Σάββατο, 6 Σεπτεμβρίου 2008

Καταχρησεις



Δε με βλεπω.








20 σχόλια:

She είπε...

Να σου δανείσω τα γυαλιά μου?

Dr. Aparadektos είπε...

μην ανησυχείς, δεν είναι τίποτα. ούτε εγώ σε βλέπω....

Sanity Loss Era είπε...

Αυτη,

κανα σκετο ελληνικο να μου δωσεις να συνελθω!

Απαραδεκτε,

Αλλος πινεις αλλος μεθαει!

She είπε...

Μόνο τέτοιον έχω εδώ!
Εφτασεεεε...!

Dr. Aparadektos είπε...

ωστε πίνετε και σεις; χικ!
εγώ ξεύρετε, δι΄ επιστημονικούς μόνον λόγους χικ!
λένε πως κάθε τι πίνεται καλύτερα στον τόπο του
είμαι στο 26 (ίσως 27ο θα σας γελάσω και δε θα τόθελα) σφηνάκιον βότκης και δεν είμαι σίγουρος ακόμα.. είναι η βότκα καλύτερη στη μόσχα ή μήπως είναι η μόσχα στη ρωσία; χικ

προ ολίγου άκουσα τον ύμνο των ούζα (γιου ες έι) στη κόκκινη πλατεία. έχω και μάρτυρες. δε φταίει η βότκα τορκίζομαι. έχουν την πλατεία κλείσει, για γιορτή κάνουνε πρόβες και τα μεγάφωνα ξερνούν αμερικανιές απο κάντρυ μέχρι εθνικούς ύμνους.

η βότκα φταίει; θέλω να ξεράσω.

άμοιρε λένιν. ήταν τόσο δυνατά που τώρα πχια βεβαιώθηκα.
πέθανες βλαδιμιρ ιλιτς και κανείς δε μου τόπε...

χικ χικ και πάλι χικ

SDRyche είπε...

Δε πιστεύω να ήταν μπόμπα το ουισκάκι που σέρβιρα από τα μέρη μου και να σε πείραξε;

ο αποτέτοιος είπε...

γαμώτο, που πήγαν τα γιαλιά μου;
α, ξέχασα, δε φοράω.



δόκτορα,
ντροπή, εσείς ένας διακεκριμένος επιστήμων να κατρακυλήσετε στο βούρκο της αλκοολοποσίας;

Vanessa είπε...

Ούτε εγώ. Μήπως εξατμίστηκες;

Sanity Loss Era είπε...

Αυτη,

Σε μερσω!!

Απαραδεκτε,

Βασιζομενη σ'αυτο που ειπατε για τον τοπο εχω να πω ενα, ρακη,σεξ και μαριχουανα!

Σντραιχ,

Το ουισκι ειναι το μονο που δε με πειραξε!

Αποτετοιε,

και να τα φορουσες, αν ησουν οπως εγω παλι δε θα βλεπες!

Βανεσσα,

μηπως?

incontinentia είπε...

χμμμ...

Πόσα δάχτυλα είναι αυτά;

Μιμης Ζερβος είπε...

μα τι πίιιινεις? δος κι εμενα θεία..τέσπα καλώς σε βρήκα παω να χαζέψω κανα ποστ σου να δω πως την πάλεψες το καλοκαίρι

naya είπε...

Ουτε εγω σε βλεπω..μαλλον κρυφτηκες καλα..

Sanity Loss Era είπε...

Ινκο,

μπλε???

Μιμη,

γαμησε τα!


Ναγια,

πισω απο το δαχτυλο μου...

incontinentia είπε...

μέσα είσαι

manetarius είπε...

Μα τι λέτε; Εγώ σε βλάπω πεντακάθαρα... τελικά αυτή η πρεσβυωπεία κάνει θαύματα!!
χικ..!

CARAMELA είπε...

Ρε συ, ή πίνεις τις σαμπούκες σαν νερό ή έχεις μεγάλη γκαβομάρα!!!
Ψάξτο καλύτερα!!!!

pastaflora είπε...

Ζηλεύω... μήνες τώρα ονειρεύομαι απαγορευμένες παγωμένες καϊπιρίνιες, απαγορευμένα σφηνάκια Jose Cuervo, απαγορευμένες κρασοκατανύξεις. Καταραμένη ποτοαπαγόρευση!

Sanity Loss Era είπε...

Μναιταρι,

βρε εσεις με βλεπετε, εγω δε βλεπω τιποτις!

Καραμελα,

μονο τις σαμπουκες?? Ασε!

Πασταφλορα,

Ασε τις περασα και γω αυτες τις απαγορευσεις γιαυτο τωρα ξεδινω! (Μα ποτε θα καταλαβουν οι γιατροι οτι το τσιπουρο ειναι φαρμακο????)

spyros1000 είπε...

den me vlepo kalaaaaaa

Spy είπε...

Kοιτάξτε από πίσω.
Κάτι θα διακρίνετε.