Σάββατο, 21 Φεβρουαρίου 2009

Μπαφερινγκ

  • Τι σκεψεις πρεπει να βαλεις σε μια κατασταση ηδη ετοιμη?
  • Ποσα ναρκωτικα πρεπει να παρεις για να σε καταλαβεις?
  • Μεσω του χιουμορ καταπολεμας τον πονο η απλα τον υποθαλπτεις?
  • Ποσα ονειρα μου επιτρεπετε σημερα γιατρε μου?
  • Δε θελω να τα εχω ολα υποψην.
  • Δε χρειαζεται να περιμενεις για να γινεις, γινε και περιμενε.
  • Η λαιμαργια της ψυχης ειναι πολυ μεγαλο πραγμα.
  • Ποση ωρα θα διαρκεσει το σοου? Εχω βαλει πλυντηριο.
  • Φινεγκανς Γουεικ.
  • Θελω να γινω Αλικη στη θεση της Αλικης.
  • Η φαντασια ειναι μια οαση στο κεντρο του κυνισμου.
  • Οταν αιωρεισαι μπορεις να ξαπλωσεις?



Follow the white rabbit.







6 σχόλια:

ο αποτέτοιος είπε...

ατέμπτινγκ του ρικονέκτ.

(αυτό το φινεγκανς γουεικ τι σόι πράμα είναι;)

Spy είπε...

Γαμώ το κέρατό μου!
Τόσα μπούλετς κι ούτε μια εξυπνάδα δεν βρήκα να γράψω...

happypepper είπε...

Παλινδρομώ ανάμεσα στα βινύλια που μου θύμησες και στα μπούλετς των ρακένδυτων σκέψεών σου.
σΟΥ στέλνω θετικά βάίμπς!

Sanity Loss Era είπε...

Αποτετοιε,

σεσι νεπα ουν πιπ.

Σπαι,

συμβαινει ακομα και στους καλυτρους δημιουργους.

Χαπιπεπερ,

τα παιρνω,τα παιρνω!

Sanity Loss Era είπε...

Αποτετοιε,

σεσι νεπα ουν πιπ.

Σπαι,

συμβαινει ακομα και στους καλυτρους δημιουργους.

Χαπιπεπερ,

τα παιρνω,τα παιρνω!

Kleine wolke είπε...

Είχα μια φίλη που είχε γράψει πάνω στο μπουφάν της "Alice Knew".
Πρέπει να γνωριστείτε.

Επίσης,συμφωνώ.