Σάββατο, 11 Οκτωβρίου 2008

Nada


Οταν τρομαζω απο την υπερβολικη σιωπη,αναβω 2 φωτα. Ενα πρασινο και ενα κοκκινο.Και το φως του αποροφητηρα. Kανουν ωραια ατμοσφαιρα με τον μπεζ τοιχο και το ξυλινο πατωμα. Kαι βαζω μουσικη. Νταουνιαρικη. Και καμια φορα μαγειρευω.Παντα καπνιζοντας ταυτοχρονα.Και πινω.Και κοιταω τον εαυτο μου στο τζαμι. Ισως και να χορευω. Ισως και οχι. Ισως απλα να περπαταω. Και να παραπαταω.Και βριζω. Απο μεσα μου απο εξω,δεν εχει σημασια. Και σκεφτομαι οτι με σιχαινομαι. Και περιμενω. Η φαντασια μου οργιαζει οταν βρισκεται σε κατασταση αναμονης. Ειδικα οταν δεν περιμενω τιποτα. Οταν δεν υπαρχει τιποτα ειναι η καταλληλη στιγμη για να δημιουργησεις. Eιναι σαν να εχεις ενα ασπρο φυλλο χαρτι. Ειναι τοσα πολλα αυτα που μπορεις να γραψεις. Για την ακριβεια ειναι τοσα που στο τελος μπερδευεσαι και δε γραφεις τιποτα. Οπως οταν θελεις να ασχοληθεις με πολλα πραγματα. Χορος, διπλωμα,σχεδιο,πανεπιστημιο. Και τελικα δεν κανεις τιποτα.Απλα καθεσαι και βλεπεις τις ατελειωτες επιλογες πισω απο ενα τζαμι αστικου με ακουστικα στα αυτια να απομακρυνονται απογοητευμενες και ανεκπληρωτες.Το τιποτα κατεχει εξεχουσα θεση στη ζωη μου. Οχι παντα. Ας πουμε προχθες το πρωι με περιτριγυριζε το ολα αλλα το βραδυ ειχε κανονισει εξοδο και εμεινα με το τιποτα και τους πορτισχεντ να μου λενε "γκιβ μι ε ριζον του λοβ γιου". Αι μωρη που θες και λογο. Και περναει η ωρα. Η μερα, η εβδομαδα, ο μηνας, τα χρονια. Τα χιονια. Και ωσπου να πεις "μαλακας" εχεις γινει εσυ ο ιδιος. Για αδιευκρινιστους λογους. Και για να χουμε καλο ρωτημα αυτοι οι λογοι διευκρινιζονται ποτε? Και αν ναι απο ποιον? Υπαρχει καποιο εγκληματολογικο τμημα στον εγκεφαλο μας που ειναι αρμοδιο για τετοιου ειδους λογους? Και αν ναι γιατι την εχει δει δημιοσιουπαλληλικι και δεν κανει τιποτα? Τι ειναι τιποτα? Τι ειναι ολα? Τι ειναι κατι και τι μερικα? Πως οριζουμε το ποσό σε τετοιες καταστασεις? 700 γρ μερικα. Να τ'αφησω?

22 σχόλια:

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΩΡΑΙΟ ΓΡΑΠΤΟ, ΩΡΑΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ...
ΣΑΒΒΑΤΟ ΒΡΑΔΥ!!!

ΤΙ ΑΛΛΟ..., Α!
ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ 'ΧΕΙΣ!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΩΡΑΙΟ ΓΡΑΠΤΟ, ΩΡΑΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ...
ΣΑΒΒΑΤΟ ΒΡΑΔΥ!!!

ΤΙ ΑΛΛΟ..., Α!
ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ 'ΧΕΙΣ!

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

αν το σαββατο δεν ειχε ονομα θα ηταν απλα ενα βραδυ σαν ολα τ'αλλα.

μοναχικος καβαλαρης είπε...

... ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΥ, ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ!

SDRyche είπε...

Υπάρχει κάποιο μέρος που πουλάνε τις σκέψεις σου. Δε θέλω πολλές, μόνο ένα μισόκιλο. Κι αν τελικά βγουν 700γρ να τ'αφήσεις. Δεν έχω κανένα πρόβλημα..

manetarius είπε...

..το βλέπω ξεκάθαρα.. είμαστε στην ίδια κατάσταση.. θέλω τόσα πολλά να κάνω και τα βλέπω να την "κάνουν" αυτά χωρίς καν να προσπαθήσω να τα σταματήσω... είναι φάση και θα περάσει ή είναι στάση ζωής; Σε παρακαλώ αν έχεις μια απάντηση πριν από μένα.. let me know που λέν κι οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι που έχουν καταντήσει τη ζωή μας έτσι.. γιατί είμαι σίγουρη οτι όλα τα κακά από 'κεί μας έρχονται.
Φιλιά κι όπως έιπαμε..κουράγιο(μωρέ που έβαλα τα προζάκ μου;)

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

το χθεσινο βραδυ δεν ειχε ονομα. Ηταν Α.Α!!!!

Σντραιχ,

να τις τυλιξω ή θα τις παρετε στο χερι?

Μανιταρι,

εσυ τουλαχιστον φτιανεις το σπιτι σου ή ταφηνεις να γινει μπουρδελο σαν το δικο μου???

ο αποτέτοιος είπε...

