Δευτέρα, 23 Φεβρουαρίου 2009

0.2





Χθες ανακαλυψα πως δεν ειμαι Λεων με ωροσκοπο Ζυγο, αλλα Λεων με Σκορπιο. Μουφα ε? Τελος παντων, περα απο αυτο σκεφτηκα πολλα πραγματα. Τα εγραψα σ'ενα χαρτι, αλλα τωρα δεν ξερω που ειναι το χαρτι και δεν μπορω να τα γραψω εδω. Αλλη φορα. Εψαχνα το απογευμα στον Ιντερνετ για του Tungus της Σιβηριας, αλλα στο τελος κατεληγα να διαβαζω για τους Ταρταρους στην Τουρκια. Δεν ξερω γιατι, Τουνγκους πουθενα. Να θελω να ενημερωθω και να μην μπορω. Ειμαι στη Συρο και σκεφτομαι να μετακομισω μονιμα εδω γιατι πολυ μου αρεσει. Συννεφια εχει μη φανταστεις και χαλαζι εριξε χθες και προχθες, αλλα ειναι καλη φαση, δεν ξερω αν με πιανεις. Εχει αλλο βαιμπ, ποσιτιβ βαιμπρεσιον κ ετσι, καταλαβαινεις? Τι αλλα? Νταξει καλη φαση, πολυ καλη φαση κακα τα ψεμματα, ωραια περναμε, δε βαριεσαι? Μουσικη να βαραει. Τωρα που 'πα μουσικη κατσε ν'αλλαξω αυτο που ακουω. Ενταξει, αλλαξα. Ναι. Τι αλλα? Λιγο περιεργα, μωρε ξες. Ωχ. Νταξει τιποτα, τι λεγαμε? Ναι τρωμε πολυ. Κανουμε πολλα ωραια πραγματα και τα τρωμε. Καναμε μακαρονια με κοκκινη σαλτσα, μακαρονια με ασπρη σαλτσα, πατατητες τηγανητες 2 φορες, αυγα τηγανητα,αυγα με ρυζι και κρεμμυδια, αυγα ομελετα, μπανανες με σοκολατα, μπανανες με μελι και κανελα, υποβρυχιο με γαλα αντι για νερο και σοκολατα λιωμενη αλλα σταθερη αντι για μαστιχα, μπριζολα με σως βελουτε, δυο σουφλε σοκολατας, ενα σοκολατοψωμο και κατι αλλα.

Ειμαι σωα και φρενοβλαβης. Ευτυχως.

Απντειτ: Τωρα που πηγα στην κουζινα ηταν ενας που μαγειρευε πατατες φουρνου με μια ωραια σαλτσα. Παντα υπαρχει καποιος στην κουζινα που μαγειρευει.








6 σχόλια:

manetarius είπε...

Μετά λένε οτι εγώ μιλάω όλο για φαγητό... σλουουουουρπ!!

(άι στο καλό σου νυχτιάτικα!)

Kleine wolke είπε...

Έρχομαι Σύρο.
Μυρίζω τα σοκολατοσουφλέ από δω.

ο αποτέτοιος είπε...

πάντα κάποιος μαγειρεύει;
τυχερή..

Aunt Donna είπε...

καλα ρε κοπελια!
και γω σαν το μαλακα για ποιον διν συνταγες?
οροσκοπο σκορπιο και οχι Ζυγο?
ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ!

Spy είπε...

Aυτά τα αυγά με ρύζι και κρεμμύδια, αυτός ο ένας στη κουζίνα τα έφτιαξε;
Αν ναι, να του πείτε να κοιταχτεί.
(όχι στον καθρέφτη)

Sanity Loss Era είπε...

Μανιταρι,

Το φαι ειναι υγεια, το πολυ φαι πολλη υγεια!

ΚΛαινε,

ελα!

Αποτετοιες,

χεχεχε.

Θεια,

εχω κανει και δικες σου συνταγες μαρη! Γιατι δοξα το θεο??? Εμενα δε με αρεσει ο Σκορπιος.

Σπαι,

εγω τα εφτιαξα, ηταν υπεροχα και εχω κοιταχτει. Ευχαριστω.