Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου 2009

Οσπρια




Εχω χασει το φορτιστη μου. Και πρεπει να κανω και αρακα. Δεν πρεπει, αλλα αν θελουμε να φαμε δηλαδη, θα πρεπει να κανω αρακα. Μα που πηγε ο φορτιστης? Τον κουβαλαω παντα μαζι μου. Εξαφανιστηκε. Καποτε μια τυπισα, ειχε πει πως αυτο το φαινομενο λεγεται χρονιηρ. Χανονται τα αντικειμενα μεσα στο χρονο και τα βλεπεις μετα απο καιρο στο σημειο που τα αφησες. Απιθανο. Μου χε δωσει και ενα παραδειγμα βγαλμενο απ'τη ζωη. Ειχε χασει λεει ενα λαχειο, δεν το βρισκε πουθενα, μετα μετακομισαν και το βρηκε λεει μετα απο 2 χρονια στο κομοδινο. Το λες? Η γιαγια μου παλι οταν χανει κατι κανει επικληση στον Αγ. Μηνα. Καταλαβες? Ο καθενας με την καυλα του. Χρονιηρ η μια, μηνας η αλλη, βγαλε ακρη. Εγω παλια οταν εχανα κατι τρελαινομουν, ηθελα κιολας καθε φορα να σπασω και μια συγκεκριμενη καρεκλα. Παει τωρα η καρεκλα. Ζωη σε λογου μας. Τωρα δεν αγχωνομαι τοσο. Το 'χω στο πισω μερος του μυαλου μου και το σκεφτομαι ανα διαστηματα. Α, να οριστε. Ο Α. τον πηρε το φορτιστη. Οριστε. Ευτυχως που δεν αγχωθηκα.

Εκανα και τον αρακα. Τωρα ειναι στην κατσαρολα και σιγοψηνεται. Τι καλα. Πηραμε και ψωμι και θα κανουμε πλατσα πλουτσα στη σαλτσα. Μμμμ τελεια. Η Σ. μολις μου εδειξε το πτυχιο του ισιντιελ στο φωτοσοπ. Μπραβο Σ.

Θα πανε κατι παιδια Ολλανδια και ζηλεψα και θελω να παω και 'γω. Ολλανδια, φιλε. Πολυ ωραια ειναι στην Ολλανδια. Λεω να παω. Θα πρεπει να βγαλω λεφτα. Σκεφτομαι να δουλεψω σε βιντεο κλαμπ. Δε θελω να δουλεψω παλι βραδυ και τα καφε ανοιγουν πολυ πρωι. Οποτε θα παω να αραζω αναμεσα στις ταινιες που τις γουσταρω κιολας και θα 'μαι κυριλε. Παω να δω τον αρακα.

Μολις διαβασα το σπουργιτι εισαι και φαινεσαι του Αρκα, για ακομη μια φορα. Αυτος ο τυπος ειναι πολυ γαματος ρε φιλε. Το 'χει πολυ ασχημα το θεμα. Παω να δω τον αρακα. Καποιος ηρθε. Μια φιλη της Σ. Καλα, παω στον αρακα.

Εχω παντου αφημενα στο σπιτι χαρτακια με σημειωσεις. Να τωρα βρηκα ενα και αναθεμα και αν θυμαμαι τι σκεφτομουν οταν το εγραφα. Στο πλοιο που ερχομουν γεμισα χαρτακια. Μ'αρεσουν τα χαρτακια.

Αντε ποτε θα γινει ο αρακας. Πεινασα. Σε ενα 20λεπτο θα πρεπει να 'ναι ετοιμος. Ουφ. Αντε. Θα αλλαξω μουσικη. Τελικα δεν αλλαξα, απλα δυναμωσα. Θελω κατι να κανω, αλλα δεν ξερω τι. Να παω να συνεχισω το συνταγολογιο? Να γραψω με σπρει τους τοιχους? Να δω τιβι? Να διαβασω το science illustrated? Να κοιμηθω? Τι να κανω? Δεν ξερω. Μαλλον τιποτα δε θα κανω παλι. Θα ανοιξω μια νεα καρτελα.

Γαμωτο, αρπαξε απο κατω ο αρακας. Γαμωτο. Σκατα. Ξεχαστηκα, Ξεχαστηκε και η Σ. Παει ο αρακας. Οχι νταξ τρωγεται. Απλα απο κατω εχει παρει. Γαμωτο. Τι κεφαλι εχω? Γαμωτο.

Τελικα αλλαξα μουσικη.

Βαρεθηκα θα παω μεσα. Θα φαω και αρακα. Καμμενο αρακα. Ολοι καμμενοι σ'αυτο σπιτι. Μαζι και ο αρακας.





17 σχόλια:

manetarius είπε...

θα φτιάξω κι εγώ αρακά, τέλος!

(κι ας καεί!)

θα κάτσω λίγο ακόμα να ξανακούσω άλλη μια το white rabbit .. είναι ήδη η τρίτη φορά που το ακούω..

(τελικά θα τον κάψω τον αρακά..)

Γαμώ τα τραγουδάκια είναι ρε 'συ...

(..αλλά μάλλον δεν πρέπει να τον αφήσω να καεί... είναι το τελευταίο πράγμα που έχει απομείνει στο ψυγείο μας και δεν έχω φράγκο τσακιστό ... ούτε για μισό σουβλάκι...)

Τέταρτη φορά το ακούω... έφυγα!

Spy είπε...

Mπαρδόν δηλαδής, αλλά στο χωριό σας νομίζετε ότι ο αρακάς είναι όσπριο;;;
(σιγά μην είναι και ψάρι...)

