Δευτέρα, 24 Νοεμβρίου 2008

Της ωρας




Λοιπον, αυτη η λογικη εξηγηση που προσπαθουμε να αποδωσουμε σε ο,τι μαλακια μας συμβαινει ή υπερβαινει κατα πολυ το -ουτως ή αλλως μηδαμινο- πνευματικο μας επιπεδο, σαν βουδιστης μοναχος που προσπαθει να εξηγησει σε μπαοκτση οτι η βια δεν ειναι λυση, ή ειναι κατι τοσο προφανες οσο η ενδειξη "ελξατε", μονο που ολοι την αγνοουν και σπρωχνουν.

Το πρωτο δε θελω να το σκεφτομαι, οχι γιατι ειναι απιθανο, αλλα γιατι θα με πιασει παλι καταθλιψη για τη ματαιοτητα των παντων και θα το ριξω παλι στο αλκοολ.

Η δευτερη περιπτωση παλι, απαιτει το πατημα του εγκεφαλικου μας ον, ή εστω μια διαφορετικη οπτικη γωνια. Οσον αφορα το πρωτο την τελευταια φορα που το επιχειρησα το μηχανημα μου εφαγε το κερμα και οταν παραπονεθηκα, ο υπευθυνος μου ειπε "Να το σκεφτοσουν αυτο οταν ελιωνες μπροστα απο την τηλεοραση τα μεσημερια." Οσον αφορα το δευτερο, η αλλη οπτικη γωνια εχει περιτεχνα στολιστει με ενα ψυχεδελικο ιστο αραχνης, ασε που, που να σηκωνομαι τωρα.

Οποτε τι μας μενει? Η μεμψιμοιρια. Αγαπημενο και προσφιλες χομπι, με το οποιο εχεις 100% επιτυχια να αποποιηθεις ολων των ευθυνων που σε βαραινουν και να τα ριξεις ολα σ'οποιον ή ο,τι βρισκεται ευκαιρο(σ'αυτο το σημειο να ευχαριστησουμε ολοι μαζι την υπεροχη ελλαδιτσα μας και τους ακομα πιο υπεροχους ελληναραδες μας-ειδικα αυτους που κατεχουν και αξιωμα- οι οποιοι καθε μερα, μας χαριζουν απλοχερα και ανιδιοτελως ατομα και καταστασεις για να φτυνουμε τις ευθυνες που μασουλαμε καθως βλεπουμε τηλεοραση).

Η μεμψιμοιρια. Βεβαια. Σπουδαιο πραγμα να μπορεις να γκρινιαξεις για τα παντα, ενω εσυ κολυμπας μεσα στην ασπιλη πισινα των πραξεων σου. Τοσο καλος. Μα τι καλος? Θα κλασω απο συγκινηση.

Αλλα πριν κλασω,θα θεσω ενα ερωτημα γιατι ειμαι και σκεπτομενο ατομο εγω(θα κλασω πριν της ωρας μου) και ετσι θα επιστρεψω στο αρχικο θεμα το οποιο παραλιγο να το ξεχασω, ευτυχως που εκανα σκρολ απ κατα λαθος και το ειδα.

"Ποσα κιλα μαλακας εισαι?"

Ακου να δεις τωρα. Ανηκω στην κατηγορια των ανθρωπων που καμια φορα παρασυρονται και σκεφτονται οτι κατι κανουν λαθος, αλλα μετα ευτυχως συνερχομαι και γυρναω μετανιωμενη στη ληθη μου. Γιατι να κατηγορησω εμενα οταν υπαρχουν τοσοι ανθρωποι γυρω μου να κατηγορησω? Χαζη ειμαι? Οχι μαλακας ειμαι. Γιατι? Κατσε να σου εξηγησω γιατι δε σε κοβω και πολυ τσακαλι και θες υποτιτλους. Ειμαι μαλακας γιατι ριχνοντας την ευθυνη στους αλλους, μπορει να ανακουφιζω λιγο τον πρησμενο μου εγωισμο, αλλα απ'την αλλη δεν κανω καλυτερα τα πραγματα. Ενω αν ειχα παρει παραμασχαλα τις ευθυνες μου να τις παω για κανα καφε να ξεκαθαρισουμε τα πραγματα, ισως και να 'χα βρει μια καποια λυση.

Προς το παρον βρισκομαι στο σημειο οπου εχω παει στην απεναντι γωνια αλλα δεν τολμαω να παρω το ξεσκονοπανo μου απ'την ντουλαπα,μηπως και πεταχτει κανας μπαμπουλας, ενω ο Τζειμς Μποντ σκοτωνει τον ενα μετα τον αλλο τους κακους, τη στιγμη που ο Κακος ετοιμαζεται να καταλαβει τον κοσμο(ή κατι τετοιο, δεν το εβλεπα απ'την αρχη,εγραφα αυτες τις μαλακιες).



16 σχόλια:

amana είπε...

Βασικά γράφεις πολύ ωραία! Πάμε τώρα και στο κείμενο... Θα πρέπει επιτέλους να σταματήσουμε να τα ρίχνουμε όλα στοον άλλον/στην μοίρα/στην ώρα/στην κακιά στιγμή (παίζει και αυτό πολύ τώρα τελευταία) και να σηκώσουμε τον κώλο μας και να φτιάξουμε ό,τττττι φτιάχνεται!

