Τρίτη, 4 Νοεμβρίου 2008

Ενα πρωινο


Βγηκε στη βεραντα φορωντας το κατασπρο εμπριμε φορεμα της και ξαπλωσε το σωμα της σε μια σεζ λονγκ. Βεβαιωθηκε οτι ο γκομενος της κοιμοταν και αφησε ενα μεγαλο και περηφανο ρεψιμο να χαθει αναμεσα στα φοινικοδεντρα. Ενα μπρι μπρι τιναχτηκε και αλλα 2 πουλακια πεταχτηκαν, στο περιπτερο να παρουν τσιγαρα. Τι υπεροχη μερα, αναφωνησε η γυναικα και ανοιξε τα χερια σαν να θελε να χωρεσει μεσα ολο τον κηπο και τον ουρανο. Το μονο που καταφερε ηταν να χτυπησει μια μελισσα με αποτελεσμα να πρηστει το χερι της σαν μπαλονι σε παιδικο παρτυ. Γαμω την τυχη μου, εσκουξε. Τι θα κανω τωρα? Τελικα εβαλε φενιστιλ.

27 σχόλια:

MASTERPCM είπε...

Τα τσιγάρα ήλθαν ή ακόμη;
(Άκου έβαλε φενιστίλ...)

:-))

Sanity Loss Era είπε...

Τι καμετε τετοια ωρα ξυπνιος αγαπητε? δεν εργαζεσθε του μαροου?

MASTERPCM είπε...

Εργάζομαιδιαρκώς και αδιαλείπτως.
Εσείς δεν; Του μάροου;

Narita είπε...

κάπου στα κοντά πρέπει να έφαγε και κανα μήλο ε?

Narita είπε...

η καμια λόλα να.. ε?

manetarius είπε...

Τι είναι το μπρι μπρί και.. αν το πάρω σπίτι, εκτός από τσιγάρα κάνει και άλλα ψώνια;

caramela είπε...

Τι φινέτσα αυτή η κοπέλα...εκτός από ρέψιμο μήπως άφησε και τίποτα άλλο στο αέρα και τσάντισε την μέλισσα, γι'αυτό και την τσίμπησε?Τι είναι το μπρι μπρι?

Sanity Loss Era είπε...

Μαστερπισιμ,

εγω μαι ντιαρ ειμαι αργοσχολη. Γιαυτο και μολις ξυπνησα.

Ναριτα,

αυτο με το μηλο το πιασα το αλλο με τη Λολα.... Κατσε,κατσε γιατι μολις ξυπνησα δεν εχω παρει ακομα μπρος.

Μανιταρι και Καραμελα,

χρονια τωρα ειμαι πεπεισμενη οτι υπαρχει ενα πουλι που λεγεται μπρι μπρι. Ο ιντερνετης βεβαια με διεψευσε ψες καθως οταν εβαλα μπρι μπρι στο σερτς μου βγαλε κατι αχταρμαδες. Το μπρι μπρι λοιπον ειναι ενα φανταστικο πουλι.(κατα βαθος ακομα πιστευω οτι υπαρχει).

dim είπε...

To μπρι μπρισου είναι βάτραχος τι κερδίζω?
(Για δες στο ιντερνέτι στο: http://www.brianstropicals.com/bribri2.JPG)

Aunt Donna είπε...

παλι καλα που δεν βγηκε να στριψει...
σε φιλω οργιο!

seisaxtheia είπε...

Πρωταπολα να αφησεις το γκομενό σου να κάνει και καμιαλλη δουλεια γιατι με το πήδημα δεν βγαίνουν συναυλίες(τον έφαγες το ΜανΟΥ(αρι) μας...)και
να ξες ε..αμα βάλεις φενιστιλ μαζί με κρέμα προσώπου και αντηλιακό, και πιεις καταλάθος και μπεικιν πάουντερ γίνεσαι σα χταποδι στη μουρη..οχι στο λέω γιατι την έχω πάθει κ όπως σε κόβω παίζει να το πάθεις κ συ(για το μπεικιν πάουντερ δεν είμαι κ πολύ σίγουρη..)

Sanity Loss Era είπε...

Ναριτα,

το πιασα αυτο με τη Λολα!

