Τρίτη, 19 Αυγούστου 2008









22 σχόλια:

Throgos είπε...

φαντάζομαι θα ακολουθήσει εκτενές ποστ για το πώς βρέθηκε αυτό το χέρι εκεί;

SpaceDementia είπε...

απιστευτή κατανάλωση αλκοόλ ;περαστικά πάντως ρε φίλε

Sanity Loss Era είπε...

Θρωγκε,

μπα,βαριεμαι.

Σπεισντεμεντια,

καμια σχεση!

SpaceDementia είπε...

βαριέσαι ή δεν θες να το θυμάσαι;είσαι κομπλέ τώρα;

Sanity Loss Era είπε...

Σπεισντεμεντια,

βαριεμαι ψιλο, θα βαρεθουν κ' οι αναγνωσται-μεταξυ τους- εεεεε γαμα τα... Σενια ειμαι τωρα αλλος ανθρωπος, αλλα πρεπει να προσεχω. Να μην κουραζομαι,να μην αρρωστησω, να μην τρωω ο,τι να ναι αλλα να κανω καλη διατροφη, να μην κλανω δυνατα και μου φυγει ο κωλος. Παπαρια μεντολες. Ουφ.

Aunt Donna είπε...

Που εμπλεξες παλι μωρη γαμω το φελεκι μου :-)
Γουρλωσες κανα μπιου μωρη και στην είπε στραβα? :-Ρ
Να προσεχεις λεμεμεμεμεμεμεμεμεεεε!!

lenio είπε...

Εκανες μεταγγιση τελικα?
Δεν ξερω τι να σου πω..εσυ ξερεις καλυτερα τι να προσεξεις..
κουραγιο εεε!

Dr. Aparadektos είπε...

η πρώτη φωτό με τον πωςτονλένε....... (αντίχειρ δείκτης ..... παράμεσος μικρός..... α ναι!) ... με τον κωλοδάκτυλο τεταμένο, είναι όλα τα λεφτά!
επιβεβαιώνει την φιλοσοφική θέση (που δίδαξε ο Πλάτων στον Κρίτωνα), ΠΟΤΕΔΕΘΑΠΕΘΑΝΟΥΜΕΚΟΥΦΑΛΑΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗ.

κυρία μου σας εύχομαι πάντα να τείνετε τον κωλοδάκτυλο σόλους όσους το αξίζουν και μετά να καταγράφετε την ηρωική αυτή πράξη σε μπλογκ, να μαθαίνουν οι μικροί και να μη ξεχνάμε εμείς οι νέοι.

νάστε πάντα καλά

Sanity Loss Era είπε...

Θεια,

τι κουλα λες μωρη χαρχαλω???? Με τον αιματοκριτη βρε που μου πεσε! Τα 'χω κοψει αυτα μεχρι να τα ξαναρχισω!!

Λενιω,

την εκανα τη ρουφιανα, 4 φιαλες μου χωσανε! Σαματις και ξερω? Αμα ηξερα τι να προσεχω δε θα εφτανα ετσι!

Απαραδεκτε,

το αυτο επιθυμουμε και δια εσας φιλτατε.

She είπε...

Καλά ρε εγώ είχα αφήσει ένα σχόλιο εδω...Που πήγε;
Κλαψ! :(

Γιώργος είπε...

Πω ρε μαλακα!
Ζεις?
εισαι καλα?
Περαστικα και να προσεχεις !!!
αντε γιατι τα θελει ο κωλος σου!
και να μην κλανεις δυνατα γιατι κοιμουνται οι υπολοιποι ασθενεις:P

το της πανΔώρας είπε...

Οι δύο φωτογραφίες είναι ότι πιο αισιόδοξο έχω δει σε μπλογκ. Να είσαι πάντα καλά και μακάρι να σου έμοιαζε και η πανΔώρα (η αφεντικιά μου)
Τώρα εσύ μπορεί να παρεξηγηθείς που εγώ, ένα κουτάκι, βγάζω γλώσσα και μιλάω. Όμως και εμείς τα κουτάκια έχουμε μια γνώμη τέλος πάντων.

Kleine wolke είπε...

Περαστικά σου!! έκανες μετάγγιση; κατάλαβα καλά; τι να πω... περαστικά σου και γρήγορα κοντά μας :)))))
Φιλάκια!!!

Sanity Loss Era είπε...

Αυτη,

ξαν'αφησε το!

Γιωργο,

τι εκανε ο καημενος ο κωλος μου????

Το της Πανδωρας,

ααααχ....

Κλαινε,

ναι καλα καταλαβες. θενξ!

ο αποτέτοιος είπε...

για τις φωτό θα συμφωνήσω απόλυτα με τον δόκτορα απαράδεκτο.

