Παρασκευή, 12 Σεπτεμβρίου 2008

De facto


Ειμαι το χωμα κατω απο το οποιο σερνεται το φιδι, η κεραια της πατημενης κατσαριδας, τα υπολειμματα στις κατσαρολες και η μουχλα που αναπτυσσεται οπου της καπνισει. Ειμαι το Tab στο πληκρολογιο, το Off της τηλεορασης, τα περιεχομενα ενος βιβλιου και το σπαμ της αλληλογραφιας. Ειμαι το τελευταιο ζ του υπνου.Το μικροβιο στο πομολο της πορτας. Ειμαι γραμματοσημο. Το τελευταιο στρωμα του κρεμμυδιου, η μυρωδια του οικειου. Ειμαι ενα χαστουκι, ενα γαμωσταυριδι, η τελευταια κουβεντα. Ειμαι η αποδειξη του σουπερ μαρκετ, η γιρλαντα του παρτυ, το σιδερο που βγαζει το κερι απο τα ρουχα και η τζιβανα. Ειμαι μανιταρι παραισθησιογονο, χαλασμενη εξατμιση και νανουρισμα.

Και αν ολα αυτα σου φαινονται ασυνδετα, τοτε ειμαι η φωνη απο το +απειρο που ποτε δε θ'ακουσεις αν δε σταματησεις να φωναζεις.


29 σχόλια:

CARAMELA είπε...

Τι πίνεις?...θέλω κι εγώ...για πάρτη σου μόνο?

Sanity Loss Era είπε...

Καραμελα,

ειναι απο τις ελαχιστες φορες αυτον τον καιρο που ειμαι νηφαλια.

(Αληθεια καλε!)

MASTERPCM είπε...

Γιατί τόση θλίψη, υπάρχει κάτι που αξίζει για να αυτοτιμωρηθείς τόσο;

CARAMELA είπε...

Τότε μάλλον ο νταλκάς είναι βαρύς και ασήκωτος και δεν παλεύεται ε?

Vanessa είπε...

...

μοναχικος καβαλαρης είπε...

Ο ΔΙΣΚΟΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΑ' ΝΑ ΝΑΙ ΒΙΝΥΛΙΟΥ. ΠΩΣ Μ' ΑΡΕΣΕΙ...

ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙ' ΕΝΑ ΚΑΛΟ Σ/Κ!!

Aunt Donna είπε...

Καλο σαββατοκύριακο αγαπημενη ΣΛΕ!
ακομη στο rehab εισαι καλέ?

SDRyche είπε...

Η περίπτωσή σου χρίζει ιδιαίτερης ανάλυσης. Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι ξεκινάμε από το γεγονός ότι είσαι ωραίο τυπάκι! ;)

Dr. Aparadektos είπε...

εκπληκτική συνέχεια του σουρεάλ.

ξέρεις τι έχεις γράψει;

το κομμάτι αυτό θα το κρατήσω.

.. και θα προσπαθήσω να μη φωνάζω

Sanity Loss Era είπε...

Μαστερπισι,

δεν αυτοτιμωρουμαι. Με βριζω και με παινευω ταυτοχρονα.Με παραδεχομαι και με μειωνω.Και καθολου θλιψη. Ισως μελαγχολια.

Καραμελα,

μπα..Μαλλον συνειδητοποιηση και συμβιβασμος.

Βανεσσα,

,,,

Καβαλαρη,

ειναι οντως καταπληκτικο.

Ντονα,

εκει που χα ηρεμησει, ξαναρχισα τα μεθυσια, γαμησε τα...

Σντραιχ,

καλη ειμαι μωρε. Αναμενω τη διαγνωση..

Απαραδεκτε,

σας το χαριζω, αλλα τι εχω γραψει?

spyros1000 είπε...

αυτο παει να πει αισιοδοξια...
εχεις αυτοπεποιθηση και το δειχνεις!
απολαμβανεις την ζωη σου καθε λεπτο..
ρουφας την καθε μερα που περναει,καθε σταγονα της...
σε ζηλευω,συνεχισε ετσι!!!!!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ Κο ΣΠΥΡΟ 1000!

ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ!!!

Evi είπε...

σε φορμα σε βρισκω...

naya είπε...

Εισαι ολα αυτα κ πολυ περισσοτερα,
το κυριοτερο ειναι οτι εισαι ενα βημα πριν καταλαβεις

Sanity Loss Era είπε...

Σπυρε,

περιεργο αλλα ενω ο μαστερπισι το ειδε καταθλιπτικο εσυ το ειδες αισιοδοξο. Δεν ξερω τι απτα 2 ειναι. Μαλλον και τα 2.Οσο για την αυτοπεποιηθηση δε θα το λεγα!

Καβαλαρη,

καλημερα σου!

Ευη,

αρκετα καλη! :)

Ναγια,

δεν ξερω αν θελω να καταλαβω..

happypepper είπε...

Μια καλησπέρα.

borges είπε...

Δεν ξέρω αν το πήρες χαμπάρι αλλά είσαι θησαυρός κορίτσι μου, ατόφιο χρυσάφι..

aerostatik είπε...

beat poetry...

kwlogria είπε...

Ξέχασες να πεις ότι εκτός των άλλων είσαι και γαμώ τα παιδιά!

Spy είπε...

Μπορεί να είσαι και φάντασμα...
Που χτυπάει να του ανοίξουν,
αλλά ποιός ακούει φαντάσματα στις μέρες μας;

manetarius είπε...

Εγώ πάλι που δεν φωνάζω και ακούω τη φωνή από το +άπειρο... λέω οτι είσαι η ντουντούκα του Πακιστανού στ' αυτιά μου και ο καλύτερος στίχος του Αγγελάκα..γιατί περνάω κι εγώ μια κρίση μελαγχολίας!
Ψυχραιμία..όλα θα πάνε καλά!
:)

Sanity Loss Era είπε...

Χαπιπεπερ,

και 2 αμα θες.

Μπορχες,

καλε μεσιε θα κοκκινισω και θα γινω σαν τη φωτο στο πιο παλ.

Αεροστατο,

η μπιτ εποχη περασε δυστυχως. Οου γουελ, τι να πεις.

Κωλογρια,

ειναι που φοβαμαι μη με βασκανουν...

Σπαι,

μπορει να ειμαι και στρωμα ;)

Μανιταρι,

αφου δεν ειμαι και εκεινες οι σπαστικες μπαλιτσες που οταν τις πετας κανουν βζζζζζ παλι καλα!

borges είπε...

Μαντάμ ..όχι μεσιέ...:)

ο αποτέτοιος είπε...

ίσως να είστε απλά ένα αερικό που τυλίγει τις ρακένδυτες σκέψεις του σε σανιτας σανιτας.

Narita είπε...

πάλι καλά που δεν είσαι το caps ή το num Lock..

α να μου χαθείτε καταραμένα κουμπιά!!

South Of The River είπε...

Ποιος φωνάζει; Φωνάζει κανείς; Άκουσες εσύ κανέναν να φωνάζει; Σσσσ...

Ησυχία, να ακούγεται και το χράτς χρουτς από το Sanitas όταν σκεφτόμαστε...

Χάρηκα!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΜΑ ΤΙ ΣΟΙ ΠΟΡΤΑ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ; ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΗ ΣΠΑΣΩ, ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕ ΣΠΑΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΠΟΡΤΑ ΘΗΣΑΥΡΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΕΒΑΛΕΣ;

ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ,
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ!

aerostatik είπε...

beat poetry not beat age !!!

Sanity Loss Era είπε...

Μπορχες,

ε καλε μπαρδον τοτες!

Αποτετοιε,

ενδεχεται...

Ναριτα,

και παλι καλα να λεμε!

Σαουθ Οφ Ριβερ,

ΜΕ ξεκουφανες καλε!! :P

Καβαλαρη,

καλε σεις αφηκετε χαμω το χερουλι! Καλε θα μο το γκρεμισει το τσαρδι μ' ο ταμ ταμ!

Αεροστατο,

μπιτ για μπιτ.