμαξι! ευτυχως ολα καλα!

απο αιματοκριτη κι εγω γαμα τα. 31 αισιως. και δεν κανει ουτε φακες να φαω, γμτ!

φιλια ρε

Dr. Aparadektos είπε...

...επειδής που είμαι άτομο ανώριμο και προβληματικό, πολύ προβληματίστηκα με τα κορν φλέιξ.
προσωπικά το εξέλαβα ως δήλωση πολιτικών πεποιθήσεων, διότι έχω δει ακριβώς το ίδιο όνειρο περίπου.
.....
ήτανε λέει στο μπαράκι μια ξανθιά μια κοκκινομάλλα και μια αραπίνα και φυσικά όλες τους ήθελαν να μου δοθούν ασυστόλως... (δικό μου είναι το όνειρο, ότι θέλω βλέπω)
... όμως εγώ την έπεφτα στη γκαρσόνα η οποία αποδείχτηκε πως ήταν τραβεστί και τελικά με έβρισαν όλες μαζί και έμεινα μοναχός χωρίς αγάπη....
Από τότε έχω να ψηφίσω εξωκοινοβουλευτική αριστερά.....
από τότε είμαι ανέραστος.........

aerostatik είπε...

τι απεγινε ο ψύλλος πάνω στον καναπέ ?

Sanity Loss Era είπε...

Μιμη,

το θεμα ειναι οτι μετα απο λιγες μερες το ξεχνας και συνεχιζεις με τους ιδιους ρυθμους.

Καβαλαρη,

σε ποιους αναφερεσαι?

Λαιφγουισπερς,

γιατι δεν κανει να φας φακες καλε?

Απαραδεκτε,

βρε λες??

Αεροστατο,

τον σκοτωσα τον πουστη!