Masterpcm είπε...

Καλά... πάει τώρα, ερχόμουν φουριόζος να σας πώ ότι θα σας καεί ο αρακάς...

Έπαιρνε πολύ ώρα το πόστ, μύριζε και λίγο όταν άρπαξε...

Μια άλλη φορά θα σας ειδοποιήσω εγκαίρως.

(Κι αν περιμένετε εμένα για να φάτε, γράψτε μου. Νηστικοί θα μείνετε)...

Sanity Loss Era είπε...

Μανιταρι,

ποσο θεα εισαι ρε φιλε, οχι ενταξει πες μου ποσο. Λοιπον ποτε θα παμε σε ταβερνα εμεις οι 2?

Σπαι,

Ψαρι? Ωραιο ειναι το ψαρι. Και ο αρακας ειναι ωραιος. Αρα ο αρακας ειναι ψαρι. Φιλτατε, ο αρακας ειναι οσπριο, μην μπερδευεστε (να περδεστε μπορειτε).

Μαστερπισιμ,

τωρα εχω ενα κεικ στο φουρνο. Θα μου θυμησετε σε 35 λεπτα να το βγαλω???

Masterpcm είπε...

Ωρε πούστη !
Το κέικ !

ΣΛΕ ! ! !...

ΣΛΕ ! !! !! !

Το κέικ !!

ΤΟ ΚΕΙΚ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ! ! !

Το κέικ κάηκε...

Ωρε πούστη ...


(Μήπως δεν το πα.... το πα, αν περιμένεις από εμένα)...

Sanity Loss Era είπε...

Μαστεριπισιμ,

το κεικ(με μπανανα) βγηκε σωο και νοστιματοτο απο το φουρνο και πριν λιγο εκανα και μια θεσπεσια ομελετα με κρεμμυδια,ζαμπον,πιπερια καυτερη,πιπερια κανονικη, πατατες, σκορδο, παπρικα και ριγανη.

ο αποτέτοιος είπε...

δε μου λέτε, τι θα γίνει με εσάς τελευταία, πολύ γκουρμέ τύπος την έχετε δει, ο μαμαλάκης στη σύρο ένα πράμα, θα συνεχιστεί πολύ αυτή η κατάσταση με τα φαγιά; κάθε φορά γεμίζει σάλια το πληκτρολόγιό μου!

(και ναι αγαπητή, ο αρακάς ΔΕΝ είναι όσπριο!)

LoRy είπε...

Χμμμμμμμμμμμ κι εγω αρακα εκανα σημερα λες να ειναι σημαδι? Νταξ δεν τον εκαψα αλλα μπιανω βγαινω και τσιμπαω το κερατο μου. Θελω να βγω και δεν μπορω το ξανακερατο μου...

Βαλε σοδα στην κατσαρολα για να καθαρισει και λιγο στη φωτια..

Εγω θελω να παω Παρισι...

Sanity Loss Era είπε...

Αποτετοιε,

φιλε ενα σου λεω. Τωρα στην κουζινα μαγειρευονται 1 σουφλε σοκολατας και ενα λεμον παι. Και σε λιγο θα παμε σενα σπιτι με πολλα φαγητα (λογω αφιξεως φιλου) και θα χλαπακιουσουμε και κει. Πολυ φαι, σου λεω.

(Ο αρακας μπορει να ειναι ο,τι θελει. Εμενα δε μου πεφτει λογος, τι κανι ο αλλος στο κρεβατι του)

Λορη,

Νταξ δεν καηκε πολυ, μια χαρα ηταν το χρυσο μου! Σημαδι και τρανο μαλιστα! Να βρεις αμεσως τι σημαινει και να μου πεις!

Ωραιο ειναι το Παρισι ρε γαμωτο και οι Γαλλοι ακομα περισσοτερο.

ο αποτέτοιος είπε...

λέμον πάι;

(το κέρατό μου βραδιάτικα..)

mimidenisi είπε...

11 την εφαγαν στη μαπα

Sanity Loss Era είπε...

Αποτετοιε,

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα, που να σας ελεγα και τη συνεχεια!!

Μιμη,

μπα πως και απο 'δω??

mimidenisi είπε...

eimai panta edw,alla sto paraskinio :)

x-ray είπε...

Δεν αλλάζεις και τη μουσική; Μέχρι να διαβάσω 2, 3 ποστ άκουσα το ίδιο νταμπα ντουμπα 4 φορές! Κάνε κανένα πλαιλιστ κι εδώ. Ωχ, πείνασα.

Aunt Donna είπε...

Μαρεσεις ρε ανιψια οταν γραφεις ετσι.
Αμα σε ξανα αρπαξει ο αρακας να τον βαλεις μεσα στο νεροχυτη στο νερο,Ξερεις σαν να κανει περιφερικαη ψυξη στην κατσαρολα.
Και να μην τον αλατιζεις στην αρχη για θα σε γινεται στραγαλι
φιλια απο τη θεια.

Aunt Donna είπε...

επισης
ΝΑ ΠΑΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑ!
και πριν πας να μου στείλεις μεηλ να σε στειλω εγω στα καταλληλα μερη να φας και κυριως...να πίεις,,,,

Sanity Loss Era είπε...

Θεια,

τελικα θα παμε Ανδαλουσια(Ρεινμποου). Μπορει και Γραναδα(Τρανς φεστιβαλ). Αν παμε πουθενα δηλαδη γιατι η αφραγκιαση παει συννεφο.