Παρασκευή, 3 Οκτωβρίου 2008

Δε γαμιεται?


Ανοιγω τα ματια μου.Κοιταζω το χωρο γυρω μου. Προσπαθω να θυμηθω που ειμαι και πως βρεθηκα εκει. Α, ναι. Ψαχνω για τσιγαρα. Βρισκω ενα πακετο. Δεν ειναι δικα μου. Δε γαμιεται? Αναβω ενα. Ξαπλωνω πισω. Κλεινω τα ματια μου. Γυρω μου χορευουν μαυροι ανθρωποι. Εκστασιασμενοι. Χορευω μαζι τους. Με πιανουν απ'τη μεση και με πετανε στον αερα. Ανοιγω τα ματια μου. Γαμωτο, μου 'πεσε η σταχτη. Ακουω βηματα. Κανεις. Δε γαμιεται? Που να 'ναι τωρα η τουαλετα? Σηκωνομαι. Τη βρισκω. Κοιταζω το καθρεφτη. Ο χριστος και η μανα του. Προσπαθω να διωξω με νερο τις καταχρησεις απ'τα ματια μου. Αδυνατον. Δε γαμιεται? Βαζω στο δαχτυλο μου οδοντοκρεμα και πλενω τα δοντια μου. Σε ποια περιοχη ειμαι?. Πως παω σπιτι μου? Φτυνω. Ξεπλενω. Προσπαθω να χωρεσω κατι μετεωρες τζιβες σ'ενα μαυρο λαστιχακι. Αναβω αλλο ενα τσιγαρο. Παιρνω τα αδεια μπουκαλια και τα γεματα τασακια απ'το κρεβατι και ξαπλωνω. Θα 'θελα ενα καφε, αλλα,

δε γαμιεται?

Ας ξανακοιμηθω.




17 σχόλια:

MASTERPCM είπε...

Έξοχο, μόνο μια φορά;
Δε γαμιέται... και τι ς υπόλοιπες...

Spy είπε...

Είναι ωραία στην Κόλαση;

naya είπε...

Αμ..δε γαμιεται δυστυχως..
Koιμησου καλη μου,το μετα ειναι παντα πιο ευκολο..

LoRy είπε...

Μαλακα και εστριψα στη γωνια και τι να δω ?

ΓΑΜΙΟΤΑΝ !

Φτου !

Βαρεμαρα εργαζομενων παιδευουσι Sanity

mahler76 είπε...

"Ο χριστος και η μανα του." χαχαχαχαχα

SDRyche είπε...

Δε πιστεύω να κοιμάσαι ακόμη;
Τόσο πολύ δε γαμήθηκε;

kwlogria είπε...

Μου αρέσεις. Δε γαμιέται, δε λες τίποτα! Βρε δε γαμιέται;;

manetarius είπε...

είπα να αφήσω σχόλιο αλλά ...δε γαμιέται;

Dr. Aparadektos είπε...

με τόσες ευχές που έπεσαν εδώ
ένα μόνο εύχομαι

να γίνω το υποκείμενο των ευχών σας

βρε δε γαμιέμαι (κυριολεκτικά ως προς την πράξη)

υψιλονγάμα(τα)
και επειδή μερικές από σας είναι φαλλοκρατικές γουρούνες που πιστεύουν πως η γυναίκα γαμίεται και ο άνδρας γαμεί, οι δικές μου ευχές - στη δική σας γλώσσα - μεταφράζονται σε ενεργητική φωνή.
και ο νοών νοούσα

Kleine wolke είπε...

hthela na pw oti tha mporouses na valeis anetotata to "de gamietai" ws enallaktiko titlo tou post. meta syneidhtopoihsa oti htan hdh.

epishw tha'thela na pw twra meta th syneidhtopoihsh "de gamietai" alla de leei. kahke.


elpizw na eisai kala e; :)))
filia

Sanity Loss Era είπε...

Μαστερπισι,

ποιο ειναι εξοχο?(Σχωρατε με αλλα αυτη τη στιγμη μου ειναι δυσκολο να καταλαβω)

Σπαι,

καθενας εχει αυτο που παντοτε ποθουσε...

Ναγια,

ποτε μετα?

Λορη,

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

Μαλερ,

χοχοχο(οβερ)

Στραιχ,

αφηστε μηνυμα στον ονειροκριτη μου.

Κωλογρια,

θες να τα φτιαξουμε?

Μανιταρι,

ασυστολως!

Απαρεδεκτε,

εννοησα.

Κλαινε,

γαμησε τα ειμαι!!!!

mimidenisi είπε...

mia fallokratiki gourouna pou "gamaei" mia gynaika pou "gamietai" mporei na plenei ta piata,na pigainei ta paidia sto sxoleio kai genika na tin sebetai kai na tin ypostyrizei se ola.alla m'aresoun oi porwmenes feministries pou kremiountai panw se mia ekfrasi pou exei (lanthasmena einai i alitheia) epikratisei.
kai o nown noousa

MASTERPCM είπε...

Δεν μου επιτρέπει η ακριβοπληρωμένη ανατροφή μου στα ελβετικά σχολεία να αναφέρω ως έξοχο το γαμήσι! :-)
Συμπερασματικά λοιπόν αναφέρομαι στο ωραιότατο post, αλήθεια ήταν έξοχο (το post)..

Sanity Loss Era είπε...

Μιμη,

εννοησα!

Μαστερπισι,

καλε καλε!! Θα κοκκινησω!

Sanity Loss Era είπε...

Μιμη,

εννοησα!

Μαστερπισι,

καλε καλε!! Θα κοκκινησω!

Aunt Donna είπε...

δε γαμιέται...
καλα ξηγηθηκες!

Ανώνυμος είπε...

re de gamietai...