Σάββατο, 27 Δεκεμβρίου 2008

Χουμορ

-Τι ειναι μαυρο και φτιαχνει ποτα?
- Ο Μπαρακ Ομπαρμαν

16 σχόλια:

Spy είπε...

Βλακ Χουμορ...

aerostatik είπε...

καλό, βρες κάτι και με τη μπάρα(κ)

Kleine wolke είπε...

Μετά από σχόλιο που τα spy,δεν έχω τι να πω.
Μια καλησπέρα!?

Yellow Kid είπε...

Λολ!
Ένα καλό αστείο δεν είναι ποτέ πολίτικαλ κορεκτ!

Sanity Loss Era είπε...

Σπαι,

ο,τι μπορει ο καθενας κανει.

Masterpcm είπε...

Πάντως μια χαρά σερβίρησε Ομπάρμαν...

manetarius είπε...

Ε...παιδί...πιάσε μια τεκίλα!!!

Vanessa είπε...

Aν ευχηθώ καλή χρονιά είμαι εκτός θέματος;

Ανώνυμος είπε...

σλε
εχω πρόβλημα
ψάχνω απεγνωσμένα το Φράουλες και Αιμα και γι αυτό πρήζω όσους ξέρω (και δεν ξέρω)ξέρεις τιποτα???αν ξέρεις πές και σε μένα την καψερή και αν δεν ξέρεις καινε μια ανάρτηση στο μπλογκ σου σε παρακαλώ γιατι εγώ δεν εχωωωωω.Ξέρω ότι είμαι λίγο άκυρη αλλά κανε την παλικαριά και ριξτο στο γυαλό πλιιιιιζζζ!!
Με εκτίμηση
σεισαχθεια(μια μπλογκερ απ τα παλια)

Sanity Loss Era είπε...

Το βιβλιο ή την ταινια λες? Το βιβλιο μου ειπανε οτι σταματησε να κυκλοφορει αλλα το βρηκα απο τις εκδοσεις Λιβανη. Για ψαξε εκει. Για την ταινια υποθετω σε βιντεο κλαπ με παλιες ταινιες. Στη γειτονια μου εχει ενα τετοιο βιντεο κλαμπ-μαθουσαλα, θα ρωτησω και θα σου πω!

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν ακόμη βίντεο κλαμπ??Νόμιζα πως είχαν πεθάνει μαζί με τους δεινόσαυρους!Ευχαριστώ πολύ που εψαξες.Πραγματικά.Θέλω και την ταινία και το βιβλίο.Το βιβλίο θα το ψάξω ήμερα κιόλας αλλά με την ταινία δυσκολεύομαι΄.Η γειτονιά σου που μένει, αν επιτρέπεται,?γιατι εγώ μένω Κέρκυρα και υποθέτω θα θέλω πλοία, λεωφορεια, αεροπλάνα και γαιδούρια για να την επισκευτώ.

Ευχαριστώ πολύπολύπολύ, υπερπαραπολύ και πάλι

Σεισάχθεια

Sanity Loss Era είπε...

Εννοειται! Σε ενα μαλιστα χρωσταω μια ταινια εδω και ενα μηνα. Θεσσαλονικη μενει η γειτονια μου και αν λαβουμε υποψη οτι το εν λογω βιντεο κλαμπ υπαρχει απο καταβολης κοσμου και ειναι κουλτουριαρικο ειναι σιγουρο οτι αν δεν την εχει(που αμφιβαλλω), θα ξερει σιγουρα να μου πει που μπορω να τη ψαξω. Υποθετω αν τη βρω μπορω να στην κανω απλοντ ε?

Ανώνυμος είπε...

Ναι ναι φυσικά. τώρα παίρνω την φίλη μου τηλέφωνο να μου εξηγήσει τι είναι το απλοντ και μετά μπορουμε να το κάνουμε.απλόντ ε??
ελπίζω να μην είναι επικίνδυνο....

Σεισάχθεια

Σεισάχθεια είπε...

Οχι σλε
δε χρειαζεται να κάνεις απλοντ
Για να το κάνεις αυτό απ όσο καταλαβα πρέπει να πάρεις πρώτα εσύ την ταινία.Ειπαμε να βοηθήσεις όχι νασε ζουρλάνω.Αν μπορείς στειλε μου μια διευθυνση(του βιντεο κλαμπ)και όταν πάω Θεσσαλονίκη θα πάω και από κει(αν στο μεταξύ δεν την πετύχω πουθενά στο ιντερνετ)

Sanity Loss Era είπε...

Λεπον σεισαχθεια, ακου να δεις. Ρωτησα το βιδεο κλαμπ και μου ειπανε οτι υπαρχει μονο σε βιντεοκασετα και οτι δεν εχει κυκλοφορησει σε ντιβιντι ποτες. αυτα. :)

Σεισάχθεια είπε...

ΜΜΜΜάλιστα!!
Ωραία, ευχαριστώ.αν μπορέις στείλε μου και την διεύθυνση του.Που ξέρεις, μπορεί και να καταφέρω να τη δώ όταν η Αφροδίτη μπει στο τρίτο κύκλο και σταματήσει ο ανάδρομος Ερμής.