Σάββατο, 3 Ιανουαρίου 2009

Ετ λαστ

Και γω εκει ψηλα να μονολογω καθε μερα το ιδιο: Δεν αντεχω αλλο, θα πηδηξω
και θα λυτρωθω απ'ολες τουτες τις ταπεινωσεις. Κι ειμαι δειλη, δειλη, που δεν το
κανω. Ωσπου ενα πρωι, 5 του Απριλη του '67 π.Χ. μασουλωντας το θλιβερο μου
σαντουιτς, ειπα: Και γιατι αφου εχω το κουραγιο να θελω να πεθανω , δε βρισκω τη
δυναμη να φυγω μια για παντα απο δω μεσα? Υπαρχουν παρα πολλα που μπορουν να
συμβουν πριν ενα αμετακλητο θανατο. Κι υστερα! Ο θαντος δε φευγει απο τη θεση
του...

Λιλη Ζωγραφου

Χαιρετε, φιλοι , γνωστοι, αγνωστοι και γνωστικοι. Λονγκ ταιμ, νο
σι που λενε, αλλα ειμαι εδω φορ ουανς εγκεν για να σας ανακοινωσω τα
καθεκαστα.

Η σ.λ.ε την κανει. Κατσε βρε, παλουκωσου, αμεσως σηκωθηκες να
φυγεις, ουρακοταγκε. Οταν λεω την κανει, εννοω οτι παραταει σχολη, σπιτι,
οικογενεια, πολη και φευγει για να ακολουθησει το μονο πραγμα που την εξιταρει
σ'αυτον τον κοσμο μετα το αρνακι φρικασε. Το δρομο.

Ναι φιλοι μου, οχι αλλη γκρινια και μεμψιμοιρια στο μπλογκ, οχι
αλλο ψυχικο τσιμπολογημα, οχι αλλη καταθλιψη, οχι αλλος αλκοολισμος. Η σ.λ.ε
ξερει τι θελει και αρνειται πια να συμβιβαζεται
με ενα τροπο ζωης που εκτος των αλλων την εχει
στειλει και καμποσες φορες στο νοσοκομειο.

Ετσι η σ .λ.ε πακεταρει το κοκκινο μπακπακ
της και συντομα κατηφοριζει. Οποιος ειναι στο δρομο
της και της εχει δωσει το τηλ του (και αυτη το
θυμαται),να την περιμενει.

(Αν καποιος εχει λογαριασμο στο couchsurfing θα θελα πολυ να μου
στειλει με μειλ το προφαιλ του. Μιλ μερσι!)

Αιντε αλανια, τα μελε!

24 σχόλια:

throgos είπε...

Καλή τύχη!

manetarius είπε...

!!!!
Καλό δρόμο!
Να είσαι ΚΑΛΑ!

Υ.Γ. Αν μείνεις από βενζίνη.. ξέρεις που να με βρεις!!!
:)))

Sanity Loss Era είπε...

Θρωγκε,

Θενξ!

Μανιταρι,

Οχι, δεν ξερω! Που????

(Δεν οδηγω)

Erisabetsu-chan είπε...

καλή χρονιά και καλή τύχη
αλλά είμαι σίγουρη ότι θα την έχεις.

naya είπε...

Που πας καλε???Σνιφ,σνιφ..
:(
Kαλη Χρονια οπως κ να χει!
(Αν σε δελεασω με κανενα φρικασε,θα με στριμωξεις στο κοκκινο μπακ πακ??Χωραω..!)

Masterpcm είπε...

Για να το λές έτσι θα είναι... πάς κι εσύ; Θα σε χάσουμε από δω μέσα ή τουλάχιστον θα μαθαίνουμε ότι είσαι καλά;

Πάς μακριά τη βαλίτσα δηλαδή.. να σου πάνε όλα όπως τα θές.
Να προσέχεις... πολύ.

manetarius είπε...

...μμμ...με πόδι θα τους πάρεις τους δρόμους ωρέ;
Θα με βρεις στη γωνία yahoo και mail!!!

Spy είπε...

Τα μισά κατάλαβα πάλι ο μαλάκας...
Εδώ μέσα θα σας βλέπουμε καθόλου;
Θα καταλήξετε κάπου ή θα γίνετε νομάδας;
Όσοι δεν σας έχουν δώσει τηλέφωνο, μπορούν να σας δώσουν τίποτα άλλο (πχ. κανένα χαστούκι);

Ότι κι αν κάνετε να το κάνετε καλά, και να μην το μετανιώσετε ποτέ!

Vamos!

Kleine wolke είπε...

όταν μεγαλώσω θα γίνω εσύ.
καλή τύχη! :)



*αυτό θα πει new year resolution!

Sanity Loss Era είπε...

Ε.Τσαν,

Εγω δεν ειμαι τοσο σιγουρη, αλλα το ευχομαι!

Ναγια,

το ρωτας? Εννοειται! Ασε που θα περασω απο τα μερη σου καιμπορει να χρειαστω φρικασε να παρω δυναμεις!

Μαστερπισιμ,

κοιταχτε. Στον πρωτο μου προορισμο θα υπαρχει πισι. Τωρα αργοτερα δεν ξερω! Θα προσεχω, ινα εχω!

Μανιταρι,

με τρενα,με βαπορια, με ωτοστοπ, καπως θα μετακινω τα ταλαιπωρο κορμι μου!

Σπαι,

Αν δεν εχετε μυωπια, θα με βλεπετε. Σε καθε αλλη περιπτωση, οχι. Αρχικα θα καταληξω σε ενα νησακι,μεχρι να οργανωθω και να συγκεντρωθω και επειτα, θα βγω στη γυρα. Μπορειτε να μου δωσετε ο,τι εχετε ευχαριστηση(τα τακουνια θα τα εκλαβω ως προσβολη για το υψος μου, αφηστε που δε φοραω κιολας).

