Παρασκευή, 29 Αυγούστου 2008

La camisa




Χτυπησε το κουδουνι. Ευτυχως δεν ηταν τιποτα σοβαρο, ενα απλο στραμπουληγμα. Σηκωθηκα να ανοιξω. Στην πορτα μου στεκοταν ενας Λατινοαμερικανος. "Κε πασα?" μου λεει. "Κε σουτ" του απανταω. Μπηκε μεσα με αργα βηματα και ωσπου να γυρισω το βλεμμα μου ειχε ηδη φτιαξει ποτα και ειχε ξαπλωσει στον καναπε. Αρχισε να μου μιλαει σε μια ακαταληπτη γλωσσα η οποια περιλαμβανε τις λεξεις "γιο,παελια,γξδγξγσγ και παπαθεμελη". Αρχισα να κουναω το κεφαλι μου καταφατικα, ωσπου στο τελος ξεβιδωθηκε και επεσε στο πατωμα. Ο Λατινος σηκωθηκε ηπιε μονορουφι οσο ποτο του εμενε και εκλεισε το πουκαμισο του λεγοντας πως το ανοιξε ο ανεμιστηρας και δειχνοντας το γκριλ. Πλησιασε την πορτα,σκονταψε στο κατωφλι και εφυγε κανοντας γιουβαρλακια στις σκαλες.

Εκτοτε δεν εχω μαθει νεα του, ακουσα μονο πως εθεαθη μια μερα να παραπονιεται πως εχει χαλασει ο ανεμιστηρας του και αντι για κρυο βγαζει ζεστη.


( Επισης εμαθα πως ο Μανου εχει εναν αδερφο τον Αντουαν. )

18 σχόλια:

Kleine wolke είπε...

Ο ανδαλουσιανός σκύλος κι αυτό.
Πήρα τη δόση μου,ευχαριστώ πολύ :))

υγ.Θεσ. θα είμαι αύριο από το μεσημέρι αλλά χωρίς ηλεκτρικό.Οπότε την κοπανάμε για εξοχικό και γυρνάμε Δευτέρα,που θα έχει ηλεκρικό αλλιώς θα πάω στη ΔΕΗ να τους το κάνω λαμπόγυαλο το μαγαζί.
Κερνάω καφέ και τούρτα,σπίτι μου,εμείς, οι κούτες και οι μαύρες σακούλες την Τρίτη.
Φιλάρες :)

μοναχικος καβαλαρης είπε...

@Κleine

... Η ΤΟΥΡΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ black forest ΑΠΟ ΧΕΡΙ;; ... ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΝΤΩΝΥΜΙΑΣ;;

ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΓΛΥΚΑΤΖΟΥ... BUT PLEAEAEASE KEEP A PIECE FOR ME, TOO..

ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΗ... ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ!

ο αποτέτοιος είπε...

τελικά του δώσατε το σουτ που του υποσχεθήκατε!

SpaceDementia είπε...

ελπίζω να είσαι καλύτερα τώρα με το θέμα υγείας , καλή δύναμη γαμώ το μουνί!

Sanity Loss Era είπε...

Κλαινε,

γουι τοκτ ερλιερ, νο μορ κομεντς.

Καβαλαρη,

θα φαω ενα και για σενα βρε!

Αποτετοιε,

ποτε υποσχεθηκα εγω σουτ σε Λατινο λοβα???

Σπεισντεμεντια,

το θεμα υγειας-για την ακριβεια ολα τα θεματα υγειας που ειχα- τελειωσαν χθες! Τωρα μενουν τα ψυχοτετοια μου!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

@s.l.e.

... ΚΙ' ΕΓΩ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΕΡΑ... ΞΕΡΕΙΣ;;
... ΘΑ ΠΙΩ, ΣΤΟ ΚΟΝΑΚΙ ΜΟΥ, 2 ΠΟΤΗΡΑΚΙΑ vino s...,
1,ΒΡΕ, ΓΙΑ... Σ., ΚΙ' 1 ΓΙΑ... Κ.
:)))

μοναχικος καβαλαρης είπε...

@s.l.e.

... ΚΙ' ΕΓΩ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΕΡΑ... ΞΕΡΕΙΣ;;
... ΘΑ ΠΙΩ, ΣΤΟ ΚΟΝΑΚΙ ΜΟΥ, 2 ΠΟΤΗΡΑΚΙΑ vino s...,
1,ΒΡΕ, ΓΙΑ... Σ., ΚΙ' 1 ΓΙΑ... Κ.
:)))

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

Γιατι εμεις ξεροσφυρι θα τη φαμε νομιζεις????

ο αποτέτοιος είπε...

αφου του είπατε κε σουτ!

Sanity Loss Era είπε...

Αποτετοιε,

λογοπαιγνιο αγαπητε μου. Que pasa στα ισπανικα σημαινει "τι λεει?". Καταλαβες? Pasa-πασα/σουτ. ;)

μοναχικος καβαλαρης είπε...

... ΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ...

ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ!!!

... ΑΠΟ ΤΩΡΑ :))

Dr. Aparadektos είπε...

... μα κανείς δεν ανησυχεί για το κουδούνι;
ένα απλό στραμπούληγμα? απλό στραμπούληγμα!

σεζ χού!
πλάκες βγάλατε; ιατρός απεφάνθη;
δηλαδής την επιστήμη να τη χέσουμε σε τούτο δω το μπλόγκ;
άκου απλό στραμπούληγμα.


παραπονούμενος και μετά τιμής και τα τοιαύτα,
δόκτωρ του γιατρού

υ.γ. και ο δικός μου ανεμιστήρ, ζέστην παράγει μα δεν παραπονούμαι. μήπως το εν λόγω παράπονον είναι υπερβολικόν;

Sanity Loss Era είπε...

Απαραδεκτε,

Μπα σε καλο σας, ξεκωλωθηκα στο γελιο ουανς εγκεν! Παρ'ολα αυτα αδικως ανησυχειτε για το κουδουνι, δε διατρεχει κανενα κινδυνο, μονο καμια φορα μπερδευεται και αντι να λεει ντριν, τραγουδαει ρεμπετικα.

Ο Λατινος δε δυναται να ξεχωρισει τον ανεμιστηρ απο το γκριλ.Τα συγχεει.

Spy είπε...

O Λατίνος σας είχε και χαίτη;
Σαν τους παίχτες του Oλυμπιακού ένα πράγμα;

Aunt Donna είπε...

Οτι να ναι πάλι.....αχ ανιψια αυτα τα βαθυστόχαστα σου δεν τα πιάνω γμτ!!!!
Πολυ μπέρδεγουέι!

Sanity Loss Era είπε...

Σπαι,

Ειχε μακρυ μαλλι ναι, αλλα οχι και Γαυρος αγαπητε μου.

Θεια,

ποια βαθυστοχαστα μου μωρη? Νομιζεις εγω ξερω τι γραφω???

κιμωλια είπε...

μαρεσε πολυ!

Sanity Loss Era είπε...

Κιμωλια,

και μενα το νικ σου!!