Γιατί όσο το κάνουμε, σημαίνει οτι κάποιος άλλος 8α τα φτιάξει αλλά αυτό ποτέ δε γίνεται και μετα αναρωτιόμαστε:

"Πόσα κιλά μαλάκας ήμουν?"
Καλημέρες!!!!!!!!!!!!!!

manetarius είπε...

Τιιιι...να μην τα ρίχνουμε όλα στους άλλους; Να μην είμαστε μαλάκες; Καταλαβαίνεις οτι μου γκρεμίζεις όλη μου τη ζωή;

...φτού..

MASTERPCM είπε...

Μα έχετε αντιληφθεί λανθασμένα τον ορισμό του μαλάκα... για να μην χάνουμε χρόνο με (βλέπε τάδε λεξικό..) αόριστες τοπολογίες των λέξεων κάντε κάτι πιό απλό, δείτε το blog μου. Θα βρείτε έναν εκεί...

Μέχρις λοιπόν να επαναορίσετε τον όρο θα αφήσω στην άκρη το συγκεκριμένο ζήτημα...

Το να μετρά και να πηγαίνει βόλτα τις ευθύνες του κανείς είναι τουλάχιστον αυτογνωσία, αρκεί στην επιστροφή να μην έχει "ξεχάσει" μερικές στο τραπεζάκι της καφετέριας "πηγαίνοντας για τσιγάρα"...

Για δοκιμάστε να τις πάτε και δείτε με πόσες θα επιστρέψετε...

Καλύτερα είναι να τις φέρετε όλες πίσω, αλλά εσείς ξέρετε, τσακάλι είστε, μιας και δεν χρειάζεστε υπότιτλους.

:-)

caramela είπε...

Τι ώρα ήταν ακριβώς?
Ωραίο κείμενο!

Sanity Loss Era είπε...

Αμανα,

εεεεμ.

Μανιταρι,

να παρεις τον κωλο σου και ενα μυστρι και να την ξαναχτισεις!

Μαστερπισιμ,

κοιταχτε φιλτατε. Ο μαλακας δεν εχει εναν μονο ορισμο. Ας πουμε ειχα ασχοληθει και παλαιοτερα με τον ορισμο του μαλακα εδω, http://sanity-loss-era.blogspot.com/2007/10/blog-post_21.html
Μαλακας ειναι πολλα πραγματα. Παμπολλα. στην προκειμενη ειναι αυτο. Το προβλημα ειναι οτι μετα τον καφε στο σπιτι τις αφηνω να με γαμησουν.Ολες.

Καραμελα,

Μια ωρα δυσκολη.

aerostatik είπε...

χρόνια πολλά !

Ο Ψυχοβγαλτης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο Ψυχοβγαλτης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο Ψυχοβγαλτης είπε...

1)Χρόνια πολλά αφού γιορτάζεις!
2) Βρε αθεόφοβη πήγες κι έβαλες την κωλομουσική στο μπλογκ σου κι επειδή δεν φόρτωνε αμέσως κι ακουγόταν μόνο κχχχ κχχχ νόμιζα τόσο καιρό οτί είχε δαιμονιστεί το λάπτοπ.
3) πολυαγαπημένη συμπλόγκερ, η λύση είναι πολύ απλή, θα μπορούσε να την είχε σκεφτεί και ο Παουλοκουελιου. Μάθε να συγχωρείς τον εαυτό σου για τα λάθη του παρελθόντος, αλλά όχι για τα λάθη του μέλλοντος. Κάψε την ντουλάπα κι αγόρασε καινούργια. Γηου κεν σταρτ τουντεη βρε. Με τις υγείες σου

Ο Ψυχοβγαλτης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Sanity Loss Era είπε...

Βρε γαβ γαβ μια φορα τα σχολια καλες!! Δαιμονισμενο ειναι το λαπτοπ δαιμονισμενη και συ! Ολοι!
Ο κοελιο πινει τριπακια και βλεπει το συμπαν να του χαμογελαει!

Ο Ψυχοβγαλτης είπε...

Κάτι μου λέει οτι ξέρεις και την αλλη μου ταυτότητα, τι Ασφάλεια είσαι εσύ παιδί μου!

Γαβ γαβ κχχχχχχχχ

Sanity Loss Era είπε...

Ολα τα ξερω, ολα, και αμα λαχει ξερω και τι χρωμα βρακι φορας!!!

http://www.youtube.com/watch?v=30tEjPT71AI

Ο Ψυχοβγαλτης είπε...

Κοριτσάκι θέλεις να γίνουμε σαημπερ-φιλες; θα μου δώσεις το ημεηλ σου;

tinkidio είπε...

Που να τρέχεις τώρα με τις ευθύνες για καφέ ρε σάνιτυ? Δε βαριέσαι? Άστο για μια άλλη μέρα (και μετά για άλλη και μετά για άλλη και στο τέλος για μια άλλη..) Άμα τα φτιάξουμε όλα και τα βάλουμε σε μια σειρά και επωμιστούμε τις ευθύνες μας και σταματήσουμε να ρίχνουμε το φταίξιμο στους άλλους.. γίνεται πολύ κλιν κατ μετά το σκηνικό και εγώ το βαριέμαι.

ω ναι.

Sanity Loss Era είπε...

Ετσι εκανα και με το νερο και μου το κοψαν 2 φορες και τη δευτερη μου κολλησαν και ταμπελακι "αυθαιρετη επανασυνδεση". Ετσι που λες. Αλλα προς το παρον μη αγχωνεσαι. Οοοοχι. Ετσι οπως γιναν τα πραγματα δεν τρεχουμε, μονο νταγλαρουμε. Ω ναι.