Αυτο προσπαθω κυριε Σπαι χρονια τωρα αλλα αποτυγχανω διαρκως,γιατι αραγε?

Κλαινε,

προλαβαινεις να ανακαλεσεις πριν σε παρει στα σοβαρα το συμπαν! Και ομως! Δις ις νοτ ε νιου γιρς ρεζολουσιον! Θενξ!

She είπε...

Να προσέχεις ρε..

:)

ο αποτέτοιος είπε...

και εγώ ομολογώ ότι δεν κατάλαβα. πάντως χάρηκα πάρα πολύ με τη φράση "Η σ.λ.ε ξερει τι θελει". είμαι πολύ χαρούμενος για την πάρτη σας και εύχομαι ολόψυχα ότι και αν είναι αυτό που αποφασίσατε να το κάνετε με όλη σας την ψυχή. καλή τύχη σε ότι και αν κάνετε.

amana είπε...

"Ο θανατος δε φευγει απο τη θεση
του..." Πολύ σοφό αυτό!

Όσο για το άλλο: ό,τι και να κάνεις, όπου και να πας, σου εύχομαι να είσαι εσύ καλά! Τίποτε άλλο!

incontinentia είπε...

Αν πάντως ξανανιώσεις μια ακατανίκητη επιθυμία να επιστρέψεις στην κατάθλα και την κίρρωση του ήπατος -και όχι μόνο, πάντα-
έχε υπόψη ότι φιλοξενώ μπακπάκερς (σε προσιτές τιμές).
Όχι, σοβαρά τώρα, αϊ αμ σίριους χόσπιταλ.
Καλά, γαμώ τα γέλια αυτό που έγραψα. Για δες, είναι το πρώτο σχόλιο που αφήνψω για το 09. Σεφτές. Και κεφτές. Κεφτές κεδεφτές. Φταις κι ας έχεις φταίξει, που έλεγε κι ένας φίλος. Τι να κάνει άραγε; Μπορώ να συνεχίζω για ώρες, ε;
Καλά. σταματάω. ω χου, καλά ντε.
Μπάι μπέιμπ, θα σε δω στου Φλάντζα, (η παράδοσή σου για την παρασκευή κοκτέιλ ανέβασε ψηλά τον πήχη).

deadend mind είπε...

γλίτωσε και το αρνάκι το φρικασάρισμα

ώρα καλή στην πρύμνη (ή πλωρη;) σου κι αέρα στα πανιά σου :))

Aunt Donna είπε...

διάλεξε όποιο δρομο θέλεις..μα μην παραιτηθεις.-

SDRyche είπε...

Τώρα εγώ να τις αφήσω τις ευχές μου ή θα τις διαβάσεις αφού έχεις γυρίσει (αν το κάνεις) και θ' αναρωτιέσαι: "Μα τι λέει τώρα αυτός;" Εεε;;;

Sanity Loss Era είπε...

Αυτη,

δεν υποσχομαι τιποτα!

Αποτετοιε,

η σ.λ.ε δεν ξερει που παν τα 4. Τα 3 ισως.

Αμανα,

θενξ!

Ινκο,

Χαχαχαχαχα! Ε τωρα τι να σχολιασω το κεφτες κεδεφτες???? Φιλοξενεις μπακπακερς ε? Ενδιαφερον. Αφηστε το ιμειλ σας περικαλω!

Ντι,

Θα πουντιασουμε!

Θεια,

για να μην παραιτηθω και αλλο, φευγω.

Σντραιχ,

μα δεν εχω φυγει ακομα!

Spy είπε...

Τελικά θα φύγετε δεσποινίς ή όχι;
Να περνάμε ή όχι;
Είμαστε και μεγάλοι άνθρωποι με Αλτσχάιμερ και άλλα τινά και σε λίγο δεν θα ξέρουμε τι μας γίνεται...

(μήπως θα σας βρίσκουμε πλέον, μόνο στο νέο Πανεπιστήμιο υπό του δόκτωρος Φλάντζεως, να διδάσκετε αντάρτικο πόλεων;)

Sanity Loss Era είπε...

Σπαι,

προς τι η βιασυνη αγαπητε? Το αγχος προκαλει δεινα σωρο, αφηστε δε που ασπριζει και τα μαλλια. Εσεις να περνατε και αμα δεν ειμαι, κολληστε κανα ποστ ιτ στο τζαμι(την πορτα την εσπασε ο τελευταιος). Το ανταρτικο πολεων δε διδασκεται,μεταδιδεται. Σαν τις ψειρες ενα πραμα.

tuco είπε...

Επιτέλους.
Το 'χα πάντα στο μυαλό μου και από τότε που είδα και το "Into the wild" με φαγουρίζει πολύ άσχημα ο ποπός μου.
Και να που ένας άνθρωπος το πήρε επιτέλους απόφαση.
Περιμένω νέα σου...άσε που μπορεί να με πετύχεις στο δρόμο...
Καλά να περνάς.

Spyros Vlahos είπε...

Η πόλη θα σ' ακουλουθεί πάντα

Sanity Loss Era είπε...

Σπυρε,

Και πολυ καλα θα κανει, γιατι, πειτε με μαζοχα, αλλα γουσταρω να τη κουβαλαω στη τσαντα μου, μαζι με αυτα που εζησα σ'αυτην.

Spyros Vlahos είπε...

Φαντάσου εσένα μπροστά και μια ολόκληρη πόλη να τρέχει σα σκυλάκι ξοπίσω σου.