Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2008

Εξαισιο πτωμα


λεγεται κανονικα το παιχνιδι στο οποιο κληθηκα να παιξω απο την Ινκο, αλλα το πραγματικο εξαισιο πτωμα ειμαι εγω που ταλαντευομαι σαν το σκιαχτρο πανω στην καρεκλα και ησυχια δεν εχω. Ααααααχ γαμημενε φρονιμητη την καταρα μου να 'χεις. Δεν μπορω να μασησω, δεν μπορω να μιλησω, δεν μπορω να φιλησω! Τιποτα δεν μπορω να κανω μ'αυτο γαμωπρηξιμο, γαμω την πουτανα μου,γαμω. Αλλα εννοια σου φρονιμητη και οι μερες της αφθονιας σου ειναι μετρημενες. Θα σε βγαλω μπασταρδε και θα σε πεταξω κατω και θ'αρχισω να σε φτυνω παλιοξεφτιλα! Αφου βρε μαλακα στο 'πε καθαρα η οδοντιατρος "Δεν εχεις χωρο να βγεις"!. Παρτο αποφαση βρε πουλάκι οτι δεν προκειται ποτε να γινεις ενας μεγαλος και περηφανος φρονιμητης και κατσε στ'αυγα σου και σταματα να μου γαμας και μενα τα πρεκια καθε που σε πιανουν τα ψυχολογικα σου! Και περα απο το μαλακα, σημερα που σηκωθηκα, μια ωραιοτατη μυξα προσπαθουσε να ξεγλιστρησει απ'τη μυτη μου, σημαδι κρυωματος! Και ναι, το κρυωμα δεν αργησε να εμφανιστει! Η μυτη γαργαλιεται σαν να χει μαζεψει μεσα τονους σκονης, το ματι εχει γλαρωσει, τα φταρνισματα δινουν και παιρνουν! Και το καλυτερο ειναι οτι σε 3 περιπου ωρες κατεβαινω Αθηνα(6 ωρες με το τρενο)! Βρε τι ωραια! Ολα ρολοι πανε! Ολα ρολοι!!!!!

Και για να επανελθω στο θεμα. Οι κανονες του παιχνιδιου ειναι εδω. Διαβαστε τους και ελατε να την παιξουμε.

Πρωτα η παραγραφος της Ινκο:
"για να πνιξουμε
Έναν σύντροφο που λιγο πριν μπει να κλανω πομολα ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΦΥΛΑΚΕΣ
και τωρα συνεχιζω με τη δικια μου:

"Μας ζαλίζουν τα ούμπαλλα θυμα του φαινεσθαι, Μαλάκες ξεκολλάτε απο ενα παραξενο πεπρωμενο, θυμασαι τη γιαγια σου? "


Οσοι αναγνωρισατε τις φρασεις σας μεσα στον αχταρμα,ναι καλα το ψιλιαζεστε ειστε και σεις καλεσμενοι! Αναφερομαι στους:


Απαραδεκτο,Ναγια, Sdryche,Καβαλαρη και Λορη.

10 σχόλια:

Haris είπε...

Γαμημένοι φρονιμήτες
θα αφήσετε μόνο τρύπες!

happypepper είπε...

Dear Sanity,
Κι εμένα οι φρονιμήτες μου δεν έχουν τολμήσει να βγουν να μ' αντικρύσουν...(πολλά χρόνια τώρα)
Έτσι δεν έχω ακόμα φρονιμέψει.
Σου εύχομαι καλό κουράγιο - Φιλιά!

caramela είπε...

Με ένα πόνο να σου βγει...όσο για την μύξα,υπομονή και zewa!!
Περαστικά!!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

... Ο ΜΠΛΕ ΑΧΤΑΡΜΑΣ, ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΟΤΙ ΑΠΕΥΘΥΝΟΤΑΝ ΣΕ ΜΕΝΑ, ΟΜΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΓΩ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΘΩ...ΣΥΣΤΗΝΩ ΟΤΙ Η/Ο ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΥΞΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΡΟΝΙΜΙΤΕΣ Ο,ΤΙ Ο/Η... ΕΥΤΥΧΕΣ ΠΙΠΕΡΙ!

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

incontinentia είπε...

Πρώτον, πέρασα ν΄αφήσω το προσκλητήριο-μου έπεσε απ΄τα χέρια-όχι δε γίνεταικτλ- , και τι να δω, η απάντησή σου είχε δοθεί και ήταν και πληρωμένη.
Δεύτερον, θάνατος στους φρονιμίτες, θάνατος. Τον δικό μου (ένα θηρίο σου λέω) μου τον παρέδωσαν σε κουτάκι μετά την εξαγωγή. Τον φυλάω όπως οι παλιοί πολεμιστές φυλάνε τα αυτιά των εχθρών. (Καριόλη σ΄έφαγα.)

Evi είπε...

Φρονιμήτης ε;;Περαστικά σου.Έβγαλα 2 δικούς μου και ξέρω τι τραβάς... υπομονή και παυσίπονα :)

Sanity Loss Era είπε...

Χαρης,

Τρυπες!

Χαπιπεπερ,

ποναω!!!!!!!!!!

Καραμελα.

εχει κοκκινησει η γαλλικη μυτουλα μου!

Καβαλρη,

το μπλε ειναι μια φραση απο το τελευταιο σου ποστ βρε! Ανοιξτα ματια σου!!

Ινκο,

ναι το κανα αμεσως γιατι ειμαι και πολυ πρωτη να ουμε.Και γω πρεπει να τον βγαλω τον γαμημενο!!!

Ευη,

ααααααααααααχχχχχχχ.

Dan είπε...

Απλα γραφω και εδω για να δειξω οτι ειμαι επιμονος

naya είπε...

Κ εγω χαλια ειμαι..+πυρετο.
Θα την παιξω συντομα.
φιλακια
(βγαλτον τον @##$ να ησυχασεις)

kwlogria είπε...

Γαμάτη!! Το γαμημένο το φρονιμήτη, ελπίζω να είσαι καλά τώρα!!