και επειδή στο επόμενο ποστ σας απενεργοποιήσατε τα σχόλια, (δεν) θα σεβαστώ την επιθυμία σας να για μη σχόλια και θα σχολιάσω. η τελευταία φράση του ποστ (και το υπόλοιπο, αλλά ειδικά αυτή), με άγγιξε βαθύτατα. και επειδή κάνω και εγώ το ίδιο με τον εαυτό μου, να ρωτήσω σε ποιο σχολείο τον στέλνετε, μήπως πηγαίνουν στο ίδιο , οπότε μπορούν να μοιράζουνται το κουτόχορτό τους στο διάλειμα.

mimidenisi είπε...

ithela polla na grapsw alla epeidi stagones sti broxi einai ayta pou tha sou pw,sto afierwnw http://www.youtube.com/watch?v=aswrVnE-CpM&feature=related
exw kanei polla lathh ki egw kai kanw akoma,den exw metaniwsei omws gia kanena apo ayta.exw metaniwsei gia pragmata pou den exw kanei,epeidi den eixa ti dynami na kanw tis skepseis mou prakseis.akoma kai stis pio asximes katastaseis krybetai kati kalo,giati ontws tpt den ginetai tyxaia,sto xeri sou einai na to breis.sou eyxomai olopsyxa perastika

manetarius είπε...

Λοιπόν, επειδή έκλεισες τα σχόλια στο νέο πόστ και δεν έχεις mail.. θα ρισκάρω να εκτεθώ στα μάτια των συναναγνωστών μου... Αν χρειαστείς κάτι ...μπορεί και να το έχω εγώ! :)
Πολλά φιλιά και καλή ανάρρωση.

Spyros Vlahos είπε...

Γουστάρω και μ' αρέσει το floating του λόγου σου και η θρασύτητα του να μιλάς για οτιδήποτε σε αφορά, λες κι η ζωή σου είναι πολύ πεζή.
Μια ωμότητα εντελώς ποιητική που μου λέει ότι κρύβεσαι (από τον εαυτό σου). Καλές οι ξενέρωτες λέξεις, αλλά δεν είσαι ακόμα έτοιμη να κάμεις μια σύνθεση. Κι αν παραμείνεις εκεί, δεν έχει νόημα.
Όμως, δε θα πάρω πια.
Αντίο.

Spyros Vlahos είπε...

Κι αν θέλεις να μου απαντήσεις, κάμε το ειλικρινά.

Sanity Loss Era είπε...

Σπυρε,

Δε με ενδιαφερει να κανω καμια ψαγμενη συνθεση ουτε δηλωσα ποτε οτι το παω για συγγραφεας. Απλα ακουμπαω τα χερια μου στο πληκτρολογιο και γραφω. Ουτε σκεφτομαι πως να βαλω τις λεξεις στη σειρα, ουτε ποιες να χρησιμοποιησω για να δειξουν ωραια. Αν εσεις περιμενετε να δειτε εδω να ξετυλιγεται ενα συγγραφικο ταλεντο πολυ φοβουμαι οτι βρισκεστε στο λαθος μερος. Το μπλογκ μου δεν ειναι ουτε διδακτικο,ουτε λογοτεχνικο και ως εκ τουτου δεν νιωθω καμια υποχρεωση απεναντι σε κανεναν αναγνωστη. Ειναι κατι προσωπικο πανω στο οποιο φτυνω οποιες σκεψεις μπορει να εχω. Δε καταλαβαινω λοιπον τη φραση "αν ειναι να μεινεις εδω δεν εχει νοημα". Εχει νοημα γιατι εξαρχης δε σκοπευα να παω πουθενα. Και οσο για τη συνθεση την οποια δεν ειμαι ετοιμη να κανω, περαν του γεγονοτος οτι χεστηκα γιατι δεν εχω κανεναν τετοιο σκοπο,οπως εξηγησα και παραπανω, δεν μπορω να καταλαβω τα κριτηρια με τα οποια με αξιολογησατε.

κιμωλια είπε...

γραφεις υπεροχα:)

Spyros Vlahos είπε...

Σε αξιολόγησα σαν (α) έξυπνο άτομο (β) τρυφερό άτομο (γ) ελεύθερο άτομο.
Και το ύφος σου είναι χύμα. Ανησυχώ (αλλά δε θ' αυτοκτονήσω) επειδή παραμένεις σ' ένα σχολιασμό μικρών στιγμών, διαχέεσαι σε μικροαντικείμενα. Δεν εμφανίζεται πουθενά μια πιο σύνθετη σκέψη, αυτό εννοώ σύνθεση, το να πάρεις το μυαλό σου λίγο πιο πέρα.
Δε θέλω να στενοχωριέσαι επειδή έχεις όλα τα παραπάνω καλά, είναι αμαρτία να ταλαιπωρείσαι και να σπαταλιέσαι χωρίς λόγο. Κυκλοφορεί στον κόσμο πολλή μαλακία και άρα έχεις ηθική υποχρέωση (χέστηκες, βέβαια) να την πολεμήσεις.
Φρόντισε τον εαυτό σου.
Και μη μου μιλάς στον πληθυντικό (εκτός κι αν έχεις πιει και με βλέπεις διπλό).