Παρασκευή, 26 Σεπτεμβρίου 2008

Κιτρινολαδοσκατι


Ανοιγω το μπουκαλι κοιταω επιμονα μεσα, μια μπαλαρινα μου κλεινει το ματι και με προσκαλει διπλα της μα το μπουκαλι ειναι εντονο κιτρινολαδοσκατι και μ'εχονλει μ'ενοχλει πολυ. Μυριζει στασιμοτητα και απογευματα κυριακατικα βαρετα στο σπιτι και αντρογυνα που βλεπουν τηλεοραση ο ενας στον καναπε η αλλη στο σιδερο και χασμουριουνται διωχνοντας με τη βρωμερη τους ανασα τη ζωη απο πανω τους, και δεντρα, δεντρα ψηλα που το χειμωνα δεν εχουν κανενα σκοπο δεν προσφερουν κανενα φυλλο, απλα στεκονται εκει για να χτυπιουνται το βραδυ και να σε τρομαζουν. Εκει ειναι η θεση σου μπαλαρινα μες την καταθλιψη και τη ψυχροτητα καταδικασμενη σε αιωνια απογνωση, υπαρχει τιποτα χειροτερο απο την απογνωση? Πεταω το μπουκαλι στον τοιχο, την σκοτωνω.

Ψοφα μπαλαρινα. Δε θα μαθεις ποτε τι θα ειχες καταφερει αν ειχες αγγιξει μια πραγματικη στιγμη αυτογνωσιας.

Ψοφα.





21 σχόλια:

caramela είπε...

Μπορούσες να κάνεις κάτι χειρότερο από το να σπασεις το μπουκάλι και να την τελειώσεις μια κι έξω...μπορούσες να κλείσεις το στόμιο του μπουκαλιού και να την βλέπεις να πνίγεται αργά...αργά.Τότε ίσως μπορεί και να της άλλαζες την γνώμη...

manetarius είπε...

Ο Αγγελάκας θα ήταν πολύ ευτυχισμένος άν σε γνώριζε... !!!

Μιμης Ζερβος είπε...

Βρε καλό μου, σήψη μύρισε ..μη τη σκουτώσεις σε παρακάλώ (φωνή μαρούσκας)..Κι αν ΄μια μέρα μπορέσει η μπαλαρίνα να βρεί τη δύναμη και να ξεφύγει απο το βάλτο?που ξέρεις?μην την καταδικάσεις άδικα..θα το χεις τύψη

Dan είπε...

Απλα γραφω ΚΑΙ εδω για να δειξω οτι ειμαι ακομα πιο επιμονος, χααχαχχα... οκ, αν δε θες, δε ξαναγραφω

Vanessa είπε...

Μπορεί να της έκανες και καλό. Μερικές μπαλαρίνες δεν αλλάζουν ποτέ.

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΠΟΛΥ ΜΑΚΑΒΡΙΑ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΝΥΧΤΙΑΤΙΚΑ,
ΑΛΛΑ ΟΙ ΝΕΚΡΟΚΕΦΑΛΕΣ ΤΙΝΩΝ ΕΙΝΑΙ;

ΚΑΛΟ ΣΟΥ Σ/Κ!!

Sanity Loss Era είπε...

Γεια σας απ'τη Συρο!

Καραμελα,

μα αυτο το βλεπεις καθε μερα γυρω σου καιρος να το σπασεις!

Μανιταρι,

και γω αν γνωριζα αυτον! (Εχεις κανα κονε?)

Μιμη,

μωρε λες να 'χεις δικιο?

Νταν,

ακομα δεν εχω πειστει...

Βανεσσα,

το ξερω!

Καβαλαρη,

α, δεν ξερω στου ιντερνέτ τη βρηκα!

Spy είπε...

Α, πα, πα, πα, πα...

:P

Dan είπε...

οποτε θα πειστεις καποτε... για να δουμε, τι πρεπει να κανω για να πειστεις? οχι, σοβαρα, πες μου.

manetarius είπε...

Κονέ δεν έχω αλλά έχω όλα τα cd και τα βιβλία του ...κάνει;
Περαστικά μας καλό μου κορίτσι και κουράγιο! Όλα θα πάνε καλά...τι διάολο!

SDRyche είπε...

Σουρεαλιστικά ρεαλιστικό! Μα τι είπα πάλι;
Η ανάλυση συνεχίζεται αλλά η διάγνωση αργεί ακόμη. ;)

Dr. Aparadektos είπε...

έκοψες το αλκοόλ;

μμμμμ! ωραία περιγραφή... φόνισσα!

δε μπορούσε απλώς να πεις πως σταμάτησες να πίνεις;

έπρεπε να σκοτώσεις μπαλαρίνες;
φόνισσα κίλερ ασσασίνα

χικ! εβίβα
νασταρόβια
(μη μου δίνεις σημασία, τώρα μιλάει η βότκα)

Sanity Loss Era είπε...

Σπαι,

κ λιγα λετε.

Νταν,

αααααααα....

Μανιταρι,

εγω πλεον εχω συμβιβαστει με το γεγονος οτι παντα θα εχω καποιο θεμα υγειας και ειμαι κομπλε!

Σντραιχ,

μα γιατι? Αγωνιω!

Απαραδεκτε,

γιατρε μου εγω πινω εσεις την ακουτε! Ενδιαφερουσα η αποψη σας απο ποια γωνια το ειδατε να το δω και γω??? Οχι, ιατρε μου τιποτα δεν εκοψα...

Dan είπε...

Λοιπον, για να τελειωνουμε. Ασχολουμαι μονο με ατομα που αξιζουν. Αν θες στειλε μου ενα mail εδω: moufesmail@gmail.com, αλλιως αν εχεις τιποτα να χασεις τοτε μην ασχολεισαι. Ο,τι και να αποφασισεις, μην ξεχνας να εισαι καλα...

aerostatik είπε...

είναι ετικέτα μποτίλιας ποτού η φωτογραφία ?

L' Aesthéte Soleil είπε...

Πω, πω, επιθετική σε βρίσκω. stay cool! Από τα δεντράκια μέχρι τις μπαλαρίνες δεν γλιτώνουν από αυτό το άρθρο! Μπρρρ!

Sanity Loss Era είπε...

Νταν,

χμμμμ να μαι καλα ε? Δεν εγγυωμαι τιποτα!

Αεροστατο,

ιδεα δεν εχω στο ιντερνετ τη βρηκα.

Λεσθετσολελ,

αποφασιστικη θα ελεγα.

Dan είπε...

Κανε οτι θες, περιμενω...

raindrop είπε...

καλά της έκανες!

kwlogria είπε...

Κανονικά έπρεπε να την πετάξεις πάνω σ' αυτούς που χασμουριούνται μπας και ξυπνήσουν αλλά δε γαμιέται; Μια χαρά παιδί είσαι :))))))))))))))))

Aunt Donna είπε...

ειναι το μοναδικο Blogg που ευτυχως εχει ιδιοκτητη που βριζει.
Ψοφα μπαλαρινα....
Αλήθειες μαλακα...