δε μου λέτε μήπως έχετε βάλει κανένα τσιπάκι στο μυαλό μου και με παρακολουθείτε και καταγράφετε τις σκέψεις μου;

(νόμισα προς στιγμήν ότι μπήκα στο δικό μου μπλογκ, αλλά δεν θυμόμουν να είχα κάνει τέτοιο ποστ..)

Sanity Loss Era είπε...

Αποτετοιε,

μιας και σκεφτομαστε τα ιδια δε γραφουμε μια ο ενας μια ο αλλος να μη κουραζομαστε κιολας??

MASTERPCM είπε...

Δεν είναι καλύτερα να ασχοληθείτε καλή μου, με κάτι ουσιαστικότερον του τίποτα;
Ας πούμε τι διαφορά του τίποτα από το καθόλου, τι διαφορά του τίποτα από σένα τίποτα απ' τους άλλους και να το πάρουμε λίγο αλλιώς;
Δεν πιστεύω πως τα ερωτήματά σας μπορούν να απαντηθούν επαρκώς από κάποιο εγκέφαλο... θα είχαμε λύσει πολλά αν υπήρχαν απαντήσεις σε αυτά που θέσατε..
Παρεπιμπτόντως μιας και δεν κάνετε τίποτα, δεν λύθηκε τίποτα, δεν απαντήθηκε τίποτα, δεν βάζατε και τίποτα να πιούμε; Ότι σας βρίσκετε, ενα Drambuei θα το προτιμούσα, είναι η αλήθεια... στέγνωσε το στόμα μου και δεν είπα τίποτα...

caramela είπε...

Χωρίς λόγια...χωρίς λόγο...έτσι για καλημέρα

manetarius είπε...

Χα, εμένα σε λίγο θα έχει και κόκκινο φωτάκι απ' έξω!!

Sanity Loss Era είπε...

Μαστερπισιμ,

τιποτα. Λοιπον αυτη τη στιγμη διαθετω μισο μπουκαλι κοκκινο κρασι (το αλλο μισο μαζι με ενα αλλο ολοκληρο το ηπια προχθες το βραδυ), τσιπουρο, αφθονες μπυρες και λιγο τζιν. Ντραμπουι δεν εχω,λυπαμαι.

Καραμελα,

καλημερα!

Μανιταρι,

πριν λιγο εκανα το σαλονι!!!!! Σε λιγο θα παω για την κουζιν(αυτη θα μου παρει κανα 2ημερο).

μοναχικος καβαλαρης είπε...

... ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΕΡΧΟΜΕΝΟ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑ-
ΔΟ ΝΑ ΕΙΝΑ Α.Α.Α!

ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

βραδυ ειναι το σαββατο, οχι μπαταριες!

MASTERPCM είπε...

Με το τζινάκι μια χαρά χάλια γίνεται πολύ άνετα. ΟΚ. Στην υγειά σας!

Υ.Γ.: Μην ανησυχείτε, εντάξει, δεν θέλω τίποτα...

Aunt Donna είπε...

δεν εχει σημασία η νυχτα.
σημασια ειναι οτι εμεινες σαν το μαλάκα στο σπίτι με το γαμημενο γαιτι να βουίζει και να σου σπαει τα αρχιδια σαν μυγα γυρω απο μια λάμπα.
Ασε ....
Την επομενη φορα λιγοτερο χειροτερα αν οχι περισσοτερο καλυτερα.
Φιλί?

ο αποτέτοιος είπε...

εξαιρετική ιδέα, επίσης εγώ λέω όποιος γράφει ποστ να γράφει και σχόλιο για να μην κουράζεται ο άλλος.

MASTERPCM είπε...

Εξαιρετική μουσική επιλογή, με έστειλες βραδιάτικα, πάω για Drambuei...
Καλό βράδυ...

Sanity Loss Era είπε...

Μαστερπισιμ,

μα οχι σας παρακαλω,να μας πουν και τσιφουτηδες απο πανω??

Θεια,

δεν εμεινα σπιτι. Ηρθαν και με πηρα με το ζορι, το μπαιγκον και μια φιλη.(Και ηταν ενα βραδυ γαμησ ετα...Με την καλη εννοια)

Αποτετοιε,

εξαισιο!

Μαστερπισιμ,

θα σας φερουν πισω, ξεχασα να γραψω αποστολεα!

MASTERPCM είπε...

Πάλι στις courier θα με ψάχνουν...

LoRy είπε...

Δεν σου εχω πει να μην σκεφτεσαι πολυ ? Γκοου γουιθ δε φλοου και οπου σε βγαλει ... Αν βαζαμε κατω αυτα που θελαμε να κανουμε και δεν τα εχουμε κανει ή δεν μας βλεπουμε να τα κανουμε θα ειχαμε ... Θα ειχαμε .... Σοβαρη σχεση και παιδια - ισα για να λεμε πως κατι καναμε . Το οτι ειμαστε εδω ( ω ναι και για εσενα μιλαω και ας σου ριχνω πολλα χρονακια ) και ειμαστε ημιμαχημοι μεσα στην τσαντιλα και την μαυριλα μας ειναι καλο ( ειναι ? )

Μανιταρι και Sanity σας παω κοντρες εγω το εβαλα ηδη το φωτακι απ' οξω .... !

Φτου μου μη με ματιασω !