Τρίτη, 24 Φεβρουαρίου 2009

Πρωινη



Χθες το βραδυ, κοιμηθηκα στο -ελπιζω στο μελλον δικο μου- δωματιο με ενα κερι και νταμπ και μια θαλασσα στο κεφαλι μου. Ειχα καιρο να κοιμηθω με κερι και μουσικη. Θαλασσα εχω καθε μερα. Και τωρα το πρωι που ξυπνησα στις 11(!) ξαναεβαλα την ιδια πλειλιστ και ξανακοιμηθηκα, αλλα εβλεπα την ιδια μαλακια ονειρο με πριν και βαρεθηκα και ξαναξυπνησα. Το κερι δεν ειχε σβησει ακομα. Και ειχα ενα παιδικο σταθμο στην κοιλια μου, και πηρα στο κεντρο του εγκεφαλου μου και ειπα πως δεν αισθανομαι καλα και δε θα παω σημερα και να στειλουν ξανα τη θαλασα στη θεση μου. Και ετσι και εγινε και τωρα σου μιλαω με μια θαλασσα στο κεφαλι μου και τιποτα στην κοιλια μου. Εχει ενα ωραιο κεικ στην κουζινα με πορτοκαλι και αμυγδαλα και λιγο σοκολατα, πολυ ωραιο ειναι, το εκανε χθες η Σ. Τωρα μπηκε ο Α. στο δωματιο και του εξηγησα πως κοιμηθηκα και πως ξυπνησα. Αν και ηξερε πως κοιμηθηκα. Αυτος μου εφερε το κερι.

Ειναι ωραια η μουσικη, φιλε. Ξερεις ο Νιτσε ειχε πει, οτι η ζωη χωρις μουσικη θα ηταν ενα σφαλμα. Η μουσικη σε κανει ο,τι θελει φιλε. Σε βαζει οπου θελει και σ'αφηνει εκει να χανεσαι και να δημιουργεις και σε γυρναει αναποδα, σου αδειαζει τις τσεπες και σου αδειαζει το κεφαλι, σου μετακινει θεση τα χερια, η μουσικη παιζει. Παιζει με σενα, παιζει με τη παρτη της, σου χορευει, σου φευγει, η μουσικη ειναι ατιμο πραμα φιλε. Ειναι ο,τι πιο ωραιο υπαρχει. Η μουσικη ειναι η ιδια η δημιουργια. Ολα ειναι μουσικη, φιλε. Δεν υπαρχει κατασταση χωρις μουσικη.

Ο Α. μου 'πε τωρα να παμε βολτα στη Συρο. Εγω του 'πα να παμε σε λιγο. Ειναι ωραια η βολτα με μπυρες στη Συρο. Ειδικα αν εχει ηλιο. Ειναι ωραια η Συρος. Τωρα ο Α. παιρνει τηλεφωνο. Αυτος με τον οποιο μιλαει ειναι στην τουαλετα.

Μου ειπε να συμμαζεψουμε και το σπιτι. Του ειπα οτι τωρα εχω οιστρο και γραφω. Μου ειπε να μετακινησω αυτον τον οιστρο προς το συμμαζεμα. Αντρες...

Εφυγε. Πηγε να ζουληξει τη Σ. γιατι βλεπαμε κατι παλιες μου φωτο με τη Σ. στη Βαρκελωνη και του ηρθε να τη ζουληξει. Αντρες νο.2...

Λοιπον τις τελευταιες μερες εχω ανακαλυψει κατι καινουριο.

Τωρα ξαναρθε και μου 'λεγε για τις πανελληνιες 5-6 χρονια πριν. Δεν καταλαβα και πολλα. Μονο επιασα που ειπε μια καθηγητρια του ανοργασμικια και που κολυμπουσε γυμνος και μετα που ειπε και κατι αστειο στο τελος, δε θυμαμαι τι τωρα. Κανονισαμε να φαμε ψαρι και χταποδι το μεσημερι. Τωρα ετοιμαζεται να βγει. Του ειπα "Παμε και για μπυρα, ε?"
Και μου απαντησε "Ναι, πρεπει να το οργανωσουμε σωστα. Σελασιεεε". Πανω που θα εγραφα οτι εφυγε, ξαναμπηκε. Ρωταει αν εχουμε χαρτακια. Εχουμε. Λεει να κανουμε τα ψαρια ψητια. Εχει ψησταρια η Σ.?

Ανακαλυψα λοιπον κατι καινουριο. Βαζω στην καφετερια του γαλλικου γαλλικο καφε και σοκολατα και βγαινει κατι πολυ ωραιο. Το ξερω οτι υπαρχουν και ετοιμα τετοια, δεν ειμαι απο αλλον γαλαξια, αλλα εγω τυχαια σκεφτηκα ενα απογευμα να το κανω και απο τοτε το κανω καθε πρωι σχεδον. Σημερα ηπια φραπε.

