Σάββατο, 15 Νοεμβρίου 2008

Ποιηση δε σικουελ

(φανς)



Μετα την τεραστια επιτυχια της πρωτης μου ποιητικης συλλογης η οποια ξεπουλησε σε ολα τα βιβλιοπωλεια την πρωτη κιολας μερας της κυκλοφοριας της, αποφασισα μετα απο παροτρυνση χιλιαδων-μα τι λεω, εκατομμυριων- θαυμαστων, να εκδωσω και δευτερη.


Αυτη η ποιητικη συλλογη ειναι εξαιρετικα αφιερωμενη στην Κλαινε Βολκε και στον Α.

Ιδου:

Ετσι πως πηδας Θαναση, θα μου παθεις καμια θλαση.
(προειδοποιηση)

Το κορμι σου λεει μεν, μα απο μεγεθος μηδεν.
(διαπιστωση)

Μ'αρεσει που 'λεγες Αντωνη, πως θα ησουνα κανονι.
(φρουδες ελπιδες)

Εισαι σιγουρος καλε μου, πως μου παει το κολιε μου?
(προβληματισμος)

Καπνισα κοντα 2 κουτες, για τα λογια αυτα που μου πες.
(της παρηγοριας)

Ακουσα στο Χορταρεα, πως πηδιεσαι με τη Ρεα.
(απιστια)

Γνωρισα σε ενα φορουμ, εναν που μοιαζε με γκολουμ.
(ραντεβου στα τυφλα)

Δε θα ερθω παλι πισω,παω αλλον να γαμησω.
(χωρισμος)

Μη με λες εμενα κοτα,μη σου ριξω καμια μποτα.
(καυγας)

Και μου το 'λεγε ο μπαμπας, πως θα ησουνα χαλβας.
(δεν ηξερες,δε ρωταγες)

Αντε παγαινε απο 'δω, που μου θελεις και κοκο.
(θρασος)

Εισαι γκομενος μοιραιος,μα πηδας σαν τελευταιος.
(παραπονο)

Μου πες θα σαι στο γιατρο, μα σε ειδα με τεκνο.
(στα πρασα)

Ολο σεξ θελεις να κανεις και τον κωλο μου να πιανεις.
(ρουτινα)

Ολο ψεμματα μου λες, εισαι βλακας και μπινες.
(αγανακτηση)

Αν στ'αληθεια μ'αγαπας, να με κανεις τατουαζ.
(αποδειξη)

Θυμαμαι τοτε στην αρχη,που σου ητανε καρφι.
(νοσταλγια)

Παρε ματι ενα μαναρι,λες να του 'ναι και μεγαλη?
(απορια)

Τι δουλεια εχει μωρο μου, η κουταλα στον ποπο μου?
(εκπληξη)


Σας φιλω.(Ναι καλα, θα θελατε)





7 σχόλια:

ο αποτέτοιος είπε...

εγώ δεν θα πάρω ακόμα αντίτυπο. θα περιμένω να ολοκληρώσετε (εε.. την ποιητική σας συλλογή εννοώ) και θα αγοράσω το πρώτο αντιτυπο της συλλεκτικής έκδοσης που θα έχει και δώρο ντι βι ντι στο οποίο η σλε θα απαγγέλει σλε.

(αυτό με την ρουτίνα με τσάκισε)

Kleine wolke είπε...

Ευχαριστώ για την αφιέρωση.
Με πέθανες στο γέλιο ακόμα δεν ξύπνησα καλά καλά.Με ενέπνευσες κιόλας,άκου:

Τέρμα το σεξ στο μπαλκόνι,έχει αρχίσει να κρυώνει
(αποφασιστικότητα/καιρός)

Πέταξαν δυο περιστέρια και τα πέρασα γι'αστέρια
(μυωπία)

Μού'σπασε το κινητο,πάρε με στο σταθερό
(τεχνολογία)


Είσαι κολλητική.
Θέλω αντίτυπο υπογεγραμμένο και εικονογραφημένο ειδικά για μένα.Δε ζητάω πολλά έτσι;

Καλημέρες άτομο!!!

Spy είπε...

Φίλτατη σλε,
αν όλα αυτά τα γράψατε με μια κουτάλα στον ποπό σας, δεν έχω παρά να υποκλιθώ στο υπέρμετρο ταλέντο σας και την αστείρευτη φαντασία σας.
(να δω τι άλλη μαλακία θα γράψω προκειμένου να πάρω δωρεάν αντίτυπο...*)



*δεν έχω φράγκο...

deadend mind είπε...

οι παρενθέσεις των ποιημάτων, ήταν το θαύμα των θαυμάτων
(θαυμασμός)

!

MASTERPCM είπε...

Καμιά καλύτερη τιμή?

(Δεν παλεύεστε καλή μου, δεν παλεύεστε).

:-)

thamnos είπε...

Σωστοστ

pandiony είπε...

καλόοοοοοοοοοο