Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου 2008

Γκειμς


Με καλεσαν το λεπον σε 2 παιχνιδια και λεω να τα παιξω(αντε καλε προστυχη,δε ντρεπεσαι βραδιατικο!)


Γουελ το πρωτο ειναι προσκληση απο Λορη:


1. Ποιο μυστικο θα ηθελες περισσοτερο να ξερεις?

Ο,τι αφορα τον Κωστακη Αναν.


2.Ποσους ανθρωπους του αντιθετου φυλου εχεις αγαπησει πραγματικα?

Δυο. Οχι 3. Ψεμματα 1. Αρχιδια κανεναν, τους μισω ολους. Και μενα μαζι.


3.Αναγκαζεσαι να αλλαξεις το ονομα σου.

Βελζεβουλης.


4.Τι θα χαραζες στην ταφοπετρα σου?

Αν και προτιμω να με καπνισουν ή να με κανουν λιπασμα για χορτα θα πω "Οριστε, τωρα με θαψατε και κυριολεκτικα κουφαλες"


5.Διαλεξε ενα παραμυθι που πιστευεις οτι σου ταιριαζει απολυτα.

Η Κοκκινοκαυλιτσα και οι 7 βαρβατοι.


6.Διαλεξε καινουριους γονεις. Δωσε οσες περισσοτερες λεπτομερειες μπορεις.

Αν μπορουσα να χω αλλους γονεις ρε γαβ γαβ δε θα καθομουν να στους περιγραφω. Θα πηαγαινα να τους χαρω.


7.Γραψε τα τελευταια διασημα λογια σου.

Α δεν ξερω, ηδη εχω πει ενα σωρο γαματα, σκεψου ποσα θα πω μεχρι να πεθανω.


8.Αν ησουν συγγραφεας ποιος θα ηταν ο τιτλος του πρωτου σου μυθιστορηματος?

Calle.


9.Αν ησουν αυτοκινητο τι μαρκα θα ησουν.

Αγροτικο.


10.Αν ησουν αγριο ζωο τι θα ησουν?

Πανθηρας γιατι ειμαι και γαμω.


11.Γιατι πραγμα μετανιωνεις περισσοτερο?

Σχεδον για τα παντα.


12.Πες κατι για το οποιο θα ηθελες να σε θυμουνται.

Για τη γαματοσυνη μου, το ταλεντο μου(δεν ξερω σε τι, μαλλον σε ολα) , την ομορφια μου και τη σεμνοτητα μου.


13.Θα Θυσιαζες τη ζωη σου για καποιον?

Δε νομιζω.


Δευτερο γκειμ απο Ναγια. 7 ψεμματα που σου 'χουν πει και εχεις πει.


1. Αυτη η επεμβαση δε θα πονεσει καθολου. (γιατρε ακομα στο φυλαω, κουφαλα!)


2. Θα κοιμηθω στην ταδε. (Κλασσικο ψεμα λυκειου οταν ηταν να κοιμηθω σε γκομενο ή να παω σε παρτυ)


3. Ειμαι 2 χρονια μεγαλυτερος σου.( και γω ειμαι αποροφητηρας. Παπαρα ε παπαρα!)


4. Ησουνα γαματος! (Θα θελες μαλακα)


5. Οχι πως δεν περναω γαματα,αλλα εχω μια δουλεια! ( εισαι για τον πουτσο απλα, καμια δουλεια δεν εχω, ειμαι αργοσχολη)


6.Θα σε παρω τηλ. να βγουμε. (ακομα περιμενω)


7. Θα σε παρω τηλ. να βγουμε. (ακομα περιμενει)



Παιξτε βρε παιδια και σεις!



6 σχόλια:

manetarius είπε...

χχααχααα...γειά σου ρε Βελζεβούλη με τα ψέματα σου!!

thamnos είπε...

Ωράια μάρκα το αγροτικό,είναι αυτό που κάνουν οι υποψήφιοι γιατροί πριν την ειδικότητα??
Επίσης θέλω επεξηγησεις σχετικά με την Γαματοσύνη!
Μου φαίνεται ότι κ εγώ πάσχω απο κάτι αντίστοιχο αλλά δεν γνώριζα τον Τίτλο..:-)

spyros1000 είπε...

ΠΟΛΥ ΨΕΜΑ ΡΕ ΣΥ.....

mahler76 είπε...

"Η Κοκκινοκαυλιτσα και οι 7 βαρβατοι." xaxaxaxaxaxaxaxaxa

Sanity Loss Era είπε...

Γεια σου ρε Αμανιτη με τις παρενεργειες σου!

Θαμνε,

Ε αυτο με την καροτσα, οχι λαντα ενα αλλο. Δεν ξερω πως λεγεται μωρε αλλα ειναι γαματο! Μ'εχουν παρει και ωτοστοπ μ'ενα τετοιο! Γαματοσυνη μαι φρεντ γαματοσυνη!

Σπυρε,

και να φανταστεις εβαλα τα λαιτ μη γινω και τελειως ρομπα.

Μαλερ,

:)

incontinentia είπε...

lol και πάλι lol