Ντιμ,

εγω θελω σκετο μπρι μπρι και οχι βατραχο!!! Πουλι, πουλακι!

Θεια,

χοχοχοχοχο!

Σεισαχθεια,

τα κειμενα ειναι φανταστικα. Οποιαδηποτε ομοιοτητα με πραγματικα γεγονοτα ή και προσωπα ειαι συμπτωματικη!

Σαν χταποδι? Μοβ?

seisaxtheia είπε...

το ξέρω μωρε οτι είναι συμπτωματική..
φαντ΄ασου δηλαδή οτι απο τους δισεκατομμύριους ανθρώπους εσύ έτυχε να γράψεις για τον εαυτό σου..
ποσο γαμώ τις συμπτώσεις είναι αυτό.??.
οχι μωβ.Πορτοκαλί με πράσινη τσάντα και μαλλιά τζίβες.Χταπόδι είπα όχι λάχανο.

ο αποτέτοιος είπε...

ωραία μέρα..

Sanity Loss Era είπε...

Σεισαχθεια,

Το περτικαλι δεν με αρεσει, να το αλλαξουμε σε ενα μπορντο, ενα κεραμιδι να ταιριαζει και με την πρασινη τσαντα?

Αποτετοιε,

εξαρταται πως οριζει κανεις το ωραια.

manetarius είπε...

..ναι, αλλά κάνει άλλα ψώνια;; λολ..

Sanity Loss Era είπε...

Μανιταρι,

ασε μη μου το θυμιζεις, μολις γυρισα απτο σουπερ μαρκετ...

SDRyche είπε...

Και μετά το φενιστίλ τι έγινε; Πάνω στο καλύτερο το κόψατε!

Sanity Loss Era είπε...

Σντραιχ,

ασε τη φαντασια σου να οργιασει!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

ΣΧΕΤΙΚΑ... ΑΣΧΕΤΟ...

[ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΕΛΚΥΟΥΜΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΥΣΤΗΡΗ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ-
ΤΕ ΟΤΙ ΑΝ, ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΝΑ "ΤΡΑΒΑΤΕ" ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΕΒΑΣΜΟ, ΤΟΤΕ ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΕΚΤΙΜΑΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ]

(απο παληο κοριτσιστικο λευκωμα)

manetarius είπε...

Α...δεν κάνει άλλα ψώνια... ε τότε τι να το κάνω..!

Sanity Loss Era είπε...

Καβαλαρη,

επιτελους! Μα που χαθηκατε??? Λοιπον αν και τον εαυτο μου τον εχω ψιλοχεσμενο, παντα βρισκω ατομα που με σεβονται ουαν γουει ορ ανοδερ.

Μανιταρι,

Βαλτο να σφυριζει και να κρωζει μες στο σπιτι οταν εχεις ανεπιθυμητους καλεσμενους. (Εγω το δημιουργησα, ο,τι θελω κανει!)

deadend mind είπε...

Το μονο που καταφερε ηταν να χτυπησει μια μελισσα με αποτελεσμα να πρηστει το χερι της σαν μπαλονι σε παιδικο παρτυ και να τη σηκώσει ο αέρας και να την παρασύρει στο καφέ που είχε ραντεβού λίγο αργότερα και έτσι κατάφερε να μην αργήσει και άθελά της ανακάλυψε και την εναλλακτική οικολογική μεταφορά –αν εξαιρέσεις την καημένη τη μελισσούλα.

Dr.Φλάντζας είπε...

Αγαπητή Περιοχή Χαμένης Λογικής:

Το ιδίον πρωϊνον επέστρεψα κε εγώ.
Σας ευχαρισθώ.

σας ευχαρισθώ δια όλα,
Dr.Φλάντζας

Spy είπε...

Δενμπορώναγράψωτίποτα!
Ψάχνω τα συκώτια μου με τα σχόλια της seisaxtheia!

μοναχικος καβαλαρης είπε...

OΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ... ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ.

Sanity Loss Era είπε...

Ντεντεντμαιντ,

χαχα και γαμω!

Δρα μου,

καλως ορισατε πισω! Σπευδω εις το μπλογκ σας να μαθω λεπτομερειες!

Σπαι,

μαζι με τα δικα μου θα ναι.

Καβαλαρη,

:))))