Ακουω Bub Syndicate τωρα. Ωραιοι ειναι. Ετσι μου 'ρχεται να ξανακοιμηθω! Αλλα δεν ξερω αν θα με ξαναπαρει ο υπνος. Ξερεις, με παιρνει πολυ δυσκολα. Ισως να οφειλεται σε μια βαθυτερη φοβια ασυνειδητοτητας. Να φοβαμαι δηλαδη να μην εχω αισθησεις και να χαθω στο ασυνειδητο. Υπαρχει κατι τετοιο? Πιστευω θα υπαρχει. Θα 'πρεπε τουλαχιστον.

Μολις μου αφησε μηνυμα η Θεια στην προηγουμενη αναρτηση. Χαχα, καμερα στραμμενη πανω σου!

Λοιπον βρηκα τι θα κανω. Θα κανω ενα τσιγαρο και θα ξανακοιμηθω. Και να βαλω και μια φωτογραφια εδω στην αναρτηση να χορτασετε θεαμα. Καλα μπορει και να μη βαλω, βαριεμαι λιγο. θα δουμε. Α, θα βαλω κανοντας το τσιγαρο. Ωραια. Ετοιμο και το τσιγαρο, ας ψαξω για φωτο τωρα.

Αυτη βρηκα. Ωραια δεν ειναι? Θα 'θελα να την εχω στον τοιχο μου. Το δωματιο ειναι σκουρο κιτρινο, σκουρο κοκκινο που πρεπει να ξαναπεραστει και ενα μικρο τοιχο που λεω να τον κανω κυπαρρισι. Εν τω μεταξυ, οσο εψαχνα φωτο σκεφτηκα πολλα πραγματα και τωρα δεν τα θυμαμαι για να τα ξαναγραψω. Πρεπει να επινοηθει κατι, μια σφαιρα ας πουμε που να την ακουμπας διπλα στο κεφαλι σου οταν σκεφτεσαι κατι και να το αποθηκευει οπως το σκεφτεσαι για να το ξαναβρισκεις. Γαμω?

Τωρα που λεω να ξανακοιμηθω ελπιζω να μην ξυπνησει η Σ. Αν και δε νομιζω. Ο Α. πριν φυγει μου ειπε να την ξυπνησω γυρω στη 1, αλλα δεν ψηνομαι. Ασ'την μωρε να χορτασει υπνο και να παμε μετα για μπυρες. Αν και η Σ. δεν πινει μπυρες. Η Σ. δεν πινει καθολου αλκοολ. Τιποτα. Και δεν πινει και καφε. Σιχαινεται τον καφε. Εμενα ο καφες μ'αρεσει. Και η μοκα μ'αρεσει. Και το αλκοολ μ'αρεσει, αν και τελευταια δεν πινω τοσο πολυ. Ψεμματα. Πινω το ιδιο πολυ,αλλα οχι με την ιδια συχνοτητα. Μεθαω στανταρ μερες, καταλαβες? Εχω πλανο. Λοιπον αυτο ηταν. Ξανακοιμαμαι. Αντε, τζιβες!






6 σχόλια:

Masterpcm είπε...

Δεν πάμε για μπύρες λέω εγώ;

Spy είπε...

Πω, πω...
Σαν να 'μουνα κι εγώ στο δωμάτιο αισθάνομαι...

Τι άλλα νέα; Καλά;

manetarius είπε...

..εγώ που δεν πίνω ..γιατί μεθάω;
Θα αρχίσω να βάζω σοκολάτα στον γαλλικό..

(προσοχή στα αναμένα κεριά κατα τη διάρκεια του ύπνου..ευχαριστώ!)

Sanity Loss Era είπε...

Μαστερπισιμ,

εμεις τελικα περα απο τις μπυρες ηπιαμε και 4 υποβρυχια και κατι τεκιλες και κατι τζακ αμαρτεα. Ασε σου λεω, δεν ειμαι εγω να πηγαινω για μπυρες...

Σπαι,

η μεταδοτικοτητα φιλε μου. Αλλο πραμα, τι να λεμε...

Μανιταρι,

Να αρχισες να πινεις για να μη μεθας?? (γιατρε????)

deadend mind είπε...

σε υπερζήλεψα να ξέρεις. εκτος του οτι η σύρος ειναι τελειο νησι, φοβερή ατμοσφαιρα, ολο το ποστ μυριζε ελευθερια. και λιγη θαλασσα.

Sanity Loss Era είπε...

Ντ,

αυτο το σχολιο ειναι πολυ ωραιο. Θα το γραψω σ'ενα απ'τα χαρτακια μου.